Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
MB pole veel nii enesekindlaks läinud, et usuks igavesse õnne.
9G kastide õlivahetus on lihtsalt väga kulukas protsess.
Nüüd kastide B osakonna põhjad olemas, A-osaga oli esinduses õlivahetus 600-700 EUR.
Plastikust põhi, filtrid sinna uputatud kenasti....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 112
Teemad: 12
Liitus: Jun 2022
Maine:
2
(16-08-2022, 09:11 PM)Rolz Kirjutas: 9G kastide õlivahetus on lihtsalt väga kulukas protsess.
No pole ju kallis.
See teeb kilomeetri kuluks umbes 0,007 eurot.
Arvestus siis 100t km tagant õlivahetus välbaks.
Hetkeline kulu võib tõesti kulukas tunduda,aga kui plaan autot pikemalt pidada,siis...
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
Nonii, lähtudes netis surfamisele, mille info sain "transfer case" viitele mitte "center differencial(tean et selle sõnaga vale otsida)" mida kasutasin eelnevates otsingites siis leidsin nii mõnegi video/postituse kus oli sarnane probleem 4matic süsteemidel ja õlivahetusega muutus vahekast vaikseks, sellest lähtudes teen siiski esimesel võimalusel diffrite ja vahekasti õlivahetused ära, hiljem ka käigukastil.
Mina olen sellel arvamusel et õli on kõige odacam remont üldse, õige õli ja tigedamate vahetustega võid säästa aastatega päris palju, uus õli on odavam kui uus mootor, või muud asjad. Ise pole sellepärast iseivahetustega
Tagatipuks näebki enne vahekasti lammutust et mis seisus vana õli on.
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Väga õige käik. Teadmisi ja kogemusi on vaja, tulevikus abiks teistele.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
13-10-2022, 08:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-10-2022, 08:43 PM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
Tere, mis vahepeal tehtud, täna sai vahetatud salongi,mootori õhu ja kütte filtrid, õli vahetuseni veel u 10k aega
Vahepeal lõpetas töö parempoolne sisemine parktuli, viga leitud pagassiluugi ja kere vahelises kummijullas, juhe katki, tundub et ka tagaklaasi soojendus ka ei töödanud,
pildilt pole näha tagatule juhet kuna see hästi peenike aga tagaklaasi soojenduse juhtmed 2 suurt täitsa läbi, siit edaspidine soovitus endale, ei tasu kohe esimese asjana uut tuld ostma jooksma minna.
Amg stange sai külge. Eks ta natuke feik näeb välja aga läksin e63 stiili kuna lihtsalt tuli hetkel märgatavalt odavam ja lõpptulemus valgel autol meeldib ka rohkem kuna mustasid osasid on disainitud rohkem külge.
Ja lõpuks pika otsimisepeale sai leitud kindel õige õli vahekasti ja sai ka see vahetatud, ja ka tagadiffri õli,
tagadiffril oli nagu uus õli sees aga vahekastis selline vana pruun löga või kuidas seda nüüd seletada
See ragin/värin jne mis eelnevalt ristikeerates tekkis, on nüüd kadunud, auto on vaikne.
Teha veel jäänud taga stange diffuuser, esidiffri õli ja geneka rihm/rullikud
EDIT: auto sai ka toonklaasi ringi,50%/5%
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
Sellest vahekasti häälest/värinast veel niipalju et külmalt teeb veel,aga tsipa vaiksemalt, kui juba 10km ära sõita, sis on vaikne, ise plaan vahetada veel 2 korda ehk teisisõnu nagu pesta puhtaks, äkki esimesel korral ei tulnud kõik löga välja.
Mis teiste arvamus oleks?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
Nonii, väike uuendus, sai siis õlid uuendatud, taga diffris oli puhas õli, esidiffris oli natukene selline, kuidas öelda, kasutust näinud, ja keskel oli täitsa löga, sai siis põhimõtteliselt 3 korda vahekastis õli vahetatud ja see ragin kadus ära keeramise ajal, ja järjest puhtam õli tuli välja viimasel 2 korral, sai veits korralikumat pesu.
hetkel autol veel 2 mure, nimelt üks kus esiratastest üks ratas tahab keerata vähe kiiremini kui sisemine ratas ja siis see nn natuke "hüppab" edasi/tagasi(oleneb kumbapidi sõita), esi silda sai käidid mitukorda üle ja ei leidnud mitte midagi, jooks on sirge, kuskilt mingeid viiteid ka ei leia et oleks tõksu saanud vms, kui midagi targemaks ei saa siis, eks kevade poole näha kui saab suveveljed alla ja siis uuesti sillastendi viin, mis numbrid siis näitavad, hetkel kuluvad kõik rehvid ühtlaselt.
teine mure on (arvatav)mootori värin, nüüd on rohkem tunda(arvatav) mootorist tulev värin kui sõita kõrgema käiguga/madalate pööretega, ka kohapealt minnes kui mootor veel nurrub ja gaasi anda siis on seda värinat rohkem tunda, aga eriti kui just kruiisid ja on kõrge käik sees. asi puutub nüüdseks ka eelnevat mure mis oli seotud sellega et ECO mode peal gaasi maha võttes kast paneb neutraalile, teisisõnu Gliding, ja sellel hetkel on ka värinat tunda siiani. Nüüd hakkasingi mõtlema et( vbla varem ei pannud jutus esimeses pooles olevat värinat lihtsalt tähele) äkki viga võib olla mootori patjades? kuigi natuke tundub glidemise suhtes veidike kahtlane see aga ei hakka midagi välistama. tundus et päris segaseks läks see jutt aga põhiline on et ise aru saan.
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(01-12-2022, 08:56 AM)Alkohoolik Kirjutas: ...sai siis õlid uuendatud, taga diffris oli puhas õli, esidiffris oli natukene selline, kuidas öelda, kasutust näinud, ja keskel oli täitsa löga, sai siis põhimõtteliselt 3 korda vahekastis õli vahetatud ja see ragin kadus ära keeramise ajal, ja järjest puhtam õli tuli välja viimasel 2 korral, sai veits korralikumat pesu.
...
Õlivahetuse mittevajalikkuse jutule võime seega vist joone alla tõmmata?
Kas mõlemale poole pöörates keerab välimine ratas rohkem, kui sisemine? Ehk pöörates jääb maha ühtalne vall edaspid sõites välja ja tagurdades sissepoole?
Või on pöörlemine takistatud ja ühtlase valli asemel tekivad "saehambad"?
Postitused: 723
Teemad: 60
Liitus: Mar 2010
Maine:
3
Why do front wheels turn at different angles?
Created by the angle of the steering arms, turning angle allows the outside wheel on a turn to steer at a lesser angle than the inner wheel. This is necessary because the outer wheel has to travel a larger radius, otherwise the tires may scuff when the vehicle turns.
Sama teevad mul GLC ja ka Vito 4-matic
Kurjajuur
Postitused: 723
Teemad: 60
Liitus: Mar 2010
Maine:
3
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kui ma nüüd õigesti aru sain, siis praegu on vastupidi: sisemine pöörab vähem, kui välimine.
Roolitrapets peab tõepoolest panema sisemise ratta rohkem pöörduma. Temal töötab millegipärast vastupidi...
Postitused: 212
Teemad: 7
Liitus: May 2016
Maine:
1
Lati sees on ju rooliotsad ikkagi üksteise küljes kinni ning ei ole võimalik, et üks pool liigub rohkem kui teine.
Keegi äkki tõstis lati teise koha peale
Aga ega ackermann ei tee ka manööverdamist ideaalseks.
Lisaks ei aja insenerid taga ka ideaalset roolimise geomeetriat, sest kiirelt kurve läbides on ikka hoopis teine lugu kui parklas manööverdades. Erinevate sõidukite rooli tunnetus hinnatakse ikka kiire sõidu põhjal.
Mul on ka E, CLS ja S kõik teinud sama moodi- asfaldil väga ei kuule, aga kruusa ja killustiku peal kostab väga hästi, et üks ratas libiseb kui ma manööverdan madalal kiirusel lõpuni välja keeratud ratastega.
Kas autori auto käitub äkki ikkagi tavapäraselt?
Postitused: 210
Teemad: 0
Liitus: Dec 2020
Maine:
6
02-12-2022, 02:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-12-2022, 02:42 PM ja muutjaks oli vreps.)
Niipalju kui mina seda asja tean, siis nelikveolised käituvadki niimoodi ja see on normaalne.
numerus stultorum, infinitus est
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
nonii, vaatan et kunagi kirjutasin kõik ilusa vastuse valmis ja olen unustanud vist "postita vastus" nuppu vajutada,
ackermanist rääkides siis kunagi sõpradega mängisime mingit drifti mängu pleissi peal, ja tunne täpselt et sama nurk oleks sellele peale pandud.
vahekasti värin kadus jah õlivahetusega ära, hetkel veel aind see mootori värin järgi mis tuleb ECO mode peal kui ta laseb neutraali peale kui mäest alla lähed ja jala pedaalilt ära võtad, hull värin on siis sees.
autokäis ka vahepeal mootoriketi vahetuses (kolmapäeval, ise küll ei saanud kohale minna ja pidin venna saatma, vennalt tuli väga positiivset tagasi sidet antud kohast kuigi ta varasemalt ei teadnudki sellise firma olemas olust)
anyway, tuli siis ette et "top up coolant" ja hakkasime valama roosat veledikku nagu hetkel sees oli ja tuli välja et autol on 2 erinevat paisupaaki kummalgi pool, mõlemates sama värvi vedelik sees. oletan et vasakpoolne on ikka mootori jahutusvedelik aga mille oma see parempoolne on? intercooler äkki? tal on küll vesi/õhk intercooler
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(18-03-2023, 08:10 PM)Alkohoolik Kirjutas: ... hetkel veel aind see mootori värin järgi mis tuleb ECO mode peal kui ta laseb neutraali peale kui mäest alla lähed ja jala pedaalilt ära võtad,...
Kas ma saan õigesti aru, et rohepöördehulluses on näilise säästu tagaajamisel mindud nii kaugele, et sel autol normaalolekus (ECO ju aktiveerub alati käivitusel, kui pole eraldi keelamas käidud) mootorpidurdust ei olegi?
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
01-04-2023, 02:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-04-2023, 02:30 PM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
(19-03-2023, 09:37 AM)v6sa Kirjutas: (18-03-2023, 08:10 PM)Alkohoolik Kirjutas: ... hetkel veel aind see mootori värin järgi mis tuleb ECO mode peal kui ta laseb neutraali peale kui mäest alla lähed ja jala pedaalilt ära võtad,...
Kas ma saan õigesti aru, et rohepöördehulluses on näilise säästu tagaajamisel mindud nii kaugele, et sel autol normaalolekus (ECO ju aktiveerub alati käivitusel, kui pole eraldi keelamas käidud) mootorpidurdust ei olegi?
normaal olekus on tal comfort mode peal automaatselt peale seda kui ta oma "from start" ära resetib, aga jah, eco mode peal mootoripidurdust pole jah, vaba veeremine, muidugi peab teatud nõudet täitund olema et ta seda teeks, mootor vist piisavalt soe jne jne, ECO nupuga saab seda ka muidugi maha võtta,
Auto sai ka vahepeal käidud Lesvenis keti vahetuses.
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
On tulnud selline vilin sisse, vahest nagu kaob soojenedes ära isegi, on tavaliselt aind 60-80(85) kmh vahemikus, ei ole ka selline yhtlane vilin nagu rattalaagrilt tavaliselt tulnud, kardaani tugilaager on vahetatud.keegi kogenud samalaadset asja või oskab öelda kust otsida?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
|