21-12-2010, 11:34 PM
NO nii vahepeal pole ammu miskit sisse kand.
Enne külmasi sai vahetatud ära termostaat ja jahutusvedelik.
Nüüd läheb ka temp 8-90ni välja.
Termostaat nägi veider välja selline saluupa kujuline
samuti sai ka turbot uuritud, erilisi lõtke pold , küll aga väike lõtk üles alla.
]
2 kuuga olen läbisõitnud hetkeks üle 9000km ehk siis jälle kohe õlivahetus.
Tehas küll näeb ette 20 000 km õlivälbana aga mina niimodi sõitta ei raatsi.
Keskmisek kuluks ütlen sellise külmaga 6,5 sajale kuna pisikesed otsad .
Autoga olen üdini rahul ja ütlen Mercedes-Benz on Mercedes-Benz just vastupidavuselt.
Omanud väga paljusi eri markke aga vastupidamiselt ei anna millegagi võrrelda.
Bmw laguneb näitaks kordi 10 rohkem kui Mercedes, kuigi w210 jääb minuarust mugavuselt alla 5 seeria e39 Bmwle, just sõidumugavuse ja maantee müra suhtes.
Õnneks pole Mercedes veel roostetama hakand aga eks kevadel ole näha.
Tagaluugie oli mingi aftermarket turbodiisel tähed pandud, mis on mõned maha tuld, küll aga värviga.
Kevadel läheb naguinii poleeri ja värvib siis taguluugi samuti üle.
Webasto on samuti peal ja töötab kuis peab, küll aga on natuke webasto summuti katki, siit ka küsimus kas see teeb mdiagi halba kui see katki on ?
Auto ostsin siis oli kundepool esiklaasis kivi täke sees, millest nagu arvata oligi sai külmaga üle klaasi suur mõra
Talve rehvideks oli alguses mul hakapelita lamellid, kuna aga naine sõitis esimese rehvi puru ja ei märgand alguses seda siis sai ühest august 24 auku
Kuna rohkem samu hakapelitasi ei leid siis sai ette pandud miski Michelini rehvid, peavad paremini kui tagumised hakapelitad.
Auto ostsin siis mingi aeg avastasin,et pamprit on seespoolt liimitud ja üks õrn hang tegi esipampriga nii.
Katkine pamper
tööl tehtud foto
Enne külmasi sai vahetatud ära termostaat ja jahutusvedelik.
Nüüd läheb ka temp 8-90ni välja.
Termostaat nägi veider välja selline saluupa kujuline
samuti sai ka turbot uuritud, erilisi lõtke pold , küll aga väike lõtk üles alla.
]
2 kuuga olen läbisõitnud hetkeks üle 9000km ehk siis jälle kohe õlivahetus.
Tehas küll näeb ette 20 000 km õlivälbana aga mina niimodi sõitta ei raatsi.
Keskmisek kuluks ütlen sellise külmaga 6,5 sajale kuna pisikesed otsad .
Autoga olen üdini rahul ja ütlen Mercedes-Benz on Mercedes-Benz just vastupidavuselt.
Omanud väga paljusi eri markke aga vastupidamiselt ei anna millegagi võrrelda.
Bmw laguneb näitaks kordi 10 rohkem kui Mercedes, kuigi w210 jääb minuarust mugavuselt alla 5 seeria e39 Bmwle, just sõidumugavuse ja maantee müra suhtes.
Õnneks pole Mercedes veel roostetama hakand aga eks kevadel ole näha.
Tagaluugie oli mingi aftermarket turbodiisel tähed pandud, mis on mõned maha tuld, küll aga värviga.
Kevadel läheb naguinii poleeri ja värvib siis taguluugi samuti üle.
Webasto on samuti peal ja töötab kuis peab, küll aga on natuke webasto summuti katki, siit ka küsimus kas see teeb mdiagi halba kui see katki on ?
Auto ostsin siis oli kundepool esiklaasis kivi täke sees, millest nagu arvata oligi sai külmaga üle klaasi suur mõra
Talve rehvideks oli alguses mul hakapelita lamellid, kuna aga naine sõitis esimese rehvi puru ja ei märgand alguses seda siis sai ühest august 24 auku
Kuna rohkem samu hakapelitasi ei leid siis sai ette pandud miski Michelini rehvid, peavad paremini kui tagumised hakapelitad.
Auto ostsin siis mingi aeg avastasin,et pamprit on seespoolt liimitud ja üks õrn hang tegi esipampriga nii.
Katkine pamper
tööl tehtud foto