Esialgsed vead: Esisillas vaja palju asju vahetada.
Tagasillas vaja ülemised vardad vahetada. Mahlad vahetada, süüteosa vaja vahetada. Kurikuulsate juhtmete vahetus tuleb ette võtta. Pehmekatus korda teha. Kõvakatuse tagaklaas vahetada.
Plaanid: Vigu hakata likvideerima. Kogu sound vaja välja vahetada. Uste puit taastada
Lisan eelmise omaniku poolt paar pilti. ega sa ju ei pahanda:bigsmile:
tead mis kena lugu mul hakkas aadamaõun nii kiirelt käima nagu hullumaja lift. Jõudu selle taltsutamisel ja tegelt palju see sajale võtab ka Hääl on raudselt SLR laadne
...aga,minu sportlik kuusepuu 100+sangad ei tundnud end eriti koduselt ja cl-i salong on nagu lennuväli ja väiksed "trossid"(2tk) ei mahu kah kuskile ära.Ehk okas on südamest läinud ja uuel aastal vana(cl) hooga :bisou:.
Esialgsed vead: Esisillas vaja palju asju vahetada.
Tagasillas vaja ülemised vardad vahetada. Mahlad vahetada, süüteosa vaja vahetada. Kurikuulsate juhtmete vahetus tuleb ette võtta. Pehmekatus korda teha. Kõvakatuse tagaklaas vahetada. Kere kallalvaja ka natuke nokitseda.
Plaanid: Vigu hakata likvideerima. Kogu sound vaja välja vahetada. Uste puit taastada
Lisan eelmise omaniku poolt paar pilti. ega sa ju ei pahanda:bigsmile:
Mootori valem ikka õige, liitritega puusse pannud, parandan ära.
Edev kanuu, pole paha.:evil:
Hakkab see keremudel ka järjest rohkem minu jaoks klassikaks muutuma nagu 126 kubegi. Talv ees, jõuad kevadeks korda nokkida ja kilomeetreid nautima hakata, senikaua jõnksuta oma korillaga edasi
Kuld, oled ikka lits mees küll, murdsid rämedalt truudust W126-le, kellele sa olid vandunud igavest truudust ja pühendumust. :bigsmile:
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Edu.
Näen et alla on kruvitud uued küljelaiendid ning ka stanged. Kas edutuled ka tulevad?
Sillajuppidega on endal selline kogemus olnud, et kuskil Knutsonist tellides sain valed žarniirid (öeldi, et on 124 samad) aga alates 5L oli koonus suurem - nii et tähelepanu osade ostmisel.
Pehme katus - ise plaanin enne suve ka saksast tutika osta ja ise ära vahetada. Närve kulub ilmselt terve pangejagu, aga loodan ikka hakkama saada. Eks siis jagan kogemusi.
Igatahes V12 on bro asi kui ta korralikult käib mitte ei lonka - juhtmete vahetus aitab päris hästi selle vastu mile:
Sorry et su teemat siin risustan, aga siis saavad teised aimu mis on V8 ja V12 vahe
Siin on küll 5 käigulise auto karakteristikud (1. Mudeliuuendus), aga ega see palju sinu mootorist ka erine (võibolla on isegi 100% sama). V8 (5 käiku) VS V12 (5 käiku).
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine. www.hobenool.eu
5227858
Eino, mis ma oskan kosta Hr.Kuld....... reetur, mis reetur :lol:
Tegelt on ju ilgelt huvitav kui võimalikult erinevaid mudeleid klubisse koguneb, saab ka reaalselt sotti, mis on mis.
Igal juhul vihane värk, Haapsalus eelmine suvi sai ilastatud juba ühe AMG versiooni peale... nüüd peaks tollele vähemalt potensiaalne vastane ka olema.
Seda teemat ootasin juba ammu.ei ole piltide pärast pahane.Eks vaeva tuleb temaga näha aga asja tast saab .Nii et suve hakul siis hakkame ringi vurama.Kui oma plaanid ka realiseeritud saan.Söidu mönu pakub see auto ohtrasti.Päris hea oli suvel vajutada lahtise katusega körvus helisemas ilus vormeli helin ja spidomeetri peale kerkiv kiiruse näit 200 km/h ja rohkem.Tehakse ikka super pille.Lõoke see on see sama pill jah mis minuga seotud.See mis suvel kolonnist mööda vuhises kui kilingi-nõmme poole sõitsime.
10-01-2008, 06:43 PM (Seda postitust muudeti viimati: 11-10-2009, 06:50 PM ja muutjaks oli kuld.)
Eks pilliga on kõvad töötunnid ees aga esialgu käib korraliku garaazi otsing. Suveks tahaks tehnika korda saada.
To: R129- V12 ei saa kahjuks eraldi sarniiri vahetada vaid koos õõtsaga. Kui vahetada õõts 124 vastu siis edaspidi saab hakata eraldi sarniiri vahetama:biggrin: Kahjuks on kunagi keegi ühe poole vahetanud 124 vastu, nüüd on siis variant kas vahetada 124 oma orig. vastu või vahetada see teine orig. 124 omaga.
W126-le ei ole ma selga keeranud ega keera ka. Jälgin turul tihedalt kuusi, lootuses, et tuleb ükskord mõni hea eksemplar müüki. Lihtsalt ei ole ju võtta 560SEL-i ja SE-d ei taha. SE-l ei ole midagi halba aga minule lihtsalt tunduks nagu oleks midagi puudu, nagu oleks pooliku asja saanud aga see ju minu kiiks.
Bensuhind esialgu ei hirmuta sest nagunii tööpäeval ajan asju ametiautoga ja sellega sõitmine on minu jaoks 0kr/km. Talvel seisab suksu garaazis.
Uurisin soomest juhtmete komplekti ning sealt saaks ca 24-25 kiloga (orig. siis) ei tea palju ta eestis maksaks silberis. Osad jupid saab soomest odavamalt kui eestist.
Küsimus, äkki kegi teab mis kork on V12-ne mootori peal plastikkatte all mis jääb jagajate vahele. Sellel korgil on veel küljes temp.-dega mõõdupuu. Õlikork on tal eraldi parema nukakambri peal.