09-03-2011, 11:41 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-03-2011, 11:51 AM ja muutjaks oli python.)
(09-03-2011, 11:24 AM)Renkju Kirjutas: Ma mainin igaksjuhuks uuesti, et minu mõte ei olegi ARK'i akrjuma minna ja nende ebakompetentsust nina alla hõõruma hakata. Selleks ma vajangi teie kui klubiliste hyvä nõu, et see asi sujuvalt lahendada.Kunagi on olnud see 3,2 Eestis, kas muudatus passis seda 100% ei tea.
Ning kui sa Python tõesti tead, et selle mootori tüübiga w201 Eestis liikleb ja on ametlikult vastuvõetud ja passi kantud, siis ei olegi ju enam väga pikalt millestki rääkida.
Lasen eelpool mainitud asjad kroda teha/renoveerida, et mehed seal saaksid uhkusega paberile allakirjutada.
Minu mõte oli selles, et kuna on olemas EU-s ametliku tüübikinnitusega w201 3,2 siis peaks see mootori vahetus legaalne olema. Vahe on selles, et kinnitatud 3,2 on m103. Kas ARK teeb vahet m103 ja m104 ning võib märgata seda muudetud efi süsteemi on juba sinu "bingo loto". Tasuks lihtsalt seal proovimas käija( enne proovimist igasugu koonus õhufiltrid jms asendada orginaal osadega.), muu bürokraatia ja asjaajamine oleks minu arust mõtetu.
7) mootor peab vastama võimsuselt, pöördemomendilt, pöörete arvult, töömahult ja massilt valmistaja poolt sellele sõidukile ette nähtule. Erandina, kui valmistaja ei ole ette näinud erinevate mootorimudelite paigaldamist(valmistaja on ette näinud sellele mudelile teiste mootorimudeli paigaldamist, saan ma õieti aru?), on lubatud sõidukile ümberehituse korras paigaldada mootor, mille võimsuse erinevus ei ületa 30%, töömahu erinevus 20% ja massi erinevus 10% valmistaja poolt ette nähtust;