Teema hinnang:
  • 1Hääli - 4 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz E430T (300Edition), 1998, W210 - indumen
#41
Mingisugune resonants seal moditud pütis tõenäoliselt tekib. Minu poolt ka soe soovitus stock lahendust proovida.
E55 AMG
Vasta
#42
Keegi teab kedagi kellel juppideks võiks kuskil vajalik masin olla? Aga fakt on see et kumin oli ka enne seda vahetust, ja maantee kiirustel näiteks neutrali peale lükata ja gaasi anda kõvasti siis sellest miskit ei muutu. Kohapeal käies või alla 1500 pöörde on tõesti püti heli eristatav, aga nii kui auto liikuma hakkab on kööga. Mõned teooriad on ka kardaani või käigukasti suunas aga need samuti hõredad mõtted kõigest, pärast viimaseid remonttöid on asi küll parem ja pehmem aga ajudesse käib ikka, üks tore fakt veel et 90ga sõites on kumin jubedam, 100 pealt juba tunduvalt väiksem, vähemalt eilne testsõit tuletas seda meelde, polnud ammu maanteele saanud.

Mida tihedamaks veermik saab seda hullemaks nagu läheb, uus üllatus oli ka mingi kerge vibratsioon kuskil kiirendamisel. Hetkel veel sillastendi pole ka jõudnud.
Oeh jah, lotoga ka ei võida, vahetaks kõik ära mis mõttes on aga rahakott pole nõus minuga vahepeal.
Ise ostsin ta 2700 eest, arvestades investeeringuid siis alla 3000 ma temast loobuda ei saa, pigem siis kannatan ja ootan äkki kunagi ikke tekib mingi lahendus. Muidu on hea mugav sleeper küll.
Vasta
#43
Tea kas sul õnnestuks seda kuminat ka kuidagi lindistada, et kõik kõrva peale saaks panna?
Vasta
#44
Telefon ei võta seda heli ja paremat tehnikat ei ole, aga kõik huvilised on oodatud tutvuma !!!!???? ma kade ei ole.

selline tükk muidu, euroopas tehtud, ja kaalub kõvasti rohkem kui originaal.
[Pilt: 73895-sumps.JPG]
auto all näeb välja nõnda Icon_rolleyes ("taksoveljed?" on all kuna talverehvid )
[Pilt: 52267-DSC_1219.JPG]

Eilne sõit tallinna tagasi oli päris jube, 85-105 kiiruste vahel oli vibra selline nagu kõik rattad oleks lahti all, seoses difri vahetusega võiks ehk järgmine detail siis kardaan olla.



Vasta
#45
Järgmine lõik saagasse,

Hetkel läks tellimusse siis saksa ebayst originaali meenutav lõpupütt, vähemalt kirjade järgi sobiv, kuigi kataloogis on siiski e420 ja e430 erineva koodiga võrreldes väiksemate mootoritega, mis oleks ka loogiline, aga eks siis näha ole.
Tõesti ei raatsi eestist topelt hinnaga osta või siis originaali 700€ eest, eriti kuna probleem ei pruugi üldse seal lebada.

Kurvem nüanss, asendus differ mis doonori pealt tuli lekib korralikult. Nüüd tuleb kuidagi üks korralik kokku saada, kas taastada originaal kui võimalik või siis kahest üks kuidagi teha.

Ülevaatus terendab ka ukse ees detsembris, selleks ajaks vaja kuidagi eluloom tekitada.
Vasta
#46
Veits põnevamaid/ärevamaid uudiseid ka vahele

Seoses difri vahetusega tekkis situatsioon kus kardaan omakorda istub veits teises asendis, mis omakorda väljendus vibratsioonis maanteekiirusel, sai siis uuesti asjasse pühendada endast targemad, tuleb välja et rist on veits hapu ja nuut on samuti kulunud niivõrd et loksub lausa üles alla, läks AutoCardan meistrite juurde taastamisele, lubati lahendused leida ja tasakaalu ka panna.

Uus "originaal" lõpupütt saab ka külge, ja differ sai uue simmeri.

Vasta
#47
Kardaan taastatud 380€+KM, ebay sumpsipütt on tühikäigul ja alla selle küll vaikne aga kiirendades mängib vilepilli, veeremisel tekkiv "nagu trummi sees oleks" kumin on endine, mõistus on otsas, raha on otsas ja kopp on ees.

Sõidab nüüd väga pehmelt, aga minu kõrvakuulmine ei kannata seda jura, viimase kahe kuuga maetud ~2000€(viimase kahe aastaga topelt niipalju) auto alla, Foorumi kasutajale müün ära 3000€, muidu läheb müüki 3500ga.

kuulutus tuleb siis kui pestud ja pildid teha saab.
Vasta
#48
Kas rehvidest ei tule see kahtlane hääl?
Vasta
#49
4 erinevat jooksu rehve kahel erineval veljel all olnud, muutusteta.
Kõik võimalikud ja igaks juhuks ka mittevõimalikud kohad üle vaadatud kummist osad, vahetatud kõik mis peaks kere ja veermiku/jõuallika vahel käima.
Vasta
#50
(06-12-2018, 07:55 PM)indumen Kirjutas: ...
veeremisel tekkiv "nagu trummi sees oleks" kumin on endine,
...

Kas see kumin muutub koos kiirusega või koos mootori pööretega?
Kas kumin sõltub lustikummuti sisse-väljalülitamisest?

Kui telefon seda üles ei võta, kas teised inimesed seda ikka kuulevad? Et siin ei oleks personaalse kuulmise eripäraga tegemist...
Vasta
#51
APL mehaanik kuuleb õnneks ka jah (samas 90% kaassõitjatest ei saa miskit aru), analüüsinud seda olukorda igas mõistes, mootori pööretest ei olene, siledal asfaldil on olukord OK, ehk siis karedam teekate treppis teekate, isegi hoovis tänavakivi peal 5km tunnis liikudes käib ajudesse, hetkel pole saanud uuesti proovida kui tagaots maast lahti tõsta ja ESP kaitse välja et mis siis teeb nüüd, ennem viskas ka siis salongi trummi mängima aga teatud pööretel ainult, (see võis kardaani remondiga kadunud olla) vajab testimist.

Lustikummutit pole jõudnud ehitada, tehase papid alles sees, pigem sisse lülistamisel ja volume keerates vaigistab üldist heli.

Igatepidi keeruline olukord

anyway kirjutan selle hetkel vana auto ja isikliku kiiksu/kuulmise varna, aga kuna see on niivõrd häiriv ja ebameeldiv auto kasutamiseks siis tuleb süda kõvaks teha ja investeeringud alla neelata, päris abielus ei ole tehnikaga.

kes soovib tehniliselt heas korras hobi/suurt pereautot on igati teretulnud ostlema.

lohutuseks et Mercedes-Benz on hinge pugenud ja järgmine ilmselt saab olema midagi 2010+ E klass või CLS või S320 kanti.

Vasta
#52
(07-12-2018, 01:45 PM)indumen Kirjutas: ...
Igatepidi keeruline olukord

anyway kirjutan selle hetkel vana auto ja isikliku kiiksu/kuulmise varna, aga kuna see on niivõrd häiriv ja ebameeldiv auto kasutamiseks siis tuleb süda kõvaks teha ja investeeringud alla neelata,
...

Ma tean, mida Sa tunned...Icon_rolleyes

Kas kumin muutub, kui panna midagi rasket pakiruumi küljeluukidele ja tagakoopakatetele toetuma?

Ega seal muud kumisemas/plärisemas ei ole.

No mootorikate ka, aga see vast on juba kenasti lukuga kinni?
Vasta
#53
plastiku plärin oleks ammu juba lahendatud, kõik koopa katted on tihedad jne, tagaluuk on pigimatti täis laotud ja pagasi küljed said ka omajagu seda, kumin haihtub kui tagaluuk natuke lahti sõita, sõber pagassi ja hoidis 10-15cm avatuna, haudvaikus isegi selle "sportsumpsiga" ehk siis loogika ütleb et salongi maht ja disain võimendavad mida iganes seal taga toimub.
faceliftil on tagaluugi polstril ka paks vilt sees pool, mul seda näiteks ei ole.

igatahes minu pettekujutelm Mercedes-Benz olemusest konkreetselt selles valguses on purustatud.
eredalt on meeles miskipärast see olukord kus ma seda üldse tähele hakkasin panema, esimene talv kui omasin autot sai üks pikem sõit tehtud kus oli vaja vend ühikasse viia koos kõigi asjadega ehk pagass oli ääreni täis, peale tln-tartu peale maha keerates ja kiirendamist plaksust miskit auto juures muutus, ja peale pagassi tühjaks ladumist rakverest tallinna oli juba suhteliselt piin, peale seda ongi järk järgult saanud igasugu asju tehtud, aga mida tihedamaks veermik sai seda hullemaks läks hoopis olukord.

Vasta
#54
Sirvisin teema läbi, aga ei saanud aru, kas rattalaagrid on vahetatud? Ehk jäi kahe silma vahele. Kas kurvis heli muutub?
Vasta
#55
Huvitav kas tagastange all olevad külgmised õhutusklapid ei võiks midagi sellist tekitada? Kas ükskõik missugune aken praokil või uks lahti olukorras kaob ka heli ära?
Vasta
#56
Laagrid on korras kurvid ei mõjuta , õhutusklapid ma ei näe seost küll, aga need on nii nagu olema peaks, pigimatiga neid kinni ei ladunud, huvitav ongi see et kui näiteks kõik 4 akent lahti lasta siis kumin ei kao kuskile aga kui tagaluuk lahti teha siis on vaikus. Miski asi kere konstruktsioonis oleks nagu süüdlane aga võta nüüd kinni. Mehaaniku üks teooria oli katuseplekk.
Vasta
#57
Luuki avades muutub ju lõpmatusse kasvanud salongi ruumalale lisaks veel ... luugi amortide asend, lukusti pole enam omal kohal.

Mind jääb häirima tõsiasi, et see hääl sul laksust tekkis. Miski ju oleks võinud sellele mõeldes ikkagi järele anda lihtsalt, vaja vaid üles leida. Katuseplekk vaevalt pähe võtab ja mängima hakkab tühja koha pealt.
Vasta
#58
Luugi mõistes jah salong pole enam suletud kinnine ruum ja amortide hingede otsas ripub terve luugi raskus, kinnitus siinkohal ei mängi rolli sest pole kinnitatud see hetk, kuigi jah lukustit on ka proovitud rohkem pinge alla ja vabamaks sättida sellest efekt ei muutu, kahtlustan et ajan tuult taga aga targemad ja mittetargemad tegemised ja abilised pole sellest veel jagu saanu. Motivatsioon hetkel alla nulli.
Vasta
#59
väike tõendusmaterjal ka Smile

[Pilt: 79952-IMG_20181204_155126.jpg]
Vasta
#60
(10-12-2018, 02:08 PM)indumen Kirjutas: väike tõendusmaterjal ka Smile

[Pilt: 79952-IMG_20181204_155126.jpg]

Lammutusest polnuks 5x soodam teine kardaan soetada?


setud sõitsid seciga
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB W210, E300 TD, 1998 - kodutu kodutu 11 5,737 06-10-2024, 08:02 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,888 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 94 101,428 21-09-2024, 12:07 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,222 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  Mercedes Benz 450 sel-73 inc13 inc13 33 29,867 22-07-2024, 07:26 PM
Viimane postitus: inc13
  Mercedes-Benz SLK350, 2005, R171 - Kalla Kalla 4 634 21-05-2024, 12:50 PM
Viimane postitus: Kalla
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 4,844 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 493 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  Mercedes-Benz E270 CDI, 2001, s210 - kodutu kodutu 6 1,295 27-03-2023, 11:32 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz E280 4MATIC, 2007, W211 - JanisL JanisL 103 114,587 24-03-2023, 05:52 PM
Viimane postitus: JanisL



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne