Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB W463 G55 AMG 2004 "GODZILLA"
#21
(26-02-2020, 09:53 PM)evilman Kirjutas: Mul seisavad kapi otsas originaal G63 20" veljed. Offset on selline, et peaks tulema koobastega suht tasa. Huvi korral pm
Netist suvaline pilt, et aimu saab millega tegu [Pilt: s-l300.jpg]

Otsest huvi ei ole, aga see võib olenevalt hinnast kiiresti tekkida.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#22
Täna läks auto Lesvenisse.
Puhastatakse pidurid, vahetatakse piduriklotsid, esirattalaagrid, liigendite kummikatted, miskid puksid esisillas ja veel nipet-näpet.

Plaanis ikkagi ka suurem raamitöö, ehk kere maha raam puhtaks ja värvi.
On keegi sellist tööd ette võtnud ja omab ettekujutust töö võimalikust maksumusest ?
Kasvõi suurusjärku +/- 1000€ Eusa_think

SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#23
(03-03-2020, 11:28 AM)secman Kirjutas: Täna läks auto Lesvenisse.
Puhastatakse pidurid, vahetatakse piduriklotsid, esirattalaagrid, liigendite kummikatted, miskid puksid esisillas ja veel nipet-näpet.

Plaanis ikkagi ka suurem raamitöö, ehk kere maha raam puhtaks ja värvi.
On keegi sellist tööd ette võtnud ja omab ettekujutust töö võimalikust maksumusest ?
Kasvõi suurusjärku +/- 1000€ Eusa_think

Ma arvan et pigem +- 3 K

Seal see ajakulu üsna meeletu ikka.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#24
Kõigil ju ligipääs WIS-le olemas, vaadake tehase ajakulu.
Ei ole see nii hull üldse ja see nii primitiivne sõiduk ehk pole mõtet põdeda, et "kõik" kaduma ja katki läheb. Smile
Aga "kodunokkijast" on üks väga paeluv ja huvitav lugemine/vaatamine siin https://mbworld.org/forums/g-class-w460-...hread.html
Seal ka paljude detailide koodid välja toodud ja palju detaile asendatud korrosioonikindlust silmas pidades.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#25
Imedepõlluga on kellegil kogemusi ?

Sain neil pakkumise raamitöödele.
Planeeritav töö aeg koos demontaazi, puhastamise, mõningase keevitamise, tööstusliku värvimise, montaazi ja korrosioonikaitsega 2 nädalat.
Maksumus las jääb hetkel saladuseks Ninja
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#26
Imedepõld on kindlasti suurte kogemustega koht selliseks tööks ja Land Roveri kogukonnas kõrgelt hinnatud koht.
Vasta
#27
Raske on anda konkreetseid numbreid, hea kui inimene alguses isegi teab, mida täpselt teha tahab. On väga erinev, kas puhastada ja värvida ainult raam või taastada kogu alusvanker uueväärseks. Ning arusaam heast tööst on kohati meeletult erinev.

Nagu näha on võimalik komplektne alusvanker ’sut-sut’ üle pritsida ja ’krässu’ peale vuhada: https://youtu.be/wbF7UVTXFk4?t=1031
Ja on neid, kes ka natuke roostes polti enam tagasi ei pane: https://www.youtube.com/watch?v=m6vavrMGSOo

Taustaks: minul sai G taastamisest peale esimest aastat kunstiprojekt ehk valmis saab siis kui saab (ehk see aasta) ja peamine on tegemise rõõm - seda raha ja aega ei saa muud moodi vaadata. Masin on ka täielik bastard ehk tehaseoriginaalist pole palju järjel ja lisaks on sees mitu toredat alaprojekti nagu konditsioneeri lisamine mootori ja sõiduki kombinatsioonile, millel kunagi pole seda tehasest pandud, kasutades ainult originaal detaile jne.

Mul on küll lühike kere ja palju vanem mudel aga puusalt rehkendades paistab, et alusvankri varuosade, materjalide ja tööde eest, mida ma ise ei teinud (pritsimine, tsinkimine) saab ühe tuttuue Octavia kindlasti. Ja enamus rassimisest sellest olen ma ikka ise teinud, sajad tunnid, arvet pole pidanud…

Pea kõik uued puksid, tihendid, simmerid, torud, voolikud, laagrid. Sildade peaülekandeid ei kiskunud välja; vahekast käis ainult nii vähe lahti, et kõik simmerid ja paar tihendit vahetada; roolikarpi ei puutunud, aga üks on selle tarbeks varuks; mootoris, mis juba varem oli kapitaalremonditud jäi nukk- ja väntvõll plokki, muus osas ikka uued tihendid ja suur kosmeetiline ravi. Kõik poldid-mutrid-seibid uuesti tsingitud aga ka palju uusi tellitud. Raami värvi tegin kaks korda sest ei olnud esimese tulemusega rahul - vahetasin siis veel mõned osad, tegin paar modifikatsiooni ja teisel katsel lasin ka tsingiga üle pritsida.

Kui eesmärk on lihtsalt raami värviga tohterdada ja vanad kodinad tagasi panna, siis ehk see on suurusjärgu võrra väiksema jupieelarvega kui minu ettevõtmine.
Vasta
#28
(26-02-2020, 12:13 AM)secman Kirjutas: ...
Aga täna Krownis käidud, näpunäited teadmiseks võetud ning lähen puhastamise-värvimise-Krownimise teed.
...

Ma olen rohkem kui 1 autoga Krownis käinud ja on jäetud tegemata isegi selliseid kohti, kus tehase poolt on kummikorgid tegemiseks olemas (st pole midagi puurida vaja). Vahendi enda üle üldiselt ei kurda, aga vähemalt kord 2 aasta jooksul tuleb üle teha.

Vasta
#29
(03-03-2020, 01:13 PM)secman Kirjutas: Imedepõlluga on kellegil kogemusi ?

...

Teevad, mida lubavad. Probleemidele lähenevad loovalt. Vahel liigagi...Paranoid

Tehaseoriginaali pole mõtet nende käest nõuda. Toimiva ja viisaka auto saad tagasi küll.
Vasta
#30
Imedepöld Range Roveri pesa ja tegelevadki rohkem 4x4. Usun et saavad hakkama ja peaks ka hinna poolest möistlik olema.

Tööprotsessist vöiks ka möned pildid olla kui vöimalik.
Vasta
#31
Lesvenis vahetatud sillaõli, mootoriõli ( Petronas 5W-40) ja filtrid ehk tehtud hooldus.
Lisaks vahetatud esimesed piduriklotsid, pooltelgede liigendite kummikatted, simmerlingid ja puksid ning käändmike laagrid-katted.
Kummikatted olid koledad Confused
[Pilt: 56498-liigendi_kate.jpg]

Nüüd kui sõidetud on juba rohkem, on selgunud ka mõned väiksed murekohad:
Kõrvalistujapoolne soojendus ei puhu, keera nuppu nagu tahad, kuulda on, kuidas tuul mühiseb, aga klapid sel poolel kinni ja tuul välja ei pääse.
Naisel eile varbad külmetasid Eusa_doh
Teine imelik asi on see, et kui auto on korralikult soojaks läinud, muutub tabloo tuhmimaks.
Külmalt:
[Pilt: 73862-spido_ok.jpg]
Umbes peale tunnist sõitu ( tegemist erinevate päevadega ):
[Pilt: 36657-spido_tuhm.jpg]
Ja kolmas mure on see, et tulede kõrguse korrigeerimine ei tööta ning tuled "vahivad maha".
See pidavat suht tihe viga olema - mingi "gaasiga" toimiv lüliti olevat seal ja kui gaas väljas siis ongi kööga ?

Raami osas sai ka otsus tehtud ning Imede põllu mehed ajavad juba tunkesid selga.

Eile sai Naistepäeva puhul ka üks sõit Pakri poolsaarel tehtud ning kui munad olid kahanenud juba kirsikivide suuruseks, sai ots ümber keeratud.
Auto oleks muidugi edasi tahtnud minna. Eusa_whistle
Kahjuks sai "film valgust" ja meenutuseks on vaid üks pilt peale sõitu, bensiinijaamast. Esinumber jäi ka kuskile ojja Eusa_whistle
[Pilt: 54295-Pakri_ps.jpg]


SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#32
Mõne tootja püsikiirusliigendite katted ei kesta kaua. Hiljuti keegi jagas kogemust, et SKF ei kestnud, Spidan või Löbro on parem.

Ventilatsiooni kapis on kuus väikest elektrimootorit, ju on seismisega mõni kinni jäänud või otsa saanud. Kogemus puudub aga võiks ju loota, et kuskile edastatakse ja salvestatakse ka viga?

See vist on selle oranži LCD saatus kohati, vähemalt pole see esimene kord, kus sellest loen. Paistab vist vahetatav, kui nüüd Googlit ja YouTube’i uskuda.

Vanematel mudelitel, kuni 2001, manuaalse tulede kõrguse reguleerimisega on see süsteem hüdrauliline (glükooliga) – paras ikaldus, kardab külma ja kõrgust. Sellel masinal peaks see elektriline olema, rõõmsalt CanBUS ja muud loomad koos: andurid, aju, mootorid-servod. Kui on väga tõsiselt metsas käidud, võid ju vaadata, kas kõik reaktiivvarraste külge tulevad hoovad ja andurid on alles ja terved.
Vasta
#33
(09-03-2020, 03:24 PM)secman Kirjutas: ...
Teine imelik asi on see, et kui auto on korralikult soojaks läinud, muutub tabloo tuhmimaks.
...

Harteron.ee.

Eks sa pead nüüd lootma, et number kuhugi keelatud kohta ei jäänud:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=50&t=17068

Sul nüüd majas MW (=1000 kW) olemas...
Vasta
#34
(09-03-2020, 08:46 PM)v6sa Kirjutas: Eks sa pead nüüd lootma, et number kuhugi keelatud kohta ei jäänud:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=50&t=17068

Sul nüüd majas MW (=1000 kW) olemas...

Eks ma sõitsin mööda suuremaid ja väiksemaid radu, ise ühtegi uut looma ei asunud ja ühegi eramaa sildi alt läbi ei sõitnud. Riigimaa keelualata peaks seal minu teada olema kuhu number jäi.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#35
(27-02-2020, 11:05 PM)secman Kirjutas:
(26-02-2020, 09:53 PM)evilman Kirjutas: Mul seisavad kapi otsas originaal G63 20" veljed. Offset on selline, et peaks tulema koobastega suht tasa. Huvi korral pm
Netist suvaline pilt, et aimu saab millega tegu [Pilt: s-l300.jpg]

Otsest huvi ei ole, aga see võib olenevalt hinnast kiiresti tekkida.

Kui on originaalveljed, siis on need 9,5x20" ET 50. Rehv käib 275/50/20. Nendele on vaja 25mm flantsi, et oleks tiivaga tasa. Ma panin 63'le eelmine sügis, kuna mul talveks samad veljed. Valdavalt pannakse 30mm, aga siis on ratas pigem koopast väljas. Kui mitte 25, siis ise pigem eelistaks 20mm. Eibachi toodang, aga Eestist saab ka ja poole soodsamalt.
MB G63 AMG; MB ML320; Porsche 911 Turbo; Audi Coupe Quattro V8; Volvo 940 SE; ZAZ 965 Cabrio
Vasta
#36
Läks tööks.
https://est.imedepold.ee/galerii/index.p...MB-G55-AMG
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#37
Tubli!
Mul tekkis uitmõte - kas seda ei oleks mõistlikum viia juba galvaniseerimisse, kui raam puhas on?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#38
(18-03-2020, 07:41 PM)Rolz Kirjutas: Tubli!
Mul tekkis uitmõte - kas seda ei oleks mõistlikum viia juba galvaniseerimisse, kui raam puhas on?

Väärt mõte, läheb teostusse. Siis saab talvel ka rahus sõita kui isu peaks tulema.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#39
(19-03-2020, 02:35 PM)secman Kirjutas:
(18-03-2020, 07:41 PM)Rolz Kirjutas: Tubli!
Mul tekkis uitmõte - kas seda ei oleks mõistlikum viia juba galvaniseerimisse, kui raam puhas on?

Väärt mõte, läheb teostusse. Siis saab talvel ka rahus sõita kui isu peaks tulema.

Kui on keegi tuttav vms, kes igapäevaselt metallimaailmas tegeleb, kus ühikuks tonnid, mitte kg-d, siis see pole mingi teema. Galv-Est.
G raam on ju 4mm teras, seal pole kuuma ohtu ka kusagil.
Peaks väga hea saama! Saad pärandada põlvest-põlve!


“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#40
Äge et nii korralikult teedThumbsup

Maailm tundub tükkhaaval lukku minevat. Nüüd just ideaalne aeg sellega tegelemiseks.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB S 500L 225 kw 2003a ja MB CL 55 AMG KOMPRESSOR 368kw 2004a " MUST JA VALGE KOER" siimruz 62 6,917 21-10-2024, 05:44 PM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a siimruz 68 36,814 11-09-2024, 10:28 AM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz W463 G55 AMG KOMPRESSOR 5.4 V8 368kW [2007] - nostromo nostromo 39 13,278 10-06-2024, 12:20 AM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes Benz CL 55 KOMPRESSOR AMG 368 kw 2004a " VALGE KOER" siimruz 55 9,193 18-05-2024, 10:04 AM
Viimane postitus: siimruz
  W463, G350, 1995- v6sa v6sa 31 5,416 02-04-2024, 06:49 AM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic Avantgarde AMG S212 ´13 - Alkohoolik Alkohoolik 10 3,389 06-02-2024, 11:42 AM
Viimane postitus: Alkohoolik
  MB SL55 AMG 2004 secman 34 20,153 22-12-2023, 09:09 PM
Viimane postitus: secman
  Mercedes-Benz E320CDI, 2004, S211 - Eero_S Eero_S 145 135,552 20-10-2021, 09:25 PM
Viimane postitus: Eero_S
  Mercedes-Benz G320 W463 1997-Indrek indrek 37 14,444 27-07-2021, 07:10 AM
Viimane postitus: indrek
  MB G320 OM606 722.6 1999 w463 - onuraiu onuraiu 4 4,094 18-07-2019, 06:55 PM
Viimane postitus: Werewolf



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne