Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
(10-12-2019, 05:06 PM)v6sa Kirjutas: Eriti fuking seetõttu, et meil on lühtril pistik ää pudenenud ja tuleb juhtmeid ühekaupa ühendada.
PS MB-l on viisakalt kõik pistikud eraldi müüa.
Leia ainult EPCst kood ülesse ja telli.
Murdsin kunagi C216 tule pistiku ära, maksis lausa mingi 4 EUR.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(24-01-2020, 03:51 PM)Rolz Kirjutas: ...
PS MB-l on viisakalt kõik pistikud eraldi müüa.
...
On. Aga meil pole enam lühter selline, et sinna midagi tellida. Tuleb parem lühter muretseda.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
20-02-2020, 11:34 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-02-2020, 08:48 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Peale eilset tiiru GLK-ga on vahe istemugavuses ikka selgelt tunda: uuem on halvem.
Aga möödasõidukiirendus on jälle uuemal parem. Kohe jaburalt palju parem Ja tühja ei põtki vihmamärjal asfaldil.
Rrrohelisele on uusi tulesid vaja ikka. Praegu pole enam väga pime töölkäija jaoks, aga sügisel tuleb jälle kaamos vääramatult kallale.
Oskab keegi kogemusest öelda, kas ksenoonide külgemuterdamine on vaid lühtrivahetus või peab tegema ka olulisi ümberühendamisi skeemis? See, et kõnealuste lühtrite legaalsus on küsitav (autol on nivoovedrustus, kuid ei ole tulede kõrguse automaatikat), pole hetkel teemaks.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
20-02-2020, 02:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-02-2020, 02:22 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Tulede kõrguse rullik on. Pesurid on ka. Isegi toimivad. Päevatulede automaatne lülitus on ka. Kui see peaks oluline olema...
Umbestäpselt säärane:
https://forums.mbclub.co.uk/threads/w210...ly.132366/
Ainult peegelpildis
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Vahepeal juhtus ülevaatus. Märkustega: eesmise udutule klaas katki, VO kauplesin välja. Kusjuures võivad panna ka OV ja tagasi kutsuda.
Minu suureks rõemuks olid ka seisupiduri näidud OK, kuigi ma seda talvisel aal eriti ei pruugi.
Üks ülemine õõtshoob ees tuli ka ära vahetada. Seal oli räme loks šarniiris. Sõites es saand nagu arugi, miskine kerge klobin oli.
Tagumisi rämedalt laperdavaid stabikakonte nad ei märganudki, kuigi mõlemad silad läbi loksutasid. Eks kui auto alla asja teen, siis vahetan ära. Juba ammu on olemas.
Huvitav on ühe tagapidurikettaga juhtunu: see on konkreetselt paistes ja lööb kihte lahti. Piduristend alarmi ei andnud, aga pidurdades on loll vibra. Eks peab uued kettad vaatama. Polegi neid sel autol vahetanud.
Muidu sõidame ja mönuga.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kolin oma hämmastuse siit õigemasse teemasse.
Mul on isand lafile kaks küsimust. Kust ma leian selle OM613 pealt? Ja miks meite autol seda ei ole?
Netiotsing annab OM613 ainult EGR segureid või pöörisklappide ajami karpi. Ei mingit pöördklappi.
Mitte, et ma sellest kasutust asjast nüüd puudust tunneks, eksole
Postitused: 550
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
2
02-06-2020, 09:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-06-2020, 10:06 PM ja muutjaks oli laf1247.)
(02-06-2020, 09:04 PM)v6sa Kirjutas: Kolin oma hämmastuse siit õigemasse teemasse.
Mul on isand lafile kaks küsimust. Kust ma leian selle OM613 pealt? Ja miks meite autol seda ei ole?
Netiotsing annab OM613 ainult EGR segureid või pöörisklappide ajami karpi. Ei mingit pöördklappi.
Mitte, et ma sellest kasutust asjast nüüd puudust tunneks, eksole
Panen 92kw OM611-st pildi (üleval egr membraan, alt hoovaga pöördklapp, töötavad sama solenoidi pealt üheaegselt). Aga äkki tõesti 612-613 puhul on selline toode ära jäetud, neid ei ole käepärast võtta, kuigi need on "uuemad" mootorid.
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Sihukest wirblit meie omale ei ole. Karm värk ikka: vägisi sunnitakse oma peeru uuesti hingama. Ime siis, et mootorid õhtale lähevad.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
14-08-2020, 08:40 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-08-2020, 08:43 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Peale 1200-km ringi GLK taburettidel oli suisa nauding jälle inimesele tehtud toolis istuda.
Ning totakat armatuurinurka ka pole, mille vastu oma põlve autosse istudes ära lüüa.
Mulle meeldib.
Aga mulle üldse ei meeldi, et pean hakkama puhkuse ajal ära väsinud tagaluugi amorte vahetama. Jube raske on seda kolakat ühe käega üleval hoida... Kui kellegi peaks vedelema, võib pakkuda
Postitused: 505
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
124 luugiamordid maksid 15.- / tk
210-l sarnane süsteem vast
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(14-08-2020, 05:02 PM)jansa Kirjutas: 124 luugiamordid maksid 15.- / tk
210-l sarnane süsteem vast
Pildi järgi jah. Aeromotorsis olid Stabilused 19 kopikatega. Näis, kas neist asja ka on. Kui pakk ükskord saabub...
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kohe päris palju oli asja. Nüüd kerkib luuk kenasti ise üles ja kinni peab ... vajutama. Mitte jõuga, aga enam pole vaja vastu hoida.
Vahetamine oli paras keberniit, aga kui üks kruvikeeraja sai sobivalt kõweraks wäänatud, siis sai lukustavad lehtvedrud munakutelt kätte ja vahetatud need saidki.Ruumi oli vähe ja ega tagaturvavöö pinguti silinder seal elu ka lihtsamaks ei teinud.
Survejõud peab olema 1400 N (mis on umbes 140 kg). Üks oli sinnakanti, aga teine oli heal juhul 300 N.
Olen nüüd vaheldumisi sõitnud päris paljude erinevate autolaadsete toodetega ja midagi pole teha - mida vanem Mercedes-Benz, seda mõnusamalt mu tagument end selles tunneb. Ühesõnaga - söidame ja mönuga
Postitused: 319
Teemad: 22
Liitus: Nov 2016
Maine:
0
31-08-2020, 09:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-08-2020, 09:45 PM ja muutjaks oli Lepz.)
Kusjuures ma tõden seda igakord, kui mu 123ga pikem reis on. Sai Hiiumaal käidud, u 600 km, no on ikka etem reis kui autolaadse tootega. Ainuke asi, et maru aeglane on, jalgu jääb. Aga samas tead millepärast ja iseloom on olemas. Hakka või tõesti uskuma, et alla 90ndate aastate pandi autole HING tehasest kaasa... Nüüd on see kõik tarbimisühiskonna manu läind!!!
MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Instagram: mb_s123
www.rxoptika.ee
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
10-02-2021, 10:45 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-02-2021, 11:02 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Kernus -22 auto termomeetri järgi. Auto on sõitnud pooletunniseid sutsakaid nädalajagu, kõik külmkäivitused.
Oli tunda, et aku pole päris täis. Esimesed kaks käivitusüritust jätsin katki, kuna mootor ei lubanud ka mitte. Pöörles ka väga jäigalt. Õligi veel vahetamata.
Aga kolmas kord läks juba lõbusamalt ja partsatas kenasti käima kah. Ju siis õli oli kohale jõudnud Jäi käima ja sõitsime rõõmsalt jälle tööle. Vahepeal näitas -24 ära soo peal.
Sel autol ma pole vahetanud nivoo- ja roolivõimendi ühist õli, vaid ainult värsket Febi ZH-M peale valanud vajadustmööda. Rool on <-15 kraadide juures märgatavalt jäigem esimesed kümmekond minutit. Kuna varasematel pole parameeterrooli olnud, siis ei osanud nagu märgatagi. Kui end soojaks pumpab, siis on kõik muidugi endiselt hästi.
Pikka otsa puhtal teel on lust lasta. Aga kusagil parkimisplatside pudrus on isegi kaapeväldikust vähe kasu. Ukerdad koos teistega oma kahe vaheldumisi vedava rattaga. Mis on ka parem, kui üks tühja põtkiv ratas. Ainult parasjagu tuleb peal hoida, et ETS (see on endiselt ESP koosseisus olemas ja välja lülitada seda vist ei saagi) saaks toimetada. Ning õigel ajal järgi andma, kui edasiliikumisest saab allaliikumine.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Mäluvaiaks endale. Õli ja filtrite vahetus @374500 km. Uus luud kah kojamehele.
On ikka mõnus asi tehtud maanteesõiduks
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Tahtis vedru välja visata esmaspa
Käis sirgel ja siledal teel see kurikuulus PLÕNN-klonks. Tiksusin koju ära ja täna siis vedrutasin.
Kolmeks tükiks:
Teisel pool kah otsast keerd läind
Nüüd on uued KYBid all. Näis, kauaks neid siis jätkub. Ja mul ASTA vedrupress olemas. Usaldusväärsetele võin laenata . Nendega oli muretu: käristasid vedru kokku, punnisid vahele (vedru+press kaaluvad natukene ja ruumi on vähevõitu), vahepeal sättides siristad lahti ja oligi tehtud.
Vedrude vahetus võttis vast sama aja, kui rehvivahetus.
Kellelegi on nüüd madaldusvedrude toorikud saadaval.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
25-06-2021, 08:55 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-06-2021, 09:09 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Jõudis CDI koolemise õnn ka meie õuele.
Kütuselatis rõhku ei ole. Kohe üldse ei ole, kell hakkab näitama 5 bar pealt.
Nädalavahetusel hakkan KSP-d maha lammutama. Võib panuseid teha, kas läks pooleks pumba nukkvõll või on meie "kvaliteedile vastavad kütused" korrodeerinud kasutuskõlbmatuks kõik kolvid. Väheke lonkas tühikäigule peale tõsisemat tööd ka enne. Aga ülevaatuse puhastusgaas oli vanakesele liiast.
Kett on terve, vähemalt väljalaskepoolne nukkvõll pöörleb
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
13-08-2021, 09:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-08-2021, 09:33 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Nüüd on selge seiskumise põhjus - KSP klapitükke täis. Vähemalt üks O-rõngas on ka poeginud.
Vaatame, kuidas doonormootori pumbaga lood on. Igatahes proovisõidul käis kohe kõvasti edasi...
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Ja Ta elab jälle!
KSP vahetus, uued tihendid kütuseliinidele, voolikuklambrid vahejahuti vedruklambritele kindlustuseks ja toimiv turbo vaakumklapp.
Täitsa mõnus.
Läheb nüüd pereringis edasi, auto jääb minu hoole alla.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Auto sai prillipesu ksf! allarr juures. Nüüd näeb jälle Uskumatult suur mõju on lihtsal poleerimisel-lakkimisel.
Isa on paari nädalaga põhilise "mersukiiksuga" ära harjunud, et enam linguatronicu kangi ei näpi, kui vaja akent pesta
|