Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz E320CDI, 2004, S211 - Eero_S
(19-05-2018, 08:12 PM)Alkohoolik Kirjutas: See esiamordi koht kehtib köigile? Yks ytles ja ise otsisinka neid märke ja ei osanud näha kas need on regullitavad, amordi, seda keskkohta uurides ilma lahtivötmata ei saanud sottiblas saab madalamaks lasta, aga kui saab sis anyway teen 50/50, pool esi otsa allla ja pool selle "tahtmise" vörra yles. Et oleks tasane ja söiduomadus liigapalju ei kannataks

Kas saaks palun Eesti keelde tõlkida selle jutu?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
nonii, tervist üle pika aja,

vahepeal sai ülevaatus ära tehtud, esimese korraga kahjuks ei läinudki üle, just enne ülevaatusele minekut süttis ABS tuli, ja üks tagapiduri voolik "paisub rõhuall", sai jupid vahetatud, ja uuesti mindud. Nüüd jumpsis seisupidur, aga pole hullu, tühja parklasse ja peale kruttima kruvikaga ja sai ka lõpuks see viga parandatud, ülejäänud oli kõik tipptopp.

nüüd viskas paar uuemat viga, armatuuri tuleb selline pilt vahetevahel sõiduajal ja ka kood selline nagu all oleval pildil

[Pilt: 27675-39943501_2167764320173044_53314445...1472_n.jpg]
[Pilt: 37877-kood_1.png]

kiire googeldamisega leidsin et mingisugune a9/1y1 klapp või solenoidi taoline asi vigatseb kompressori kyljes/lähedal?

äkki keegi teab paremini/on vahetanud isegi?
tagaots ise enesest maha ei vaju

[Pilt: 72772-kood_2.png]

sellekohta otseseltsuurt midagi ei leidnud kiire googeldamisega, pole vist MB-ga samad koodid

anyway, kui kellegil tartu/võru kandis STAR lugejat siis andke märku, vöiks kunagi üle vilksata. näiteks tuleval nädalavahetusel olen tartus.


hetkel ainukesed asjad mis söitu häirivad on esiteks see et laiadel rehvidel 245 ees ja 275 taga sööb sisekülge, onuga rääkisin ja tal ühe nr vörra laiemad ja tal samaprobla aga rattad sõidavad sirgelt, sillastend tehtud, kuulnud olen et see pidavatki normaalne olema laiade rehvidega, küsimus ongi kas ka teie arvates? oletan et tavaline asi

teiseks, alumistel õõtsadel välimised puksid(see õõts millele toetub amort) on läbi(ime et ülevaatuselt läks läbi) ja oleks vaja vahetada ära aga kas keegi teab kuidas taga padjad tühjaks saab? kas on vaja STAR-iga midagi teha ennem või võib niisama kohe asja kallale asuda?

Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
Ei ole normaalne. Eestis suudavad väga vähesed W211 silla nii paika saada, et rehvi ei sööks.
Tallinnas saab sellega hakkama näiteks DPL Service.
Vasta
Mine DPLi Jaani juurde, paneb asjad paika.
Vasta
Oled kindel, et sillad korras ja reguleeritud on?
Vahetasid ju ühe õõtsa, peale seda stendis käisid?
Minu käes sõitis see auto esimese suve nende 245 ees ja 285 taga rehvidega nii, et rehvi ei söönud. Kusjuures sild pandi paika 16" talvekate järgi.
Ma ütlesin Sulle ka toona, kui Sa veljed ära vahetasid ja ütlesid, et tagumised rehvid olid seest siledad, et Hort Auto mainis kunagi pehmevõitu tagasilla suurtest puksidest. Aga kuna nad järgmistel kordadel sellest juttu ei teinud, siis ma ei pööranud nendele veel tähelepanu. Sai rõhku pööratud pakilisematele ja häirivamatele probleemidele.
Vasta
tervist
eks muret tekitab hetkel alumise õõtsa rattapoolsed puksid(millepeale öhkpadi toetub), EPC-st uurisin aga millegipärast aind tervet õõtsa pakub seal, numbriga A2113500306, ise ei leia kuskilt puksi sinna, ja palungi abi, äkki keegi teab või oskab suunata kellele/kuhu kirjutada kes leiaks selle osa üles?
ja teine millele otsesest vastust ei leia/leidnud on selle vahetamine, puksi enda vahetus kerge, pressiga, aga õhkpadi, kas sellejaoks on STARi vaja ekstra või kuidas selle eemaldamine/tühjaks-saamine käiks ?

iseesest seekord olid rattad tehase nõuete kohaselt sirged, vähemalt need numbrid mis tehas andis ja need mis sillastendi masin. ise madaldanud pole ega muud "tuuningut" teinud.

peale nende pukside vahetust uuesti stendi ja vajadusel käin ekstra kasvõi Tallinnas sillastendis et rattad sirgeks saada

EDIT: panen siia mingisuguse ebay lingi sest see tundus ainuke loogiline puks googeldades olevat mis vöib sinna minna.

seda leiab ka FEBEST24.ee lehelt väidetavalt A2113500306 koodile vastav toode.

https://www.ebay.com/itm/Arm-Bushing-Rea...2331162869
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
Huvitav hinnaerinevus:
https://aeromotors.ee/kataloog/search/A2113500306
https://febest24.com/catalogsearch/resul...2113500306

Nüüd pead ainult väljaselgitama mis on kahe puksi erinevus.
Vasta
(01-09-2018, 11:21 PM)väikemees Kirjutas: Huvitav hinnaerinevus:
https://aeromotors.ee/kataloog/search/A2113500306
https://febest24.com/catalogsearch/resul...2113500306

Nüüd pead ainult väljaselgitama mis on kahe puksi erinevus.

odavamast kohast tellin siis ja arvatavasti mölemad ja hiljem vaatan mis vahe on, 7 euri kaotust ei ole suur summa, vörreldes kui palju uus õõts maksab.

aga kuna loksub korralikult mölemad rattad siis suurt söitu hetkel ette ei taha vötta.
Kodulähedal on võimalik ära vahetada et küsimus siiski õhk patjades? kuidas need tühjaks saada? vöi padi ei lähegi suuremaks väga palju rohkem kui ülestöstetud olekus on ?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
vahepeal saan ka uudiseid kirjutada omast autost mis viimased paarikuuga tehtud

vahepeal tehtud:
*jooks sirgemaks regullitud (sööb üsna ühdlaselt nüüd)
*tagateljel alumise õõtsa(kuhu toetub õhkpadi) välimised sarniirid vahetatud(vanad logisesid ikka 0.5 ja 1cm jagu)
*uued klotsid ette
*28.11.18 vahetatud uus genekas


veel teha*
*kompressori "pressure release valve" pistik uus
*uus probleem genekaga/laadimisega(allpool kirjutan)
*uued kettad ja klotsid ette

võiks öelda et üsna muretu ja ka mugav on olnud see viimane aasta ja rohkem.

peale silla regulli on ka kütusekulu madalamaks läinud, varem nägi aasta jooksul võibolla 2 korda kui kombuuter näitas alla 6l/100km söidu keskmist, nüüd kui webastoga soojaks lasta hommikul pooltundi vähemalt siis on seda näha rohkem. a.la 35km koolitusel käigu söidud olnud millest muidugi aind 20% linnasöite,(üksots)

tegin siis ka proovi huvipärast söitsin kiirteel reka taga umbes 85ga, umbes 20km ja kombuuter näitas selleajapeale esimest korda alla 5-e, ehk 4.6. Kas seda uskuda? ilmselt mitte, aga rahakotile on tunda et saab kauem söita ühe tankimisega.

klotsid said vahepeal vahetatud ette kuna üks klots kulus täitsa nulli ja oli raud vasta rauda. Olude sunnil olin sunnitud ostma aind uued klotsid, aga kindlasti peab ka kettad välja vahetama lähitulevikus kuna üks ketas seestpoolt pole enam endine. Huvitav lugu ka sellega see, et piduriklotsi andur oli pandud just sellele klotsile, mis kulus kõige vähem. kõik teised olid põhimõtteliselt löpusirgel, anduriga klots oli poolepeal.
KUI oleks oodanud et kuna andur annab märku et on aeg klotse vahetada, ja ignoreerides seda häält mis teeb pidurdades raud vasta rauda, oleks ilmselgelt üks ketas üldse haihtunud selle ajaga. Eusa_dance

nüüd on mul muidugi üks probleem millega vaja teie abi. netist sai otsitud , uuritud puuritud, aga ei leia kongreetseid fakte mis viitaks enda probleemile.
Nimelt, genekas andis otsad, sai pandud uus. Enne genekas üle 13.8v ei tulnud, nüüd lausa 14.1v.
probleeme on vähemalt 2.
*1: genekas ei hakka laadima enne kui on pöörded töusnud umbkaudselt 1700 kanti.
*2: isegi kui menüüs UB:14.1v ja arvutist vaadates terminal 30 näitavad sama laadimis märke.
*igalpool arvutiga vaadates näitab seda sama numbrit, v.a väike aku mis näitab umbes 12.4v +-0.1v
*ette lööb punaselt et visit workshop ja köik NÖ "battery consumerid" lülitab välja aga ekraanil ikka 14.1v
*veakoodiks lööb 9055 "Terminal 61 signal on the CAN bus is missing or faulty"
*juhipoolselt SAMil on B1 pistik, mis peaks olema seotud genekaga, see sai proovitud eemaldatuna, ja kõik hakkas järsku tööle(veakood jäi).

tuli nüüd ka meelde ka selline asi, äkki peab selle vahetusest üldse alustama ?
EDIT *kahe otsaline pistik genekale natuke logises? milline uus sinna läheks ? kas see üldine "pihustite" oma?

siin peaks nüüd olema köik vöimalikud asjad mis hetkel selle laadimisega on, sooviks nüüd hädasti abi kuna külma autoga väga sõita ei sooviks,
õhtupoole paari tunnipärast saan ka multimeetri kasutusse, ja möödan igasuguseid volte sealt
Kust viga otsida? mis see terminal 61 endast üldse kujutab ?(see jääb ka arusaamatuks)
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
Geneka probleem sai lahendatud uue regulaatori abil.

Aga paar päeva enne seda juhtus see et aku tömbas tyhjaks ööga, Nimelt auto seisis 5 päeva (samas ka nädal varem seisis ka 5 päeva), ja läks ilusti käima.. käisin siis Antsla-Tartu-Antsla ka peale seda söitu jätsin auto seisma ja aku oli hommikuks tyhi, midagi ebatavalist ei teinud, tavaline sõit, on vöimalik et lihtsalt äkki aku andis otsad nii äkki. Veakoode lugesin siis köik olid kas canbus ei saa yhendust vöi liiga väike vool. Aind passenger samis oli koid et ei saa driver samiga yhendust. Vöi vöib ka driver sam olla? See pidavat ka aku tyhjaks tömbamist tekitama?
Kiiruga kirjutatud.
Oskab keegi midagi öelda sekka?
Aitäh ette
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
teeme pisikese uuenduse mis vahepeal juhtund

nimelt turbo lõpetas ühel ilusal õhtul peale fooritagant väikest kiirendamist töölepingu, võll läks puru, järgminepäev läks juba parandusse,
kuludeks 180e turbo, 50e treilakulu, ja 358eurot turbo vahetus mis sisaldas kõiki vajalikke tihendeid õhu ja õli filtrit ja mootoriõli

mõni pilt
[Pilt: 99387-56380142_569090553587366_444912872...5184_n.jpg]
[Pilt: 87957-55719489_581982558969549_359705138...1840_n.jpg]

peale turbo vahetust tehtud väike proovi söit, peale mida võeti uuesti asjad lahti et õli saada välja (mootor hakkas õlipealt tööle mingiks ajaks aga saadi õnneks seisma)

[Pilt: 53599-55875646_792850497750048_439511189...6672_n.jpg]

algul ei tulnud 2 pihusti välja aga nädal hiljem saime selle välja ja oli selline yllatus
paranduseks kulus 78 eurot

[Pilt: 75699-56848101_1955680467887083_12265211...6160_n.jpg]

hetkel probleemiks jäänud 2. pihusti poldikeere, mis vahepeal viskas turborõhuga terve pihusti välja(panin vähe pikema poldi sisse ja ilma turborõhuta sõites peab hetkel)
töökoda teeb selle keerme omalkulul korda.

vahepeal sai siis ka vähe NN tuuningut tehtud ja veljed yle värvitud GUNMETAL GRAY SATIN kummi värviga mille kooslus mulle isiklikult täiega meeldib, nagu uued veljed oleks all, olid juba välimuselt kahjustustega veljed ja oligi odavam yle värvida kui uued osta

[Pilt: 28673-57221201_281908786075620_274319172...9824_n.jpg]

vahepeal sain ka ära ostetud Facelifti tagumine pidurituli koos tiivaga ja facelift peeglid
peeglid on inglismaalt toodud varuosa autost, suunatulede klaasid katki tänu millele oligi nii odavad, aga on see eest mõlemad täis el., tumenev klaas on parempoolne ja meie juhipoolne klaas on aind soojendusega, kulu oli 150euri (50e tykk), sai ka ära tellitud peeglitele uued katted koos uute suunatuledega,(arrow style) kulu 150 eurot, maikuus lähevad ka värvimisse mille hinnanguline kulu on 100 eurot.

fl peeglite kinnisaamine ongi nüüd vähe suurem jama kuna puuduvad vajalikud augud/kinnitused, aga miski pole võimatu kuna on eelnevalt tehtud selliseid asju
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
Nüüd kiirendades viskab Koodi "2047 - rail pressure monitor", ja mootorisse tekib lagin,( natuke sarnane vanadele ST-diislitele kus süüde varajasemaks pandud)
Teeb ainult kiirendades peale turborõhutootmist.(2000+ rpm)
Netist leidsin et enamus kordades aitab kütusefiltri vahetus.
Kellegil ka kogemust selle koodiga vms?

EDIT: Mootor läheb ka a.la limp mod-i, jõudu vähem ja max 3000rpm
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
vahel siis uuendus,
auto käis paranduses, vahetusse läks kõik 4 esisilla alumist õõtsa, tagumise alumise õõtsa välimised puksid jälle, ja käsipiduri klotside komplekt, diffri simmer, poolteilje kumm, ja silla stend, kogu töö ja varuosad kokku kulu 938euri,

sai ka ülevaatusel käidud, läks ilusti üle, probleemsed kohad olid aind juhipoolne peegel mõrane( kui kellegil pakkuda w211 facelift tumenevat ja soojenvat peeglit juhipoolset, võite ühendust võtta) ja unustasin suure koristamise käigus panna kolmnurga, tõkiskingad ja tulekustuti tagasi, ülevaatus nüüd 07.2020 olemas, tumedamate tagatulede(ja lisapiduritule) ja 19 tolliste velgede kohta ei öeldud midagi.

juuni alguses sai ka saksas käidud, Düsseldorfis, läbisõit tuli kokku umbes 5000km, ja keskminekütusekulu 7.8 liitrit (enne seda sai stari kaudu küttekulu näidikut täpsemaks pandud ehk 13% tõstetud), lõhkes ka parempoolne õhkpadi, mis sai kohapeal vahetatud ära. kuluks tuli 350 euri,( tuleb teinepool ka ära vahetada sama firma oma kuna klappidel erinev takistus ja viskab veateate sisse, muidu töötab)
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
Eile siis läks autol midagi läbi, minupoolt tekib küsimus, äkki keegi teab ja oskab suunata/aidata, kuna omal jõul autot väga ei taha liigutada.
Anyway, juhipoolt bloki küljest tilgub tosooli, umbes nii 2-3 silindri kohapealt, blokikaane tihend tundub pika vaatlusejärel kuiv olevat.
Sellekohapeal on mingisugune plastik karp sisselaske toru küljes (turborõhu leevendus summuti või mis iganes see ka pole), ja selle tagant täpselt tilgub.
Auto käima paned ei hakka kohe tilkuma, vaid läheb natuke aega, enne kui tilkuma hakkab ja kui auto seisma jätad siis tilgub edasi mingisugune minutike.
ja ma nüüd olen paartundi lausa uurinud ja puurinud ja skeeme vaadanud jne, aga ei leia mis sealt tagant võiks tosooli läbi anda. Äkki keegi oskab aidata/suunata kuhugi poole? mingeid ingl. keelseid sõnu öelda millega leida üles teema või on juhuslikult kellegil Midagi sarnast läbi käinud või teab teemat kuskil välisfoorumis?

Suured Tänud ette!
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
No kui salongi sooja ei tule ja temp üles alla käib ning väljapoole jahutusvedelikku tilgub, ju siis plokikaane tihend on läbi. Kui silindrisse ka veel ajama hakkab, saad hommikuse käivitusega kepsu ka lühemaks. Huvitav, kuidas sa seda plokikaane tihendit väljaspoolt vaatled.
Vasta
Okei, silmajärgi ikka näha kus plokk ja plokikaas kokku saavad, aga samas ei tea, ei hakka vaidlema,
selles suhtes jah, need sümptomid viitavad küll pigem tihendile,
aga egas midagi, õnneks autot igapäev vaja ei lähe ja tuleb tihend ära lasta vahetada, ja ka muidu üle vaadata pilguga, äkki eelsüüteküünad ja ka genekarihm ka vajaks vahetust
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
tervist üle pika aja, ja ka head uut aastat kõigile kes loevad.
autole on tekkinud 2 probleemi,

*esiteks, linna sõidul läheb mootor natuke liiga kuumaks. Kui neid pulkasid lugeda millega w211 temp-i näitab, siis norm on seal 100-80 vahel ehk 90, aga vahel läheki 1 pulk rohkem ehk 95 ja paarkorda isegi läinud 2 pulka üle normi(norm=mis tavaliselt olnud) ehk 100kraadi kriipsuni,ja seda ainult aeglasemal linnasõidul. Kui maanteel sõita siis temp. jääb/langeb sinna 90 juurde, paisupaagi järgi tosool on normis ja suurt survet ka pole sees(on aind normaalne surve mis tekib kuuma mootoriga igal autol) umbes 1-2 kuud tagasi sellist probleemi ei olnud
milles võib asi olla? termostaat liiga kinni jäänud? pump ei aja ringi? radikas umbes? jahutustiivik ei tööta(pole kuulnud küll töötamas kusjuures isegi 100kraadi juures)8

*teiseks. kuna autol on 4 tsooniline kliima, siis võtab väga palju aega et tuleks sooja õhku. Mootor jõuab töötemperatuurini, kui alles juhipoolsest osast tuleb natuke sooja, natuke hiljem hakkab ka kõrvalistuja poolelt tulema, tagant ei tule üldse sooja, proovitud kõiki manuaalseid ja automaatseid asendeid, samajama igatmoodi
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
paneme siia ka väikese uuenduse siis, sain siis igasugustele probleemidele jaole pika uurimise ja puurimise peale.

*vahetasin 3 küttevoolikut ära, paagist filtrisse, filtrist pumpa, ja pumbast tagasi, ja käivitus läks normaalseks, arvasin et sain veast jagu kuna 2 voolikut tundusid mõranenud, ja ka pumbapoolsed otsad olid natuke lahti ja sealt suutis paagipump ka küttelekke tekitada, vahel mõtlesingi et kuidas küttekulu on nagu rekal. 20 euriga sai 100km sõita umbes aind, aga see asi sai ka korda uute voolikute vahetamise ajal.

AGA

*raske käivitamise viga tuli paaripäevapärast tagasi, ja oligi hoopis 3. pihusti tagasivoolus, pisike õhk tegi vast oma töö seal ära, niisiis testisin tagasivoolu külmamootoriga. kuna taimeri kasutamine läks natuke untsu siis umbes 3-4min käis mootor, ja kuna milliliitreid ei saanud mõõta siis mõõtsin grammides kogust, kolmanda pihusti tagasivooli oli üle 50grammi selleajaga, kui teistes oli 2-3korda vähem. see asi korras

Järgmine viga

*sooja ei tule, tuleb aind selle el. radika võrra, uurisin ja puurisin seda klappi ja igatepidi, lõpuks nägin võimalust et saab vee panna jooksma nii et ta läheks webasto pumbast mööda, ja sellega asi laheneski. hakkas tulikuuma õhku tulema, tundub et webastos midagi hoiab veevoolu kinni. Kuna w211 webastoga
mootoril on siseõhu radikast 2 tagasivoolu, webasto suutis kinni hoida mõlemat. tuleb kunagi webasto maha võtta. ja uurida(või lasta uurida pigem/hooldus)

2 probleemi veel jäänud,
*Punane Aku/Geneka märk on ees, nii mootori töötamise ajal kui ka seistes. Mõlemad akud on umbes aasta vanad, peavad voolu ilusti, väikses akus oli 12.5v ja suures akus 12.2v. Kas viga võib olla väikese aku relees? või pagassis oleva Battery control module asjanduses viga? või mõnes kaitsmes BCM plokis? või lausa juhipoolses SAM-is? kuigi juhi SAM-i tuleb signaal geneka laadimise kohta aga seal veakoode ei näita.
ise oletan et geneka viga ei saa olla kuna ühekorra vigase geneka ja vigase(valetüüpi) harjadega kokku puutnud ja siis viskas aind mootori töödates seda punast aku märki. PS. veakoodi lugejaga ei ole targemaks saanud, STAR-ile juurdepääs puudub
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
(12-03-2021, 07:31 PM)Alkohoolik Kirjutas: paneme siia ka väikese uuenduse siis, sain siis igasugustele probleemidele jaole pika uurimise ja puurimise peale.

*vahetasin 3 küttevoolikut ära, paagist filtrisse, filtrist pumpa, ja pumbast tagasi, ja käivitus läks normaalseks, arvasin et sain veast jagu kuna 2 voolikut tundusid mõranenud, ja ka pumbapoolsed otsad olid natuke lahti ja sealt suutis paagipump ka küttelekke tekitada, vahel mõtlesingi et kuidas küttekulu on nagu rekal. 20 euriga sai 100km sõita umbes aind, aga see asi sai ka korda uute voolikute vahetamise ajal.

AGA

*raske käivitamise viga tuli paaripäevapärast tagasi, ja oligi hoopis 3. pihusti tagasivoolus, pisike õhk tegi vast oma töö seal ära, niisiis testisin tagasivoolu külmamootoriga. kuna taimeri kasutamine läks natuke untsu siis umbes 3-4min käis mootor, ja kuna milliliitreid ei saanud mõõta siis mõõtsin grammides kogust, kolmanda pihusti tagasivooli oli üle 50grammi selleajaga, kui teistes oli 2-3korda vähem. see asi korras

Järgmine viga

*sooja ei tule, tuleb aind selle el. radika võrra, uurisin ja puurisin seda klappi ja igatepidi, lõpuks nägin võimalust et saab vee panna jooksma nii et ta läheks webasto pumbast mööda, ja sellega asi laheneski. hakkas tulikuuma õhku tulema, tundub et webastos midagi hoiab veevoolu kinni. Kuna w211 webastoga
mootoril on siseõhu radikast 2 tagasivoolu, webasto suutis kinni hoida mõlemat. tuleb kunagi webasto maha võtta. ja uurida(või lasta uurida pigem/hooldus)

2 probleemi veel jäänud,
*Punane Aku/Geneka märk on ees, nii mootori töötamise ajal kui ka seistes. Mõlemad akud on umbes aasta vanad, peavad voolu ilusti, väikses akus oli 12.5v ja suures akus 12.2v. Kas viga võib olla väikese aku relees? või pagassis oleva Battery control module asjanduses viga? või mõnes kaitsmes BCM plokis? või lausa juhipoolses SAM-is? kuigi juhi SAM-i tuleb signaal geneka laadimise kohta aga seal veakoode ei näita.
ise oletan et geneka viga ei saa olla kuna ühekorra vigase geneka ja vigase(valetüüpi) harjadega kokku puutnud ja siis viskas aind mootori töödates seda punast aku märki. PS. veakoodi lugejaga ei ole targemaks saanud, STAR-ile juurdepääs puudub

Tere.
Oli naise Jaguariga sama probleem, et armaturis punane aku tuli põles, laadimine 13,8v igas asendis.
Veakoodid puudusid ja elektrikud kehitasid õlgu. Jõudsin kõik +klemmi ühendused üle käia akust generaatorini (Jaguaril on neid eriti palju ja jaburates kohtades). Lõpuks avastasin ühe internetist leitud vihje peale, et aku pealt +klemmi juurest jookse üks peenike juhe keskmoodulisse, suht aku juurest oli kaabel läbi oksudeerunud, kuid rüüs oli terve. Silmaga vaadates ok, aga natuke sikutades läks pooleks, tinutasin kokku ja korras, nüüd laadimine 14,4V. Ise sõitsime ca2 kuid selle tulega ringi enne kui veale jälile saime, ainsateks tõrgeteks olid mitte töötavad kõikvõimalikud soojendused, istmed, rool, klaasid.
Tasub kontrollida.
Vasta


Nonii, minupoolt siis viimane postitus.
Auto müüdud, auto liigub siis edasi uue omaniku kätte, või siis pigem öelda, kunagise omaniku kätte tagasi, Eero võtab selle teema tagasi enda kätte.
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a siimruz 68 36,761 11-09-2024, 10:28 AM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz S500, 2003, W220 - Marksus Marksus 10 1,439 03-07-2024, 04:55 PM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz W463 G55 AMG KOMPRESSOR 5.4 V8 368kW [2007] - nostromo nostromo 39 13,232 10-06-2024, 12:20 AM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes-Benz 300 SEL 6,3 1970, w109 - jyrgen20 jyrgen20 33 12,338 08-06-2024, 11:12 PM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes Benz CL 55 KOMPRESSOR AMG 368 kw 2004a " VALGE KOER" siimruz 55 9,148 18-05-2024, 10:04 AM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz S500, 2015, W222 - hellrix hellrix 38 13,601 14-04-2024, 02:37 PM
Viimane postitus: Sman
  Mercedes-Benz E 350 d 4MATIC ,S213, -17 - Alkohoolik Alkohoolik 36 6,891 10-03-2024, 02:56 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic Avantgarde AMG S212 ´13 - Alkohoolik Alkohoolik 10 3,372 06-02-2024, 11:42 AM
Viimane postitus: Alkohoolik
  MB W463 G55 AMG 2004 "GODZILLA" secman 150 70,820 30-12-2023, 09:40 PM
Viimane postitus: secman
  MB SL55 AMG 2004 secman 34 20,133 22-12-2023, 09:09 PM
Viimane postitus: secman



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 10 külali(st)ne