Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz 500SE W126
#1
Tere, otsisin kaua W140, kuid ei leidnud sobiva, siis vaatasin ka W126 ja sain korraliku. Tõin ta Eestisse Lätist. Seal oli ta hea omaniku käes, kellel ilus hobiautode kollektsioon.

Meeldib see, et on V8 hääl ja minek Thumbsup
Mitte mingit kolhoozi ja kõik stockis Thumbsup
Sisu väga ilus beez ja pähklipuit Thumbsup
Kere sile ja roosteta, kroomid nagu uued Thumbsup

Mõned lisad vaja tööle saada (püsikas ja konditsioneer), muidu kõik super Eusa_angel

Auto siis 1989a. 5.0 185kw automaat. Ostuhetkel 342800km.
Lisadest: 4el. akent, püsikiirusehoidja, konditsioneer, istmesoojendused, audio 10 cd makk.

[Pilt: 42469-42478937_267270733995159_134455584...6688_n.jpg]

[Pilt: 6QAAAgDUOOA-960.jpg]

[Pilt: 2QAAAgDUOOA-960.jpg]

[Pilt: CoAAAgDUOOA-960.jpg]

[Pilt: yIAAAgDUOOA-960.jpg]

[Pilt: 7oAAAgDUOOA-960.jpg]

[Pilt: 0YAAAgDUOOA-960.jpg]

Vasta
#2
Tundub kena sile pill, täielikust õnnest puudu ainult L täht.
Püsika kõige levinum probleem on neil külmjooted.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#3
Ilus. Selliseid vist tänapäeval alla 10K enam ei leia?
Vasta
#4
Eestist väljaspoolt, kus inimesed veel hindade suhtes kahe jalaga maapeal, leiab ikka
Vasta
#5
(24-09-2018, 12:01 AM)Mike22 Kirjutas: Tere, otsisin kaua W140, kuid ei leidnud sobiva, siis vaatasin ka W126 ja sain korraliku.

Saidki parema investeeringu. See ei muutu enam mitte kunagi odavamaks.
Õige mootor ja ilus värvikombinatsioon kah.

See kont ja püsikas käima saada pole vist eriline peavalu ka sellisel autol, siis olid veel remonditavad asjad autodel küljes.
Seda heas korras ja roppkallist kroomi hoia nagu oma silmi; ma vist isegi määriks ta talveks, kui nagunii seisab, mingi vahaga lausa sisse.
Mõlemalt poolt, kui võimalik.

.

Vasta
#6
Tänud kõigile, esmaspäeval läheb kontrolli, saab teada mis vajab remonti/vahetust.

Täna ostsin 18x8 ET31 taastatud amg monoblockid, rehvid ka tellitud tutikad ja homme saab kätte.

[Pilt: iCAAAgPKuOA-960.jpg]

[Pilt: fgAAAgAquOA-960.jpg]

[Pilt: ScAAAgPKuOA-960.jpg]
Vasta
#7
Väga ilus auto!
Ma velgi ei vahetaks, aga omanikul on alati see õigus. Smile
Vasta
#8
Kusjuures ma ka vist isegi enam velgi ei vahetaks-orig. velgedega 126 on tänavapildis juba sedavõrd rariteet.
Vasta
#9
Ilus värvikombinatsioon. Sinine metallik heleda salongiga...500’l kohtas seda combot vist enim.

Ole siis pesemisel(kapoti alt) ettevaatlik, et kommutaator ellu jääb.
Sul suht nõutud variant. Ennetuseks tasuks pinnad puhastada ja uus termopasta/matt panna.

Edu ja jaksu!
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#10
(25-09-2018, 09:58 AM)Tauno Mõts Kirjutas: Väga ilus auto!
Ma velgi ei vahetaks, aga omanikul on alati see õigus. Smile

MOTT.

Palun, kaalu originaalidele jätmist.Eusa_angel
Vasta
#11
Originaal velgi (14"-15") kusjuures polegi, need kaevukaaned on 16x8 ET34 ja olid all kõik neli flantsidega, nii et pigem 18" monod, aga vaatame, kaevukaaned ma nagunii ei müü, võib olla mõnipäev lähevad tagasi alla.

Täna puhastasin sisu ja tegin salongi pilte:

[Pilt: 6YAAAgI2eOA-960.jpg]

[Pilt: GUAAAgI2eOA-960.jpg]

[Pilt: SsAAAgI2eOA-960.jpg]

[Pilt: fEAAAgE2eOA-960.jpg]

[Pilt: mMAAAgE2eOA-960.jpg]

[Pilt: ZkAAAgC2eOA-960.jpg]

[Pilt: qCAAAgE2eOA-960.jpg]

[Pilt: ISAAAgE2eOA-960.jpg]

[Pilt: lQAAAgE2eOA-960.jpg]

[Pilt: ciAAAgI2eOA-960.jpg]

[Pilt: l4AAAgE2eOA-960.jpg]

[Pilt: TYAAAgM2eOA-960.jpg]

[Pilt: GkAAAgM2eOA-960.jpg]

[Pilt: ZsAAAgM2eOA-960.jpg]

[Pilt: U8AAAgM2eOA-960.jpg]

[Pilt: UiAAAgM2eOA-960.jpg]

[Pilt: VUAAAgC2eOA-960.jpg]

Vasta
#12
[Pilt: AYAAAgF2xOA-960.jpg]

18" monoblockidega näeb hästi välja. 16" kaevukaaned vajadusel riiulis.

Käisin kontrollis, vahetust vajavad asjad panen siia kirja, et mitte unustada:

Tagaklotsid (tehtud)
Esiklotsid
Tagaamordid
Ees vasakul sarniir
Makk (tehtud, vahetatud becker classicu vastu)
Püsikas
Konditsioneer
Salongi pirnid
Kojamehed
Tagaparem el aken (tehtud)
Kõlarid

Midagi hullu õnneks ei ole, põhja alt kõik ilus ka nagu väljast ja seest.
Vead lasen korda teha 2019 juunis, siis saab ülevaatusele minna ja hooaega alustada Eusa_angel

Auto oktoobri algusest talveunes (343806km).

[Pilt: IyAAAgF2xOA-960.jpg]

Küsimus 1: Salongis uksepolstrid kriuksuvad (vist puit/plastmass kinnitused?). Kuidas vaikseks teha? Häirib sõites.
Küsimus 2: Millised-mis firma tagaamordid osta/mitte osta?
Küsimus 3: Kust saab beezi-tekstiil jalamatid?
Küsimus 4: Millised-mis firma kõlarid osta/mitte osta?

Kui kellegil pakkuda MB originaal makki tehtud AUX-iga või Yatouriga andke märku, sooviks osta.

Head talvepuhkust ja näeme 2019 suvel Eusa_dance



Vasta
#13
(21-10-2018, 02:56 AM)Mike22 Kirjutas: Küsimus 1: Salongis uksepolstrid kriuksuvad (vist puit/plastmass kinnitused?). Kuidas vaikseks teha? Häirib sõites.
Küsimus 2: Millised-mis firma tagaamordid osta/mitte osta?
Küsimus 3: Kust saab beezi-tekstiil jalamatid?

Küsimus 1: Tavaliselt nagisevad uksepolstrid vastu lävepaku katteliistu. Asjalikku rohtu selle vastu ei oska nimetada. Silikoon-õli ajutiselt natuke vist aitab, uued liistud ka natuke vist aitavad.

Küsimus 3: https://www.facebook.com/Lengenfelder-Au...314677218/

Vasta
#14
Võta polstrid maha ja vaata kõik kinnitused kriitilise pilguga üle, ei ole suur töö.
Polstrite taha pane parketivaht, saad asja vaikseks naginast ja natuke ka mürast.
Siin mu kunagine teema kus pildid ja juttu sellest:

http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=12454
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#15
...
Küsimus 1: Salongis uksepolstrid kriuksuvad (vist puit/plastmass kinnitused?). Kuidas vaikseks teha? Häirib sõites.
Küsimus 2: Millised-mis firma tagaamordid osta/mitte osta?
Küsimus 3: Kust saab beezi-tekstiil jalamatid?
Küsimus 4: Millised-mis firma kõlarid osta/mitte osta?
....
1. Kui eemaldad lävepaku liistud ja sõidad siis? Ei nagise? Vaata üle põhjamati osa, mis jääb lävepaku alla- sealt reeglina lihtsaim viis "lisakaableid" vedada. Need omakorda tõstavad mati ja sellega ka plastiku ülespoole. Pane uued tüüblid, mis hoiavad kinni põhjamatti ja uued klambrid, mis hoiavad kinni lävepakku. Ei maksa Silberis palju. Klambrid pane erineva koha peale eelnevast.
2. KYB-e vahetasin garantiikorras 3korda. Hetkel Sachsi toodang juba 3hooaeg- 30tuh/km.
3. Kui sul vaja esimesi jalaaluseid, siis odavam on lasta teha õmblustöökojas, mina küsin kasutatud originaalide eest rohkem. Eusa_think
4. Tagumised kõlarid on standartmõõtu- 6,5tolli ümmargused. Ja ruumi ülespoole laialt käes, mahuvad isegi 3-e ribalised. Eelsituse määrab rahakoti paksus. Esimestega on keerulisem, olid vist 3,5x5,5tolli(vms.) ovaalid. Originaalid üheribalised, tean, et Hertz-il oli olemas selline kõlar, mis mahtus koos tviiteriga sinna kasti, kuid info pärineb ca 8aasta tagant. Ise läksin lihtsamat vastupanu- Hertzi üheribaline+väline tviiter.

Edud.
Janek.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#16
Kui taga on tavaline, siis Sachs. Nivoo on remonditav.

Naginast oli juttu - otsi põhjus üles ja tegele personaalselt. Või jäta vana auto omapära alles...

Matid on otstarbekam lasta teha koha peal. Originaali väidetavalt enam uuena ei saa ja ebayl oskad ise silma peal hoida.

Rahulikku talveund.
Vasta
#17
Ilus. Kole lugu on see, et ma olen ise ka nüüd W126-te tahtma hakanud. Peale R129 müüki on hinges kole tühi koht - puudub kulukas hobiauto Big Grin
Vasta
#18
Tänan kõiki soovituste eest, eks näeb suvel mis saab. Enne juuni garaazist välja ei sõida.

Talv on hea aeg mõnusate asjade ostmiseks.

Becker Classicu asemel ilutseb nüüd Becker Special, kunagi lisandub sellele Yatour ja vb uus volume nupp.

[Pilt: ywAAAgBhQuA-960.jpg]

Uued veljed ostsin lisaks veel. AMG Monoblock 18x8.5 ET47 W140 originaal veljed. Saab nüüd mängida ja valida milline jooks istub paremini. Kui keegil soovi praegused 18x8 ET31 (W210 originaalid) osta, võite kontakteeruda est500@mail.ee aga kohe ütlen, et hind kallis, tegu perfektses korras AMG jooksuga.

[Pilt: VAAAAgDqiuA-960.jpg]


[Pilt: OQAAAgF_nOA-960.jpg]

[Pilt: uAAAAgF_nOA-960.jpg]

[Pilt: iwAAAgBhQuA-960.jpg]

[Pilt: 29425-__2019-03-29__4.36.40.png]

Vasta
#19
Ilus auto. Veljed ei lähe mitte.

Aga see on omaniku asi.Eusa_angel
Vasta
#20
Tere,
Lähevad küll Icon_cool
Herki

(01-04-2019, 01:26 PM)v6sa Kirjutas: Ilus auto. Veljed ei lähe mitte.

Aga see on omaniku asi.Eusa_angel

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 560SEC W126  90.a. secman 144 147,993 25-09-2024, 10:34 AM
Viimane postitus: secman
  Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a siimruz 68 36,813 11-09-2024, 10:28 AM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz S500, 2003, W220 - Marksus Marksus 10 1,445 03-07-2024, 04:55 PM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz W463 G55 AMG KOMPRESSOR 5.4 V8 368kW [2007] - nostromo nostromo 39 13,278 10-06-2024, 12:20 AM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes-Benz 300 SEL 6,3 1970, w109 - jyrgen20 jyrgen20 33 12,392 08-06-2024, 11:12 PM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes Benz CL 55 KOMPRESSOR AMG 368 kw 2004a " VALGE KOER" siimruz 55 9,193 18-05-2024, 10:04 AM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz S500, 2015, W222 - hellrix hellrix 38 13,633 14-04-2024, 02:37 PM
Viimane postitus: Sman
  Mercedes-Benz E 350 d 4MATIC ,S213, -17 - Alkohoolik Alkohoolik 36 6,932 10-03-2024, 02:56 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic Avantgarde AMG S212 ´13 - Alkohoolik Alkohoolik 10 3,389 06-02-2024, 11:42 AM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz W253 GLC 2017, Randar Randar 3 2,001 19-11-2023, 06:41 PM
Viimane postitus: Randar



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne