Postitused: 207
Teemad: 16
Liitus: Apr 2010
Maine:
0
parem sound jh, aga oli sellejaoks vaja välja käia üle seitsme soti ? kahtlen
kuid siiski, rohkem huvi pakub küsimus kuhu sa paigutad sedaani need kõik seadmed ?
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(28-02-2013, 11:38 AM)Kaltsyum Kirjutas: ...
kuid siiski, rohkem huvi pakub küsimus kuhu sa paigutad sedaani need kõik seadmed ?
Ette armatuurlauda väikesed, ustesse teeb pesad keskmistele ja aknalauale ämbrid.
Postitused: 207
Teemad: 16
Liitus: Apr 2010
Maine:
0
1 komplekt komponente jääb ikka siis üle ju ja kuhu võimud paigaldad ?
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(28-02-2013, 12:22 PM)Kaltsyum Kirjutas: 1 komplekt komponente jääb ikka siis üle ju ja kuhu võimud paigaldad ?
Kuis üle? Vähegi mõistliku helijaotuse tarbeks peab nii ees kui taga ooema kõlar. Ning 4 võrdset ju ongi.
Ühe võimendi peksad pakiruumi. Esikõlareid võimendada vaja ei ole, pigem summutada. Kõige rohkem vajavad mürtsu jaoks särtsu tagumised.
Uksekõlarite võimendi paned sobivasse kohta. Näiteks kõrvalistuja istme alla - soe ja niiske koht - ussitab hästi.
Postitused: 207
Teemad: 16
Liitus: Apr 2010
Maine:
0
ma eeldasin, et esimeste komponentide tweetrid pannakse armatuurile, aga vist mitte siis .
ootaks omanikult ka kommentaare.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
(28-02-2013, 01:19 PM)Kaltsyum Kirjutas: ...
ootaks omanikult ka kommentaare.
v6sa rääkis täpselt ära kuidas paigaldan, ja kuna ka paiknen eestis siis tartu ja võruinimestel on mind võimalik rohkem näha(noh kes tahab võib alati numbri küsida )ja äkki kevad perioodi kokkutuleku vmsl on ka mind ootada sinna
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 207
Teemad: 16
Liitus: Apr 2010
Maine:
0
Kui tartu kandis oled ja mingi uuendus toimunud helitehnika vallas siis võid teada anda. vaataks üle küll
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
(28-02-2013, 06:39 PM)Kaltsyum Kirjutas: Kui tartu kandis oled ja mingi uuendus toimunud helitehnika vallas siis võid teada anda. vaataks üle küll
ütleme nii et esialgu ei tule see kõigeperfektsem,natuke hiljem välimuse kallal nokitseda, aga inimene kellega seda panen ütles et valmis saab siis peaks suht kvaliteetne ja Puhas heli tulema
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(01-03-2013, 12:04 AM)Alkohoolik Kirjutas: (28-02-2013, 06:39 PM)Kaltsyum Kirjutas: Kui tartu kandis oled ja mingi uuendus toimunud helitehnika vallas siis võid teada anda. vaataks üle küll
ütleme nii et esialgu ei tule see kõigeperfektsem,natuke hiljem välimuse kallal nokitseda, aga inimene kellega seda panen ütles et valmis saab siis peaks suht kvaliteetne ja Puhas heli tulema
Kuidas uksekõlarite kastid teed? Ilma kastita on tulemuseks totrus ja ümbruse reostamine oma maitse(tusega).
Miks esikõlarid valisid koaksiaalid? Pelgalt piiksureist jaotusfiltri taga ei oleks piisanud?
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Esikõlareid on vaja võimendada, makist tulev 2x15W ei ole piisav, eriti kui tagumised on võimendi järel.
Minu valik oleks olnud ette 3 ribalised, kõik eraldi ja korralikud filtrid vahel.
Taga ustes 2 ribalised, jällegi koos filtritega ja korralik bassikõlar, eraldi võimendiga.
Oli mul sama kompott 210 tulemus oli hea.
Kui tahad, siis mul on 124 jaoks tehtud bassi kõlar koos kastiga, ehitatud 124 pagassi järgi.
Ära ei müü. kui mõõte võid maha joonistada.
Kui tahd korraliku heli siis komponendid on üsna kallid, näiteks väga head tweefrid on juba ca 200€ paar!!!
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
01-03-2013, 06:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-03-2013, 06:40 PM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
see Õige korralik süsteem tuleb kunagi hiljem, esialgu jääb see, hiljem kui kunagi raha saab siis plaan soetada mõni Mercedes-Benz juurde endale, näiteks w123 sedaan kindlasti(vanaisa mälestuseks taastada), C124 või SEC, ja vbla isegi T124 universaal 4matic, aga see jääb hetkel tulevikku, käis mõte läbi suviseks perioodiks rootsi elu proovida , seal piisaalt teenib siis juba ostab varem mingi,
ja ütleme nii et isegi mu samsungi teloga kaasas olnud kõrvaklapppidel on parem heli kui hetkel autos
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Vähem targutamist, rohkem tegusid!
Lugedes teema pealkirja, peaks selline sisu ka sinu teemast leitav olema. Uuri ja tee järgi http://www.superturbodiesel.com/std/thread-1240.html
Üks mõnus teema STD foorumist, kus lihtsalt võetaks kätte ja tehakse valmis, tavaliselt käib üks suur spekuleerimine kas vabalthingav ikka peab vastu, targutamine pisiasjade üle jne. peab küll vastu ja nüüdseks juba mitmekordselt tõestatud.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
turbotamise plaan jääb hetkel natuke toppama, kuna käin koolis ja rahapole ehk maikuus saan tagasitööle ja tahaks sügiseks valmis saada, enda ideaalne plaan oleks kui üksväiketurbo (ehk loodame et see mis hetkel olemas,2.5ldisla oma) saaks tööle kuidagi ca 1500 või isegi madalamalt, ja suurem turbo mis hakkaks nii 2500-3000pöördelt, keegi oskab öelda kas mingi keevitusnippide vms asjadega saab mängida turbsi alguse käimaminemisega siis võib kirjutada. ja vbla saab tutttavalt ka 603 pumba ja teeb selle 6 plunserite peale või kui võimalus tekib siis veel suuremaks,
igatahes,auto pidavat olema parandatud, summa oli üllatavalt suur, aga vahetatud sai ka minujaoks asju, visko, küünlad, püsika, akende ja istmesoojenduste plokk, blokikaas oli tegemises, ei tea täpsemalt mis tehti, ja pmts terve plokk vahetati ära,pandi 210 turbomootori oma, koos kõigega nagu aru sain, kuna kuna hülssimine oli poolekallim,
ja vanablokk jääb endale, sellel silindrid ovaalseks kulunud ja selle ka vist olid surved paigast ära, nüüd on surveaste tagasi originaali kandis ehk 30+ i hope vms, ise pole küll veel autot kätte saanud ,aga autopidi hästi vaikselt käima,
ja see klõgina seletus öeldi nii et ,keegi on kütusepumpa näppinud ja kütus on paigast sätitud, nn tühikäigul pihustab liiga palju, ja esimesed 3-4 min kui eelsüüde veel taga siis jõuab mootor kütuse ärapõletada selle kuumusega vms, ja siis kui eelsüüde peale 3-4 min käimist välja läheb sis tuleb see klõgin tagasi aga vist pidi väiksem olema.
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 354
Teemad: 43
Liitus: Jan 2012
Maine:
1
Käimise ajal ei tohiks eelsüüde küll kindlasti järel olla.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
ma olen seda isegi kuulnud mitmest kohast et peale autokäimapanekut küünlad on taga paarminutit, ei ole küll 100% võimsusega nagu enne käivitamist aga ei mäletan nüüd kas mingi 50% või 25% võimsusega peale käivitamist on
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Oi jessas mis teooriad ja %
Relee on kas järgi või ei, relee juhtosa hoiab releed järgi jah peale moto käivitumist, aeg oleneb moto temp-ist. Relee ise ei anna mingit "poolt voolu" edasi, voolu lülitus küünaldele kas on või mitte. Venematel hõõgküünalde releedel nn. after glow jah puudub.
Kuna su autol pihustiotsad kusevad mingil määral, siis järgi olevad küünlad aitavad seda paremini põletada. Kui pump annaks rohkem kütust (mida ta ei tee), oleks sul tühikäik kõrgem mitte lagin mootoris. See pole bensiini mootor kus õhu juurdevool on drosseliga piiratud (tõsi, EGR-iga seoses mingi drossel on aga see töötab vähe teisiti). Seega kui on rohkem kütust, siis koheselt tõmmatakse ka rohkem õhku nagu vabalthingav seda teeb ja ongi tühikäik kõrgem. Aga sinu pump ei anna rohkem kütet nagu remondimees räägib.
Kuna hõõgküünlad on sedavõrd suur tarbija, siis nende tööle rakendamine madalama võimsuse juures tähendaks sagedusmuunduri kasutamist või paralleelselt ühendatud küünalde ühendamist osaliselt jadamisi- tootmise seisukohalt on see mõtetu kulu, odavam on küünlaid täiel võimsusel susistada
Postitused: 207
Teemad: 16
Liitus: Apr 2010
Maine:
0
20-03-2013, 09:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-03-2013, 09:51 PM ja muutjaks oli Kaltsyum.)
Eelsüüte küünlad on järel ka siis kui auto käib, teatud hetkeni(külma mootori kohta käib see). Mõned minutid ainult.
Muidu ajaksid kõik diisel autod käivitades sinist suitsu külmast kütusest.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
aga pihusti otsad said vahetatud, ja peale seda oli täpselt sama asi ikka, milles siis asi võib olla, kuidas ntx aru saada et vaakumpumbas see viga ?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(20-03-2013, 09:51 PM)Kaltsyum Kirjutas: ...
Muidu ajaksid kõik diisel autod käivitades sinist suitsu külmast kütusest.
See on huvitav teooria. Sooja kütusega seda muret siis ei oleks?
Oled oma autoga sõitnud ka või ainult ootad ja loodad?
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
(20-03-2013, 11:02 PM)v6sa Kirjutas: (20-03-2013, 09:51 PM)Kaltsyum Kirjutas: ...
Muidu ajaksid kõik diisel autod käivitades sinist suitsu külmast kütusest.
See on huvitav teooria. Sooja kütusega seda muret siis ei oleks?
Oled oma autoga sõitnud ka või ainult ootad ja loodad?
ma nüüd ei tea kas päris töösooja mootoriga see hääl on, hetkel on ta nagu nn valmis, aga vaja järgi minna, ja pole võimalust hetkel ise minna.
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
|