Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi
#21
(10-01-2013, 10:49 PM)Werewolf Kirjutas: No Lesvenis oskavad nad sulle kindlasti väga täpselt öelda, kas peale sillajuppide vahetust peab karbiga ka midagi ette võtma või mitte ja kas seda kannatab peale keerata või vajad järgmist karpi.

Seal Kadaka lammutuse remondis pole ma ise käinud, seega ei oska kommenteerida, mida nad oskavad ja kui hästi, aga lammutuse enda töötajatele oli küll kohati üsna raske selgex teha, mida ma soovin, kuna suhtumine oli põhiliselt selline, et nemad jagavad täpselt, kuidas MB-del kõik on ja klient on puruloll ja teda pole mõtet korralikult kuulata vaid tuleb kohe hakata vaidlema ja kliendile selgex tegema, mida ta nende arust vajab.

HahahEusa_clap tõesti see päss kes seal neid osasi müüb on jube MB teadja enda arust. Kui ostsin MB siis ma ei teadnud sellest midagi ja siis nagu tundus tast kasu olevat- jagas nagu asja küll. Kuid nüüd tagantjärgi hakkan mõtlema siis ta üritas kogu aeg midagi veel mulle maha müüa mida mul vaja polnudBig Grin

Aga jah, homme on plaanis lasta neil siis seda roolikarpi ka vaadata, ja üldse peaks mainima, et las vaatavad siis juba muid kuluosasi ka mis roolikarbiga seotud. Tegelt mul on suht väike loks sees, nii umbes 3%- kahe sõrme jagu.

Tahaks selle iluduse rooli nii keerata, et ei ole mingit loksu, kuigi juba praegugi on väga hea juhitavus.

Vasta
#22
Pole "Röövlil" häda midagi Unibrow Päris pull vana minuarust. Muidugi vahel lähed paari tüüblit ostma ja lõpetad tunni aja pärast igasugu seiklusjutte maalt ja merelt kuulnuna. Aga ma korra otsisin ka tühikäigu ja käivitusprobleemile abi temalt. Tema oli just see, kes soovitas teatud punktid üle käia. Laenas asju välja, et "mine proovi ja kui selle vahetus ei aita, too tagasi". Nii sain ikka üks kümme erinevat molekuli autol ära vahetada, enne kui tuli välja õige viga - ÜPR Eusa_liar
E55 AMG
Vasta
#23
(11-01-2013, 02:49 PM)Lahekas Kirjutas: Pole "Röövlil" häda midagi Unibrow Päris pull vana minuarust. Muidugi vahel lähed paari tüüblit ostma ja lõpetad tunni aja pärast igasugu seiklusjutte maalt ja merelt kuulnuna. Aga ma korra otsisin ka tühikäigu ja käivitusprobleemile abi temalt. Tema oli just see, kes soovitas teatud punktid üle käia. Laenas asju välja, et "mine proovi ja kui selle vahetus ei aita, too tagasi". Nii sain ikka üks kümme erinevat molekuli autol ära vahetada, enne kui tuli välja õige viga - ÜPR Eusa_liar

Ega tal midagi hullu viga pole jah. Abivalmis nagu üks müügimees olema peabBig Grin
(10-01-2013, 11:58 PM)Dave88 Kirjutas:
(10-01-2013, 10:49 PM)Werewolf Kirjutas: No Lesvenis oskavad nad sulle kindlasti väga täpselt öelda, kas peale sillajuppide vahetust peab karbiga ka midagi ette võtma või mitte ja kas seda kannatab peale keerata või vajad järgmist karpi.

Seal Kadaka lammutuse remondis pole ma ise käinud, seega ei oska kommenteerida, mida nad oskavad ja kui hästi, aga lammutuse enda töötajatele oli küll kohati üsna raske selgex teha, mida ma soovin, kuna suhtumine oli põhiliselt selline, et nemad jagavad täpselt, kuidas MB-del kõik on ja klient on puruloll ja teda pole mõtet korralikult kuulata vaid tuleb kohe hakata vaidlema ja kliendile selgex tegema, mida ta nende arust vajab.

HahahEusa_clap tõesti see päss kes seal neid osasi müüb on jube MB teadja enda arust. Kui ostsin MB siis ma ei teadnud sellest midagi ja siis nagu tundus tast kasu olevat- jagas nagu asja küll. Kuid nüüd tagantjärgi hakkan mõtlema siis ta üritas kogu aeg midagi veel mulle maha müüa mida mul vaja polnudBig Grin

Aga jah, homme on plaanis lasta neil siis seda roolikarpi ka vaadata, ja üldse peaks mainima, et las vaatavad siis juba muid kuluosasi ka mis roolikarbiga seotud. Tegelt mul on suht väike loks sees, nii umbes 3%- kahe sõrme jagu.

Tahaks selle iluduse rooli nii keerata, et ei ole mingit loksu, kuigi juba praegugi on väga hea juhitavus.

Käisin siis Lesvenis ära ja selguski , et roolikarpi andis veel natukene keerata, ning nüüd pole loksust haisugi. Kõik sillad on mõnusad jäigad ja rool keerab nagu uuel autol.

Silla regull jäi tegemata kuna ajaliselt ei jõudnud- see nädal ilmselt panen uue aja.

Tervitades
Vasta
#24
Vedas sul roolikarbiga siis, üldiselt need väga kulunud ja suurt keerata pole midagi.

Uut osta eriti ei jõuaks ka, suht kulla hinnas.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#25
(14-01-2013, 01:10 PM)Karl Kirjutas: Vedas sul roolikarbiga siis, üldiselt need väga kulunud ja suurt keerata pole midagi.

Uut osta eriti ei jõuaks ka, suht kulla hinnas.

Uurisin jah seda asja. 2300€ on uusBig Grin auto hind põhimõtteliselt.

Kas see jutt võib vastata tõele, et osad jupid mis hetkel on veel A osana võivad Eestis müügilt kaduda. Kuna näiteks mul natukene kulunud roolivarda keskosa vms. Ja öeldi, et praegu on veel A osa saadaval kuid nende vanade autotega võib juhtuda, et üks hetk Eestist enam ei saa kuna nõudlus väike ja pole mõtet siia importida. Soovitatid see igaks juhuks ära osta kuna hiljem võib minna maksma kaks- kolm korda rohkem. Ise enesest A osa pold kallis ka 50 euri ringis.

Terv.
Vasta
#26
Roolikarbile peaks olema võimalik nö remondikomplekti tellida. Ma uurisin Silberist seda enda kuuele ja nad saatsid vastu 3 varianti piltidega, et millist osa parajasti vaja on. Enamasti koosnes see igasugu mutritest ja vidinatest, polegi jõudnud sellega hetkel rohkem tegeleda. Hindu ei ole ma ka uurinud veel Silberist.
Vasta
#27
(14-01-2013, 07:17 PM)Dave88 Kirjutas: ...
Kas see jutt võib vastata tõele, et osad jupid mis hetkel on veel A osana võivad Eestis müügilt kaduda.
...

Maailmast saavad otsa, Eestis pole koha epal niikuinii midagi. Kui just laonurgaleiud välja arvata.
Vasta
#28
(14-01-2013, 07:27 PM)Iphica Kirjutas: Roolikarbile peaks olema võimalik nö remondikomplekti tellida. Ma uurisin Silberist seda enda kuuele ja nad saatsid vastu 3 varianti piltidega, et millist osa parajasti vaja on. Enamasti koosnes see igasugu mutritest ja vidinatest, polegi jõudnud sellega hetkel rohkem tegeleda. Hindu ei ole ma ka uurinud veel Silberist.

Peab minema uurima kui aega leiab.
tänud info eest!
Vasta
#29
Mõned pildid pärast pesu. Suvel tehtud.

[Pilt: 56872-2012-06-11_21.28.59.jpg]
[Pilt: 84633-2012-06-11_21.31.17.jpg]
[Pilt: 35428-2012-06-11_21.33.07.jpg]

Vasta
#30
Katsu roostest lahti saada, toonimata klaasidega akvaariumina näeb täitsa kena ja originaalne välja.
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta
#31
See on see auto, mis Tõnismäel seisab pidevalt, eks?
Ma käin koolis seal lähedal ja imetlen iga kord, kui mööda jalutan Smile
Vasta
#32
Tagumise põrkeraua auklik kroomliist jääb enim silma-muidu paistab suht kenakeThumbsup Ja sellisele klassikule mitte mingit tooniEusa_naughty

Need W124? orig. veljekapslid vahetaks ka 15"-16" ilusate valuvelgedede vastu-ei maksa tänapäeval enam suurt midagi.
Vasta
#33
(22-01-2013, 09:30 PM)ReinGSM Kirjutas: Katsu roostest lahti saada, toonimata klaasidega akvaariumina näeb täitsa kena ja originaalne välja.

Kevadel ongi plaanis iluvigadega tegeleda. Ja originaalis olen üritanud nii palju kui võimalik ka seda hoida.
(22-01-2013, 11:49 PM)Iphica Kirjutas: See on see auto, mis Tõnismäel seisab pidevalt, eks?
Ma käin koolis seal lähedal ja imetlen iga kord, kui mööda jalutan Smile

Tundub, et me käime vist ühes koolisBig Grin nädalavahetuseti ülenädala võib seda tõesti seal seismas näha. Keegi käib veel ühe 126 seal koolis, aga see on vist diisliks ümberehitatud ja I gen.ning suhteliselt nutuses seisus.

(23-01-2013, 05:10 AM)nostromo Kirjutas: Tagumise põrkeraua auklik kroomliist jääb enim silma-muidu paistab suht kenakeThumbsup Ja sellisele klassikule mitte mingit tooniEusa_naughty

Need W124? orig. veljekapslid vahetaks ka 15"-16" ilusate valuvelgedede vastu-ei maksa tänapäeval enam suurt midagi.

Kroomliistu suhtes kui hästi läheb saan ühelt kodanikult, originaalid ja tal on neid üle- seega eeldan et soodsamalt kui poest. Tegelikult teine külg autol on natukene silmariivav- teema alguses on piltidelt näha- esitiivas on väike auk ja tagumine uks on väikse tõksu kunagi saanud- ning plastik liist uksel punnitab eemale- need on kevadel kõige esimesed keretööd mis ära plaanin teha. Esimene Mercedes-Benz mul, ja juba väga jumaldan seda autot. Tahakski osta enne järgmist talve w124 diisli kõrvale ja selle hobikaks jätta.

Ja klaasile pole mingit toonkilet plaanis panna- minu arust on üldse inetu kui toonkile autodel on- muidugi teine asi on kui tuleb originaalis toon.

Märtsi kandis on plaanis velgedega tegeleda. tahaksin ideaalis monoblocke r17 oleks hea aga r18 käiks ka.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 300SE 1987 W126 - ashton ashton 34 6,232 04-10-2024, 09:24 PM
Viimane postitus: Rolz
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,207 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  MB 300SE '88 W126 Sm.Tihhonov Sm.Tihhonov 32 37,116 21-01-2023, 03:11 AM
Viimane postitus: Sm.Tihhonov
  560 SE, 1990, W126 - Sm. Västrik Sm. Västrik 86 84,828 05-11-2022, 11:43 AM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  MB 260SE '90 W126 (Riigikantselei) - Sm.Tihhonov Sm.Tihhonov 188 258,085 23-02-2022, 10:42 PM
Viimane postitus: Sm.Tihhonov
  Mercedes-Benz 420 SEL, 1988, w126- Marek89 Marek89 32 9,707 19-04-2021, 10:40 PM
Viimane postitus: Marek89
  Mercedes-Benz S-klass W126 1981 - Kristooo Kristooo 3 2,540 14-01-2021, 10:19 PM
Viimane postitus: ReinGSM
  MB 280SE W126 1983 mydimees mydimees 17 10,350 02-05-2020, 11:03 PM
Viimane postitus: mydimees
  Mercedes-Benz 500 SE, 1981, w126 LagediRix 0 2,366 12-05-2019, 01:06 AM
Viimane postitus: LagediRix
  Mercedes-Benz 500 SEC, 1990, w126 - taaniel taaniel 45 44,796 14-06-2018, 07:54 AM
Viimane postitus: secman



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne