Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz E320CDI, 2004, S211 - Eero_S
#21
Esisild korda tehtud ja passi kirja järgmiseks ülevaatuse ajaks 04.17

[Pilt: hwsJWU.jpg]
Vasta
#22
Mina pole sillas varem midagi teinud, aga alates 2013, mis ta Eestis on olnud, on talle vähemalt korra varem stendi tehtud, selle kohta andis eelmine omanik mulle paberi kaasa.
Vasta
#23
Kas keegi teab, kui käetoes olevale telefonile kaart sisse lükata, kas ta toimib ka handsfreena, ehk ma ei pea seda telefoni kõrva ääres hoidma või ei? Kui ma ta ikka igakord pean sealt käetoest välja kakkuma pole talle kaardi sisse pistmisel erilist pointi, võin juba oma telefoni niisama ka seal kõrvaääres hoida.

Aga täna said tagumistele velgedele uued rehvid peale, rehvideks GoodYear Eagle F1 Asymmetric 2 XL, mõõdus 285/30/19. Rahakotist jäin vaesemaks 501€ võrra. Ette jäid eelmiselt omanikult 235/35/19 mõõdus Dunlopid, mis ma siiski vahetan Juulis ringi, kuna muster hakkab siis otsa saama ja mingil põhjusel on suhteliselt kärarikkad.

[Pilt: mQGY71.jpg]
[Pilt: HPSpF1.jpg]
[Pilt: 4tfKB0.jpg]
[Pilt: R9H7JI.jpg]
[Pilt: ksXXwS.jpg]
Vasta
#24
Kas sa oma telefoni ära ei soovi müüa Smile ?
Kas auto laivis sama sile kui pildil?
Vasta
#25
Ei, auto küljest ei taha ma midagi ära müüa. Big Grin

Aga enamvähem, mõningad parklamõlgid ja paar kriimu on, hirmsasti tahaks poleerimist saada, aga selleni üritan ma Juulis jõuda. Sõltub, kui palju finantse hakkab 124 keretööde alla minema.
Vasta
#26
Reedel vahetasin ära esimesed rehvid, alla läksid Goodyear Eagle F1 Asymmertic 3 (XL)'d, mõõdus 245/35R19. Rahakotist jäin vaesemaks 386€ võrra.

Üks vana esimene tuli alt ära sellise üllatusega:
[Pilt: 2DVsvQ.jpg]
Vasta
#27
Olen kuulnud et kõige parem variant pidi olema kui teed esisilla remondi, paned uued rehvid alla ja siis sillastend. Et nii peaks kõige täpsemini sillad paika saama ja rehvid peaksid kestama siis pikkalt.
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Vasta
#28
Esisilla remont just tehtud, sillastend sai tehtud talve velgedega remondi käigus, umbes 3 nädalat tagasi. See rehv oli selline seal juba ma arvan, et sellest ajast, kui suvekad alla said pandud või kohe kohe peale seda. Mul pole õrna aimugi palju need rehvid varem sõitnud olid, mina ostsin need veljed kasutatuna koos rehvidega Märtsis.
Vasta
#29
Käisin Mais VW klubi kevadkruiisil, sealt mõned pildid...

[Pilt: 2mvuGX.jpg]
[Pilt: dLDQVs.jpg]
[Pilt: sHbPlc.jpg]
[Pilt: fNSdzF.jpg]
Esimese kolme pildi autor Illar Lai, viimase pildi autor Kerstin Nurmik.
Vasta
#30
Natuke liiga BMWlikud veljed.. Eusa_think
Vasta
#31
Said ette uued kettad ja klotsid, vaesem 240€ võrra.
Vasta
#32
18.07 käisin tuner.ee's sai tehtud natuke aju tuuningut. Lõppu tuli võimsust juurde, alguse kohapealt ei saa väga midagi hetkel aru, aga minek on törts reipam küll. Kütusekulu kohapealt ei oska hetkel midagi öelda. Pihustid on väidetavalt nüüd nö lõppu keeratud, ehk siis jõudu nende pihustitega enam juurde ei saa. Intercooler pidavat ka väikesevõitu olema, pidi IAT'i kähku kõrgeks ajama, kui palju pähe anda.

Täna käisin Hort Autos, sai jälle korraline hooldus tehtud+tagapidurite remont, odomeetri näit mingi 410k ja natuke peale.
[Pilt: UcOHkg.jpg]
Vasta
#33
Kuna pidurivedelik otsustas kusagilt minekut hakata tegema, siis sai jälle natuke raha Horti jäetud.
[Pilt: huLD6k.jpg]
Vasta
#34
Vedasin oma künaga mingi 1000km jagu katuseboksi, kütusekulu jäi miskise 8,4l kanti, enamus küll maantee, seda GPSi järgi 90 alas 98'ga ja 110 alas 108'ga. Möödasõidud käisid ikka kickdowniga, ehk siis tagasi ma väga ei hoidnud.

Teisipäeval said alla ka talvesussid.
Vasta
#35
Eile õhtul vuras elukaaslane autoga ringi ja ühel hetkel oli öönud armatuuri punaseks teatega Stop, car too low. Käis väljas vaatamas olidki rattad koopas. Käskisin vaikselt koju sõita, natuke maad oli sõitnud tõusis tagumik uuesti üles ning poleks nagu midagi juhtunud. Kellelgi mingeid ideid? Regulaatorvarras? Kõrguseandur? Palju tal neid viimaseid üldse seal tagasillas on?
Vasta
#36
Üks varras, üks andur, kui sul ei ole airmatic, ehk õhkpadjad ainult taga.

Tavaliselt kipub see varras kinni jääma, vanasti tehti nad plastikust kah. Nüüd saad Silberist juba metallist varda. Minul läks vana varras katki ja lõhkus ka anduri.
Vasta
#37
Hort Autos eile käidud, kompressor kutu, puhub 10bar'i asemel ainult 4.
Läheb täna kompressori vahetusse, kui jõuavad teevad ühe soojaga B-hoolduse ka ära. Kui ei jõua, siis saab see olema 23'ndal.
Vasta
#38
23.12 sai tehtud B hooldus, järgmiseks hoolduseks näitab auto C ja seda 15k km pärast.

Eile soetatud Renovaarist uus Varta SILVER G14 AGM 95Ah 850A aku.

Peale kohe ei visanud, läheb kõigepealt korralikult täislaadimiseks nurka seisma ja uuel aastal uue hooga kohe peale. Vana aku, aga tegelikult on elujõuline, kuid seda ilma eelsoojenduseta auto peal. Kui webastot ei kasuta ei saa arugi, et tal midagi viga oleks. Paar päeva iga hommik webastot kasutada, siis hakkab mingil hetkel ette loopima Battery Protection "veateadet". Seega, kui kellelgi on vaja ilma webastota autole vana aku asemele midagi väheke elujõulisemat, kuid uut ei raatsi osta, siis võib mulle teha pakkumise ja loovutan oma vana aku.
Vasta
#39
Aku sai siin paar päeva tagasi vahetatud, aga webastot pole kasutanud, seega otseselt vahet ei oska öelda, vana aku seisab mul hetkel esikus ja hoiab hästi voolu.

Kolmapäeval, aga sai alustatud Morimoto Evox-R projektorite installi koos KirillD'ga minu kurvituledega auto tuledesse.
Mida vaja on?
Evox-R projektoreid
Kui kasutada originaal ignitorit, siis 2x üleminek AMP to D2S ja 2x üleminekut D2S to AMP... Või joota AMP to D2S otse ingnitori külge.... või minna lihtsamat teed ja panna hiina plokid... või väga retsilt ja prostalt joota otse piisavalt jämedad juhtmed ignitorilt D2S lambi külge.... minul sai tehtud variant kaks, joodetud ignitori külge AMP to D2S üleminek. Lihtsam ja mõistlikum on panna hiina plokid...
Trelli, millega natuke puurida
Relakat või käia.
Lõiketange.
Torxe.
Kuumaõhupuhurit/ahju.

Projektorit ennast on vaja modifitseerida nii palju, et kahest nurgast on vaja natuke serva maha "viilida", et ta kruvitulede mehhanismi pesasse ära mahuks ja ühte auku on vaja viilida suuremaks, et mingi kurvitulega seotud junn oma pesas ilusasti istuks ja kergelt liikuv oleks.
Lõiketange läheb vaja selleks, et kaks kõrva, mis originaal projektorit nö õiges asendis hoiavad(lisaks kruvidele) maha lõigata. Kuna kruvid fikseerivad ja tsentreerivad projektori ise ära, siis sai need lihtsalt maha lõigatud. Variant on ka muidugi puurida projektoris olevaid auke järjekordselt suuremaks.

Kokku on tööd garaaži uksest sisse sõitmisest väljasõitmiseni ca 8h jagu(+reguleerimine), meie tegime 2 päeva, sest jooksime ignitori probleemi otsa, millest polnud ise teadlikud.

Mul on küll veel tuled reguleerimata, näitavad suhteliselt nina alla, aga lõige sai ikka ülihea ja Võrust Tallinna öösel tagasisõit oli ikka kordades vähem silmiväsitav, kui varasemalt.
Minu autol on viimase 2 aasta sees juhipoolne tuli vahetatud, selle projektor ise oli juba tuhmunud ja üks serv ka põlenud. Originaal, kundepoolse tule projektor oli lihtsalt tuhmunud, aga huvitaval kombel mitte põlenud.

Üks kehva pildike päris algusest ka, kui Kirill tuld hakkas eemaldama. Töö käigust pilte ei klõpsinud, seega seda pole, kunagi õhtupoole teen reguleeritud tuledest ka lõike näitamiseks pildi. Before ja after pilti kahjuks pakkuda pole.
[Pilt: nsTNFJ.jpg]
Vasta
#40
Keegi teab, mis kala nendel autodel gaasipedaaliga(asendianduriga) on?
Ma suudan kõikidest 211'dest selle vea välja võluda, olenemata sellest, kas pedaal on uus, kasutatud või originaal. Viga avaldub sellena, et lööb mootoritule põlema ja hakkab võimsust piirama kuni järgmise käivituseni. Mingil hetkel, kui rahulikult sõita kustutab mootoritule uuesti ära(mõnikord võtab mitu päeva).

Üldiselt tekib kas järsul gaasi vajutusel või sellisel momendil, kus korraks vajutad pedaali põhja ja siis kohe vabastad. Ajule ei meeldi kiired pedaaliasendi muutused? Või peab tänu kiiretele liigutustele asendiandurist tulevat infot vääraks ja arvab, et andur paneb kala ja lülitab pedaali nö safe mode?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a siimruz 68 36,814 11-09-2024, 10:28 AM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz S500, 2003, W220 - Marksus Marksus 10 1,447 03-07-2024, 04:55 PM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz W463 G55 AMG KOMPRESSOR 5.4 V8 368kW [2007] - nostromo nostromo 39 13,279 10-06-2024, 12:20 AM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes-Benz 300 SEL 6,3 1970, w109 - jyrgen20 jyrgen20 33 12,392 08-06-2024, 11:12 PM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes Benz CL 55 KOMPRESSOR AMG 368 kw 2004a " VALGE KOER" siimruz 55 9,193 18-05-2024, 10:04 AM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz S500, 2015, W222 - hellrix hellrix 38 13,636 14-04-2024, 02:37 PM
Viimane postitus: Sman
  Mercedes-Benz E 350 d 4MATIC ,S213, -17 - Alkohoolik Alkohoolik 36 6,933 10-03-2024, 02:56 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic Avantgarde AMG S212 ´13 - Alkohoolik Alkohoolik 10 3,389 06-02-2024, 11:42 AM
Viimane postitus: Alkohoolik
  MB W463 G55 AMG 2004 "GODZILLA" secman 150 70,923 30-12-2023, 09:40 PM
Viimane postitus: secman
  MB SL55 AMG 2004 secman 34 20,153 22-12-2023, 09:09 PM
Viimane postitus: secman



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne