08-03-2011, 10:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-03-2011, 10:52 PM ja muutjaks oli hents99.)
W201 puhul on kõige suurem mootor olnud 2.6.
Jutt on seeriatootmises olevatest. On ju tuunijad paigaldanud 3.2 (AMG) ja ka näiteks 5.6, mis on Saksas ametlik. Ehkki tuunijad ei kuulu seeriatoodangu alla. AMG polnud vist ka toona MB "allüksus" nagu ta on praegu.
VEMS või EFI ei puutu üldse asjasse, see ei koti kedagi.
Tegelikult 3.2 arvele saamine pole üldse mingi ületamatu asi. 30/20/10 maagilised numbrid on põhilisteks piirideks, millesse see mootor mahub.
Mina tegin omal ajal nii, et oleks mootor, pidurid ja vedrustus vastavuses. Nendega on kõik OK nagu kord ja kohus. Miks ma ei võtnud toona seda asja ette oli see, et siis olid paljudel sõpradel, kes olid minust (siis olin 18-aastane kui 3.2 swapi tegin) vanemad, samalaadsed projektid ja üritasid samuti ametlikuks saada. Samad 30/20/10 numbrid AGA...üks asi on teooria, teine praktika, need ei langenud toona vähemalt kokku, sest mingi tegelane arvas, et nii ikka ei sobi ja põhjendus oligi üpris idiootne. "Ei saa, sest ma ei taha. " ja jutul lõpp.
Eks paljud ütlevad, et ära aja jama ja seadus ütleb ühte või teist. Jah, ütleb. Aga kes viitsib hakata kohut käima ja nõudma oma õigusi. Lõppkokkuvõtteks saad auto arvele aga arvesta aja, raha ja närvikulu.
Eriti kui sa oled enamvähem äsja load saanud ehk ca 18-aastane ja sul pole veel kõik õigusseadustik nii käpas.
Võibolla on tänapäeval asi lihtsam ja enamus asju käib nö blankettide täitmisel. Kui asi vastab normile, siis järelikult pole probleemi. Varem oli keegi inimene, kes võis vabalt OMA arvamusest su minema saata, kuigi kõik klappis.
See on justkui ametikoha kuritarvitamine....kõik on võrdsed, mõned on lihtsalt võrdsemad.
Eks ma hakkan varsti asju ajama, just need toitesüsteemide vahetamised jne. Need on tegelikult kökimöki. Samamoodi nagu ühe margi piires mootorite vahetamine.
Mõelge, mis nipiga saaks ametlikuks näiteks M103 (132kW) mootori kasvõi W201 keres, millele on lisatud turboülelaadimine. Tegelikult võimsus ei koti kedagi, seda ei mõõdeta ja isegi mõõtetulemusi ei usutaks.
Isegi selle foorumi kontekstis on üle mõistuse kui võtta 132kW 3,0 mootor, laadida üle ja saad 400kW.
Lihtsalt ülelaadimise lisamine on juba väga keerukas protsess ja kes on ekspert hindama, et asi on hästi tehtud või kõlbab liiklusesse ?
Jutt on seeriatootmises olevatest. On ju tuunijad paigaldanud 3.2 (AMG) ja ka näiteks 5.6, mis on Saksas ametlik. Ehkki tuunijad ei kuulu seeriatoodangu alla. AMG polnud vist ka toona MB "allüksus" nagu ta on praegu.
VEMS või EFI ei puutu üldse asjasse, see ei koti kedagi.
Tegelikult 3.2 arvele saamine pole üldse mingi ületamatu asi. 30/20/10 maagilised numbrid on põhilisteks piirideks, millesse see mootor mahub.
Mina tegin omal ajal nii, et oleks mootor, pidurid ja vedrustus vastavuses. Nendega on kõik OK nagu kord ja kohus. Miks ma ei võtnud toona seda asja ette oli see, et siis olid paljudel sõpradel, kes olid minust (siis olin 18-aastane kui 3.2 swapi tegin) vanemad, samalaadsed projektid ja üritasid samuti ametlikuks saada. Samad 30/20/10 numbrid AGA...üks asi on teooria, teine praktika, need ei langenud toona vähemalt kokku, sest mingi tegelane arvas, et nii ikka ei sobi ja põhjendus oligi üpris idiootne. "Ei saa, sest ma ei taha. " ja jutul lõpp.
Eks paljud ütlevad, et ära aja jama ja seadus ütleb ühte või teist. Jah, ütleb. Aga kes viitsib hakata kohut käima ja nõudma oma õigusi. Lõppkokkuvõtteks saad auto arvele aga arvesta aja, raha ja närvikulu.
Eriti kui sa oled enamvähem äsja load saanud ehk ca 18-aastane ja sul pole veel kõik õigusseadustik nii käpas.
Võibolla on tänapäeval asi lihtsam ja enamus asju käib nö blankettide täitmisel. Kui asi vastab normile, siis järelikult pole probleemi. Varem oli keegi inimene, kes võis vabalt OMA arvamusest su minema saata, kuigi kõik klappis.
See on justkui ametikoha kuritarvitamine....kõik on võrdsed, mõned on lihtsalt võrdsemad.
Eks ma hakkan varsti asju ajama, just need toitesüsteemide vahetamised jne. Need on tegelikult kökimöki. Samamoodi nagu ühe margi piires mootorite vahetamine.
Mõelge, mis nipiga saaks ametlikuks näiteks M103 (132kW) mootori kasvõi W201 keres, millele on lisatud turboülelaadimine. Tegelikult võimsus ei koti kedagi, seda ei mõõdeta ja isegi mõõtetulemusi ei usutaks.
Isegi selle foorumi kontekstis on üle mõistuse kui võtta 132kW 3,0 mootor, laadida üle ja saad 400kW.
Lihtsalt ülelaadimise lisamine on juba väga keerukas protsess ja kes on ekspert hindama, et asi on hästi tehtud või kõlbab liiklusesse ?
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering