Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes - Benz GL 320 CDI , 2009, X 164 - Kuldar
#1
Niisiis , härrad ja daamid , võtke vastu klubiliste laia MB mudelite ridadesse selline isend nagu GL . Ma "lillede vahelt" andsin märku oma CE teema alt , et selline mõte võib saada teoks - nüüd siis auto käes . Algmõtteis ,2012 aasta lõpus, oli tegelikult ML w164, kuid proovisõidud ja GL-i soliidsus kaalusid otsutavalt mõtte suurema auto kasuks . Millegipärast hakkasin viimasel ajal isegi filmides tihedamalt GL-e nägema , rääkimata siis tänavapildis vaikselt ilmuvatest ja kaduvatest isendeist . Jah , armusin ära Rolleyes . Enne lõplikku otsustamist läksin isegi niikaugele ,et testisin uut Landcruiserit - tulemus ? .... mmm emotsioonitu, rohmakas ja pisut igavavõitu auto . Siinkohal pean vabandama sedavõrd isetu iseloomustuse pärast ning täpsustan , jutt käib vaid minu isiklikust arvamusest Toyota Land Cruiser 150 mudeli kohta ( tehnilisi etteheiteid mul pole) .
Ma pole tükk aega sellise "januga-uudishimuga" mingi autoga sõitnud kui nüüd GL-iga . Etterutates pean siiski mainima maha ka seda , et isegi kui uuema põlvkonna GL oleks olnud taskukohane siis vanem kere on minusilmis selgelt väärikam . Jah , facelift on ilusam kuid jah .... ooluuliiselt kallim . Minujaoks oluline oli ostul suhteliselt põhjalik info , seda siis enda kogemusi arvesse võttes , Silberauto ülevaatusakti tulemust hinnates ning ka müüja usaldusväärsuses veendumises . Eesti on väike - antud juhul kasulik tegur Smile .
Pikk jutt paljudest mitteolulistest asjadest kuid , andke andeks - emotsioonid veel laes Nod .
Ma panen hetkel mõned pildid ka üles (Iphoni abil tehtud , seega kvaliteet pimedas ja välguta ) Tehnilistlaadi infot siis pisut hiljem. Eusa_angel
           
"Mercedes и в Африке Mercedes"
Vasta
#2
(11-05-2013, 12:51 AM)Kuldar Kirjutas: Niisiis , härrad ja daamid , võtke vastu klubiliste laia MB mudelite ridadesse selline isend nagu GL . Ma "lillede vahelt" andsin märku oma CE teema alt , et selline mõte võib saada teoks - nüüd siis auto käes . Algmõtteis ,2012 aasta lõpus, oli tegelikult ML w164, kuid proovisõidud ja GL-i soliidsus kaalusid otsutavalt mõtte suurema auto kasuks . Millegipärast hakkasin viimasel ajal isegi filmides tihedamalt GL-e nägema , rääkimata siis tänavapildis vaikselt ilmuvaid ja kaduvaid isendeid . Jah , armusin ära Rolleyes . Enne lõplikku otsustamist läksin isegi niikaugele ,et testisin uut Landcruiserit - tulemus ? .... mmm emotsioonitu, rohmakas ja igav auto . Siinkohal pean vabandama sedavõrd isetu iseloomustuse pärast ning täpsustan , jutt käib vaid minu isiklikust arvamusest Toyota Land Cruiser 150 mudeli osas ( tehnilisi etteheiteid pole) .
Ma pole tükk aega sellise "januga-uudishimuga" mingi autoga sõitnud kui nüüd GL-iga . Etterutates pean siiski mainima maha ka seda , et isegi kui uuema põlvkonna GL oleks olnud taskukohane siis vanem kere on minusilmis selgelt väärikam . Jah , facelift on ilusam kuid jah .... ooluuliiselt kallim . Minujaoks oluline oli ostul suhteliselt põhjalik info , seda siis enda kogemusi arvesse võttes , Silberauto ülevaatusakti tulemust hinnates ning ka müüja usaldusväärsuses veendumises . Eesti on väike - antud juhul kasulik tegur Smile .
Pikk jutt paljudest mitteolulistest asjadest kuid , andke andeks - emotsioonid veel laes Nod .
Ma panen hetkel mõned pildid ka üles (Iphoni abil tehtud , seega kvaliteet pimedas ja välguta ) Tehnilistlaadi infot siis pisut hiljem. Eusa_angel
kas sa land cruiser V 8 ka proovisid ? sõidumugavuselt on GL.ist kordades üle,tean kuna olen mõlemat omanud.see ka muidugi minu isiklik arvamus,aga GL on hea valik vs V8 on umbes 2xkallim

www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#3
Sa tegidki selle ära!!!

[Pilt: 115180381.gif]

[Pilt: citizen_cane.gif]
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#4
Vägev Eusa_angel
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#5
No lõpuks, siis GL ka klubiridades liikvel-see vist on esimene, või ma eksin ?

Vasta
#6
Nossov, raisk...Eusa_drool
Eusa_dance

Kui tahad maastikul testida, siis anna märku - leiame nii siledat, ebatasast kui pehmet. Oksapesu saame ka organiseerida.Nod

Palju ARK piduritega haagist on loosinud?

(11-05-2013, 08:02 AM)arcar Kirjutas: ...
sõidumugavuselt on GL.ist kordades üle
...

LC on pädev ja võimekas, kuid...mageEusa_think. Kohale jõudes lööd ukse kinni ja unustad.Icon_rolleyes Parafraseerdes: elu on liiga lühike, etainult igavaid autosid pruukida. Pealegi on Kuldaril neid igavaid üksjagu ju olnudki.
Vasta
#7
Nüüd siis oma silmaga ka ära nähtud, eks ta ülbik ole ja kadedaks teeb Eusa_clap
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#8
(11-05-2013, 02:40 PM)v6sa Kirjutas: Palju ARK piduritega haagist on loosinud?

Eusa_clap tagasihoidlikud 3500 kg
"Mercedes и в Африке Mercedes"
Vasta
#9
(11-05-2013, 02:34 PM)Autojuht Kirjutas: No lõpuks, siis GL ka klubiridades liikvel-see vist on esimene, või ma eksin ?

GL kui selline peaks minuteada jah klubiliste ridades olema esimene - loodetavasti mitte kauaks Nod . Tean ,et mingi aja pärast peaks ilmuma üks ML - W164 ka Icon_rolleyes
"Mercedes и в Африке Mercedes"
Vasta
#10
Ma sain tankides meeldiva üllatuse osaliseks , nimelt paak oli tühjavõitu ,põles kollane tuleke ning pardakomp näitas linnatsüklis liikumise võimalust ca 65 km . Oletasin ,et paagis võis olla ca 7-8 L ning asusin tankima . Ma suutsin sinna lisada täpselt 100L , millest viimased 3 liitrit tõeliselt tilgutades . Igaljuhul täiesti arvestatav paagimaht .
Täna tegin sellise 300 km ringi , mille käigus sai siis käidud Kadrinas , Võsul ,Tallinn - Lagedi - Tallinn marsruudil . 2,5 T tühimassi liigutamiseks piisab 165kw täiesti ja seda siis ca 115 tunnikiiruse juures 9,5 L kütusekuluga. Rahulik sõit ja mõõdukad kiirendused . Niipea kui lased autol lustakamalt kiirust koguda on keskmine kulutus siiski 10,7 -10,8 L juures . Kaalun väikest softimuudatust mille käigus peaks sedasorti mootorikesele lisanduma ca` 30 kw ning sellega pidavat kaasnema ka isegi mõningane ökonoomia . Hents olla võimeline nüüd seda teenust pakkuma kuigi viimaselajal on teda raske kätte saada Eusa_think .
Kindlasti tahan lasta kontrollida sildade reguleeringuid , minetea mida "huvitavat" sealt leida võib Paranoid . Müüja jutujärgi peaks kõik olema OK . Tagaamordid , uued , mida endine omanik kaasa pani tuleks enne ka vahetada sest mõnikord on kuulda "treppi minnes" paari tühjavõitu amordile omast põntsu .
Usun ,et suvisel ajal on selle autoga võimalik vajadusel saada keskmiseks küttekuluks 10,5-11 L . Lihtsalt teadmiseks , see on võimalik .
   
"Mercedes и в Африке Mercedes"
Vasta
#11
Parandus, Võsul sa vist päris ei käinud Eusa_angel

Ok, mõte jääb samaks.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#12
(11-05-2013, 08:13 PM)Karl Kirjutas: Nüüd siis oma silmaga ka ära nähtud, eks ta ülbik ole ja kadedaks teeb Eusa_clap
Mingine aeg vaatasin Youtubest erinevaid kommentaare ja testsõite GL vs .... osas ja meelde jäi üks kommentaar . Testiti vist Escalade-i ja GL-i mille käigus mainiti :" Liikluses on teised auto(juhi)d meelsasti valmis andma teed Escalade´le - teda kartes , GL-le - teda austades " .
Tundub ,et kommentaar peab GL-i osas paika Eusa_angel
"Mercedes и в Африке Mercedes"
Vasta
#13
(11-05-2013, 08:02 AM)arcar Kirjutas: kas sa land cruiser V 8 ka proovisid ? sõidumugavuselt on GL.ist kordades üle,tean kuna olen mõlemat omanud.see ka muidugi minu isiklik arvamus,aga GL on hea valik vs V8 on umbes 2xkallim
Kahjuks ei ole saanud proovida V8-t - see ületas selgelt minu hinnapiire siis polnud tahtmist müügimehi kiusata .
"Mercedes и в Африке Mercedes"
Vasta
#14
(11-05-2013, 11:32 PM)Kuldar Kirjutas:
(11-05-2013, 02:40 PM)v6sa Kirjutas: Palju ARK piduritega haagist on loosinud?

Eusa_clap tagasihoidlikud 3500 kg

Gut!Ninja Konks on?
Vasta
#15
(14-05-2013, 10:18 AM)v6sa Kirjutas:
(11-05-2013, 11:32 PM)Kuldar Kirjutas:
(11-05-2013, 02:40 PM)v6sa Kirjutas: Palju ARK piduritega haagist on loosinud?

Eusa_clap tagasihoidlikud 3500 kg

Gut!Ninja Konks on?
Niipea kui võimalik , kindlasti hangin . Mul ju uus treila ootab juba Smile
"Mercedes и в Африке Mercedes"
Vasta
#16
GL ka ilus ja suur masin, aga kas G ei olnudki valikus?...IMO väga meeldib, samas sõita vist nii mugav ei oleIcon_rolleyes
Vasta
#17
G ja GL mugavuses ikka öö ja päev, üks ehitatud algselt xxxx aastat tagasi ja militaarmasinaks, teine spets tsiviil ja kaasajal.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#18
(03-06-2013, 04:28 PM)Mersuvend Kirjutas: GL ka ilus ja suur masin, aga kas G ei olnudki valikus?...IMO väga meeldib, samas sõita vist nii mugav ei oleIcon_rolleyes

Neil kahel ei ole midagi ühist peale tähe... Ning G igapäevaautona nõuab Suuri ja Karvaseid Mune.Eusa_whistle

Nojah, kui GLi alla keerata karvane rehv ja kesta pärast mitte väga nutta, siis maastikuvõimekus on vist ka lähedane.Eusa_think
Vasta
#19
arvata võib et "pisut" teistmoodi see G on, aga just see mingi müstiline aura, mis selle autoga kaasas käib on juba märkimisväärne...tasub ka mainimist et üllatavalt hästi hoiab hinda, ei saa sellest aruEusa_think
Huvipärast mingi aeg tagasi lihtsalt surfasin auto24-s ja võrdlesin S-klassi ja G hindasid...pmst alghind ju samast august aga kui võrrelda järelturgu siis nt. 2004 a. G eest saab mitu head aastat uuema S-klassi...

SRY ka väikse offtopicu eest...
Vasta
#20
Minu meelest jällegi G legendaarne ajatu disain kompenseerib tema robustsema oleku ning see töesti maitse asi. Ning kui veel tegemist AMG-ga siis pole isegi helisüsteemi vajaEusa_angel
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa v6sa 121 26,320 18-11-2024, 08:30 AM
Viimane postitus: v6sa
  X204 GLK350 CDI BlueEFFICIENCY 4Matic Ester 151 64,125 17-11-2024, 09:38 AM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a siimruz 68 36,814 11-09-2024, 10:28 AM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz S500, 2003, W220 - Marksus Marksus 10 1,447 03-07-2024, 04:55 PM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz W463 G55 AMG KOMPRESSOR 5.4 V8 368kW [2007] - nostromo nostromo 39 13,279 10-06-2024, 12:20 AM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes-Benz 300 SEL 6,3 1970, w109 - jyrgen20 jyrgen20 33 12,392 08-06-2024, 11:12 PM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes Benz CL 55 KOMPRESSOR AMG 368 kw 2004a " VALGE KOER" siimruz 55 9,193 18-05-2024, 10:04 AM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz S500, 2015, W222 - hellrix hellrix 38 13,636 14-04-2024, 02:37 PM
Viimane postitus: Sman
  Mercedes-Benz E 350 d 4MATIC ,S213, -17 - Alkohoolik Alkohoolik 36 6,935 10-03-2024, 02:56 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic Avantgarde AMG S212 ´13 - Alkohoolik Alkohoolik 10 3,390 06-02-2024, 11:42 AM
Viimane postitus: Alkohoolik



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne