Postitused: 346
Teemad: 1
Liitus: Nov 2016
Maine:
0
22-11-2016, 05:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-07-2018, 09:18 PM ja muutjaks oli Oliver.L.)
Tervitus siinne rahvas!
Väljavalituks osutus Silberautos müüdud, 2011. a Eesti ajalooga (uuena Eestist ostetud) MB E-klass, mida edasi veab neliratast ja V6-diisel.
Läbisõiduks on hetkel 104600 km kopikatega. Ennem ostmist sain ka auto ajaloo kätte ning viimane suurem hooldus oli oktoobris, kus Järve Silberis vahetati kettad/klotsid ja mingi puksid ning õõtsad. Homme saan minna esimest korda Tartu Silberisse sillastendi, mille Järve esindus ise kinni maksab. Nursist ootan vastust, kuna ma saan sinna auto viia, et õli ja kõik filtrid uued panna.
Lisavarustus jagub, kuna autol on Avantgarde varustusaste. Ma ei tea, palju siit nüüd täiesti tavaline kraam MB puhul on, aga kirkamad lisad loetlen üles:
4x istmesoojendus
El. tagaluuk
2x vent. istmed
Servo
Kurvituled
Nurgatuled
Comand APS
Konks stange alla käänduv
LED- taga-ja päevatuled
Ambient valgus
Assyst Plus
Bi-xenon
Jahutusega kindalaegas
Labadega rool
Pimedanurga andurid
Parkimisandurid
Kuna eelmisel autol oli helenahk ja ülejäänu salongi osa k.a lagi, oli must, siis see hakkas meeldima ning uut autot vaatasin ka selle järgi. Musta lage ja katuseluuki muidugi antud isendil pole, kuid selle elan üle.
Autot müüdi suverehvidega. Talvekateks võtsin Hankooki iPike RS, mõõduga 245/45R17. Otsisin küll RS+, aga ma ei suutnud sellise mõõduga teda leida.
Postitused: 346
Teemad: 1
Liitus: Nov 2016
Maine:
0
22-11-2016, 08:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-07-2017, 02:54 PM ja muutjaks oli Oliver.L.)
EPC Datacard selline:
SA code
062 YOM 10/1 GROUP 2
108 CONTROL CODE MARKETING
197U OBSIDIAN BLACK
200A LEATHER
203B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - RUSSIAN
205A LEATHER - BEIGE
213 SPEED-SENSITIVE POWER STEERING/VARIO STEERING
22P TRACK PACKAGE
230 PARKING GUIDANCE
234 BLIND SPOT ASSISTANT
236 DAY DRIVING LIGHT
249 INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING
255B No code designation available
260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
279 ELECTRONIC GEAR RANGE SELECTION
287 THROUGH-LOADING FEATURE
288B AIRBAG SIGN - ESTONIAN
291 PELVIS AIRBAG (PELVISBAG)
294 KNEE AIRBAG
301 ASHTRAY PACKAGE
303B HEAD UNIT LANGUAGE - RUSSIAN
309 CUP HOLDER
333B INSTRUMENT CLUSTER/HU LANGUAGE - RUSSIAN
401 FRONT SEAT CLIMATE CONTROL
427 AUTOMATIC TRANSMISSION 7-SPEED
428 STEER.WHEEL GEARSHIFT BUTTONS/SHIFT PADDLE PAINTED
474 DIESEL PARTICULATE FILTER
476 AUTOMATIC LANE RECOGNITION
477 TIRE PRESSURE LOSS WARNER
481 UNDERSHIELDS
485 (COMFORT RUNNING GEAR)
523L ESTONIA
527 COMAND DVD APS WITH NAVIGATION
550 TRAILER COUPLING
551 ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM
55U ROOF INTERIOR TRIM BEIGE FABRIC
581 AUTOMATIC CLIMATE CONTROL
5XXL EUROPE
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
608 AUTOMATIC HIGH BEAM SWITCH (IHC)
619 CORNERING ILLUMINATION
622 HEADLAMP WITH ILS, RIGHT-HAND TRAFFIC
670 RESIDUAL ENGINE HEAT UTILIZATION (MRA)
690 EMERGENCY SPARE TIRE (MINI SPARE)
736 TRIM PIECES - ASH TREE WOOD BLACK (2A70)
801 YOM 10/1
81P COMAND WITH NAVIGATION UPDATE
840 DARK TINTED GLASS
872 REAR SEAT BENCH HEATING LEFT UND RIGHT
882 INTERIOR SAFEGUARD
915 FUEL TANK WITH GREATER CAPACITY - VOLUME 2
928 EXHAUST GAS CLEANING WITH EURO 5 TECHNOLOGY
954 EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES
966 COC PAPER EURO 5 TECH. W/O REGIST. CERT. PART 2
A21 SHIFT BY WIRE
A31 SOFTWARE (INDIVIDUAL)
A36 TORQUE CONVERTER HOUSING AGA
A49 CONVERTER WITH 3 FRICTION DISKS
A52 R- VALVE BODY ASSEMBLY WITH VGS 3
A89 REDUCED-FRICTION
B12 WHEEL REPLACEMENT TOOL
F212 MODEL SERIES 212
FS COMBI - VEHICLE
G962 TRANSMISSION CODE VERSION 62
GA AUTOMATIC TRANSMISSION
HA REAR AXLE
J52 ADDITIONAL CODE FOR DAMPING MAT
K10 SOFTWARE CONTROL FOR STATIC CURVE ILLUMINATION
K11 ADAPTIVE STOP LIGHT FLASHING
K13 CONTROL CODE FOR SERVICE INTERVAL 25000 KM
L LEFT-HAND STEERING
M005 VEHICLES WITH 4-MATIC-/ALL WHEEL DRIVE
M019 SERVICE REPOSITIONED
M30 DISPLACEMENT 3.0 LITER
M642 V6 DIESEL ENGINE OM642
P54 THEFT PROTECTION PACKAGE
R01 SUMMER TIRES
R48 17" LIGHT ALLOY WHEEL 5 DBL-SPOKE DESIGN ALL-ROUND
U01 REAR BELT STATUS INDICATION
U18 AUTOMATIC CHILD SEAT RECOGNITATION (AKSE)
U60 PEDESTRIAN PROTECTION - ACTIVE ENGINE HOOD
U75 DVD PLAYER W/ REG. CODE 5, RUSSIA, EASTERN EUROPE
V73 SPEED- + LOADINDEX 99Y XL
VL FRONT AXLE HALF, LEFT
VR FRONT AXLE HALF, RIGHT
Oliver
Postitused: 13
Teemad: 3
Liitus: Sep 2016
Maine:
0
(22-11-2016, 05:04 PM)Oliver.L Kirjutas: Musta lage ja katuseluuki muidugi MB-l pole, kuid selle elan üle.
Ee, minu erril on küll must lagi täitsa olemas. Dokumentides sorides selgub et see on muidugi uuena lisamenüüst valitud.
Aga sinu E klass on väga hea komboga. Tundub et tegemist on sedaaniga?
Postitused: 346
Teemad: 1
Liitus: Nov 2016
Maine:
0
(23-11-2016, 09:58 AM)rraivo Kirjutas: (22-11-2016, 05:04 PM)Oliver.L Kirjutas: Musta lage ja katuseluuki muidugi MB-l pole, kuid selle elan üle.
Ee, minu erril on küll must lagi täitsa olemas. Dokumentides sorides selgub et see on muidugi uuena lisamenüüst valitud.
Aga sinu E klass on väga hea komboga. Tundub et tegemist on sedaaniga? Said valesti aru. Mitte ma ei pidanud silmas seda, et mersul üldse ei eksisteeri seda, vaid mõtlesin selle lausega seda, et antud eksemplaril ehk minu isendil pole.
Postitused: 346
Teemad: 1
Liitus: Nov 2016
Maine:
0
Käisin Silberis sillastendis. Kokkujooks ja ühe rattakalle ees olevat vale olnud. Hetkel sõidab nüüd kulda. Võtsin sealt ka B-hoolduse hinnapakkumise, eks näha ole, palju see nali maksama läheb.
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
(23-11-2016, 07:03 PM)Oliver.L Kirjutas: Käisin Silberis sillastendis. Kokkujooks ja ühe rattakalle ees olevat vale olnud. Hetkel sõidab nüüd kulda. Võtsin sealt ka B-hoolduse hinnapakkumise, eks näha ole, palju see nali maksama läheb.
Kusjuures hooldused Silberautos ei ole üldse ülemõistuse kulukad. Eriti kui võrrelda teiste margiesindustega.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 13
Teemad: 3
Liitus: Sep 2016
Maine:
0
Anna siis teada kui palju B hooldusele pakkumine tehti.
Ise just käisin Silberis seda tegemas ja huvitaks oleks võrrelda.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Hea, et klubisse uuemaid autosid ka tuleb.
Kas konks on jäik, eemaldatava peaga või sissekäänduv?
Milline on emotsioon bemmist ümber istudes?
Kas 245 ongi soovituslik rehvilaius?
Postitused: 346
Teemad: 1
Liitus: Nov 2016
Maine:
0
Konks on stange alla sisse käänduv. Bemmist Mersusse istumine võtab naeru suule. Alustuseks ruumi on nagu metsikult rohkem. Ennem oli 5. seeria. Pagassist ei hakka rääkimagi. Ja V6 diisli vääne on midagi muud kui R6.
245 laius on jah tehasepoolne soovitus antud velgedele, mis mul all on.
Sain sõnumi ka, et onu_siimu müüdud kummimatid jõudsid kohale. Varsti nendele ka järgi. Saab tekstiilid suve ootama jätta.
Postitused: 208
Teemad: 40
Liitus: Jul 2016
Maine:
1
Hea varustusega pill. Minuarust võib bemmiga võrdluse lühidalt kokku võtta nii et - bemmiga sõidad aga Mercedes-Benz sõidutab. Üks on selgelt sportlikum, teine mugavam. Ning nii juba ajalooliselt. Kuigi peab tunnistama et 211 oli viimane selline vanakooli pehme ja vedel masin, siis 212 on omajagu jäigem ja sportlikuma juhitavusega. Arvatavasti hakkas Mercedes-Benz oma vanakooli juhitavusega liialt kliente kaotama bemmile, ei pakkunud midagi nooremale ostjale, ning otsustati masina iseloomu muuta.
Postitused: 346
Teemad: 1
Liitus: Nov 2016
Maine:
0
24-11-2016, 03:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-04-2017, 10:15 AM ja muutjaks oli Oliver.L.)
(24-11-2016, 01:01 PM)MB Shop Kirjutas: Hea varustusega pill. Minuarust võib bemmiga võrdluse lühidalt kokku võtta nii et - bemmiga sõidad aga Mercedes-Benz sõidutab. Üks on selgelt sportlikum, teine mugavam. Ning nii juba ajalooliselt. Kuigi peab tunnistama et 211 oli viimane selline vanakooli pehme ja vedel masin, siis 212 on omajagu jäigem ja sportlikuma juhitavusega. Arvatavasti hakkas Mercedes-Benz oma vanakooli juhitavusega liialt kliente kaotama bemmile, ei pakkunud midagi nooremale ostjale, ning otsustati masina iseloomu muuta. Nõustun Sinuga. Mul kogemus ka W211, mootoriks oli 2.0 kompressor, aga siiski. Versus 212ga oli 211 vedel ja nagu ujus üle konaruste, siis 212 on tõesti konkreetne, eriti kui lennata kitsamal teel temaga kurvi, siis on see kontrast selgelt eristatav, minu kogemuse põhjal.
Sain siis oma pakikese kätte. Lisaks kummimattidele võtsin ka uued luuad siin vahepeal. Tootja Valeo. Eks näis kui eeskujulikult end üleval peavad. Muidugi on mul ka klaasivaha peal, ausalt öeldes ilma ei taha enam sõitagi..
Postitused: 346
Teemad: 1
Liitus: Nov 2016
Maine:
0
25-11-2016, 03:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-04-2017, 10:17 AM ja muutjaks oli Oliver.L.)
Tervitus.
Täna valmistusin lähiajal toimuvaks hooldus-Bks. Sai õli ja filtrid ära ostetud. Töö enda sooritab Silberauto. Auto järgi küll 70 päeva aega, aga ta vast ei solvu, kui varem ära teen. Hõbenoolde sain ka aja, nii et järgmine kuu saab mõlemad toimetused kenasti ära tehtud.
Postitused: 346
Teemad: 1
Liitus: Nov 2016
Maine:
0
Tegin nahahoolduse. Kõige mustemad polnudki, kuid siiski.. Nüüd kuu või kaks rahulik sellega. Mersul on omapärane nahalõhn, mis nüüd süvenes veel. Istuksid nagu naise nahast käekotti. Ma ei tea, mulle meeldib igatahes. Pagassist leidsin mingi kokku käidava kasti plastikust, kuhu turukaupa vms panna ja topsihoidjad ka, mis käib sinna keskkonsooli.
Postitused: 346
Teemad: 1
Liitus: Nov 2016
Maine:
0
Hooldus-B tehtud Silberis. Kolmapäeval siis Hõbenoolde ja peale seda natukene vast vaikust, ennem kui hooldus-A peale tuleb.
Postitused: 346
Teemad: 1
Liitus: Nov 2016
Maine:
0
09-12-2016, 11:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-04-2017, 10:18 AM ja muutjaks oli Oliver.L.)
Vahepeal 2k km maha vuratud. Üleeile sai Hõbenooles ka ära käidud, selle asjaga nüüd 60000km hooleta. Ostsin Mequairsi vaha.
Postitused: 346
Teemad: 1
Liitus: Nov 2016
Maine:
0
Keegi oskab öelda, kuidas numbrituledeni jõuan? Seestpoolt "somehow" või väljast poolt kuidagi? Üritasin netiavarustest leida abi, aga leidsin ainult W212 kohta näiteid.
Postitused: 346
Teemad: 1
Liitus: Nov 2016
Maine:
0
Üks asi on sedaan, teine on universaal, mida silmas pidasin eelnevalt. Sedaanil jah näha kohe, kuidas see plastik kinnitatud on, universaalil pole ühtegi augukest, kus võiks miskit sees olla. Ainuke koht, mis kuidagipidi eralduks, on luugi küljes olev käepide..
Postitused: 346
Teemad: 1
Liitus: Nov 2016
Maine:
0
Selge. Üritan kuskilt otsast harutama hakata teda.
Postitused: 346
Teemad: 1
Liitus: Nov 2016
Maine:
0
Tegin täna nahahoolduse ära. Vahepeal vahetasin numbrituled ka ära. Luugiplastik on tüüblitega kinni. Sealt edasi saab numbritule liistu kätte ja pirni enda vahetus kõige lihtsam asi. Aega väga palju ei kulunud. Muidu lihtsalt sõitnud. Mingi võõras heli sillas vahel. Üritan järgmine nädal Nurssi korra viia, äkki leiab kurjajuure üles. Kütusekulu keskmine on sinna 9,4 ja 9,5 vahele seisma jäänud. Umbes 90% on sellest linn. Xenoni pirnid peab ka mingi aega ära vahetama. Vaatasin täna, et üks on natukene soojemaks valguse poolest läinud. Mis pirn sinna käib, oskab keegi öelda? D2S?
Postitused: 414
Teemad: 36
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
Peaks D1S olema, vähemalt ühele 2010 omale just hiljuti tellisin ja vahetasin.
|