Teema hinnang:
  • 2Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz E290 Turbodiesel, 1996, S210 - v6sa
#41
Mina olen kasutanud sellist määret "White Graese" aerosoolpurgis. Hoiab niiskuse eemal ega kuiva iial päris ära. (Peale kantuna meenutab veidi vedelat küünlavaha) Hea kaitse aga ei sobi kõikjale kuna tolm samuti kleepub ja silmaga nähtavas kohas vastu vaatav pilt pole tulevikus kena.
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
#42
Need kandilised plastluugid? Või misasju te määrite ja kätte ei saa?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
#43
(26-10-2012, 11:23 AM)Laur Kirjutas: Need kandilised plastluugid? Või misasju te määrite ja kätte ei saa?

Vanadel ja odavatel mudelitel on luugi asemel plastpunn, mille südamik tuleb väljapoole tirida ja siis saab punni kätte. Igatahes veljetõrv ei sobi - see toimis hoopis liimina...
#44
Sõidame, mõnuga.Nod

Kuna ma pean ihnsuse tõttu igapäevaselt tarbima prantslaste nägemust autost, on kuratlikult mõnus vahel MB rooli keerata.Ninja

Sügisene investeering toitesüsteemi oli igatahes asja eest - kävitumisega probleeme ei ole. Mind endiselt hämmastab, kuidas mootor käivitub esimesest pöördest praeguste ilmadega. -21 (rohkem pole sel talvel olnud) jõudis starter vist kolm pööret väntvõllile peale keerata enne, kui käima partsatas. Mulle meeldibWink

Meeldib ka see, et autol on toorest jõudu mehiselt... Mul on tunne, et meie astmaatiline SEL jääb 0...100 kiirendusel vist maha.Paranoid

Kas keegi teine ka on suutnud tungraua kinnituse plasti külmaga ää lõhku? Ma ei jõudnud täna kangutama hakatagi, kui oli tükk peos. Õnneks surub ka varurehv tungrauale, mistõttu kobakäpsus (või hoopis tehase ignorantsus miinuskraadide suhtesParanoid) ei põhjusta olulisi ebamugavusi...

Kõnealuse käkerdise kood on A2108990414 ja Silber väidab seda maksvat 2.42, laoseisuga legendaarne 0,00 tkEusa_clap

Kui kellegi vedeleb enam-vähem tervet esistanget, siis võib pakkuda... No ei oska head nautides piiri pidada...Icon_sad
#45
Tuleb tõdeda, et meite Hall Hiireke (HH) kannab oma nime väärikalt - üle poole aasta muretut liikumist. Tubli loomake.Nod

Eelmisel nädalal said täis kilomeetrid nivoosüsteemi torule. Hea on see, et torustik on jagatud segmentideks. Halb, et järgi andis esitiiva taga olev segment, mille kättesaamiseks tuli lammutustöid teha. Kiituseks autole - tõi pere ilusti koju ja andis järele alles minu käes.Eusa_angel

Teistele teadmiseks: erinevalt varasematest, on S210 tagasivoolus siiski surve sees ja 10bar kütusevoolikust ei piisa lappimiseks.

Teiseks tasub kõrva taha panna, et jutud masust on ilmne liialdus: ei viitsi keegi kliendi pärast pingutada. Alles Pidurimester Veerennis oli nõus säärase toru tegema. Hydroskandis ei olnud toru ja sellele sobivat otsa, kohalik piduritorumeister laiutas otste peale käsi... Pidurimeistergi tuli küsima, kas ma ikka õige toru tõin, olevat ebatavaline mõõt... Tavaline meeterkeereParanoid

Igatahes on nüüd vasak külg ja põhi sealtpoolt korrosioonivastase katte saanud...

Usumõõdikul 330+ kkm, parajasti aeg mootori õlivahetuseks. Valvoline Maxlife tase mootoris langenud ei ole Thumbsup, kuigi välja näeb paras paaditõrv...
#46
Heh, kiida veel...

Eile õhtupoolikul tuli pere metsast ja Ester kommneteeris, et roolis pidi miskit kilisema.

Eusa_eh

Kiliseski...

Võite kaks korda arvata, kas mul oli T27 võtit, millega ma turvapadja kruve lahti keerama ulatusin. Nagu ikka Eesti meestel - ots on lühike või valepidi... Päeva päästis sakslaste kalduvus standardiseerida - ka Dolmar pruugib T27 polte ja sae võti sobis ühes rooliasendis polte keerama.

Peale padja eemalenihutamist selgus ka suvel hädise inina saatel loojakarja läinud signaali võimalik probleemi alge: kruvid logisesid.

Ei, mitte minul, vaid signaalilüliti raami alumised poldid olid lahti, üks juba tööpostilt lahkunud ja rõõmsalt ringi veeredagi jõudnud.

Kruvisin kokku ja tõdesin, et signaali pasun on kutu. Täpsemalt lühises. Ma ei tahtnud alguses uskuda, et tõesti on lühis ja pidin selleks loojakarja saatma paarkümmend cm juhet - ää kärssas.

Sellega seoses tekkis küsimus: kas ainumas kaitse signaalile on tagumise istme all olev raadio, keskluku, sigaretisüütli ja signaali ühine, nr.4 ? Või on kusagil veel mõni?

Sest voolu peale ei tule, kuid kõnealune kaitse oli terve. Ülejäänud kahe ploki kirjades signaali ei olnud...

Või põletas lühistunud signaal maha mõne eriti kalli plokiParanoid
#47
Eile sai tehtud 500 km ring hobutreileriga ja sealt ka kulunumber saadud. Jäi napilt ühekohaliseks, korrigeerituna odoveale 9,9 sajale. Eusa_angel

250 km oli haagis kaaluga umbes 1300 kg, 250 km umbes 800. Loomaga sai veidi rahulikumalt sõidetud, kuid tühjalt ikka liikluse rütmis (mis tähendas "seadusejüngritest" möödumist ohutu võimaluse tekkides).

Kuratlikult hea tunne on vedada pooleteisttonnist haagist autoga, mis suudab täiesti adekvaatselt kiirendada 70 --> lubatud kiiruseniEusa_whistle möödasõiduksIcon_razz

Ühtlasi oli aega jälgida auto käitumist. Suuremal kiirusel on kenasti tunda, mis vahe on vedada haagist maasturiga ja mis vahe sõiduautoga. Kui 1700 kg tühikaaluga maasturi taga ei ole eessõitva või vastutuleva veomasina tuulekeeriseid üldse tunda, siis sama raske sõiduauto sappa riputet haagist on tunda. Mitte häirivalt, kuid siiski tajutavalt.
#48
(19-10-2012, 08:41 AM)v6sa Kirjutas: ...
Aastaga on meie "teed" nahka pannud kondid esisillal ja rooliotsad. Ning seni vaid leemendanud pump on hakanud lausa lekkima.Crybaby Mistap hakkas ülevaatajale auto sedavõrd meeldima, et tahtis uuesti näha.Eusa_pray
...

Seekord arvas ülevaataja, et aitab ühest korrast küll, kui ma luban signaalipasuna korda teha. Lubasin pühalikult. Nod

Tuleb küll välja, et probleem on sügavamal, kui pelgalt kõrbenud pasunas - toimiva pasuna paigaldus häält ei toonud. Voolu ninale ei jõua. Eks peab hakkama juhtmestikku kontrollima.Paranoid

Aastaga on ära väsinud esimesed stabikapuksid ja üks rooliots. Pidurivoolikud ja -vedelik sai ka südamerahustuseks ää vahetatud. Ei saa nagu kurta - ikkagi 19 kkm läbitud ja mitte eriti hõlpsatel teedel.

Kui see seelik vaid kabedam oleksCrybaby
#49
Hm...Confused

Kuidas teistel kaksüheksa omanikel autod soojenevad? HH kipub kuidagi külmalt toimetama.

Võtsin Teemest uue termostaadi ligi (Wahler) ja vahetasin nädalavahetusel ära. Natuke läks paremaks (nüüd tõuseb nii 50 kanti päris kähku), kuid ikka on jahe. Tundub kangesti, et mulle on sattunud peale vigaste hõõgküünalde ka ainus Wahleri praaktermostaatEusa_wall. Sest radika ülemine lõdvik (mujalt seda kärge ju mootori töötamisel katsuma ei ulataEusa_doh) hakkab alates temepratuurinäidiku 50-ni jõudmisest soojenema... Ehk termostaat hakkab avanema tunduvalt enne määratud 85 kraadini jõudmist.Crybaby

Ei viitsinud nädalavahetusel Säästukalt termostaati maha kangutada - sel peaks sama olema. Säästukal pääses vedelik radikasse alles siis, kui mootori temperatuur oli 80 kandis... Seda oli ka toas täitsa tunda.

Aga muidu pole viga - sõidame, mönuga. Kui ükskord toa soojaks saab...
#50
Hakka või potis keetma termostaate Sad

Sent from my C2105 using Tapatalk

M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
#51
Mul on 3,2 aga soeneb terve igaviku. Diisel punnsilmade viga vist ei kujuta ette mis need kaks koma kahed teha veel võivad.
Naftapress.
#52
(27-01-2014, 05:17 PM)arts24h Kirjutas: Mul on 3,2 aga soeneb terve igaviku. Diisel punnsilmade viga vist ei kujuta ette mis need kaks koma kahed teha veel võivad.

EDIT: Minu juhtumil on süüdi miski mootorit jahutav ahel või ikka liig vara avanev termostaat. Klapp ise on õige: pessa istus tihedalt ja valesti paigalduse välistab fiksaator.
#53
(27-01-2014, 12:06 PM)Laur Kirjutas: Hakka või potis keetma termostaate Sad
...

Vanad nipid on parimad.

Keetsime eile tütardega termostaadisuppi... Nad olid üsna pettunud, kui ma leeme lõpuks ikkagi kraanikausist alla valasin...

Selgus, et HH originaaltermostaat (MB logoga, muide) on täitsa löögijõus, hakates avanema alles 75 kraadi pealt ja saavutades täisavanemise alles vee keemaminekul. Nagu ka siin lehe keskel oleval WIS väljavõttel kirjas:
http://www.users.callnetuk.com/~mercedes...ples.htm#5

Seega süüdistasin termostaati liiga vara.

Mõtisklesin natuke võimalike soojaröövlite üle ja leidsin kaks võimalikku süüdlast:
1) aknapesuvedeliku soojendus;
2) Webasto.

Esimese elimineerimine lubab CDI-omanikel üleval põhjas sooja autot nautida. Aga kuna HH pada nii ökonoomne pole, siis ilmselt on peamine soojakadu mujal.

Teine tuleks muidugi korda teha, kuid päris ausalt öeldes pole tahtmist nii tõsiselt elustamist ette võtta. Seda enam, et suure tõenäosusega on see karp mul sõna otseses mõttes surnud.

Üritan õhtul kaevuda peadpidi koopasse ja tekitada vedelikule võimaluse katlast mööduda. Näis, kas siis saabub soojus...

Täna oli auto arvates -16. Termomeetri nõel tõusis 40 kohalt lahti 5 km järel, 60 saavutas veerandtunnise maanteesõidu järel ja Sakku jõudes (27 minutit sõitu) oli nõel peaaegu 80 peal. Vaid selleks, et paariminutise tühikäigul tiksumisega langeda jälle kuhugi 50 kanti...
#54
Kuidas termosidur ennast yleval peab? Kas webastol lisaradikas taga kuudis ka?
having trouble having fun...
#55
(28-01-2014, 12:39 PM)itbilen Kirjutas: Kuidas termosidur ennast yleval peab? Kas webastol lisaradikas taga kuudis ka?

Lisaradikat ei ole tuvastanud.

Visko on väga lahti. Kerib, kuid kannatab ka näpuga peatada.
#56
(27-01-2014, 10:00 AM)v6sa Kirjutas: Hm...Confused

Kuidas teistel kaksüheksa omanikel autod soojenevad? HH kipub kuidagi külmalt toimetama.

Päris aeglaselt ikka.

Sai termostaat välja vahetatud uue vastu, sügisel.

Kui väljas nt. 15 kraadi külma, siis peale 10 minutilist tühikäigul tuksumist seier ikka ei tõuse. Tee tööle on umbes 10 km pikkune, ja tööle jõudes näitab seier veidi üle 60 kraadi...

Ja see veel arvestades sellega, et katsin kapoti iluvõre seest poolt musta kilega..
The soul smells like diesel
#57
(29-01-2014, 07:41 PM)kpokyc Kirjutas:
(27-01-2014, 10:00 AM)v6sa Kirjutas: Hm...Confused

Kuidas teistel kaksüheksa omanikel autod soojenevad? HH kipub kuidagi külmalt toimetama.

Päris aeglaselt ikka.

Sai termostaat välja vahetatud uue vastu, sügisel.

Kui väljas nt. 15 kraadi külma, siis peale 10 minutilist tühikäigul tuksumist seier ikka ei tõuse. Tee tööle on umbes 10 km pikkune, ja tööle jõudes näitab seier veidi üle 60 kraadi...

Ja see veel arvestades sellega, et katsin kapoti iluvõre seest poolt musta kilega..

Tere

Miks te siin jalgratast leiutate. 2,9 mootor ongi külm mootor, ega ilmaasjata nendele mootoritele tehasest webastot peale ei pandud. Mul on kolm 2.9 olnud, ilma webastota soojaks ei lähe, temp. siis talvel ainult ca 60 kraadi. Kui webasto töötab, siis temperatuur normaalne ca 90-98 kraadi. Visko võib üldse ära võtta, ka suvel ei tõuse temp üle 95 kraadi. Ja keetmine potis on üldse mõttetu. Süsteem on rõhu all ja annab teise tulemuse.

Lugupidamisega
Talvo
Pdr Eesti OÜ
Autotöökoda
Narva mnt.150A
55996236
#58
(30-01-2014, 03:10 AM)MbLammutus Kirjutas: Ja keetmine potis on üldse mõttetu. Süsteem on rõhu all ja annab teise tulemuse.

Rõhk ei muuda midagi, termostaat töötab temperatuurile.
#59
(30-01-2014, 03:23 AM)Heinar Kirjutas:
(30-01-2014, 03:10 AM)MbLammutus Kirjutas: Ja keetmine potis on üldse mõttetu. Süsteem on rõhu all ja annab teise tulemuse.

Rõhk ei muuda midagi, termostaat töötab temperatuurile.

Rõhu all on kindlalt temperatuur erinev. Keema hakkab jahutusvedelik alles 110 kraadi juures ja normaalne töötemperatuur on 95-100 kraadi
Pdr Eesti OÜ
Autotöökoda
Narva mnt.150A
55996236
#60
(30-01-2014, 03:30 AM)MbLammutus Kirjutas:
(30-01-2014, 03:23 AM)Heinar Kirjutas:
(30-01-2014, 03:10 AM)MbLammutus Kirjutas: Ja keetmine potis on üldse mõttetu. Süsteem on rõhu all ja annab teise tulemuse.

Rõhk ei muuda midagi, termostaat töötab temperatuurile.

Rõhu all on kindlalt temperatuur erinev. Keema hakkab jahutusvedelik alles 110 kraadi juures ja normaalne töötemperatuur on 95-100 kraadi

Sellele mootoril peab avanemine algama temperatuuril 85 ja täisavatus peab olema 94 kraadi juures. Turbota mootoritel täisavatus 100.

Äkki on ksf. MBLammutus nii lahke ja seletab, mismoodi saab rõhk+0.1 bar mõjutada termostaadi termopaisumispadruni tööd? Vedeliku keemistemperatuuri tõstab küll, kuid metallkestas padruni töötamist see kümnendik lisabaari ei mõjuta kuidagi. Või vähemalt, mulle teadaoleva füüsika reeglite järgi ei mõjuta.

Näis, kas täna õhtul on piisavalt motivatsiooni Webasto vahelt ühendada prooviks. Need paar liitirit jahutusvedelikku ja kilot kuus külma rauda jahutavad päris tummiselt.

Loomulikult oleks õige Webasto korda teha, kuid see jäägu suvesse. Seda roostehunnikut vaadates ei ole mul mingeid illusioone kerge remondi osas - suure tõenäosusega on tegemist muumiaga.

Ma ei ole kudiagi nõus sellega, et praeguse ilmaga 8+ liitrit diiselkütust põletav automootor ei peagi jaksama töötemperatuuri hoida. Pigem on küsimus kas rikkes või mingis "modifikatsioonis". Mul pole mingeid illusioone, et mina esimene seda mootorit avav tegelane olen. Kasutatud auto ikkagi, igasuguseid üllatusi võib esineda.


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa v6sa 121 26,108 18-11-2024, 08:30 AM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a siimruz 68 36,761 11-09-2024, 10:28 AM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz S500, 2003, W220 - Marksus Marksus 10 1,439 03-07-2024, 04:55 PM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz W463 G55 AMG KOMPRESSOR 5.4 V8 368kW [2007] - nostromo nostromo 39 13,230 10-06-2024, 12:20 AM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes-Benz 300 SEL 6,3 1970, w109 - jyrgen20 jyrgen20 33 12,332 08-06-2024, 11:12 PM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes Benz CL 55 KOMPRESSOR AMG 368 kw 2004a " VALGE KOER" siimruz 55 9,146 18-05-2024, 10:04 AM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz S500, 2015, W222 - hellrix hellrix 38 13,600 14-04-2024, 02:37 PM
Viimane postitus: Sman
  W463, G350, 1995- v6sa v6sa 31 5,391 02-04-2024, 06:49 AM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes-Benz E 350 d 4MATIC ,S213, -17 - Alkohoolik Alkohoolik 36 6,891 10-03-2024, 02:56 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic Avantgarde AMG S212 ´13 - Alkohoolik Alkohoolik 10 3,372 06-02-2024, 11:42 AM
Viimane postitus: Alkohoolik



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne