15-05-2010, 12:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-05-2010, 12:23 PM ja muutjaks oli hents99.)
Räägi välja, kas sina ostsid Tartust 2.3-16V ?
Kui ringrada(võistlusi vms) ei sõida, siis pole coil-overitel eriti pointi ka. Eks see vedrustuse sättimine nõub palju kogemust. tehnilist teavet, oskust sõita ja viimast analüüsida. Muidu nagu ei tea, millist ratast tõsta/langetada. Iga rada jällegi erinev ja tahab "oma" seadet.
Coilide puhul peaks kindlasti kasutama nurgakaale, et saada vedrustus paika. Ilma selleta on nagu 300km/h spidokas 2.0D mootorile - üsna mõttetu.
(15-05-2010, 12:06 PM)Werewolf Kirjutas: Ma otsisin enda kutsikale ka mingit vähe asisemat vedrustust mõni aeg tagasi. Coilovereid kui selliseid ei pakuta kutsikale, kuna need ei mahu talle alla (originaalis amort ja vedru eraldi). Pakutaxe eraldi reguleeritavaid amorte ja/või vedrusid. Minule jäi peale pikka otsimist silma SPAX-i PSX komplekt, milles on mittereguleeritavad madaldusvedrud ja 28 astmega reguleeritavad madaldusamordid. Komplekti saax Inglismaalt kätte sõltuvalt netipoest u 7500 - 9000 EEKuga. Ja tegu tunnustatud ja kvaliteetse tootega.
Endal kulub raha kahjux preagu muude vigade kõrvaldamisele kutsikal, sealhulgas olex uut kere vaja ,nii et esialgu jääb see SPAX-i kit ootele, aga tulevikus on kindlasti plaanis muretseda.
Kui ringrada(võistlusi vms) ei sõida, siis pole coil-overitel eriti pointi ka. Eks see vedrustuse sättimine nõub palju kogemust. tehnilist teavet, oskust sõita ja viimast analüüsida. Muidu nagu ei tea, millist ratast tõsta/langetada. Iga rada jällegi erinev ja tahab "oma" seadet.
Coilide puhul peaks kindlasti kasutama nurgakaale, et saada vedrustus paika. Ilma selleta on nagu 300km/h spidokas 2.0D mootorile - üsna mõttetu.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering