Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
veel avastasin seda et turbokell ei näita ka lähedalt midagi(kui nii lähedale yhendada kui vöimalik aga 2000rpm pealt hakkab turbo tööle ilusti(söites on sama effect juba 1200-1300 pöördepeal ja siis kella osut hästi natuke töuseb, ja teine asi, ei ole leidnut seda ölileket mis nyyd tuleb, tundub et kui röhk töuseb siis pritsib kuskilt öli välja kuna see 180kraadi toru(enne orig kollektorit täpselt) on öline pealt, ja ainuke koht kust näha nagu oleks öli välja tulnud on klapikaane tihendist arvatavasti aga ei oska kindel olla, lähen nyyd garaasi edasi otsima miks nii teeb.
suitsu tuleb nii musta kui ka sellist hallikat örnald
(03-08-2014, 08:11 AM)v6sa Kirjutas: (02-08-2014, 08:09 PM)Alkohoolik Kirjutas: ...
seoses turboga tekkis probleem, kirjeldan siis seda nii, kohapeal seistes gaas pöhja lasta, ja hoida siis sureb välja,kui enne pooma hakkamist vötta kaas ära siis äärivääri jääb käima, ja söites pmts 3(max) tuhadega laseb aga kui gaasi veel vajutada(ehk röhk hakkab tekkima juurde) hakkab pooma jälle
ei usu et turbokell öieti ka näitab kuna 0.3 bar 3000rpm peal gaas pöhjas tundub vähe.
milles see probleem siis vöib olla
Kas sureb maha rämeda musta pilvega?
Mõlemad torud ikka lahedasti läbi käivad? Naabrinaise stringe ei surunud ähmiga turbosse peitu naise garaažitulles?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
mul wg klapp töötab 0.7bar peal nyyd,ja yle ei lähe, jääb pysima sellepeale, tundub et viga oli selles et sisselaske kollektorist surus läbi nende plastiktorude röhu klapikaane(karterisse) ja sealt see röhk pesitses, ölivardast viskas ölivälja, sai torud ära vöetud ja katsetatud ja töötas ilusti köik.
summuti kyll hetkel pooleli aga tundub et see turbo töötab ilusti
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
04-08-2014, 12:42 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-08-2014, 10:04 PM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
Nii see töötab
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
06-08-2014, 09:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-08-2014, 10:44 PM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
imekombel hakkas käigukasti kickdown paremini tööötama, nyyd laseb igakäiguga pea 5tuhat pööret ja ka 60ga paneb 4ndalt 2käigu, varem pani40ga aind teise käigu, ja nyyd paneb ka 100ga käigu alla ,mis varem yle 80 ei toiminud. see "viga" oli nii lihtne, sealt gaasi hoovastikust mis mootori peal, läheb see "metallriba or smth" sinna klapi kylge kus on EGR klapp, ja selle hoovastikus liigutasin yhte kruvi nii et see "metall" on pikem ja sis arvatavasti see hoovastik liigub pikemalt kui gaasi anda ja nyyd toimib see väga hästi käigud vahetab suhteliselt sujuvalt, ei saa nagu väga kurta, aind kui lasta täiega 2 käiguga nii yle 60 ja gaas maha vötta(sujuvalt gaas maha vöttes ei tee nii) vahetab käigukast kohe 4 (jätab 3 vahele) ja see käigu vahetus käib suure jönksuga aind.
ja ka radikas läheb esimesel vöimalusel vahetusse kuna enam ei suuda 120kmh-ga söites ka jahutada mootorit ära.varem ytleme nii kuumailmaga gaas pöhjas vöis sis nii gaasi hoides et kiirust töuseks ei tekkinud jahutusel probleem aga nyyd tekib, ei oska möelda minujaoks on 95 juba kuum sest tean et nendele diislitele see kuumus ei meeldi ja ykskord kogetud seda viga. ja ei usu et visko viga kuna kohapeal seistes isegi enamvähem suudab hoita temperatuuri, läheb kyll kuumemaks aga nii 95 kraadijuures jääb seisma, muul ajal on ikka 83 juures.
turbo käitumisest ka sis juttu korraks,umbes käib see nii, turbokell hakkab töusma juba umbes 1200-1300pealt, 2000rpm peal on u 0.2 bar, 2500peal 0.5, 3000st edasi 0.7 ja 5000 peal 0.8bar, need näidud pöhjakaasiga ja ilma kytust juurde keeramatta, muidu 80ga söites (2000rpm) on 0.1bar yhtlase söiduga,100ga (2500rpm) on 0.25bar,120(3000rpm)ga 0.3-0.4bar
ja yllatavalt kiiresti reageerib vähemalt minujaoks vörreldes sellega et ilma turbota autoga aind söitnud , kickdowni lasta siis seier töuseb kohe.
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 918
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
07-08-2014, 11:12 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-08-2014, 11:13 AM ja muutjaks oli Priit.)
Ma pole Sinu jutu põhjal kindel, kas Sul radikal üldse midagi viga on (kui ei leki). Mul on uus radikas, süsteem täiesti puhas ja 603 turbo hoiab ka sageli seieri järgi 90/95 kraadi.
Kui radikat/viscot kontrollida tahad mingil põhjusel:
-Võta visco küljest ja vaata, kas radikas läheb ühtlaselt tuliseks.
-Kui visco on küljes, siis ventika eest peaks radika korralikult maha jahutama, ainult radika ääred jäävad kuumaks
-Sõites kui kiirus nt 80-90 ja temp nt 95, peaks käiku (hoovast) 3-ndale alla vahetades temp kiiresti langema (ventika pöörded kasvavad, jahutab paremini).
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
Temp on mul alati olnud 30 ja kiiremini söites u.83c kuni eilseni kui töusis 95 ja seda öhtul kui oli jahedam ilm. Siiamaani on temp töusnud aind kuumema ilmaga kohapeal seistes. Pöörded yle 1200 sis jahtub maha. Muidu radikat pestes on sealt seest ikka ohtralt oksydeerunud (sellist pruunikat) vett tulnud. Niipalju kui yhest mb lehelt lugesin ing keeles oli 4 punkti kuidas teada et visko korras ja sellejärgi töötab visko . Kyll pole seda undamis häält kuulda aga kapotialt tuleb korralikult tuult kyll kui lahti teha. Gaasi andes kövem tuul. Ei tea mida teha enam visko ja radikas hetkel aind valikus.. konti ei kasuta yldjuhul.. aind söites
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 1,130
Teemad: 60
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
07-08-2014, 03:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-08-2014, 03:13 PM ja muutjaks oli berg.)
Ma ühendasin endal kaks kondi venti pidevalt taha, suve ajal just sest temp linnas ummikus passides hakkas temp. tõusma. Olen ka täheldanud, et inimesed suretavad ka foori taga uuemaid autosi välja, ei pea silmas ise välja lülitavaid autosi.
CE420 v8
Postitused: 918
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
Tänu turbole toodab mootor (seda sihipäraselt kasutades) rohkem soojust, mis on vaja jälle maha jahutada. Millegi arvelt peab parem minek tulema. CDI-d on need, mis "talda andes" ikka stabiilse temperatuuriga on.
Visko osas on ka nn ajalehe test - keerad ajalehe kokku kolmeks või rulli ja kui sooja mootoriga saad sellega ventika seisma pidurdada, on see visko surnud. Kas radikas on vendi ees jahe või mitte? Pööret andes peab visko hakkama tekitama nn helikopteri häält ja nt tühikäigul peaks 95 pealt temp mõne sekundiga ca 10 kraadi kukkuma.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
07-08-2014, 07:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-08-2014, 07:18 PM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
Muide kytust pole veel juurde keeranud. Hetkel orig vöimsusega.
Viskot pole vöimalik peatada. Öhk köib tyhipööretel korralikult seal ringi. Radikas on tiiviku/visko kohapealt kylm. Gassi andes jääb visko kiiresti seisma nagu. Radikad ise suhy välistemperatuuris.. milles sis problaet ei jöua ringi ajada? Termostaadis ma ei usu et on sest sai kuumadel päevadel korra proovitud ilma ja ikka mootor läks kiiresti soojaks ja tahtis ikka ylekuumeneda vahetevahel ja olen ka möelnud vahetada see yks kondi vent kahe vastu
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
3" summuti sai löpuks valmis
otsa jätsin siiski Brabus stiiliks
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 918
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
Mis mõttes gaasi andes jääb visko seisma (sooja mootoriga?)? Gaasi andes peaks ventika pöörded kõvasti suurenema. Kui gaasi andes jääb ventikas seisma, on visko surnud.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
no täna kui kirjutasin, olin autos, mootori temp oli 95, radikas oli veertes kuum , keskelt (visko ja tiiviku kohapealt oli kylm nagu oleks mootor seisnud 2 päeva) ja visko puhkus tyhi pööretel ilusti ja kui gaasi anda sis mingi 1200 pöördeni töuseb ja sis visko läheb oma tavalisse asendisse( kui visko vötab kuumust radikast sis radikas läheb piisavalt kylmaks et visko ei pea enam töötama ) sest radikas on tösiselt Kylm.. visko kohapealt
(07-08-2014, 10:34 PM)Priit Kirjutas: Mis mõttes gaasi andes jääb visko seisma (sooja mootoriga?)? Gaasi andes peaks ventika pöörded kõvasti suurenema. Kui gaasi andes jääb ventikas seisma, on visko surnud.
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 918
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
Tehase originaal viskosidur peab töötab nii:
-külma mootoriga käib kuni mõne minuti täiskiirusega (visko on lukustatud), siis ühendub lahti (st, et visko ei jää seisma, aga ventika kiirus ei ületa 2100 pööret minutis)
-kui jahutusvedelik on 90-95 kraadi, siis viskoni jõudva õhu temperatuur on ca 73 kraadi, mille juures visko lukustub. Ventika kiirus kasvab koos pöörete lisamisega, aga ei ületa 3500 pööret minutis
-Kui tõstad sooja mootoriga pöördeid (gaasihoovast kapoti all) kuni ca 4000-4500 pöördeni, kasvab ventika pöörlemiskiirus kohe ca 1000 pööret minutis võrra, mida on kuulates võimatu mitte märgata.
See on lühitõlge w124performance.com toodud pdf-st.
Kui visko jääb kas külma või sooja mootoriga gaasi andes üldse seisma, on tegemist surnud viskoga.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
08-08-2014, 09:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-08-2014, 09:36 PM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
nii,punkt 1 siis . kylmamootoriga visko käib möniminuti vöi kui söita siis "yhendub kiiremini lahti" mul
punkt 2 kohta,tyhipööretel lukustub mul visko juba (näidikujärgi) 85 kraadi juures, aga gaasi andes lukustus kaob kiiresti(1500 pöördepealt umbes) sest radikas muutub suht kylmaks(vesi ei käi nii kiiresti ringi) ja vendika pöörded enam ei kasva.
punkt 3 kohta ei oska midagi öelda sest mootor käib siiski nii kövasti et vendika häält ei kuule, aga tuule kiirus kasvab kyll.
samas kui täna ja eile veel seierit jälgisin sis kuumust (peale turbopanekut) enam yle u.95 ei lähegi, varem kippus 100C seierit yletama väga kiiresti ka kylmema ilmaga, ei ole konti ka kasutanud, konditsioneeriga kindlasti läheks see 100C kriips kiiresti seljataha.
lyhidalt öeldes ka kuskil benzworld.com vms kirjutati et soovitatav radikas iga 3a tagant vahetada (mis minujaoks tundub liiga tihedalt), kes teab kaua see radikas olnud, ilus see välja ei näe, ja uuega erinevused ikka täielikult, aga pesen ja puhun ja teen köik ainetega läbi mis radika pesuks möeldud ja eks siis vaatab mis muutub. esimene suvi siiski ei kuumenenud kunagi yle isegi kondi kasutamisel kohapeal.
vöib sis alustada yldse termostaadi vahetusega, sest radikasse siiski see vesi ei lähe kiiresti mul selline tunne. ei tea mis see fixuse asi hea just on, termostaat ka muidu mötekas osta mb esindusest kohe(arvatavasti ostan) ? nagu visko?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 4,736
Teemad: 194
Liitus: Sep 2007
Maine:
7
(08-08-2014, 09:19 PM)Alkohoolik Kirjutas: nii,punkt 1 siis . kylmamootoriga visko käib möniminuti vöi kui söita siis "yhendub kiiremini lahti" mul
punkt 2 kohta,tyhipööretel lukustub mul visko juba (näidikujärgi) 85 kraadi juures, aga gaasi andes lukustus kaob kiiresti(1500 pöördepealt umbes) sest radikas muutub suht kylmaks(vesi ei käi nii kiiresti ringi) ja vendika pöörded enam ei kasva.
punkt 3 kohta ei oska midagi öelda sest mootor käib siiski nii kövasti et vendika häält ei kuule, aga tuule kiirus kasvab kyll.
samas kui täna ja eile veel seierit jälgisin sis kuumust (peale turbopanekut) enam yle u.95 ei lähegi, varem kippus 100C seierit yletama väga kiiresti ka kylmema ilmaga, ei ole konti ka kasutanud, konditsioneeriga kindlasti läheks see 100C kriips kiiresti seljataha.
lyhidalt öeldes ka kuskil benzworld.com vms kirjutati et soovitatav radikas iga 3a tagant vahetada (mis minujaoks tundub liiga tihedalt), kes teab kaua see radikas olnud, ilus see välja ei näe, ja uuega erinevused ikka täielikult, aga pesen ja puhun ja teen köik ainetega läbi mis radika pesuks möeldud ja eks siis vaatab mis muutub. esimene suvi siiski ei kuumenenud kunagi yle isegi kondi kasutamisel kohapeal.
vöib sis alustada yldse termostaadi vahetusega, sest radikasse siiski see vesi ei lähe kiiresti mul selline tunne. ei tea mis see fixuse asi hea just on, termostaat ka muidu mötekas osta mb esindusest kohe(arvatavasti ostan) ? nagu visko?
visko sul surnud 100 % , ja kontrolli radikat ka .radikas ei pea olema ainult ühes kohas külma
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Mul läks külge tutikas BEHRi visco ja kui mootor on kuum siis uhab ta ikka täie hooga, eriti kui õues 30 kraadi. Ventika ümber tuulekoda ikka on?
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
10-08-2014, 03:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-08-2014, 07:20 PM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
järgmine nädal lähevad vahetusse ka need "kodukaablid" autost, kuna söber(kes "elektrik" pmts igas temaomas möttes) otsustas need tollel ajal siis seekord ta ostis oma raha eest uued kuna jah autosse need pole paremad(tollel ajal ei olnudvöimalik välja ka kohe vahetada)
ja loodetavasti saab ka tegema hakkata uste kölarite kasti ja ka midagi ettevötta tagumise kuigi esialgu siis jääb klaaskiu välimus kuna pole nahka mida peale tömmata, aga arvatavasti teen kasvöi nii et lihvin ilusaks ja värvin lihtsalt mustaks et oleks yhtlase värviga,
imekombel minul pumbal puudub see "suretus hoob", koht kus see kyljes peaks olema, on kyll olemas aga hoobi ennast pole
muidu nyyd avastasin et ikka on autol selline probla et kylmast peast on autol rohkem jöudu, ehk pmts korrani kui jahutus temp seier jöuab nöks yle 80, ja nii kui seier töuseb rohkem pole autol enam nii palju jöudu
ja ka kahtlaselt öli tuli syttib koguaeg kuigi öli on alla maximumi nöks,yks köik mis kaldega auto on alati yle keskmise ja alla max.. ja see juhtub alati kui temp hakkab töusma 90 kraadi ja rohkem.
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
sai siis läpakas körvale vöetud ja sättisin pumpa,selle superturbodiesel.com lingi järgi, nii nagu kirjas, algul juhtus juhtus nagu ikka, pöörded köikusid ja sis oli vaja 2K polti keerata ja sain pöörded tagasi normi, enam ei köigu nii kui varem, (läks 900rpm suvalisel hetkel kui mootor kuumem) nyyd huvitab et mis mul valesti läks, kohapeal kaasi anda sis tuleb musta aind nii 5000 pöörde pealja turbo röhk sellel hetkel 0.7bar, söites gaasipedaal reageerib nagu yliaeglaselt, see pisike osa mis varem rahulikult kohapealt minekuks sai kasutatud läheb nyyd kohapealt yliaeglaselt, ja kui kohapealt kaas pöhja vajutada siis läheb veereb vaikselt alguses ja sis kui pöörded 2000 töusevad sis alles läheb minema öieti aga aga aeglasemalt kui ennem, ja teistekäikutega alla 2000 on uimane,reageering nagu aeglane, ja nii umbes 2000(-+100)tuleb alles tömme, ja 3600 pöördelt käib mingi jönks läbi( ja jöud muutub väiksemaks ) 4000 edasi punnitab yldse tyhja nagu sis kaob veelrohkem jöudu, jöud on yhesönaga 2000-3600 hetkel aind,turbo Spoolib ka aeglasemalt ylesse, ylal kirjutatud baridest nii umbes 0.1-0.2bar on väiksem nendel pööretel vöi siis teistpidi 200-400 pööret körgemal tekivad need röhud,
tehtud sai siis 2.5 keeret full load kruvi keeratud vastupäeva(väljapoole) ja samapalju ka stop screw for idle quandity,
seda pumpa on varem ka sätitud kui mul oli paranduses nursis ja turboka plokk sai pandud, väitsid et keerasid juurde aga ei tea mis nad tegid sest minule mingit jöu vahet ei olnud.
keegi teab mis mul valesti vöis minna vöi on varasemalt juba valesti säetud ja mida soovitatav ja kuidas sättida et saada asi sis tsipa vöimsamaks kui enne oli???( ei ole vaja max powerit saada), aitaks ka umbes 20kw vöi nii
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
|