08-03-2011, 09:35 PM
Kohtusse minekut ei tahaks ma teostada ähvarduse alusel vaid juhul, kui lahendit ei tule ja kompromiss leidmata jääb.
Kindlasti ma kontakteerun Tartus oleva spetsialistiga kasvõi telefonitsi ja siit samusest Norrast.
Tegelikult oleks ma huvitatud asja legaliseerimisest, sest siis oleks tegu tavalise pisut võimsama igapaëva liikuriga, mida hooldatakse samamoodi nagu igat teist tänaval liiklevat autot, ilma eripäradeta. Iseasi on kui palju keegi oma auto eest hoolt kannab ja kui pädevad on meie tehnoülevaatuse teostajad seda märkamaks, et siit sealt oleks masinatel vaja kohendada.
Ning juhul kui proovida passi saada 2.6 ja siis 3.2 asemele panna ja VEMS'i abil seadet väga loodussõbralikuks keerata, siis tõepoolest oleks ülevaatus punkti tehnikat vaja, just väljalaske heitgaaside jaoks, ülejäänud on puhas mehaanika...
Kindlasti ma kontakteerun Tartus oleva spetsialistiga kasvõi telefonitsi ja siit samusest Norrast.
Tegelikult oleks ma huvitatud asja legaliseerimisest, sest siis oleks tegu tavalise pisut võimsama igapaëva liikuriga, mida hooldatakse samamoodi nagu igat teist tänaval liiklevat autot, ilma eripäradeta. Iseasi on kui palju keegi oma auto eest hoolt kannab ja kui pädevad on meie tehnoülevaatuse teostajad seda märkamaks, et siit sealt oleks masinatel vaja kohendada.
Ning juhul kui proovida passi saada 2.6 ja siis 3.2 asemele panna ja VEMS'i abil seadet väga loodussõbralikuks keerata, siis tõepoolest oleks ülevaatus punkti tehnikat vaja, just väljalaske heitgaaside jaoks, ülejäänud on puhas mehaanika...