08-03-2011, 12:15 AM
Nii, sai siis vahe peal salamisi Eestis käidud ning aku hanges seisvalt kutsikalt maha kakutud, täis laetud ning siis pisut aega kulutatud, et masin käima läheks- kulus üks 3 minutit, et peale pikka käiamist lubama hakkaks ning peagi ta juba käis.
Järgmine mure oli selles, et enne ära minekut sai auto maja ette jäetud ning auto ette ja mõlemale küljele tekkis ligikaudu 60 cm hang. Samal ajal kui mina masinat käivitasin, siis foorumi kasutaja Snap(ühe kurikuulsa AMG omanik) eemaldas lume hange auto eest. Kuna ta sai asjaga valmis ning aeg hakkas otsakorrale jõudma, siis pani ta ajama ning mina pidin masina välja sõidutama, kuid oh imet- rataste ette ja taha oli jää tekkinud ning koha pealt minema saamine polnudki tutikate prott masteri rehvidega nõnda lihtne.
pika jändamise peale ja ka olemas olevate talviste oskuste abil sai masin välja ning suundusin ARK'i Transporterit ümber vormistama.
Peale ARK'i sai siis minna proovi sõidule- Teate, see auto on mul ikka üks parimaid, jõudu on palju, rattad käivad kolmandaga vabalt ringi ja liigub nagu üks auto liikuma peab, seda kõike vabalthingavana. 320-24V mootor on üks parimaid, mida MB aiste vahele ihata oskaks, otseloomulikult 5.6 l on mu teine lemmik.
Olles nädal Eestis ja masinaga liigeldud, siis oli iga sõit punktist A, punkti B nauditav ja närve kõditav. Samas peab tõdema, et kurat need ARK'i vanad oma allkirja ei julge anda ümberehituse jaoks?
Kogu lõbu rikkus paar päeva enne tagasi tulekut politsei härra, kes mu Norra juhilube nähes silmi pööritas ning autosse suundus, peale mida tagasi tulles soovis head reisi ja pidi küsima, et kuidas on lood ülevaatusega...
Nüüdseks kujunenud plaanid, mis saavad kinnitust ehk peagi...
Esmalt on selgunud, et kaan on vaja maha võtta ning tegemisse saata. Vahetusse läheb plokikaane tihend, klapisääretihendid, kaane tööpind lihvitakse ning seda pisut rohkem kui tavaliselt, et surveastet tõsta. Jah, justnimelt...turbo jääb selle antud mootri puhul ära. Herr Hents peab õigeks jätta mootor vabalthingavaks ja teha kaane lihvimisega asi teravamaks, sest uskuge, praegu on jõu maha saamisega raskusi, turboka oleks see pea võimatu ilma betoonita pagasiruumis. Samuti tuleb uus seadistus kuna hetkeseisuga on surved paigast ja asi ei toimi nii nagu toimima peaks.
Samuti tuleb ka mootoriruumis pisut juhtmeid uuendada ja kohendada.
Plaanis on ka alustada renoveerimisega, mis hõlmab põhja renoveerimist. Sildade eemaldamist,nende liivapritsi saatmist, põhja katmist mastix'iga, uued pidurikettad ja sadulad, ehk h&r cupkit, plastik puksid, bolt on stabikavarda hoidjad.
Seega praegune nimekiri oleks siis esmane ja vajalik, järgnev ravikuuur peaks toimuma salongis ja siis juba viimaks vajalikud keretööd enne värvi uuendamist/parandamist.
Ning kuna mina olen enamusajast Norras, siis tähendab see, et autoga tegeleb keegi teine ja kolmas...
Seda need läbirääkimised ootavadki...
Samas on mul ikkagi konkreetne huvi ja tahtmine koguda tahatasku suurem summa raha, et auto ümberehitusega minna kasvõi kohtuni välja...kes tahab siinkohal nõu ja jõuga aidata, siis olete teretulnud
Kohtumiseni kuniks asjad on kinnitust saanud.
Renkju
Järgmine mure oli selles, et enne ära minekut sai auto maja ette jäetud ning auto ette ja mõlemale küljele tekkis ligikaudu 60 cm hang. Samal ajal kui mina masinat käivitasin, siis foorumi kasutaja Snap(ühe kurikuulsa AMG omanik) eemaldas lume hange auto eest. Kuna ta sai asjaga valmis ning aeg hakkas otsakorrale jõudma, siis pani ta ajama ning mina pidin masina välja sõidutama, kuid oh imet- rataste ette ja taha oli jää tekkinud ning koha pealt minema saamine polnudki tutikate prott masteri rehvidega nõnda lihtne.
pika jändamise peale ja ka olemas olevate talviste oskuste abil sai masin välja ning suundusin ARK'i Transporterit ümber vormistama.
Peale ARK'i sai siis minna proovi sõidule- Teate, see auto on mul ikka üks parimaid, jõudu on palju, rattad käivad kolmandaga vabalt ringi ja liigub nagu üks auto liikuma peab, seda kõike vabalthingavana. 320-24V mootor on üks parimaid, mida MB aiste vahele ihata oskaks, otseloomulikult 5.6 l on mu teine lemmik.
Olles nädal Eestis ja masinaga liigeldud, siis oli iga sõit punktist A, punkti B nauditav ja närve kõditav. Samas peab tõdema, et kurat need ARK'i vanad oma allkirja ei julge anda ümberehituse jaoks?
Kogu lõbu rikkus paar päeva enne tagasi tulekut politsei härra, kes mu Norra juhilube nähes silmi pööritas ning autosse suundus, peale mida tagasi tulles soovis head reisi ja pidi küsima, et kuidas on lood ülevaatusega...
Nüüdseks kujunenud plaanid, mis saavad kinnitust ehk peagi...
Esmalt on selgunud, et kaan on vaja maha võtta ning tegemisse saata. Vahetusse läheb plokikaane tihend, klapisääretihendid, kaane tööpind lihvitakse ning seda pisut rohkem kui tavaliselt, et surveastet tõsta. Jah, justnimelt...turbo jääb selle antud mootri puhul ära. Herr Hents peab õigeks jätta mootor vabalthingavaks ja teha kaane lihvimisega asi teravamaks, sest uskuge, praegu on jõu maha saamisega raskusi, turboka oleks see pea võimatu ilma betoonita pagasiruumis. Samuti tuleb uus seadistus kuna hetkeseisuga on surved paigast ja asi ei toimi nii nagu toimima peaks.
Samuti tuleb ka mootoriruumis pisut juhtmeid uuendada ja kohendada.
Plaanis on ka alustada renoveerimisega, mis hõlmab põhja renoveerimist. Sildade eemaldamist,nende liivapritsi saatmist, põhja katmist mastix'iga, uued pidurikettad ja sadulad, ehk h&r cupkit, plastik puksid, bolt on stabikavarda hoidjad.
Seega praegune nimekiri oleks siis esmane ja vajalik, järgnev ravikuuur peaks toimuma salongis ja siis juba viimaks vajalikud keretööd enne värvi uuendamist/parandamist.
Ning kuna mina olen enamusajast Norras, siis tähendab see, et autoga tegeleb keegi teine ja kolmas...
Seda need läbirääkimised ootavadki...
Samas on mul ikkagi konkreetne huvi ja tahtmine koguda tahatasku suurem summa raha, et auto ümberehitusega minna kasvõi kohtuni välja...kes tahab siinkohal nõu ja jõuga aidata, siis olete teretulnud
Kohtumiseni kuniks asjad on kinnitust saanud.
Renkju