Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz E350CDI 4MATIC, 2011, S212 - Oliver.L
#81
Silber tegi hooldus B N0N täna. Kulu kokku 200€. Tänan onu_siimu veelkord. Järgmiseks talverehvid kunagi alla ja stendist läbi. Nädalavahetusel sõitsin ligi 1200km maha seoses Saaremaa rally`ga. Esimest korda läks 4maticut vaja. Unibrow Oskab keegi öelda, kuidas ma HDD`le ligi saan? 10GB mingit ruumi seal, maha oskasin muusika lasta, aga peale enam mitte.. Ninja
Vasta
#82
Icon_idea Nii lihtsa lahenduse peale ei tule ju. Eusa_wall
Vasta
#83
Ime kombel peale 25 kõnet, erinevatesse ettevõtetesse, õnnestus rehvid täna ära vahetada. Kulu 44€, aeg oli muidugi järgmiseks nädalaks teisipäeval Silberis pandud, aga ei soovinud autot seisma jätta. Kaotasin sellega tervelt 6€. Stendi läheb teisipäeval sellegi poolest. Klaasipesu paak ka silmini, saab selle löga sees rahulikult edasi liigelda.
Vasta
#84
Käis eile Silberis sillastendis. Kulu 44€, öeldi, et polnud väga miskit keerata. Peale hooldust hakkas termostaat nahka tegema. Tundub, et avatud asendisse kinni jäänud. Temperatuuri saab üles, aga seda sõites. Seisma veidi kauemaks jääda, siis kukub seieri laiuse jagu alla poole. Hinnapakkumine Silberist võetud ja hinnad teada, loodan, et onu_siim saab aidata ja jupi ise odavamalt anda.
Vasta
#85
Silber vahetas termostaadi ära. Kulu 190€.
Vasta
#86
Peale vahetust soojeneb mootor kiiremini. Kütusekulu tuli ka natukene alla poole. Ju läks asja ette vahetus. Uued kojamehed igale poole vaatama. Muid asju rohkem ei tähelda hetkel. Aastaga siis 44 000km ette sõitnud. Mõõdame kilomeetreid edasi.
Vasta
#87
Mis siin edevat on? 6-aastane sõiduk, millel pole isegi mäludega istmeid.
Vasta
#88
(15-11-2017, 10:57 AM)HannoT Kirjutas: Päris palju lisasid ikka tegelikult! Mis summasse liising koos kaskoga jääb kuus kui saladus ple?
2 minutiga on ju teada, mis umbes sellise auto liisingumakse on.
http://www.auto24.ee/used/2667530
Sissemakse 20% ehk 3100€, kuumakse 5 aastaks 225€ kuus. Jääk 0%. Kasko PZU's 85€ kuu. Kindlasti kaupleb kuskilt odavamalt välja. See on iga mehe enda teha.

Vasta
#89
(15-11-2017, 10:57 AM)HannoT Kirjutas: Päris palju lisasid ikka tegelikult! Mis summasse liising koos kaskoga jääb kuus kui saladus ple?
Odavam kui eelmine mees välja arvutas. Sissemakse oli suurem. Autosid muidugi võrrelda ei kannata. Ühel läbisõit suurem ning varustus ka nigelam ehk siis kuulutuses olev auto on tuntavalt odavam, kui eelmine aasta minu oma eest Silberauto küsis. Samuti ka väljalaskeaasta aasta jagu vanem. Periood samamoodi 60 kuud. Loodan, et saad rahus uinuda täna.
Vasta
#90
Piltlikult on ju kogu info netis saadaval ja paari minutiga kõik välja arvutatav, milleni ma tahtsingi jõuda. Kuumakse sõltub sissemaksest, jääkväärtusest jne.

Konkreetse auto teemal jätkates, kuidas 4vedu on toimetanud? Probleeme pole olnud?
Üks sugulane niheleb juba tükk aega E-klassi 4maticu suunas. Ma pole talle osanud 212 koha pealt midagi tarka öelda, endal on kõik kogemused 212 alal just tagaveolistega.
Vasta
#91
Jah tõesti, muutujaid on palju, kõik õige.

4matic on käitunud nii maastikul kui ka libedaga loogiliselt. Kuna skeem on 40/60, siis tahtlikult libisema minnes, viskab ikkagi kergelt tagumiku ette ja liigud diagonaali edasi. Aga muidu kohati ennem ei saa aru, kas on libe, kui ise enda jalaga selles veendud. Lumevaalud, lihtsalt tuisus sõit, on olnud kindlam kui seda RWDga. Raatsiks ma kruusateid pidi sõita, siis ega sealt väga maha ei tahaks enam tulla. Maastikul sai viimane kord proovile pandud Saaremaa rally ajal, kus sai mõni kiiruskatse läbitud kui ka põllule kaasa elama mindud. Maastikul 70% loeb muidugi ajudest.

Probleeme pole esinenud. Vahekast on koos käigukastiga ehk siis kui käigukastis õli vahetada, vahetub see ka vahekastis. Kütusekulu 44 000km peale 9.1 liitrit. Sõidan suurema osa ajast linnas.

Üldiselt võib kokkuvõtvalt öelda, et mina rahul ja nuriseda millegi üle ei oska. Võimalik, et RWD versioon lihtsalt ökonoomsem, kuid kasvõi paati või lihtsalt koormat käruga vedades, mida tuleb ette, on minu meelest targem valik 4matic.
Vasta
#92
(15-11-2017, 05:08 PM)Oliver.L Kirjutas: ...
4matic on käitunud nii maastikul kui ka libedaga loogiliselt. Kuna skeem on 40/60, siis tahtlikult libisema minnes, viskab ikkagi kergelt tagumiku ette ja liigud diagonaali edasi. Aga muidu kohati ennem ei saa aru, kas on libe, kui ise enda jalaga selles veendud.
...
Maastikul 70% loeb muidugi ajudest.
...
Võimalik, et RWD versioon lihtsalt ökonoomsem, kuid kasvõi paati või lihtsalt koormat käruga vedades, mida tuleb ette, on minu meelest targem valik 4matic.

Aamen.Eusa_angel

Omamoodi huumor on lugeda mõne kodaniku tõsiseid arutlusi selle üle, kas keskklassi auto puhul on kütuse kulu 9,1 või 8,7 sajaleSmile Eriti selles valguses oli eelmist postitust hea lugeda. 212 on siiski täitsa auto mõõtu auto ja need ei liigu õhtust und armastusest. Eriti neljast nurgast kraapides.Ninja
Vasta
#93
Ennast see keskmine jätab külmaks, aga kuna sooviti 4maticu kohta infot, siis tõin ka selle kulu välja. Mõni inimene jälgib ka neid numbreid ja äkki aitab see neil mingi otsuseni jõuda.

Auto ise jah täitsa arvestatava tühimassiga ja siit mingisuguseid väikseid numbreid oodata oleks tõesti natukene rumal.
Vasta
#94
Kütusekulu pole teemaks, kuna praegu liigutatakse ennast W163 kerega ML'ga. Seal on see kulu niiehknaa suurem.
Pigem huvitas just toimetamise ja vastupidavuse pool. Tundub et probleeme ei ole, sest olen siin viimastel päevadel inimestelt küsinud, kes antud autot 4maticuna evivad ja pigem tuleb tagasiside positiivne.
Vasta
#95
Peaaegu aasta tagasi lasin rihmad ja rullikud abiseadmetel vahetada Silberil. Külmalt aga ikka mingi pääsuke kergelt siristab. Homseks sain aja, vaatavad üle, mis seda põhjustab. Kui nende poolt paigaldatud vidin, siis garantii korras veel võiksid nad selle asendada. Eks homme paista.Ninja
Vasta
#96
Jätsin Silberisse ööbima. Võtsid laiali kõik, aga lõtke või anomaaliaid ei tuvastatud. Loodavad, et kui külmalt kuulevad, saavad asjale jälile, mina samuti. Pakuti versiooni, et sõita nii kaua kuni asi tõsisem, aga minu arust see tõsisem versioon enamasti päädib lõpuks millegi laiali lendamisega.
Vasta
#97
Ikka tulemusteta. Jah, kuulsid ise ka sirinat, aga üles ei leia. Tekib ainult külmkäivitusel ning ei kesta pikalt ega kestvalt. Auto korras nende jaoks ja ma ei pea muretsema. Viin järgmine nädal auto Nurssi. Loodan mingi lahenduseni jõuda.
Vasta
#98
Vaheta rihm ära. See maksab ca 25 kulli. Reeglina probleem selles, mingi kivike, liiv kuskil vahel. Silmaga on raske tuvastada.
Vasta
#99
Kunagi ammu lasin mingil autol silikonspreid sinna rihma vahele ning krigin kadus ära.
Aga sinu auto puhul vist ei julgeks seda teha...
Vasta
(25-11-2017, 12:14 AM)shed Kirjutas: Vaheta rihm ära. See maksab ca 25 kulli. Reeglina probleem selles, mingi kivike, liiv kuskil vahel. Silmaga on raske tuvastada.
9. märts tegi seda tööd Silberauto omade vahenditega. Kogu sellel tööl on garantii. Niikaua, kuni ma ise veendunud pole, et sirin ei tulene nende poolt paigaldatud vidinatest, käin ma neile ajudele. Silber väidetavalt nii palju oli aru saanud, et see ei tule rihmaliinist, ja ma tahan seda fakti kontrollida lasta. Kogu süsteemi olid lahti lasknud ja kontrollinud kõik asjad üle. Sellepärast ma ka Nurssi lähen, loodan sealt miskise pädeva vastuse saada.

Asi ei ole rahas, vaid põhimõttes hetkel.Eusa_snooty

(25-11-2017, 01:10 AM)soo Kirjutas: Kunagi ammu lasin mingil autol silikonspreid sinna rihma vahele ning krigin kadus ära.
Aga sinu auto puhul vist ei julgeks seda teha...
Järve Silber, kunagi eelmine aasta kui esimest korda sirinat kuulsin, mu küsimuse peale, kas on vaja vahetada, ütlesid, et me tavaliselt määret vahele lasknud ning see on probleemi kõrvaldanud. Küsisin siis, et kuna rihmavälp on, vastati, et põhimõtteliset kliendi kaebuse peale, et miskit teeb häält tavaliselt siis vaatame asja üle. Sellepärast ma ka Silberi poole pöördusin kevadel, et jah, soojast peast nurrus vaikemalt kui uued bensukad täna, aga külmast peast jättis sellise miini mulje ning kuni tänaseni siis oli vaikus peale vahetust. Nii kui kerge miinuskraadid või 0 ümbrus kostub jälle õlitamata ketiga jalgratta heli kapoti all.

Ehk ühesõnaga ei tahaks väga seda määret sinna lasta tõesti.Rolleyes


Vaatame, mis Nursis vastuseks saan, siis oskan mingi seisukoha võtta. Seniks sõidan uue Navaraga. Tõsine maamehe auto.Unibrow Full-options, 140 kW kahe turboga diisel. Sõidad nagu C-kat sadulaga. Ninja

Heli iseenesest selline:
E350CDI külmkäivitus
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa v6sa 121 26,282 18-11-2024, 08:30 AM
Viimane postitus: v6sa
  X204 GLK350 CDI BlueEFFICIENCY 4Matic Ester 151 64,079 17-11-2024, 09:38 AM
Viimane postitus: v6sa
  S212 E250CDI 4MATIC Ott 21 2,376 16-11-2024, 09:52 AM
Viimane postitus: Ott
  Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a siimruz 68 36,806 11-09-2024, 10:28 AM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz S500, 2003, W220 - Marksus Marksus 10 1,445 03-07-2024, 04:55 PM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz W463 G55 AMG KOMPRESSOR 5.4 V8 368kW [2007] - nostromo nostromo 39 13,263 10-06-2024, 12:20 AM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes-Benz 300 SEL 6,3 1970, w109 - jyrgen20 jyrgen20 33 12,365 08-06-2024, 11:12 PM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes Benz CL 55 KOMPRESSOR AMG 368 kw 2004a " VALGE KOER" siimruz 55 9,181 18-05-2024, 10:04 AM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz S500, 2015, W222 - hellrix hellrix 38 13,618 14-04-2024, 02:37 PM
Viimane postitus: Sman
  Mercedes-Benz E 350 d 4MATIC ,S213, -17 - Alkohoolik Alkohoolik 36 6,923 10-03-2024, 02:56 PM
Viimane postitus: Alkohoolik



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne