10-09-2010, 12:10 AM
(08-09-2010, 05:18 PM)canyondrift Kirjutas:(07-09-2010, 01:54 PM)Renkju Kirjutas: Oleneb hinnast, oleneb rahakoti suurusest ning rohkesti oleneb, kas reduktor undab või mitte.Kas reduktoril mitte vastupidi just ei olnud, et mida väiksem number seda parem on kiirus ja kiirenduses kaotad. Tigu on ju väiksem, see teeb 3,46 pööret et saada taldriku ühe pöörde. Omale panin ma küll mersule 3,82 asemele 3,46 alla, sõitnud ma veel pole, aga tean et 3.46 pealt 3.09 peale minek võrdus linnas kolmanda käiguga sõitmisega.
Kas see muidu 3.46 ei olnud? Kui 3.46, siis neid leidub üsna vähe.
Aga nagu Rein mainis, siis 3.42 reduktor eeldab, et maanteel pööre tõuseb, mis tõstab ka pisut küttekulu ning muidugi kiirendust.
Minu 3.2 w201-el oli 3.46 reduktor. Ise ma siis veel teda ei omanud, aga kuuldavasti esimene käik oli olematu(rattad käisid tihti peale koahlt minnes ringi) ning maanteel oli pööre liiga kõrge.
Saad äkki proovida, see oelks kõige mugavam lahendus.
said väga õigesti asjast aru aga keegi polegi ju vastupidist väitnud
kirjutasin ju eespool nõnda:
Suurem number tõstab su masina kiirendusvõimet ja suurendab kütusekulu. Maanteel kõrgem pööre ka. Maximumkiirus väheneb.
Väiksem teeb kohalt võtu uimasemaks kuid tõstab maximumkiirust. Maanteel pööre ka madalam.
Väitsin et kui teema algatajal on all orig differ on see arvatavasti 3,27
Kui see asendada 3,46 siis tekib autol parem kiirendus, tõuseb kütusekulu ja väheneb maximumkiirus
Sina panid 3,82 asemele 3,46 sinul tõuseb maximumkiirus, kiirendusvõime kahaneb ja maanteel tänu madalamale pöördele on ökom.
Millega sa nüüd rahul polnud?
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee