Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz E350CDI 4MATIC, 2011, S212 - Oliver.L
[Pilt: IMG_9763.jpg]
Auto juhitavus muutus konkreetsemaks. Mina rahul. Eusa_dance
Vasta
Juhipoolsed uksed uue värvikihi all. Kõik uksed reguleeriti minu palvel ära, käivad taas vaikselt kinni ning auto pesti üleni igaltpoolt puhtaks. Täna anti eraldi ruumist kätte, sõida välja nagu uue autoga. Aitäh Tänassilma esindus! Koostöö siiani väga hästi sujunud.

Tehti diagnostika ka, kuid auto ei kurtnud neile midagi. Mainiti ainult, et käivitub natukene liiga pikalt. Vaatasin varjatud menüüst aku pinget, 11,8V, pole ka ime. 7-aastane originaal aku. Peab ennem külmasid ka sellega tegelema.

Suveveljed sai kriipsudest/kraapsudest vabastatud. Edasi läigestamisse ning siis saavad ka keraamika omale peale. Mingi hetk saab ka auto omale keraamika.
Vasta
Kui see võimalik on siis mu 2007 CL-il vist 11 aastat vanad originaalakud ja hetkel pärast laadimist veel töötavad aga auto ka aastaringselt +15C garaazhis.
Vasta
Vedanud sellisel juhul!

Boschi S5 AGM aku hind teada. Teada ka Silberauto poolt pakkumine.

Hetkel avastasin peegleid lahti klappides, et kundepoolne avab normaalasendisse end, aga juhipoolne, sõidab ikka tükkmaad edasi. Justkui peegli 0-asend millegi suhtes paigast ära, kui selline asi eksisteerib. Mootor käib ka kauem tänu sellele kui kunde peeglil.

Edit: Käisin Silberis, elektrimootor läbi. Ei saa enam aru, kuna seisma jääda. Saaks Saksast uue (loe: demoautolt) tellida.
Vasta
Kust Bosch S5 plaanis osta, Renovaarist?
Vasta
Mercantile kaudu sain hinna.
Vasta
(09-11-2018, 07:59 PM)onu_siim Kirjutas: Originaalakudel on tootmisaeg peal kirjas.

Enda Mercedes-Benz originaalakult tootmisaega ei leidnud. On see kuskil veidras kohas? tootekood muidu A0055412501
Vasta
Eile pandi uus aku peale ja vahetati rehvid ning tehti sillastend. MB Abist uurisin peegli kohta ka, mingi hetk neile auto viima, oskavad öelda, kas saab taastada el. mootorit või võtan Tänassilma pakkumise vastu.
Vasta
(09-11-2018, 07:59 PM)onu_siim Kirjutas: Originaalakudel on tootmisaeg peal kirjas.

[Pilt: IMG_9927.jpg]

Mõtled miinusklemmil sisselöödud nädalat ja aastat?
Vasta
Mis pöhjusel sa sellel autol seda silda nii tihti reguleerid.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
Et mitte avastada hooaja lõpus, et jooks rehve omadega õhtal. Pean odavamaks stendi teha 2x aastas.
Vasta
(16-11-2018, 08:39 AM)Oliver.L Kirjutas: Et mitte avastada hooaja lõpus, et jooks rehve omadega õhtal. Pean odavamaks stendi teha 2x aastas.
Kui kaks korda aastas silda regullid. Kui palju on seadistamist teisel korral? Oled reaalselt arvusi ka võrdlenud?
Vasta
Ikka olen võrdlenud. Meistrilt küsin alati ka informatsiooni juurde. Seekord öeldi Järvel, et suverehvid ja talverehvid kuluvad erinevalt ning selletõttu oli juba vaja teha korrektuure, et säilitada ühtlane kulumine. Tartu esindus ühe korra tegemata jätnud, kuna leiti, et pole midagi reguleerida. Auto läbisõit 50 000km aastas, juba seetõttu käin pigem stendis, kui ostan rehve paari kaupa.
Vasta
See on päris huvitav igal juhul, et mis seal ühe hooajaga nii viltu läheb et jooks rehve kulub ja silda vaja reguleerida on nii tihti. Pole nagu sellist asja väga ise kogenud. sõidan samuti aastas analoogse läbisöidu. Silda reguleerin pigem ikka siis, kui seda remondin. Ja pole küll täheldanud et rehve sööks kuskilt tänu sellele rohkem. Aga noh ega küll küllale vast midagi ka tee.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
Auto jõudis minu kasutusse läbisõidul 103, midagi tuhat. Ennem kui auto kätte sain, lasin neil tutikad naastud alla panna, kuna autot müüdi suverehvidega. Hiljem kevadel sai avastatud, et rehvid, mis kaasa anti, on kõik omamoodi erinevalt kulunud. Sai ostetud ka uued suverehvid. Vahepeal, kui autot müüdi, oli Silberauto vahetanud ees ning taga erinevaid pukse ja õõtshoobe. Stendi ajaloo järgi, peale neid töid, polnud teostatud. Lasin siis stendi tagant järgi Tartu esinduses teha, mille maksis kinni Järve esindus. Talverehvidega kiskumist polnud. Uute suverehvidega andis kohe tunda. Sai uuesti stendide vahet käidud, lõpetades siis DPLis, kus leiti juurprobleem üles, milleks oli erinevad kõrgusnivood tagasillas. Peale seda, kadus ka kiskumine ja auto sõidab nagu üks Mercedes minu jaoks sõita võiks. Hiljem peale neid stende, olen käinud stendides siis, kui vahetan rehve, vastavalt hooajale. Kuna meie tänavad on sellised nagu nad on, siis pigem käin ja maksan need tühised mõnikümmend eurot, et olla veendunud, et kõik, kas on korras või peale stendi taas paigas. Teisalt on see indikaator ka selleks, ega miski sillas vahetust ei soovi. Rohkem ei oska kuidagi selgitada seda Teile, härrased. Eusa_angel
Vasta
Selge, selge. Ega ma tahagi mingit saagi käima tömmata. Lihtsalt huvitab, kuna seda silla reguleerimise juttu kuulen ja loen viimasel ajal jube palju. Ma selline vanakooli mees ja teen väga palju ise oma hobika garaazis. Mul muidugi vanemad ruunad ka. Võibolla pole need nii tundlikud. Vahest lihtsalt kui on kiired ajad olnud olen teenndusse pöördunud, et vahetage rooli ots ära, siis hakkab sealt tulema, et kohe vaja silda reguleerida jne. jne. täna pole aegasid jne. Olen käega löönud läinud ikkagi garaazi möötnud supleriga pikkused pannud samasse asendisse tagasi ja söidab kui muiste. Sest omal ajal õpetati meile lukksepa öppe kursustel just nii seda tööd tegema. Ise asi on muidugi öötshoovad. Nende puhul on reguleerimine mööda pääsmatu, kuid olen pääsenud ka möned korrad ilma. Nii, et pole miskit viltu jooksma jäänud. Aega läheb siis ihtsalt natuke rohkem.

Edu Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
(17-11-2018, 12:51 AM)siimruz Kirjutas: Olen käega löönud läinud ikkagi garaazi möötnud supleriga pikkused pannud samasse asendisse tagasi ja söidab kui muiste. Sest omal ajal õpetati meile lukksepa öppe kursustel just nii seda tööd tegema.
Ma olen ka kunagi nii ühel autol teinud, ainus probleem oli selles, et rooliotsad olid erineva pikkusega(all oli B osana ilmselt mingi odavtootja vs A osa Lemförder), seega reaalselt ilma stendita oli seda silda peaaegu et võimatu paika saada.

Mida kitsam ja kõrgem on autol all olev rehv, seda vähem annab igasugune paigast olek tunda. Läbikäidud tee nii peaaegu uute, kui ka 90'ndate alguse roigastega.
Vasta
Mida siis peaks tegema?
Vasta
Mõtlesin, et võtan sõna siis kui torm vaibunud. Aga see siit juba ära kustutatud. Eusa_whistle Tänan moderaatoreid selle eest! Eusa_pray

Kaks kodanikku - HannoT ja Kait. Üritan nüüd Teile selgitada, miks siin sellised postitused on nagu nad on. Eusa_think

Ennem kui üldse teema sai tehtud, vaatasin, et W212 väga palju foorumist läbi ei käi. Mõtlesin siis, et teen teema, et hoida teisi kodanikke kursis, mis sellise auto omamisega kaasneb. Äkki mõnel soov kunagi sarnane auto endale soetada. Mis puutub õlivahetustesse koos kilometraažiga ja naha hooldusesse, siis need on puhtalt endale mäluvaiaks, kuna teha järgmine. Kuna hooldevälp on 25 000km, siis selle vahepeal ma lasen teostada ühe vahe õlivahetuse. Nahahoolduse puhul jälgin ajalist faktorit ning vastavalt aastaaega, muidu see helesalong ei säili viisakana.

Mis puutub liisingusse, siis - omanik on Luminor Bank AS, mitte Swedbank AS. Paraku noorel, oma elu alustaval ettevõtjal on raske kuskilt kapitali leida, et auto kohe välja osta. Leian, et 23-aastaselt on ainuke lahendus pangalt abi küsida, kui soovida natukene uuemat autot. Pole sündinud kuldlusikas suus. Eelmise auto müügist tulnud raha sai sissemakseks antud. Ilmselt nüüd paljud mõtlevad, et miks ma üldse selliseid asju avalikult jagan, siis nagu näha, siis kahele kodanikule läheb korda, kuidas keegi oma asjadega majandab.

Ning kolmas asi, mis silma jäi, oli see, et loodetakse pealkirjast - Mercedes-Benz E350CDI 4MATIC, 2011, S212 - miskit enamat, kui korralist hooldust ametlikus esinduses ning remonti vajavate sõlmede korda tegemist. Paraku on minule natukene rumalus loota, et siin teema all miskine mootorivahetus või chip, millele kaasneks de-dpf, de-egr või jumal teab mida. Ma olen küll omandanud kõrghariduse tootmistehnika erialal, kuid siiski ma ei pea ennast targemaks nendest inseneridest, kes selle auto on loonud.

Üldiselt kui teema tegin, ei pidanud paljuks ka klubi ennast toetada, et astuda liikmeks. Pole küll nendest toredatest üritusest osa siiani võtnud, kuid tulevikus üritan end ka sellel pinnal parandada.

Lugupidamisega,
Oliver



Vasta
(20-11-2018, 05:44 PM)Oliver.L Kirjutas: Kaudselt võite ka minu arvamuse välja lugeda ridade vahelt, mis ma arvan.

Thumbsup
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa v6sa 121 26,303 18-11-2024, 08:30 AM
Viimane postitus: v6sa
  X204 GLK350 CDI BlueEFFICIENCY 4Matic Ester 151 64,118 17-11-2024, 09:38 AM
Viimane postitus: v6sa
  S212 E250CDI 4MATIC Ott 21 2,389 16-11-2024, 09:52 AM
Viimane postitus: Ott
  Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a siimruz 68 36,813 11-09-2024, 10:28 AM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz S500, 2003, W220 - Marksus Marksus 10 1,445 03-07-2024, 04:55 PM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz W463 G55 AMG KOMPRESSOR 5.4 V8 368kW [2007] - nostromo nostromo 39 13,276 10-06-2024, 12:20 AM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes-Benz 300 SEL 6,3 1970, w109 - jyrgen20 jyrgen20 33 12,390 08-06-2024, 11:12 PM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes Benz CL 55 KOMPRESSOR AMG 368 kw 2004a " VALGE KOER" siimruz 55 9,192 18-05-2024, 10:04 AM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz S500, 2015, W222 - hellrix hellrix 38 13,633 14-04-2024, 02:37 PM
Viimane postitus: Sman
  Mercedes-Benz E 350 d 4MATIC ,S213, -17 - Alkohoolik Alkohoolik 36 6,931 10-03-2024, 02:56 PM
Viimane postitus: Alkohoolik



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne