Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB W124 E500 92a.
Alla 10K peaks ära küll minema vaadates mida hetkel pakutakse (äsja oli 1 USA-st toodud 15K aga seegi juba müüdud):

http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri....&otsi=otsi

Mobiles alates 15K:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search...&scopeId=C
Vasta
(22-05-2017, 10:50 PM)nostromo Kirjutas: Alla 10K peaks ära küll minema vaadates mida hetkel pakutakse (äsja oli 1 USA-st toodud 15K aga seegi juba müüdud):

http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri....&otsi=otsi

Mobiles alates 15K:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search...&scopeId=C

Jap, ma turuhindadega täitsa kursis. Eks ma soovingi kindla peale nüüd maha müüa mitte niisama tillitada Smile Ehk mõni tõsine huviline ka tuleb. Palju ilmselt teha pole, et auto päris heaks saada. Mõni teadja vend teeb ise ilmselt palju äragi.
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Vasta
Nii, sain kodukanti tagasi ja püüan siis müügiga jätkata või siis teisisõnu taas-alustada.

Auto ei sõida enam kuidagi normaalselt, oli veidi probleeme enne ning nüüd pärast potentsiaalseid ostu-sõite ei liigu eriti üldse. Mis täpselt viga, ei tea öelda. Pole ise eriline auto-teadja. Võib-olla vajab jagajate puhastust ja sisse-sõitmist (seisis mul üle kuu õues). Ühed proovisõitjad Lõuna-Eestist arvasid paar kuud tagasi, et pool-telg või käigukast või midagi muud on vaja ka korda teha.

Mul endal pole absoluutselt enam aega projektiga edasi tegeleda - Lesvenis puhatakse, Hort ei helista 3-ndat korda tagasi, et kontrolli/remondi aega määrata, Silberisse ei julge raha pärast minna jne. Suvalisse kohta ei taha ka enam 500-st viia, maksa jälle tühja. Ei leidu nagu neid väga teadjaid mehi mõistliku raha eest, kes teaks V8-te kohta midagi asist öelda. Päris imelik, auto on ju auto? Või siiski pole? Ilmselt olen neid teadjaid otsinud valest kohast...

Lühidalt, kes on tõeline asja-huviline ja soovib omistada 500E mõistliku hinnaga ning projekti jätkata, tehku nüüd mulle pakkumine postkasti. Auto on minu käes olnud 2,5 hooaega ning ca 30k km ning on saanud ka väga mõnusat sõitu nautida.

Ostsin ta ca 6000€ eest ning raha on omajagu juba ka sisse läinud. Pakkumise alampiir võiks olla 7000€, saaks ühe jooksu velgede investeeringugi tagasi, teine jooks velgesid ja 2 jooksu uusi rehve saaks 7k€-se tehingu juures juba pealekauba...

Teine teema - Kui ma nüüd ostjat tänavu talle ei leia (benchmark nt septembri lõpuks), siis äkki keegi V8-te tundja-teadja leiaks aega-tahtmist võtta minuga kontakti, et ühel päeval sügisest mind 500-sega vastu võtta ja välja selgitada need ilmnenud probleemid. Teha siis konkreetne eelarve ning tasapisi kevadeks see siiski heasse korda teha. Keegi remondimees võiks reaalselt seda autot südamega võtta. Arusaadavate ning mõistlike paranduste jaoks raha ikka leiab, terveid osi kalli raha eest enam välja vahetada nagu ei tahaks. Neid näpu-loopijaid-teadjaid on Eesti teenindustest ikka omajagu...
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Vasta
Tuleb vist isuga tööd teha, sest sellist autot on just vaja.
Või siis, ma teen moto korda ja sõida sügise lõpuni, siis ostan ära.
Tahaks rida-4 asemel V8 küll.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
(01-08-2017, 07:26 PM)hents99 Kirjutas: Tuleb vist isuga tööd teha, sest sellist autot on just vaja.
Või siis, ma teen moto korda ja sõida sügise lõpuni, siis ostan ära.
Tahaks rida-4 asemel V8 küll.

Igapäevased sõidukid mul olemas ja otseselt rattaid alla ei vaja ning kiiret millegagi pole st võib sügiseni sind oodata küll (võin garaaži tagasi ka ajada sügiseni), kui keegi teine vahepeal sobivat pakkumist ei tee.
Ja kui sa sügisel otsustad, et sa ikkagi ei taha, siis kas sa ta korda mul teeksid?
Ilmselt sinu jaoks selle auto korda tegemine keerukas pole. Otsin hingega tegijat, mitte rahakoti pumpa. Tartumaale toimetatud ikka saab.
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Vasta
Oijahh, täpselt sama probleemi otsas enda 4.2 V8 M119 mootoriga. Mullegi tundub juba et tervel Eestimaal vaid hentz veel viitsib nende vanakestega mässata aga tema aeg ju kallim kui kuld kuna projekte rohkem kui aega.

Kui peale hentzi veel kedagi leiad anna mullegi teada. Pimesi juppe vahetada oskab igaüks ja neid on juba rohkem vahetatud kui auto maksis. Keegi vöiks töesti veel oma tööd ka armastada...
Vasta
Minu aeg pole kallis, aga siiani pole lihtsalt seda veidikestki saanud, sõnast aitäh rääkimata. Seepärast ka ei otsi otseselt intriige ja ei bronni oma aega kui vähegi võimalik.

Kõik need hädad vanade autode ja mootoritega on suhteliselt lihtsad selles mõttes, et aega läheb otsimisele/diagnoosimisele palju, aga probleemi lahendamine ei ole kulukas ega keeruline.
Ehk ise hobikorras teha on mõistlik, kui tegu on hobiautoga ja tunde pole vaja lugeda/arvutada. Siis aga küsimus, kas sul on pärast selle oskusega midagi veel teha...sest aega on ju palju kulunud (aeg on raha), või oleks olnud mõislik teenust osta - eks ta ole selline tagantjärele tarkus, mida raske ette näha.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
Minul on Tartumaale söit CE-ga igatahes välistatud (ja treilerit ei jaksa maksta) kuna vealise ABS+ASR-iga on hea kui ma Tallinnas 5km suudan kohale veereda. Korra jäin tipptunni ajal Mustamäe tee ristmikule 20 minutiks-polnud toreEusa_wall

Proovin mingi aeg oma önne esialgu Truumu vöi MB Abiga.
Vasta
(01-08-2017, 07:16 PM)MarJ Kirjutas: Nii, sain kodukanti tagasi ja püüan siis müügiga jätkata või siis teisisõnu taas-alustada.

Auto ei sõida enam kuidagi normaalselt, oli veidi probleeme enne ning nüüd pärast potentsiaalseid ostu-sõite ei liigu eriti üldse. Mis täpselt viga, ei tea öelda. Pole ise eriline auto-teadja. Võib-olla vajab jagajate puhastust ja sisse-sõitmist (seisis mul üle kuu õues). Ühed proovisõitjad Lõuna-Eestist arvasid paar kuud tagasi, et pool-telg või käigukast või midagi muud on vaja ka korda teha.

Mul endal pole absoluutselt enam aega projektiga edasi tegeleda - Lesvenis puhatakse, Hort ei helista 3-ndat korda tagasi, et kontrolli/remondi aega määrata, Silberisse ei julge raha pärast minna jne. Suvalisse kohta ei taha ka enam 500-st viia, maksa jälle tühja. Ei leidu nagu neid väga teadjaid mehi mõistliku raha eest, kes teaks V8-te kohta midagi asist öelda. Päris imelik, auto on ju auto? Või siiski pole? Ilmselt olen neid teadjaid otsinud valest kohast...

Lühidalt, kes on tõeline asja-huviline ja soovib omistada 500E mõistliku hinnaga ning projekti jätkata, tehku nüüd mulle pakkumine postkasti. Auto on minu käes olnud 2,5 hooaega ning ca 30k km ning on saanud ka väga mõnusat sõitu nautida.

Ostsin ta ca 6000€ eest ning raha on omajagu juba ka sisse läinud. Pakkumise alampiir võiks olla 7000€, saaks ühe jooksu velgede investeeringugi tagasi, teine jooks velgesid ja 2 jooksu uusi rehve saaks 7k€-se tehingu juures juba pealekauba...

Teine teema - Kui ma nüüd ostjat tänavu talle ei leia (benchmark nt septembri lõpuks), siis äkki keegi V8-te tundja-teadja leiaks aega-tahtmist võtta minuga kontakti, et ühel päeval sügisest mind 500-sega vastu võtta ja välja selgitada need ilmnenud probleemid. Teha siis konkreetne eelarve ning tasapisi kevadeks see siiski heasse korda teha. Keegi remondimees võiks reaalselt seda autot südamega võtta. Arusaadavate ning mõistlike paranduste jaoks raha ikka leiab, terveid osi kalli raha eest enam välja vahetada nagu ei tahaks. Neid näpu-loopijaid-teadjaid on Eesti teenindustest ikka omajagu...

aga DMG auto?

võid sinna ka piiluda. http://autoklassik.ee/autoklassik/Meist_About_us.html
Vasta
Pole aega-tahtmist katsetada erinevaid kohti enam. Sügisel vast kindla peale Hentsi juurde, kui auto uut omanikku vahepeal ei leia.

Nüüd läks ka auto24 üles.

Müügikuulutus

Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Vasta
(01-08-2017, 08:54 PM)nostromo Kirjutas: Minul on Tartumaale söit CE-ga igatahes välistatud (ja treilerit ei jaksa maksta) kuna vealise ABS+ASR-iga on hea kui ma Tallinnas 5km suudan kohale veereda.
Sulle on liiga keeruline need uued ABS andurid seniks lahti ühendada, et saaks normaalselt sõita kuni viga leitud?

Vasta
(03-08-2017, 12:03 AM)ak75 Kirjutas:
(01-08-2017, 08:54 PM)nostromo Kirjutas: Minul on Tartumaale söit CE-ga igatahes välistatud (ja treilerit ei jaksa maksta) kuna vealise ABS+ASR-iga on hea kui ma Tallinnas 5km suudan kohale veereda.
Sulle on liiga keeruline need uued ABS andurid seniks lahti ühendada, et saaks normaalselt sõita kuni viga leitud?
Sorry for OT

Kui sa tema postitusi siin foorumis igapäevaselt näeksid, saaksid aru, et tegemist on väga tehnikakauge inimesega, kellel on lihtsalt meeletu huvi autode vastu. Ma ei tea ainult, kuidas see kooslus omavahel töötab.. eriti kui omada on iseehitatud hübriid, millel vanust juba veerandsada aastat. Minul oli sellistes autodes alati tööriistakast pagasiruumis koos mingite elementaarsete varuosadega Smile
Aga teda erutab vist autode välimus, nende sõidufiiling ja numbrid paberil (teadmata, kuidas need numbrid tehniliselt saavutatakse).

PS. Peaks piisama ka nt ABSi kaitse/relee eemaldada või ABSi pumbalt pistik tagant võtta. Ei pea auto allagi ronima.

Aga teemasse ka. Viiesajane on äge projekt. Ma soovitaks selle aparaadi ära hetkel garažeerida ja aja tekkides võtta rahulikult ja korralikult ette, mitte kergekäeliselt loobuda. Kui sa ta ükskord korralikult jooksma saad, tunned kindlasti võidurõõmu ja rahulolu selle saavutuse üle ning pikaaegne muretu kooselu on garanteeritud. Võtku see korda tegemine kuid või isegi aastaid, tulemus on seda väärt.
Mina näiteks üritan elustada ühte USA massitarbeliikurit, millel on erinevalt enamusest hallist massist suur bensiinimootor vahel. Peale poolt aastat ja suuri sisse maetud summasid, olen ma olukorras, kus ta käib ja sõidab endiselt väga kehvasti. Kuid inimesel on tegevust vaja, mis teda huvitab. Olgu see siis kasvõi sitast saia tegemine. Eks valmis saab see masin suveks, kuid mis aastal, ei tea veel...



E55 AMG
Vasta
(03-08-2017, 12:55 PM)Lahekas Kirjutas:
(03-08-2017, 12:03 AM)ak75 Kirjutas:
(01-08-2017, 08:54 PM)nostromo Kirjutas: Minul on Tartumaale söit CE-ga igatahes välistatud (ja treilerit ei jaksa maksta) kuna vealise ABS+ASR-iga on hea kui ma Tallinnas 5km suudan kohale veereda.
Sulle on liiga keeruline need uued ABS andurid seniks lahti ühendada, et saaks normaalselt sõita kuni viga leitud?
Sorry for OT

Kui sa tema postitusi siin foorumis igapäevaselt näeksid, saaksid aru, et tegemist on väga tehnikakauge inimesega, kellel on lihtsalt meeletu huvi autode vastu. Ma ei tea ainult, kuidas see kooslus omavahel töötab.. eriti kui omada on iseehitatud hübriid, millel vanust juba veerandsada aastat. Minul oli sellistes autodes alati tööriistakast pagasiruumis koos mingite elementaarsete varuosadega Smile
Aga teda erutab vist autode välimus, nende sõidufiiling ja numbrid paberil (teadmata, kuidas need numbrid tehniliselt saavutatakse).

PS. Peaks piisama ka nt ABSi kaitse/relee eemaldada või ABSi pumbalt pistik tagant võtta. Ei pea auto allagi ronima.

Aga teemasse ka. Viiesajane on äge projekt. Ma soovitaks selle aparaadi ära hetkel garažeerida ja aja tekkides võtta rahulikult ja korralikult ette, mitte kergekäeliselt loobuda. Kui sa ta ükskord korralikult jooksma saad, tunned kindlasti võidurõõmu ja rahulolu selle saavutuse üle ning pikaaegne muretu kooselu on garanteeritud. Võtku see korda tegemine kuid või isegi aastaid, tulemus on seda väärt.
Mina näiteks üritan elustada ühte USA massitarbeliikurit, millel on erinevalt enamusest hallist massist suur bensiinimootor vahel. Peale poolt aastat ja suuri sisse maetud summasid, olen ma olukorras, kus ta käib ja sõidab endiselt väga kehvasti. Kuid inimesel on tegevust vaja, mis teda huvitab. Olgu see siis kasvõi sitast saia tegemine. Eks valmis saab see masin suveks, kuid mis aastal, ei tea veel...

Ära arva, et ma seda mõtet korduvalt peas juba keerutanud pole. Kehv lugu on see, et ajaga on tõesti kitsas ning maja ees ja sees pole ruumi. Mul 2 igapäeva autot ja käru jmp nodi veel, mida koguaeg ümber kabetada vaja. Lisaks seoses uue ettevõtluse ja hobidega vaja maasturit ehk see oleks siis 4 sõiduk. No kitsas praegugi.
Teiseks olen mõelnud, et kui 500se isu veel kunagi peale tuleb, läheb ja ostab uuesti, mis siis et vbl 3-4x kallimalt.
Ja kolmandaks - vbl tahab veel mõnd teist hobikat omada millalgi.
3 aastat ja 30 tuh km on mulle hea küll praegu.
Aga tänud siiski, sinu mõte ju kuldne ☺️
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Vasta
Auto broneeritud ning pmst müüdud.
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Vasta
(04-08-2017, 10:48 AM)MarJ Kirjutas: Auto broneeritud ning pmst müüdud.

Kuhu läheb?
Vasta
(04-08-2017, 04:20 PM)evilman Kirjutas:
(04-08-2017, 10:48 AM)MarJ Kirjutas: Auto broneeritud ning pmst müüdud.

Kuhu läheb?

Sama küsimus. Jääb Eestisse/klubisse vöi välismaale?
Vasta
(04-08-2017, 08:54 PM)nostromo Kirjutas:
(04-08-2017, 04:20 PM)evilman Kirjutas:
(04-08-2017, 10:48 AM)MarJ Kirjutas: Auto broneeritud ning pmst müüdud.

Kuhu läheb?

Sama küsimus. Jääb Eestisse/klubisse vöi välismaale?

Eestisse jääb (hetke andmetel), aga jah, huvilisi ilmus ka järgnevatel päevadel Slovakkiast ja Lätist. MB Klubi liige uus omanik minu teada ei ole.
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Vasta
(08-08-2017, 09:15 AM)MarJ Kirjutas:
(04-08-2017, 08:54 PM)nostromo Kirjutas:
(04-08-2017, 04:20 PM)evilman Kirjutas:
(04-08-2017, 10:48 AM)MarJ Kirjutas: Auto broneeritud ning pmst müüdud.

Kuhu läheb?

Sama küsimus. Jääb Eestisse/klubisse vöi välismaale?

Eestisse jääb (hetke andmetel), aga jah, huvilisi ilmus ka järgnevatel päevadel Slovakkiast ja Lätist. MB Klubi liige uus omanik minu teada ei ole.

Nii, auto läks uue omaniku kätte. Jääb Tallinnasse.

Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Brick W124, 250D, 1991 - Manifesto Manifesto 22 3,199 24-09-2024, 10:20 PM
Viimane postitus: Manifesto
  MB 300CE C124/300E ja 230E W124, sm. pelle sm. pelle 295 299,070 23-09-2024, 09:11 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,802 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,207 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  W124 300D - M104 Turbo swap 1989 - Paul Paul 1 895 09-02-2023, 06:08 PM
Viimane postitus: v6sa
  "Mürts ja Eddie" ehk E500 Limited ja E36 AMG Sm.Tihhonov 82 89,513 11-01-2022, 07:11 PM
Viimane postitus: Ruudi05
  MB 230 E, 1992, W124 - Sm. Västrik Sm. Västrik 84 105,031 24-11-2021, 06:05 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  Mercedes-Benz 300 E, 1989, w124 - OnkelMats OnkelMats 48 40,567 10-11-2020, 09:46 AM
Viimane postitus: OnkelMats
  W124, 280 E, 1993 - Even Even88 36 28,142 07-03-2020, 04:23 PM
Viimane postitus: nostromo
  MB w201 92a swap OM606 Marks07 mrmikumike 32 30,547 11-07-2019, 11:18 AM
Viimane postitus: Marks07



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 14 külali(st)ne