Teema hinnang:
  • 2Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz E290 Turbodiesel, 1996, S210 - v6sa
#81
(26-05-2014, 02:59 PM)v6sa Kirjutas: ...
Suvalistel käivitustel ei ärka armatuuri kellad ellu, vaid jäävad värisema nullile. Kõige enam hüppab spidomeeter, kuid tegelikult värisevad kõik.
...
Oskab keegi öelda, mis säärase käitumise põhjus on?Eusa_eh

Süüdlane oli spidomeetri näidiku ajam (samm-mootor koos ülekandega). Otsest põhjust ei leidnudki. Aga peale doonorarmatuurilt mootori asendamist hakkas tööle ja pole enam pirtsutanud.

Tänud Virgole, et viitsis jännata.

Taas kord põlesid mõlemad lähitulepirnid korraga läbiEusa_doh Neid vahetades ei suutnud mina küll välja mõelda, kuidas peaks parema tule tagakaas välja tulema. No ei mahu - lammuta või õhupuhasti eest...Crybaby Kuidagi ma seal praos pusides pirni pessa sain, kuid ähkimist ja lendavaid karvaseid oli palju.Eusa_wall

Kas teised punniomanikud lasevad selle töö teha mõnel günekoloogil?
#82
(17-07-2014, 08:19 AM)v6sa Kirjutas: Taas kord põlesid mõlemad lähitulepirnid korraga läbiEusa_doh Neid vahetades ei suutnud mina küll välja mõelda, kuidas peaks parema tule tagakaas välja tulema. No ei mahu - lammuta või õhupuhasti eest...Crybaby Kuidagi ma seal praos pusides pirni pessa sain, kuid ähkimist ja lendavaid karvaseid oli palju.Eusa_wall

Kas teised punniomanikud lasevad selle töö teha mõnel günekoloogil?

Sealt praost saab isegi kruvidega kinni oleva D2R pirni ära vahetada. Aga on kuulda miskist nõudest autotöösturitele, et pirni peab saama ka teeb peal vahetada. ...et ei tule stanget ja seejärel tuld maha võtta Smile
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
#83
Ilmselt mingi günekoloog saabki. Minul kulus labase H7 pirni vahetamisele pea 20 minutit, millest enamus pirni näppude vahele sättimisele kulus seal praos majandades...Angry
#84
Harjub ära, punnil pole väga hullu midagi Rolleyes
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
#85
Aeg lendab kiiresti. HH teeb täpselt seda, mida temalt oodatakse: sõidab nurisemata. Järjekordne ülevaatus läbitud märkustega välimuse aadressil, tehnika 5-. Tagasikutsumise põhjuseks seisupidur, mis andis erinevuseks 90%.

Põhjuseks oli klotsi kinnitusvedru purunemine (auto üldist roostelembust arvestades pigem läbiroostetamineRetard), mille tõttu klots end kenasti viltu oli keeranud ning pidurdas vaid trumli randiga. Kui vahematel autodel tähendas klotsi vedru purunemine seda, et king hakkas vastu rummu kolisema, siis punnsilma puhul oli tal piisavalt ruumi, et end mõnusasti seal tunda ning juhikohale üldse mitte tunda anda. Ka seisupidur ise oli piisavalt tummine, et igapäevakasutuses autot kõigil ettetulnud kalletel paigal hoida.

Tänane kordusülevaatus andis piisava ühtluse, et auto rullidelt lennutada ja vajalik ühtlus saavutada. Aastaks jälle sõiduluba olemas. Kuigi Saku punkti mehed ütlesid, et säärase pitsseelikuga nad seda autot rohkem näha ei tahaEusa_snooty. Mõistetav iseenesest...Eusa_whistle

#86
Eile õhtul saabus siis pidulik hetk, kus aasta tagasi ostetud Febi hõõgküünlad lõplikult utiiliks saab tunnistada ja siinkohal annan soovituse neile mitte raha raisata.Eusa_snooty Läbisõit napp 16 kkm ja keskmiselt kolm käivitust päevas.

Asemele läks Beru toodang. Näis, kuidas see kestab.

Vanatehnika on tegelikult lahe. Hõõgküünalde vahetamiseks oli vaja vaid pihustikatted eemaldada, isegi minu lühikesed ja töntsid näpud mahtusid kenasti asjatama kollektori vahelt.

Kes aga tahab kindla peale minna, siis ostke ikka BoschEusa_angel Eile maha keeratud viiest küünlast oli kolm juba eelmisel sügisel riiulisserännanut mahapõlenud Febide asemele tagasi kruvit vähemalt kaks aastat töötanud Boschi. Kontrollisin üle: viie sekundiga kenasti erekollaseksNinja Läksid riiulisse märkega: kasutatud, kuid endiselt usaldusväärsed.

Ning tänahommikune käivitus +2 kraadi juures (auto termomeetri järgi siis): ei mingit lonkamist ega tossamist. Käivitus esimesest pöördest, nagu enne Febida proovimist tavaks oli.
#87
Esmaspäev, 1. detsember. Kell 7.31. Kernus välistemperatuur -16. Viimane sõit reedel.

18 sekundit küünlaid, 3 pööret starteriga ja käima Ta prahvatas. Nagu kõigil teistel hommikutel viimastel aastatel.

Icon_twisted
#88
(01-12-2014, 03:35 PM)v6sa Kirjutas: Esmaspäev, 1. detsember. Kell 7.31. Kernus välistemperatuur -16. Viimane sõit reedel.

18 sekundit küünlaid, 3 pööret starteriga ja käima Ta prahvatas. Nagu kõigil teistel hommikutel viimastel aastatel.

Icon_twisted

18 sekundit? Paranoid Mootorit soendad või põlemiskambrit?
#89
(01-12-2014, 04:04 PM)kentq Kirjutas:
(01-12-2014, 03:35 PM)v6sa Kirjutas: Esmaspäev, 1. detsember. Kell 7.31. Kernus välistemperatuur -16. Viimane sõit reedel.

18 sekundit küünlaid, 3 pööret starteriga ja käima Ta prahvatas. Nagu kõigil teistel hommikutel viimastel aastatel.

Icon_twisted

18 sekundit? Paranoid Mootorit soendad või põlemiskambrit?

Tuli põles 15 sekundit, olen võtnud tavaks veel mõned sekundid oodata enne, kui kerima hakkan. Kuhu mul valmis maailmas kiiret...Smoke
#90
(10-05-2011, 03:21 PM)marek Kirjutas: ...
See peaks olema diisli tahm tule sees. Bensukatel sellist asja ei juhtu.

Kunagi autot soetades sai tulede kehva seisukorra üle arutletud. Sel talvel lõpuks oli mahti lühtreid lahata.

Igatahes meite HH ei ole silmi tahmanud. "Klaasid" on seest puhtad, mõningane tolm oli. See-eest reflektorid olid tuhmunud ja minu ebameeldivaks avastuseks on ka peegelpinna pealekandmisel säästetud sedapalju, et puudutamisel see lahkub.

Poleerimisel ei näinud mõtet - "klaasid" on sedapalju täkitud, et algse võimsuse taastab vaid tulevahetus. Mida ma ilmselt ette võtma ei hakka. Järgmisel talvel see auto minu käes enam ei sõida ja noored und vihased ksenoonivad niikuinii ära.

A muidu sõidame rõõmuga.

Tekkis küsimus ka: äkki kellegi on teadmist, millise mudeli esistabikas oleks paari mm võrra väiksema läbimõõduga? HH kolistab mehemoodi, kuid stabikas on sedapalju kulunud, et uued kondid jäävad mm jagu loksuma. Mis meie "teedel" väljendub ebameeldiva kolinana.

Kiirlahendus oleks kolmveerandtollise kastmisvooliku otsavenitamine - kasvataks parajasti mm jagu varda läbimõõtu. Aga veel parem oleks leida mõne mma võrra ahtama silmaga kont...
#91
Tõmba termokahanevat kulunud stabikavarda otsa peale, anna kuuma ja lükka uus kont otsa.
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
#92
Aga meil tilgubCrybaby

Mihandset veepumpa kogenumad soovitavad?

Originaali paarisaja € eest ei isuta osta, Ruville saaks 45ga kätte koos tihendiga. Kõlbab seda külge keerata või on mõni teine pakendaja usaldusväärsem?
#93
Minul kestis Ruville täpselt 1000 km. Imre käskis tagasi tuua, et saaks pretensiooni esitada aga tigedusest viskasin pumba kaugele, läksin järgi ja viskasin veel kaugemale.
#94
Mis siin nii keerulist on, lähed poodi ja ostad uue. Ära kõige odavamat tootjat võta.
#95
(11-06-2015, 10:39 AM)kentq Kirjutas: Mis siin nii keerulist on, lähed poodi ja ostad uue. Ära kõige odavamat tootjat võta.

Ahsoo. Ma mõtlesin, et see kuidagi keerulisemalt käib...Eusa_think

Aga tõsisemalt rääkides: täna õhtul läheb HH külge Valgukese doonorsüdamelt mahakeeratud pump. Minu küsimuse mõte oli pigem see, et millise pumba ma sinna asemele vaatan. Et milline pakendaja on osutunud usaldusväärseks. Pumba vahetus mahavõetud mootoril on kuurort võrreldes juba paikatõstetud mootori ja radika vahel ukerdamisega.
#96
(11-06-2015, 11:42 AM)v6sa Kirjutas:
(11-06-2015, 10:39 AM)kentq Kirjutas: Mis siin nii keerulist on, lähed poodi ja ostad uue. Ära kõige odavamat tootjat võta.

Ahsoo. Ma mõtlesin, et see kuidagi keerulisemalt käib...Eusa_think

Aga tõsisemalt rääkides: täna õhtul läheb HH külge Valgukese doonorsüdamelt mahakeeratud pump. Minu küsimuse mõte oli pigem see, et millise pumba ma sinna asemele vaatan. Et milline pakendaja on osutunud usaldusväärseks. Pumba vahetus mahavõetud mootoril on kuurort võrreldes juba paikatõstetud mootori ja radika vahel ukerdamisega.

Jätkuvalt ei saa aru miks nii lihtsa asjaga oma pead vaevata Eusa_wall
#97
(11-06-2015, 12:18 PM)kentq Kirjutas:
(11-06-2015, 11:42 AM)v6sa Kirjutas: ...
Pumba vahetus mahavõetud mootoril on kuurort võrreldes juba paikatõstetud mootori ja radika vahel ukerdamisega.

Jätkuvalt ei saa aru miks nii lihtsa asjaga oma pead vaevata Eusa_wall

Raskusi funktsionaalse lugemisega? Või lihtsalt ignorantsus loetu suhtes?

Enamus poode koha peal ei paku sittagi. TellimeEusa_angel

Tellida saab aga pea kümne pakendaja kaupa. Mõned on ilmselgelt paremad, mõned on kehvemad, aga kuna minul pole kogumisi kümnete veepumpade vahetusega, siis küsisin teistelt. Veepump pole ju küünal või esitulepirn, mille vahetad sita eksemplari otsa sattudes viie minutiga. Teadmine, et Ruville pakist võetud pump kellegi vaid 1 kkm kestis, annab teatava kindluse selle kaubamärgi suhtes teiste artiklite lõikes tekkinud kahtlustele.

Mitte, et konkurendid nüüd kindlasti oluliselt paremad oleks...

Sellesk ju foorum ongi.Eusa_angel
#98
Veepumpa vahetama asudes selgus, et leke on siiski milleski tülikamas. Nimelt tundub, et töökohalt on ette hoiatamata lahkunud osa termostaadipesa tihendist. Mul ikka õnnestub neid vigu leida, mida kellegi teisel ei juhtu...

Huvitav, kas pildil olev triip on pragu plokis või lihtsalt nirejälg...Eusa_think
[Pilt: 57248-IMG_1507.JPG]
Homme selgub, kas auto jääb lahti kogu pühadenädalaks või saan tihendid enne kätte.
#99
Nüüd on abi vaja:
[Pilt: 83697-Signa.jpg]

Oskab keegi selle signalaadse toote hingeelu tundva tegelaseni juhatada? Juhtmeid lõigata oskan ma ise ka, seekord on teadmist vaja.

Misasi see üldse on? Kaanel olev kiri Flashpoint väga edasi ei juhata. Trükkplaadil tähist ei ole.

Praegune mure on seotud selle asjanduse väljalülimisega. Kuna viimatisoetatud kärupistiku adapter oli vigane ja korraldas autos korraliku Hiroshima, siis on signa üliagaraks muutunud. Läheb ise peale 2 sekundi jooksul. No ei ole mõnus...

Loomulikult autoga ühtegi paberit kaasas pole, kus oleks õrna vihjetki selle värdi sügavama olemause kohta. Kuna paigaldus on ka korrektne, siis saab lammutamine huvitav olema...Eusa_doh

Ehk leidub keegi, kes oskab suunata asjatundja juurde. Veel parem, kui keegi suudaks välja kaevata selle varase elektroonikaime manuali, millest oleks võimalik häälestusjuhised leida.Eusa_angel

Senised otsingud netis on päädinud vaid downloaderite leidmisega.

Aga muidu sõidameNinja HH teeb täpselt seda, mida temalt oodatakse: veab päevast päeva kõike, mida (või keda) vaja.

Jahutussüsteemi lekke likvideeris kuueeurose tihendi vahetus. Mis oli Lesvenis täitsa riiulikaup!
Mul oli veepumbaga alles hiljuti selline lugu et ostsin m104 mootorile fiksusest 122e maksva pumba mis peale ca 50km läbimist lõtkus korralikult ja tegi kõikvõimalikke hirmsaid hääli. Viisin poodi tagasi, pidi ekspertiisi minema nüüd juba ootan mitmendat nädalat ei ole raha ei pumpa. Sai foorumist 30e eest kasutatud pump võetud ja toimib nagu peab. Varsti ei julgegi uusi asju osta.
Kõige ebameeldivam asja juures oli pumba vahetus mida w201 kitsas mootoriruumis pole eriti mugav teha.
Naftapress.


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa v6sa 121 26,311 18-11-2024, 08:30 AM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a siimruz 68 36,813 11-09-2024, 10:28 AM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz S500, 2003, W220 - Marksus Marksus 10 1,445 03-07-2024, 04:55 PM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz W463 G55 AMG KOMPRESSOR 5.4 V8 368kW [2007] - nostromo nostromo 39 13,278 10-06-2024, 12:20 AM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes-Benz 300 SEL 6,3 1970, w109 - jyrgen20 jyrgen20 33 12,392 08-06-2024, 11:12 PM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes Benz CL 55 KOMPRESSOR AMG 368 kw 2004a " VALGE KOER" siimruz 55 9,193 18-05-2024, 10:04 AM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz S500, 2015, W222 - hellrix hellrix 38 13,633 14-04-2024, 02:37 PM
Viimane postitus: Sman
  W463, G350, 1995- v6sa v6sa 31 5,416 02-04-2024, 06:49 AM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes-Benz E 350 d 4MATIC ,S213, -17 - Alkohoolik Alkohoolik 36 6,932 10-03-2024, 02:56 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic Avantgarde AMG S212 ´13 - Alkohoolik Alkohoolik 10 3,389 06-02-2024, 11:42 AM
Viimane postitus: Alkohoolik



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne