Postitused: 91
Teemad: 8
Liitus: Feb 2008
Maine:
0
15-11-2013, 01:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-11-2013, 01:56 PM ja muutjaks oli Helkur.)
(15-11-2013, 01:07 PM)MantaOwner Kirjutas: Mis õli, kus vahetasid ja palju maksis?
Tõnu
Soovitan soojalt,et vaheta ka õlifilter ära mina ostsin filtri esindusest maksis miski 13£,ehk eestis sama miski 15 euri.Õli vaata,et pudelil oleks kirjas MB 236 ... Nt. MB 236.10 on hea õli.Vahetasin ise,et palju maksab ei oska öelda.
Postitused: 91
Teemad: 8
Liitus: Feb 2008
Maine:
0
28-11-2013, 02:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-11-2013, 02:13 PM ja muutjaks oli Helkur.)
Postitused: 91
Teemad: 8
Liitus: Feb 2008
Maine:
0
Nii asi siis niikaugel,et mootor koos.Oli ka mingi aeg töötanud aga siis käis raks ja tulemuseks nukvõll pooleks Pooleks on siis täitsa otsast mitte nagu tavaliselt keskelt.Lihtsalt huvipätast tahaks teada kes tevad asjast kuda on selline asi võimalik.Ise ma juures ei olnud kui väidetavalt mootor oli töötanud.Aga noh,ex kõike võib juhtuda.Loodan,et mootorit täitsa segamini pole löönud.
Postitused: 632
Teemad: 46
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Midagi sai valesti kokkupandud?
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
07-12-2013, 12:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-12-2013, 12:50 PM ja muutjaks oli hents99.)
Tavaliselt juhtub valesti paigaldatud ketipinguti/keti tõttu. Või siis nukkvõll on paigaldatud valesti - valesti pingutatud.
Kui oled huvitatud, siis mul on pakkuda 2.3 mootori kaant koos nukkvõlliga. Suht poolmuidu, sest endal läheb ainult väntvõlli ja plokki vaja 2.3 mootorist.
Edit: Vaatasin, et sa asud veits kaugel
Postitused: 91
Teemad: 8
Liitus: Feb 2008
Maine:
0
Nii sai lego taas kokku pandud ja kõik toimib.Õnnestus veel igaks juhuks viimasel hetkel üks anduri pistik katki teha
.
Toas olles ei näe paraku mootori temeratuuri.Vaatab kas saab ehk kudagi parandatud või peab värskema muretsema.
Postitused: 91
Teemad: 8
Liitus: Feb 2008
Maine:
0
Oskab keegi seletada mis moodi kontrollida kas ventilaator mis radika ees töötab nagu peab.Endale tundub,et vahet pole külm mootor või soe ikka keerleb seal ühtse tempoga.Ummikus passides läheb liialt kiirelt keema.
Postitused: 151
Teemad: 4
Liitus: Jan 2013
Maine:
1
19-01-2014, 12:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-01-2014, 01:01 PM ja muutjaks oli tommyboy.)
Kui viskot mõtled, siis kõige parem viis kontrollida korrasolekut on: keera ajaleht rulli(ära väga paksu ajalehte võta)ja proovi sellega peatada- kui saad kuuma mootoriga tiiviku suhteliselt kergelt seisatud, siis on aeg ta välja vahetada.Ja kui tiiviku lahti päästad, siis peaks kohe momentaalselt taha haakima, mitte tasapisi uimaselt pöörlema hakkama...
Näitlik video ka:
http://www.youtube.com/watch?v=-OaqEywdyoY
Ja õpetus kuidas vahetada:
http://w124-zone.com/downloads/MB%20CD/W...0-3120.pdf
Rulliku paigalhoidmistööriista tegin ise ämbrisangast, see konks ei tohiks olla diameetrilt suurem kui 4-5mm(muidu ei mahu sinna fikseerimisauku sisse)
Postitused: 91
Teemad: 8
Liitus: Feb 2008
Maine:
0
(19-01-2014, 12:33 PM)tommyboy Kirjutas: Kui viskot mõtled, siis kõige parem viis kontrollida korrasolekut on: keera ajaleht rulli(ära väga paksu ajalehte võta)ja proovi sellega peatada- kui saad kuuma mootoriga tiiviku suhteliselt kergelt seisatud, siis on aeg ta välja vahetada.Ja kui tiiviku lahti päästad, siis peaks kohe momentaalselt taha haakima, mitte tasapisi uimaselt pöörlema hakkama...
Näitlik video ka:
http://www.youtube.com/watch?v=-OaqEywdyoY
Ja õpetus kuidas vahetada:
http://w124-zone.com/downloads/MB%20CD/W...0-3120.pdf
Rulliku paigalhoidmistööriista tegin ise ämbrisangast, see konks ei tohiks olla diameetrilt suurem kui 4-5mm(muidu ei mahu sinna fikseerimisauku sisse)
Tänud,seda vaja oligi.Mul mootor kuum panen näpu ajalehe asemel ette ja jääb seisma kui ära võtan venib jälle inertsiga lõpuks kaasa
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Sellel mootoril peaks olema elektro magnetiga see ventika sidur mitte visko.
Naftapress.
Postitused: 151
Teemad: 4
Liitus: Jan 2013
Maine:
1
19-01-2014, 09:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-01-2014, 12:46 AM ja muutjaks oli tommyboy.)
Ai pagan, nii ongi..
Kogu komplekti tööpõhimõte on siis hoopis https://www.startekinfo.com/StarTek/outs.../30012.pdf
ja sealt vali 20-330 ja 20-335
Pole endal kunagi sellist magnetiga olnud, seega ei tea kas kogu seda jama on yldse vaja vahetada(kirjas on et see on maintenance free), mulle tundub et piisab temp anduri vahetusest(see mis seda kogu komplekti juhib), aga eks targemad kommenteerivad...
Aga enne kui midagi tegema hakkad, vaata kas se pistik (68a) seal on ikka ilusti kinni, äkki pärast mootori laiali lappamist unustati külge panna.
Katkise temp anduri kontroll peaks siis minu arusaamist mööda olema, et kuuma mootoriga süüde sisse ja süüde välja, siis vigase anduri puhul ei toimu midagi(magnet ei liigu). Ja kui süüde sees võtta temp. andur tagant ära ja ning panna uuesti taha, siis vigase anduri puhul peaks magnet toimima nii nagu siin videos http://www.youtube.com/watch?v=EAn5oHTTjVE
Kui korda saad, siis postita siia seinale ka, mis viga oli.
Hakkas ennastki huvitama...
Postitused: 91
Teemad: 8
Liitus: Feb 2008
Maine:
0
Kusagilt oli endale ka meelde jäänud,et ehk on magnetiga.Ma pole veel harutama hakanud.Eks annan arengust märku.
Tänud kasutaja arts24h,et tähelepanu sellele juhtisid.
Postitused: 706
Teemad: 85
Liitus: Jul 2006
Maine:
6
Olles elu jooksul rohkem kui kaks korda seda temperatuuriandurit M102-l vahetanud, pakuksin esimese asjana selle viga. Üks vana kooli meetod andurit kontrollida on juhe tagant võtta ja pistik ära sillata. Selle tulemusel peaks ventilaator jäigalt taga olema.
Ja kogu asjaga maadeldes ei maksa ka unustada, et M102 mootoril töötab see värk põhimõttel 1 ja 0. Ehk siis kui jahutusvedeliku temperatuur saavutab ~102 C kraadi, lülitatakse ventilaator järgi ja enne seda mitte.
Edu!
Tauno
Postitused: 91
Teemad: 8
Liitus: Feb 2008
Maine:
0
Üks vana kooli meetod andurit kontrollida on juhe tagant võtta ja pistik ära sillata. Selle tulemusel peaks ventilaator jäigalt taga olema.
[/quote]
Ehk seletad puust ja punaselt mis moodi seda pistikut sillata.Kuramuse jama kui se vent alles siis tööle hakkab kui temperatuur nii kõrge.Mul selline olukord,et kui temperatuur miski 90 ligi hakkab paisupaagis juba mullitama ja vett välja viskama.Võib kindlalt muidugi ka väita,et andur näitab valesti.Mul õnnestus se katkine pistik kudagi kokku keerata,et salongis vähemasti näidik töötab.Siiani pole muret olnud aga ükspäev burksi sabas seistes keris temperatuur miski 90 peale siis kuulsin ,et paisupaagis muliseb.Õnnestus kohe jalga lasta ja kui jahedamat õhku peale sai rahunes kenasti maha.
Postitused: 105
Teemad: 13
Liitus: Jun 2012
Maine:
0
Sildamine käib nii, et tõmbad andurilt pistiku lahti (täpsem oleks selle kohta öelda vist termolüliti ) ja ühendad pistikus klemmid kokku. Näiteks traadi või juhtmejupiga. Kui mootor käib võiks sellise tegevuse peale ventilaator järgi minna. Kui ei lähe tuleb viga otsida mujalt.
Postitused: 91
Teemad: 8
Liitus: Feb 2008
Maine:
0
21-01-2014, 04:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-01-2014, 04:36 PM ja muutjaks oli Helkur.)
Tänud teadjamatele,kes kaas viitsisid mõelda.Sildasin pistiku ära ja võttis kohe ventika taha.Et siis poodi ja uut andurit ostma
Senikaua kui andur saabud üx pildike,tööd tehes
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Sellist kattega ja kallutatavat soovitavalt 3m sisepikkusega käru läheks endalgi vaja-anna teada kui müüma peaksid
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
21-01-2014, 09:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-01-2014, 09:53 PM ja muutjaks oli arts24h.)
124 ongi tööloom ju Muidu teinekord ventikas ees jupsib saad sellist vigurit ka teha. Kui kuumaks tahab minna, paned salongi soojenduse põhja aitab ka tempi maha võtta.
Naftapress.
Postitused: 91
Teemad: 8
Liitus: Feb 2008
Maine:
0
Kohale ta jõudis ja üks odavamaid A osasi mis olen soetanud.Isegi netis tuhnides oli B varuosa kallim kui esindusest A jubin
Postitused: 91
Teemad: 8
Liitus: Feb 2008
Maine:
0
10-02-2014, 01:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-09-2014, 07:55 AM ja muutjaks oli Helkur.)
Alguses natuke lammutamist,et asjale kenasti võti taha saada
Vana andur siis välja keeratud
ja uus siis omkale kohale sätitud
|