26-10-2009, 11:06 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-10-2009, 12:28 PM ja muutjaks oli hents99.)
Jesper (foorumites kasutaja "racing") saatis eile sõnumi, et dünos just ühte 2.5-16V`d.
Stock nukad, katalüsaator, suurendatud surveaste, ümber tehtud sisselase (ei uurind, mis see endast kujutas, kas ITB`d või midagi muud) + VEMS.
255hp väntvõllilt - tegemist on 100% tänavaautoga, mis sõidab normaalselt ja käib ka ametlikul tehnilisel ülevaatusel.
Ja minek pidi olema selline: "Runs like a bad out of hell"
....Räägib mees, kes tõstis mõni aeg tagasi oma sellise mootori pukist auto vahele:
2 Aastat järjest õnnestus seda mootorit pukis näha, lõpuks ometi auto peal.
Ühesõnaga sellest viimasest mootorist võetakse nii palju, kui võtta annab. Minu 5.0 V8 projekt ei ole kaugeltki nii tulemusrikas võimsuse koha pealt. Veel vähem pöörete.
Btw. Mootor on puuritud 2.3`st 2.5 peale. Miks? Sest need 2 mootorit on päris palju erinevad.
OT off.
Eks Kuldari autot peab ka vähe järgi aitama. Esialgu alustame natuke kergemalt.
Edit: Jesper parandas mind, 255 mitte tagarattast, vaid väntvõllilt.
Stock nukad, katalüsaator, suurendatud surveaste, ümber tehtud sisselase (ei uurind, mis see endast kujutas, kas ITB`d või midagi muud) + VEMS.
255hp väntvõllilt - tegemist on 100% tänavaautoga, mis sõidab normaalselt ja käib ka ametlikul tehnilisel ülevaatusel.
Ja minek pidi olema selline: "Runs like a bad out of hell"
....Räägib mees, kes tõstis mõni aeg tagasi oma sellise mootori pukist auto vahele:
2 Aastat järjest õnnestus seda mootorit pukis näha, lõpuks ometi auto peal.
Ühesõnaga sellest viimasest mootorist võetakse nii palju, kui võtta annab. Minu 5.0 V8 projekt ei ole kaugeltki nii tulemusrikas võimsuse koha pealt. Veel vähem pöörete.
Btw. Mootor on puuritud 2.3`st 2.5 peale. Miks? Sest need 2 mootorit on päris palju erinevad.
OT off.
Eks Kuldari autot peab ka vähe järgi aitama. Esialgu alustame natuke kergemalt.
Edit: Jesper parandas mind, 255 mitte tagarattast, vaid väntvõllilt.