21-06-2006, 04:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-06-2006, 04:35 PM ja muutjaks oli Andres.)
ei ole veel. hetkel puhkan. tulen tagasi 2. või 3. juulil ja siis võiks mingi päev minna
auto koha pealt veel niipalju, et tundub väga hästi edasi astuvad aga insenertehniliselt on sisselase nii kehvasti lahendatud, et kuuma ilmaga (28 vms) ummikus istudes saab tulikuuma õhku peale ja moment kaob madalast ära. korra köhida siis imeb jahedamat õhku jälle. seega plaan kuidagi isoleerida veidi seda sisselasketorustikku väljalaskekollest, väljalaskekolle ära teipida (näha õnneks ei jää midagi kuna sellel plekkate peal). aga hõbedast isoleermaterjali küll kapoti all näha ei tahaks... aga jah, isegi Hannes Speedsteris laiutas käsi ja arvas, et mõni jupp peab puudu olema, nii loll süsteem ei saa olla. Samas kuskile midagi panna ei anna (õhk tuleb parema esilaterna tagant kus on 3l jagu ruumi vms). Peab Silberisse pilte uurima minema. Ja tema soovitaski ära isoleerida. Päris narr kui õhufiltri kopsik on nii kuum, et kätt ei saa ka vastu panna.
Üleüldse see 28C juures ringrajal käimine poleks lahe. Kellelgi ikka mingi asi annaks alla. SECid näitasid juba eelmine aasta tabasalus kuidas keema minna
heli on valmis. eest tagant kinnitatud, uus toide veetud. seega:
ees:
Peerless Resolution Coaxial 4 (suunatavad siiditwiiterid)
Nom. võimsus: 30? w
Max. võimsus: 90 w 10cm (4")
Sageduskarakteristik: 50 - 21000 Hz
tundlikkus: 90 dB/W/m
taga:
hertz ECX165
Suurus: 165mm(6 1/2")
Sisendvõimsus(RMS): 70W
Takistus: 4 Oom
Sagedusala: 60-21kHZ
Tundlikus: 91 dB
pea:
Becker Traffic Pro
nom 18w
eraldi toide otse akust, lisakaitse nii makil taga kui toitekaablil.
vägagi nauditav.
EDIT:
Pärast ringrada tahaks ette panna 225 laia Conti SportContact 2 papu. Kellel pakkuda korraliku mustriga (6-8mm) isendeid 17" mõõdus, siis andke teada.
auto koha pealt veel niipalju, et tundub väga hästi edasi astuvad aga insenertehniliselt on sisselase nii kehvasti lahendatud, et kuuma ilmaga (28 vms) ummikus istudes saab tulikuuma õhku peale ja moment kaob madalast ära. korra köhida siis imeb jahedamat õhku jälle. seega plaan kuidagi isoleerida veidi seda sisselasketorustikku väljalaskekollest, väljalaskekolle ära teipida (näha õnneks ei jää midagi kuna sellel plekkate peal). aga hõbedast isoleermaterjali küll kapoti all näha ei tahaks... aga jah, isegi Hannes Speedsteris laiutas käsi ja arvas, et mõni jupp peab puudu olema, nii loll süsteem ei saa olla. Samas kuskile midagi panna ei anna (õhk tuleb parema esilaterna tagant kus on 3l jagu ruumi vms). Peab Silberisse pilte uurima minema. Ja tema soovitaski ära isoleerida. Päris narr kui õhufiltri kopsik on nii kuum, et kätt ei saa ka vastu panna.
Üleüldse see 28C juures ringrajal käimine poleks lahe. Kellelgi ikka mingi asi annaks alla. SECid näitasid juba eelmine aasta tabasalus kuidas keema minna
heli on valmis. eest tagant kinnitatud, uus toide veetud. seega:
ees:
Peerless Resolution Coaxial 4 (suunatavad siiditwiiterid)
Nom. võimsus: 30? w
Max. võimsus: 90 w 10cm (4")
Sageduskarakteristik: 50 - 21000 Hz
tundlikkus: 90 dB/W/m
taga:
hertz ECX165
Suurus: 165mm(6 1/2")
Sisendvõimsus(RMS): 70W
Takistus: 4 Oom
Sagedusala: 60-21kHZ
Tundlikus: 91 dB
pea:
Becker Traffic Pro
nom 18w
eraldi toide otse akust, lisakaitse nii makil taga kui toitekaablil.
vägagi nauditav.
EDIT:
Pärast ringrada tahaks ette panna 225 laia Conti SportContact 2 papu. Kellel pakkuda korraliku mustriga (6-8mm) isendeid 17" mõõdus, siis andke teada.
...