Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Minu 190E 2.5-16V 89.a
#1
Et siis teeks laiemale üldsusele kerge presentatsiooni oma järgmisest projektist ...:bigsmile: mis siis kannab nime Kuri Kutsikas .
Tegemist siis sellesama autoga mis praegu enam/veel nii kena välja ei näe kuid üsna varsti on ka väline hiilgus taastatud . Vanemad olijad mäletavad seda autot Demonikese autona ja sellest autost on kirjutatud nii vanas foorumis kui ka Tehnikamaailma 0ktoobri 2004 numbris (eksemplar olemas isegi) ja nagu ka näha on ära märgatud ka Venezuela mersukummardajate ringis seega ei hakka ma siin sellele autole esmaesitlust tegema .:wink: Soetasin selle endale mingil 2007 Septembrilõpu kuupäeval ja selles saati olen ma vahelduva eduga selle auto kallal teinud järgmisi parendustöid :

September : Ostetud sai koheselt uus aku kuna ....jah praktiliselt igakord kui ma uue auto ostan vahetan ma ka aku välja.Vahetusse läks ka parempoolne esisharniir ja vasak sisemine rooliots. Vahetatud said ka esivedrud kuna need olid liiga madalad (auto tantsis praktiliselt amortide leevenduspuksidel mis omakorda ei tee kerele mitte midagi head).Esisillareguleering samas kohas ja samal ajal . Need tööd sai tehtud Autenoris (Tihniku 5)..... tänud Harrile .
Jahutusventikal oli elektrikatkestus mille ravisin välja Laki Auto taga olevas teeninduses , ......tänud Andresele

Oktoober : Kuna ma polnud rahul diffriga , hirmsad lõtkud mis kiirendusel paukudeks muutusid , ja lisaks ulgus see kiiruse kasvades.
Käisin MB Keskuses uurimas millise jaotusega differ sinna peaks käima ja panin sinna originaalist tiba jõulisema diffri (numbrid lisan hiljem kui vaja)
Hetkel spido valetab mingi 10 km (rattad hetkel 15" all) ja mõõtsin GPS-ga.
17 " ratastega saab olema vahe ehk 5-7 km kiirust siis tegelikkuses vähem kui spido näit . Diffrivahetus Imre juures .......tänud Martinile .
Vahetusse läks ka esiklaas . Klaase toon ise maale seega probleeme polnud :bigsmile: vahetuse eest ...... tänud Madisele

November: Geneka remont , vahetusse läksid dioodsillaplaat ja harjad . Sumpsi kohendus mis andis mõtteainet uue sumpsi ehitamiseks . Tühikäigupöörded üle 1100 mille taltsutamiseks läksin Speedsteri . Seal pandi autole juhtmed külge ja reguleeriti paika tühikäik ... sumps siiski hõre ja täielikku pilti kätte ei saanud kuid oluliselt paremaks läks . .... tänud Hannesele

Detsember: Soojendusmootor täiega kinni ... taastada polnud võimalik ja ostsin korraliku 124 puhuja . Tegemist siis sellesmõttes haruldase mootoriga kuna see on kahe tiivikuga . 124 mootor oli veidi suurem ja ka võimsam kuid sai see sinna originaalkorpusesse ära mahutatud ilma eriliste ümbertegemisteta. Kojamehe mootor - kutu , ja sai samuti vahetatud välja. Elektritööd tegin ise kuid ..... tänud Lembitule ,kelle leidlikkus oli oluliseks abiks.

Jaanuar: Xenonid,mis olid juba ees, ei lülitunud kaugete peale ringi ja samuti puudusid ka udutuled . Sai tehtud ringi mõned ühendused ja asi toimis .Tööd tehti Hort Autos ja ......tänud Aarele

Veebruar: Sumps sai kogu pikkusest uus tehtud alates kollektorist .
Trassiks siis 6cm läbimõõduga toru , sai välja visatud KAT-i jäänused paigaldatud 2,5 -3,0 kubatuuriga mootori jaoks mõeldud uus reso ja lõppu läks uus sportpütt . Hääl on tühikäigul kõmisev bass ... kiirendusel siiski vali . Harjumatu algul aga ...see hääl jääb ju autost maha mida ise ei kuula.
Esiamordid vahetatud Bilsteini poolsport gaaside vastu , tahkemaks läks küll . Suht täpne roolikuuletus kurvides .
Sai ka tehtud õlivahetus... panin poolsündi siiski kuid lisasin sinna õlilisaainet Old Chap .Venemaa toode, nanotehnoloogia , kapotialune jäi märgatavalt vaiksemaks ,seda siis Cossu 16v mootori eripärast klõbinat silmas pidades . Tundub olevat hea lisand , olen muidu suht skeptiline aga siin on põhjust olla rahul . Müügil oli see Prismas ja maksis 280 eek .Soovitas Speedsterist Hannes .
KN filter puhastatud , oli hullult kõntsane ,polegi nii musta filtrit näinud enne.
Tagasillas vahetatud silikonpuksid ja sillatala esimesed puksid + 1 kont.Auto oli enne nagu suts vedel ja kiirendusel käisid kerged kolksud taga. Nüüd asi tahke .
Esilogarid puudusid , Trakk sebis uued ja sai need ilusasti alla pandud.
Käsipiduriklotsid kontrollitud ja paika reguleeritud. Olen veendunud kässari kasutaja manuaalide puhul :bigsmile:
Peale kõiki neid töid sai uuesti Spedsteri tee jalgealla võetud ja Hannes sai uuesti autot häälestama hakata . Segu tuligi veidi lahjemaks keerata ja sai siis teha mõned proovisõidud enne kui Hannes lõpuhäälestuse tegi .
Auto läks rõõmsamaks , oluline vahe tõmbes ja käiguvahetusel gaasi lahtilaskmisel . Tõmbab kenasti .... tänud Harrile ja Hannesele

Märts: Käisin Rolzi juures ja sain temalt aknatõstuki lüliti ,nüüd käib kõrvalistuja aken ka ELEKTRIGA ..... tänud Rolzile

... tehniliselt hakkab asi ilmet võtma,kuigi hingel kripeldab LSD differ ja ja esiistmed mis võiksid olla veidi konkreetsemad (praegused siiski liiga läbivajuvalt pehmed ) .
Märtsi lõpus algavad kosmeetilised protsessid milles muutub veidi ka esiosa ehtminulikul viisil ....:wink: ja ikka Kadrinas kus siis veel :bigsmile:
Loodan siis kevadeks projekti jälle valmis saada ja seda laiemale üldsusele esitleda .
"Mercedes и в Африке Mercedes"
Vasta
#2
Sain eelmine laupäev sellega proovisõitu teha, no ikka päris kuri putukas ja tõmbas suu naerule.
Hääled head nii tühikäigul (asjalik jorin) kui kiirendades. Käigukast harjumatu, esimene käik alla (Getrag).
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#3
Mnjaa, sai ka ise proovitud, liigub võrreldes mu Audiga kuidagi äkilisemalt või energilisemalt - kiirendusomadusi sõites ei ole võimalik võrrelda, täiesti erimasti autod.

Aga teelpüsivus ja see metsikus panevad vajutama ja soovima, et saaks korralikule rajale. Suvel ehk on võimalus siis võrrelda rajal neid autosid, siis ehk mõlemad niikaugel, et lubavad vajutada ja natuke kurjemat sõitu teha.

Need usatuled kindlasti teevad asja paremaks.
Jääme ootama
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#4
Superilus kutsikas....hea mootori ja käigukastiga + kõik muu sinna juurde kuuluv.
Edu autoga! Hoia teda!
Vasta
#5
..tänud kiidulaulu eest :bigsmile:
Kuulsin ,et Hents-il olla LSD all juba ? kommentaare oleks hea kuulda ja proovida tahaks ka äkki hakab mul mõte kiiremini jooksma ...:biggergrin:
"Mercedes и в Африке Mercedes"
Vasta
#6
Pildid enam ei tööta Kuldar

Pane mõned foorumisse, tahan ka sinu uue kenakest vaadata
Vasta
#7
Lingilt tunduvad pildid kadunud olevat panen mõned siia.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                       

"Mercedes и в Африке Mercedes"
Vasta
#8
Kõik on ideaalne
Kuid prooviksid esivõrret ka mustaks tegema
Vasta
#9
eDiCk Kirjutas:Kõik on ideaalne
Kuid prooviksid esivõrret ka mustaks tegema
Esivõre läheb kerevärvi ja ette tulevad US tuled . Midagi sarnast nagu Karli 126 -l.
"Mercedes и в Африке Mercedes"
Vasta
#10
noh arvan sellest autost saab ainlt nädalavahetuse auto või tööhobune? Smile
Vasta
#11
eDiCk Kirjutas:noh arvan sellest autost saab ainlt nädalavahetuse auto või tööhobune? Smile
arvan ,et selle autoga peaks tihedamini sõitma kui ainult nädalavahetusel .
Peaks .. :bigsmile: ilmselt aga siiski MB ürituste ja nädalavahetuste autoks jääb ....muidugi kui keegi hirmsasti ära just ostma ei hakka :biggergrin:
.. mul millegipärast juhtub tihti ka nii
"Mercedes и в Африке Mercedes"
Vasta
#12
Noh varsti võid lihtsalt Mercedes-Benz peale kirjutada Kuldar ja seda ostetakse kohe´Smile
Vasta
#13
eDiCk Kirjutas:Noh varsti võid lihtsalt Mercedes-Benz peale kirjutada Kuldar ja seda ostetakse kohe´Smile
..usun ,et asi nii hull vast pole , ma lihtsalt ehitan,ehitan,ehitan...ja kui valmis saab ...siis lihtsalt on suur tõenäosus ,et auto peaks olema kena ja korras . :wink:
"Mercedes и в Африке Mercedes"
Vasta
#14
Millal võiks su kena autokest näha?
Vasta
#15
eDiCk Kirjutas:Millal võiks su kena autokest näha?
siis kui kosmeetiliselt protseduurilt ta kätte saan ...ehk et aprillis vist
"Mercedes и в Африке Mercedes"
Vasta
#16
Mis mulle silma jäi ja millega ma ise maadlesin om 2,3-ga, kui sul plaanis ehitada 16v-d. Esiteks pidurid, nende orginaalidega ei ole kahjuks sauga suurusel rajal midagi peale hakata. Võimalus on vahetada võidusõidu pidurite vastu aga selline asi jääb sinna 30k piirimaile. Teine variant on panna siis suured 124, 129 pidurid s.o. ette 300mm ketas nelja kolviga sadulaga(uus-taastatud ca 1500tk). Klotsid saab võtta neile juba ferodo 2500 rajapäeva seeriast ca 1700 kmlp. Tagumised siis samuti 278mm ja ventileeritavad. Lisaks vahetada vedelik pädevama vastu. Sama on hetkel evol ja pole päev otsa rajal olles ja 10 ringiseid sessioone sõitnud järjest probleeme olnud. Vedrustud vahetada kas Bilsteini B12 kit või H&R oma vastu, endal sama plaanis. Stabikate asja peab uurima mis oleks hea lahendus, selline pool kõva oleks ette 2,6 kutsika oma ja taha evo(uus orgin osa 3500 eeku) oma, need on kõige jämedamad bolt on asjad. Samas saab ka ette paigaldada e 500 oma kuid seda peab lõikama samas sul ju selline võrdluseks käepärast võtta. E500 oma peaks juba väga jäigaks tegema, kui uskuda foorumeid.
Mootoris õli vahetada sinna ca 10w60 kanti. Sama õlitussüsteemiga 16v-dega sõidetakse ka Nürburgringil ning pole väidetavalt pole veel kellegil midagi kokku jooksnud.
Lisaks veel vastavad rehvid ja sillaseaded, näiteks -2kraadi camberit saab orig. sillaga ilusti keerata ilma,et igasugu järeljooksud paigast läheks.
Ning kui natuke harjutada ega siis 1.05 ka Pärnus tulemata jää.
Vasta
#17
Ka mootori vidinaid on saada 16V mootorile. Odavad nad pole, aga samas pole 16V mootor mingi mõttetu pada kah.
See mootori teema eeldaks muidugi mingisugust EMS`i.
Vasta
#18
Eile Top Gear kiitis su autot, Hammond testis. Unibrow
Vasta
#19
Karl Kirjutas:Eile Top Gear kiitis su autot, Hammond testis. Unibrow
Aga mida tema ka teab, kiitis ju Corradot ka
Vasta
#20
Hammond kumiir, ära solva! Unibrow Pealegi, vaata mis kontekstis jutt oli, otsiti autot mis klassikaks võiks muutuda.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 190E 2,0B 1983 secman 50 24,241 23-02-2024, 09:13 PM
Viimane postitus: secman
  Minu S600 W221 aastast 2006 indrek 13 2,811 06-11-2022, 03:04 PM
Viimane postitus: Oliver.L
  W201 190E 1992.a Sportline - bertaviikberg BertaViikberg 14 12,168 04-10-2018, 10:31 PM
Viimane postitus: BertaViikberg
  190E 2.8 M104 1992 ja W116 280SEL Austraalia - Paul Paul 64 56,055 14-12-2017, 01:55 PM
Viimane postitus: Paul
  Minu MB W201,1.8 ,1990 raidoon 24 25,234 06-03-2014, 10:39 PM
Viimane postitus: 190
  Minu G 300 merslane 13 13,959 25-07-2013, 07:24 PM
Viimane postitus: ksiiri
  Minu Mercedes-Benz 230E, 1983, W123 ZE_KA 27 32,051 14-04-2013, 10:27 PM
Viimane postitus: Karl
  Minu E 420 W210 martiini 43 47,040 05-12-2012, 03:19 PM
Viimane postitus: martiini
  Minu E 500 Limited W124 martiini 78 82,217 05-12-2012, 03:11 PM
Viimane postitus: martiini
  Minu MB 190E, w201, 3.2- Renkju Renkju 101 111,384 18-01-2012, 11:48 PM
Viimane postitus: Renkju



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne