08-09-2010, 05:18 PM
(07-09-2010, 01:54 PM)Renkju Kirjutas: Oleneb hinnast, oleneb rahakoti suurusest ning rohkesti oleneb, kas reduktor undab või mitte.Kas reduktoril mitte vastupidi just ei olnud, et mida väiksem number seda parem on kiirus ja kiirenduses kaotad. Tigu on ju väiksem, see teeb 3,46 pööret et saada taldriku ühe pöörde. Omale panin ma küll mersule 3,82 asemele 3,46 alla, sõitnud ma veel pole, aga tean et 3.46 pealt 3.09 peale minek võrdus linnas kolmanda käiguga sõitmisega.
Kas see muidu 3.46 ei olnud? Kui 3.46, siis neid leidub üsna vähe.
Aga nagu Rein mainis, siis 3.42 reduktor eeldab, et maanteel pööre tõuseb, mis tõstab ka pisut küttekulu ning muidugi kiirendust.
Minu 3.2 w201-el oli 3.46 reduktor. Ise ma siis veel teda ei omanud, aga kuuldavasti esimene käik oli olematu(rattad käisid tihti peale koahlt minnes ringi) ning maanteel oli pööre liiga kõrge.
Saad äkki proovida, see oelks kõige mugavam lahendus.