09-03-2011, 11:17 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-03-2011, 11:21 AM ja muutjaks oli hents99.)
Protsess 1.8 asemel passi 2.6 on ebavajalik.
Mootorite vahetuse piiriks on ju kõige suuremast (2.6) mootorist 30% suurem töömaht. Kui auto on hetkel 1.8 mootoriga, siis mootorivahetusel arvutatakse ikka 2.6+30% ja saadakse piirtöömaht. Sest suurema võimsuse/massi korral tuleb kõik nõuded nii või teisiti uue mootori järgi täita (pidurid jne)
2.6 pole vahepealse etapina vaja üldse teha.
Mis ma mõtlesin selle vems`i all on see, et M104.992 ehk 3.2 mootori puhul ei tuvasta keegi, mis juhtaju seda mootorit juhib. See on kõige väiksem teema.
Sama lugu on näiteks õhufiltri vahetusega. Kui paned koonusfiltri, siis on see keelatud ja täpselt sama karmilt, kui muu toitesüsteemi osa asendamine omavoliliselt.
Jetronic vs EFI jälle teine teema. Visuaalselt ka ju kõik erinev. Seal nii väga petta ei anna.
Mina Renksi asemel võtaks ka mingi tegelasega(eksperdiga) ühendust ja küsiks asja üle. Nagu ma ütlesin, siis said massiga vastavusse viidud pidurid ja vedrustus (vedrud+stabikas).
Mootori vahetus margi piires ei ole ületamatu. Hoopis ületamatum on muuta toitesüsteemi. Veel enam, et see on isearetatud (minu case).
Kui võtaks M103`le(Jetronic) M104(EFI) toitesüsteemi, siis ma kujutan ette, et poleks probleemi, sest mõlemad süsteemid on juba korduvalt testitud. Aga võtta nüüd täiesti omalooming....no peab uurima. Asi ju töötab ja kui saastenormid on paigas, ei tohiks protsess nii keeruline olla.
Mootorite vahetuse piiriks on ju kõige suuremast (2.6) mootorist 30% suurem töömaht. Kui auto on hetkel 1.8 mootoriga, siis mootorivahetusel arvutatakse ikka 2.6+30% ja saadakse piirtöömaht. Sest suurema võimsuse/massi korral tuleb kõik nõuded nii või teisiti uue mootori järgi täita (pidurid jne)
2.6 pole vahepealse etapina vaja üldse teha.
Mis ma mõtlesin selle vems`i all on see, et M104.992 ehk 3.2 mootori puhul ei tuvasta keegi, mis juhtaju seda mootorit juhib. See on kõige väiksem teema.
Sama lugu on näiteks õhufiltri vahetusega. Kui paned koonusfiltri, siis on see keelatud ja täpselt sama karmilt, kui muu toitesüsteemi osa asendamine omavoliliselt.
Jetronic vs EFI jälle teine teema. Visuaalselt ka ju kõik erinev. Seal nii väga petta ei anna.
Mina Renksi asemel võtaks ka mingi tegelasega(eksperdiga) ühendust ja küsiks asja üle. Nagu ma ütlesin, siis said massiga vastavusse viidud pidurid ja vedrustus (vedrud+stabikas).
Mootori vahetus margi piires ei ole ületamatu. Hoopis ületamatum on muuta toitesüsteemi. Veel enam, et see on isearetatud (minu case).
Kui võtaks M103`le(Jetronic) M104(EFI) toitesüsteemi, siis ma kujutan ette, et poleks probleemi, sest mõlemad süsteemid on juba korduvalt testitud. Aga võtta nüüd täiesti omalooming....no peab uurima. Asi ju töötab ja kui saastenormid on paigas, ei tohiks protsess nii keeruline olla.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering