10-03-2011, 12:27 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-03-2011, 12:29 AM ja muutjaks oli hannes_s.)
(09-03-2011, 11:36 PM)Renkju Kirjutas:Vot ma ei tea, kes täpselt selle loa kohta on küsinud või kes seda peab tegema (ilmselge, et ma polnud ka esimene). Kui C124 diiseldust registreerisin, siis ka 30% sisse ei mahtund (mootorite kaalumisest ei tulnud üldse juttu) ja küsisin selle 30 20 10 seaduse kohta. Väideti siis, et tehas sellist ümberehitust lubab. Ehk tehas lubab sellele kerele panna seda konkreetset diisel mootorit kuigi ta ise pole neid kupeesid nende mootoritega kunagi tootnud-Pärnu ARK.(09-03-2011, 10:47 PM)hannes_s Kirjutas: Lisan ka siia sellise lause. Kui (MB) tehas on andnud loa konkreetsele kerele paigaldada konkreetne mootor (hetkel siis 3.2) siis 30%, 20% ja 10% reegel ei kehti. Nii ütles viimati ARK-i ametnik mulle.
Nagu ma nüüd aru võin saada sellest lausest, siis juhul, kui ma kirjutan Mercedes- Benz tehasele ja küsin endelt, kas ma võin seda teha, siis ei saa ARK midagi vähemat ega rohkemat teha kui asi passi regada ning asi vask?
Ja juhul, kui tehas mulle luba ei anna, siis peavad lähtuma 30/20/10 reeglist?
See oleks ka ideaalne lahendus ja samas ka küllaltki loogiline, selle 30 20 10 reeglistiku täitmine/tõestamine on suur ajakulu.
Samamoodi on ju ametlikult need W126 ümberehitatud OM603 mootoritega (tehas neid sellise mootoriga ei teinud), mis eelnevalt olid suurte bensiini mootoritega-ka nende puhul ju 30 20 10 reegel poleks kehtinud, aga nad on ju registris-ametlikult!!!