10-01-2006, 03:54 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-07-2006, 10:22 AM ja muutjaks oli Andres.)
Et ei tekiks minu müügiteemades offtopicuga probleeme lisan siia väikese loo.
Ühel toredal reedel helistas mulle tundmatu isik tundmatust firmast (kasutajanimi foorumis: Tartlane, Osman autoaed) ja teatas, et tal on peaaegu et minu kriteeriumidele vastav kupee müügis. Õigemini siis kolm asja puudu - väiksem mootor, istmesoojendused ja püsikiiruse hoidja. Palusin omale pildid saata ja jäin ootele.
Õhtul 7 paiku tuli igavene posu pilte. Täitsa kena tundus. Laupäeval sai siis Oliverk'i ja ühe sõbraga kella 12 paiku teele asutud asja üle vaatama. Kaasa võtsime Silberist õhukulumõõtja kuna mootor loopivat pöördeid. Selle juurde ka BMW 320 õhufiltri, mis Aavest "92.a. 162kw MB 320 kupee õhufilter palun" peale kaasa anti. Seda saime muidugi alles Tartus teada.
Kohapeal avanes päris huvitav pilt... Auto oli nagu uus. Mootor käivitus poolest pöördest mitmekraadises pakases ja töötas stabiilsemalt kui ükski teine mootor, mida kunagi katsunud olen. Justkui.. uus oleks? Proovisõidul kolises midagi esisillas ja täies pikkuses uus (kasutatud) sumps käis kuskilt vastu plekki. Ning peagi hakkas 310Nm momendiga moto 1000rpm korraga pöördeid loopima. 205 laiad suverehvid tegid lumes vaid sahinat... hea et keset platsi ei jäänud.
Olin Tartus lõksus. Diagnosti aeg DIA-s esmasp. hommik kell 10. Ootasin ära. Kell 2 päeval oli auto korras. Uus lambda, taastatud pingeregulaator, kadunud pinge kuskil drosseli-õhukulumõõtja ahelas ja drosselklapi error, mis kadus kohe pärast lahtiste vaakumvoolikute ja pingeprobleemi parandamist ära kadus olid võtmesõnad, mis diagnostik mull 100 lisaraha eest avaldas. Konditsioneer töötas, kuid vedelikku oli vaja veidi juurde lisada - tehti ära 500eek eest.
Edasi tuli kutsuda treiler ja sõita Jõgevale ARKi, kuna Tartu kontor OLI KINNI KUNA OLI ESMASPÄEV!?! 700eek treileri eest, mis tegi üle poole tunnise vahepeatuse rehvieksperdis, kus laeti alla uued Nokiani NRV lamellid mõõtus 195/65. Esimesed supportid olid nii suured, et pidi panema raskused väljapoole, seest hakkasid vastu käima. Velje ja esimese hiiglasliku 4-kolvilise supporti vahe 3mm Siis hopp treilerile ja ARKi, kus poisid olid suht tõredad ja ei olnud nõus mulle USA numbreid andma vaatamata sellele, et kinnitused olid olemas, Šveitsi tehnilisest passist koopiat tegema, numbrit valida laskma... Viimast ma isegi ei vaevunud küsima kuna inimesed nähtavasti ei olnud oma eluga rahul ja vajasid välja elamist.
Esimest korda rooli... 162kw. Millal viimati nii palju pedaali all oli üldse? Ammu, kui üldse.. Ei vajuta. panin kohalikus Uno X tanklas pool paaki bensiini (kuna ei kannatanud oodata sõiduga ) ja kruisisin asulast välja. Muhe. Mootorit pole kuuldagi.
Vahepeal saavutas mootor töötemperatuuri ja tee osutus pikalt sirge olema. Pidur, KICKDOWN, 120 kiiremini kui süda järgi kloppida jõudis, pidur 40-ni, KICKDOWN, pidur 40-ni. Hmm.. Milleks lõbustusparke vaja on? Aga eesmärk saavutatud - pidurdades ei kiskunud enam kuskile ja sai vist kõik 4 ketast ilusti ühtlaselt läikima. Auto oli tükk aega seisnud vist. Või no mõned kuud õues.
Tartus sai tehtud kindlustus ja seejärel ka teine pool rooli lastud. Võttis ka tal käed värisema pärast paari kiiremat ringi. "Ufoauto" öeldi välja käivate turvavöö-kelnerite ja piilariteta külgede kohta. Aga vaade on ju hea.
Tallinnasse jõudsin kell 11 õhtul ja seks ajaks oli mootor juba veidi häält ka hakanud tegema. Kahjuks aga hoopis sellest, et Oliveri hinnangul lekkis väljalaskekolle. Ja mootor olevat tuim ja tahmand ning ei olevat üldsegi nii särtsakas kui peaks. Ja mina mõtlesin et mootor hakkas õiete laulma... Kuramus. Küll Imre juures püksid sirgeks ja viiki saavad. Sillaosa saab ka Lemförderi-kuuri. Kuigi seal vist suurt pole, sumpri kolks on enamus helidest.
Tartu - Tallinn 183km läbiti edukalt 15.5 liitri 98Euro kütusega (= 8,3l sajale maanteel ilma tempomaadita kiirusel 90-100km/h , 2-3kickdowni ja paar minutit mootori kõrgetel pööretel piinamist, et tahma eemaldada). Küll aga tuli Tallinnas välja, et kurguni täis ei tasu paaki lasta - kork ei pea ja arvatavasti kaotasin pealt esimese liitri või vähemalt poole juba Tartu piires. Tallinas oli pärast samamoodi tankides 20km igas kurvis jäme bensujutt järgi. Nagu Kalev Tabasalu ringrajal...
Nüüdseks hakkas vahelduva eduga põlema ABSi tuluke aga see on lihtsalt kerge oksüdatsioon vms arvatavasti. Ja meeled on rahunenud - enam pole NII meeletut tõmmet. Nüüd on lihtsalt hea
Muud seisukorda oskab kõige paremini kommenteerida Oliverk, ehk lisab ise paar rida kui aeg küps.
Pilte ei tule niipea. Enne tuleb 1992.a. E 320 CE-st teha E 320 Coupé ja enne seda veel veidi tehnilise poolega tegeleda.
Mootor: 3.2 162kw M104
Käigukast: 5-k ATM
LS: 232 000 koos seda tõendavate paberitega. Viimane ülevaatus 2005.
Sisu: Tumebeež nahk
Kere: Tumesinine
Vedrustus: Sportline
Lisad: Kliimaautomaatik, Mercedes-Benz Audio 10 CD, ASR, Mäludega elektriline juhiiste, Käetugi, Valgustused uste sees (teed ukse lahti ja maa valge), lukustatav box käetoe all, 4x el. aknad
Nüüd aga kuskil paar nädalat toimetamist, et saada auto täiuslikuks. Siis ka pildid. Väike teaser siiski ka siia
Loodame, et kütusekulu mõistuse piiresse jääb...
VIN WDB124***
Model 320 CE
Chassis 1240521B884260
Engine 104992 12 007854
Transmission 722503 03 806497
Order 0 2 571 34691
Approx. year 1992
Lights HELLA
Wiper SWF
Cab 01549
Dealer Switzerland (571)
Interior leather saffron or java (264)
Paint
904 midnight (dark) blue (T) (с 01.01.1968)
Options
206 owner's manual and maintenance booklet 5) (с 01.01.1972)
reference plate, coolant 3)
240 outside temperature indicator (с 01.03.1982)
241 left front seat electrically adjustable with memory feature. only applicable to w 210 when installed in conjunction with code 275. (с 01.03.1983)
281 trunk set, (280 SL)
steering wheel with sports design (390 mm dia.) and gearshift lever in leather trim (с 01.05.1990)
steering wheel (390 mm) with sports design (с 01.03.1989)
300 storage box in front tray (с 01.05.1988)
425 5-speed automatic transmission (с 01.02.1988)
430 headrests in the rear (с 01.01.1977)
471 acceleration skid control (ASR) (с 01.07.1984)
538 automatic antenna and front loudspeaker - without radio set (model 500SEC with loudspeaker only) (с 01.10.1989)
543 sun visor with vanity mirror, illuminated, left and right (с 01.11.1978)
552 anti-theft warning system for Switzerland (с 01.03.1981)
570 folding armrest front w202/210 stowage box front with armrest (с 01.04.1970)
front folding armrest w202 - housing at front with armrest
581 automatic climate control (с 01.01.1977)
592 heat-insulating glass, all-around, heated rear window pane (laminated glass), band filter
green heat-insulating glass all round, heated rear window, laminated safety glass - tinted strip (с 01.01.1972)
620 emission control system
vehicles with catalyst technique (с 01.03.1985)
630 ECE warning triangle (с 01.08.1980)
653 sports chassis with 8-hole light alloy rims (с 01.01.1990)
682 fire extinguisher (с 01.04.1970)
823 additional parts for switzerland, only for use with catalyst technique, code 62/0 (с 01.10.1988)
855 telephone TELE-AID, Nokia, D-net
915 fuel tank, 70 liter (с 01.05.1988)
952 rotating emergency flasher, front (red light)
sports line (с 01.02.1991)
sportline with 8-hole rim(consisting of codes 65/3, 243, 281) (c 124: codes 65/3, 281, fabric, check a3) (a 124: codes 65/3, 281)
Mõni asi on veidi kahtlane. näiteks rotating emergency flasher mida siiamaani tuvastada pole suutnud või mingi sveitsi spessial turvasüsteem - kindalaekas on võtme pesa ja võti aga mingit efekti nad ei anna.
PILDID: http://everlast.neoon.com/320ce/
Ühel toredal reedel helistas mulle tundmatu isik tundmatust firmast (kasutajanimi foorumis: Tartlane, Osman autoaed) ja teatas, et tal on peaaegu et minu kriteeriumidele vastav kupee müügis. Õigemini siis kolm asja puudu - väiksem mootor, istmesoojendused ja püsikiiruse hoidja. Palusin omale pildid saata ja jäin ootele.
Õhtul 7 paiku tuli igavene posu pilte. Täitsa kena tundus. Laupäeval sai siis Oliverk'i ja ühe sõbraga kella 12 paiku teele asutud asja üle vaatama. Kaasa võtsime Silberist õhukulumõõtja kuna mootor loopivat pöördeid. Selle juurde ka BMW 320 õhufiltri, mis Aavest "92.a. 162kw MB 320 kupee õhufilter palun" peale kaasa anti. Seda saime muidugi alles Tartus teada.
Kohapeal avanes päris huvitav pilt... Auto oli nagu uus. Mootor käivitus poolest pöördest mitmekraadises pakases ja töötas stabiilsemalt kui ükski teine mootor, mida kunagi katsunud olen. Justkui.. uus oleks? Proovisõidul kolises midagi esisillas ja täies pikkuses uus (kasutatud) sumps käis kuskilt vastu plekki. Ning peagi hakkas 310Nm momendiga moto 1000rpm korraga pöördeid loopima. 205 laiad suverehvid tegid lumes vaid sahinat... hea et keset platsi ei jäänud.
Olin Tartus lõksus. Diagnosti aeg DIA-s esmasp. hommik kell 10. Ootasin ära. Kell 2 päeval oli auto korras. Uus lambda, taastatud pingeregulaator, kadunud pinge kuskil drosseli-õhukulumõõtja ahelas ja drosselklapi error, mis kadus kohe pärast lahtiste vaakumvoolikute ja pingeprobleemi parandamist ära kadus olid võtmesõnad, mis diagnostik mull 100 lisaraha eest avaldas. Konditsioneer töötas, kuid vedelikku oli vaja veidi juurde lisada - tehti ära 500eek eest.
Edasi tuli kutsuda treiler ja sõita Jõgevale ARKi, kuna Tartu kontor OLI KINNI KUNA OLI ESMASPÄEV!?! 700eek treileri eest, mis tegi üle poole tunnise vahepeatuse rehvieksperdis, kus laeti alla uued Nokiani NRV lamellid mõõtus 195/65. Esimesed supportid olid nii suured, et pidi panema raskused väljapoole, seest hakkasid vastu käima. Velje ja esimese hiiglasliku 4-kolvilise supporti vahe 3mm Siis hopp treilerile ja ARKi, kus poisid olid suht tõredad ja ei olnud nõus mulle USA numbreid andma vaatamata sellele, et kinnitused olid olemas, Šveitsi tehnilisest passist koopiat tegema, numbrit valida laskma... Viimast ma isegi ei vaevunud küsima kuna inimesed nähtavasti ei olnud oma eluga rahul ja vajasid välja elamist.
Esimest korda rooli... 162kw. Millal viimati nii palju pedaali all oli üldse? Ammu, kui üldse.. Ei vajuta. panin kohalikus Uno X tanklas pool paaki bensiini (kuna ei kannatanud oodata sõiduga ) ja kruisisin asulast välja. Muhe. Mootorit pole kuuldagi.
Vahepeal saavutas mootor töötemperatuuri ja tee osutus pikalt sirge olema. Pidur, KICKDOWN, 120 kiiremini kui süda järgi kloppida jõudis, pidur 40-ni, KICKDOWN, pidur 40-ni. Hmm.. Milleks lõbustusparke vaja on? Aga eesmärk saavutatud - pidurdades ei kiskunud enam kuskile ja sai vist kõik 4 ketast ilusti ühtlaselt läikima. Auto oli tükk aega seisnud vist. Või no mõned kuud õues.
Tartus sai tehtud kindlustus ja seejärel ka teine pool rooli lastud. Võttis ka tal käed värisema pärast paari kiiremat ringi. "Ufoauto" öeldi välja käivate turvavöö-kelnerite ja piilariteta külgede kohta. Aga vaade on ju hea.
Tallinnasse jõudsin kell 11 õhtul ja seks ajaks oli mootor juba veidi häält ka hakanud tegema. Kahjuks aga hoopis sellest, et Oliveri hinnangul lekkis väljalaskekolle. Ja mootor olevat tuim ja tahmand ning ei olevat üldsegi nii särtsakas kui peaks. Ja mina mõtlesin et mootor hakkas õiete laulma... Kuramus. Küll Imre juures püksid sirgeks ja viiki saavad. Sillaosa saab ka Lemförderi-kuuri. Kuigi seal vist suurt pole, sumpri kolks on enamus helidest.
Tartu - Tallinn 183km läbiti edukalt 15.5 liitri 98Euro kütusega (= 8,3l sajale maanteel ilma tempomaadita kiirusel 90-100km/h , 2-3kickdowni ja paar minutit mootori kõrgetel pööretel piinamist, et tahma eemaldada). Küll aga tuli Tallinnas välja, et kurguni täis ei tasu paaki lasta - kork ei pea ja arvatavasti kaotasin pealt esimese liitri või vähemalt poole juba Tartu piires. Tallinas oli pärast samamoodi tankides 20km igas kurvis jäme bensujutt järgi. Nagu Kalev Tabasalu ringrajal...
Nüüdseks hakkas vahelduva eduga põlema ABSi tuluke aga see on lihtsalt kerge oksüdatsioon vms arvatavasti. Ja meeled on rahunenud - enam pole NII meeletut tõmmet. Nüüd on lihtsalt hea
Muud seisukorda oskab kõige paremini kommenteerida Oliverk, ehk lisab ise paar rida kui aeg küps.
Pilte ei tule niipea. Enne tuleb 1992.a. E 320 CE-st teha E 320 Coupé ja enne seda veel veidi tehnilise poolega tegeleda.
Mootor: 3.2 162kw M104
Käigukast: 5-k ATM
LS: 232 000 koos seda tõendavate paberitega. Viimane ülevaatus 2005.
Sisu: Tumebeež nahk
Kere: Tumesinine
Vedrustus: Sportline
Lisad: Kliimaautomaatik, Mercedes-Benz Audio 10 CD, ASR, Mäludega elektriline juhiiste, Käetugi, Valgustused uste sees (teed ukse lahti ja maa valge), lukustatav box käetoe all, 4x el. aknad
Nüüd aga kuskil paar nädalat toimetamist, et saada auto täiuslikuks. Siis ka pildid. Väike teaser siiski ka siia
Loodame, et kütusekulu mõistuse piiresse jääb...
VIN WDB124***
Model 320 CE
Chassis 1240521B884260
Engine 104992 12 007854
Transmission 722503 03 806497
Order 0 2 571 34691
Approx. year 1992
Lights HELLA
Wiper SWF
Cab 01549
Dealer Switzerland (571)
Interior leather saffron or java (264)
Paint
904 midnight (dark) blue (T) (с 01.01.1968)
Options
206 owner's manual and maintenance booklet 5) (с 01.01.1972)
reference plate, coolant 3)
240 outside temperature indicator (с 01.03.1982)
241 left front seat electrically adjustable with memory feature. only applicable to w 210 when installed in conjunction with code 275. (с 01.03.1983)
281 trunk set, (280 SL)
steering wheel with sports design (390 mm dia.) and gearshift lever in leather trim (с 01.05.1990)
steering wheel (390 mm) with sports design (с 01.03.1989)
300 storage box in front tray (с 01.05.1988)
425 5-speed automatic transmission (с 01.02.1988)
430 headrests in the rear (с 01.01.1977)
471 acceleration skid control (ASR) (с 01.07.1984)
538 automatic antenna and front loudspeaker - without radio set (model 500SEC with loudspeaker only) (с 01.10.1989)
543 sun visor with vanity mirror, illuminated, left and right (с 01.11.1978)
552 anti-theft warning system for Switzerland (с 01.03.1981)
570 folding armrest front w202/210 stowage box front with armrest (с 01.04.1970)
front folding armrest w202 - housing at front with armrest
581 automatic climate control (с 01.01.1977)
592 heat-insulating glass, all-around, heated rear window pane (laminated glass), band filter
green heat-insulating glass all round, heated rear window, laminated safety glass - tinted strip (с 01.01.1972)
620 emission control system
vehicles with catalyst technique (с 01.03.1985)
630 ECE warning triangle (с 01.08.1980)
653 sports chassis with 8-hole light alloy rims (с 01.01.1990)
682 fire extinguisher (с 01.04.1970)
823 additional parts for switzerland, only for use with catalyst technique, code 62/0 (с 01.10.1988)
855 telephone TELE-AID, Nokia, D-net
915 fuel tank, 70 liter (с 01.05.1988)
952 rotating emergency flasher, front (red light)
sports line (с 01.02.1991)
sportline with 8-hole rim(consisting of codes 65/3, 243, 281) (c 124: codes 65/3, 281, fabric, check a3) (a 124: codes 65/3, 281)
Mõni asi on veidi kahtlane. näiteks rotating emergency flasher mida siiamaani tuvastada pole suutnud või mingi sveitsi spessial turvasüsteem - kindalaekas on võtme pesa ja võti aga mingit efekti nad ei anna.
PILDID: http://everlast.neoon.com/320ce/
...