12-06-2012, 06:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-12-2012, 01:04 PM ja muutjaks oli jegesmesh.)
Mark: Mercedes-Benz
Mudel: 300SD
Kere: W126
Võimsus: 65 kW
Mootori valem: 3.0 R5
Läbisõit: 374'600 km
Väljalaskeaasta: 1983
Käigukast: Automaat
Värvus: Hall
Lisavarustus: El.katuseluuk, elektrooniline antenn, kesklukk, käetugi ees ja taga, el.peegel, tulede kojamehed, ABS, Blokisoendus.
Soetasin siis kuu-poolteist tagasi teise MB kuna vana oli omadega väga läbi ja W124 (ei ole W124 vastu midagi, aga unistus oli ikka W126). Autol tehtud mootori vahetus, 2.8E'lt 3.0D'le. Passis ilusti ümberehitusena kirjas.
Tollel ikka oluliselt kere parem, aga tööd ikka on. Taha oli paugu saanud ja oli mäda ka tagant, sellepärast oli tal tagaosa ära lõigatud ja uus oli asemele pandud pleki ja kruvidega. Seega tuli see külge keevitada mis on tänaseks tehtud, aga tahaks veel kohendamist. Varem asendatud tiivakaar tuli uuesti ära lõigata, kuna oli mõne üksiku punktiga kinni lastud ja pahtel oli mõrasid täis. Kerejoon ei jooksnud ka tänu sellele kokku, sai siis see ära lahendatud. Nüüd vaja aind mõlemal pool pagassipõhja keevitada need "lohud" ja siis peaks olema valmis. Tagaakna alumine serv nagu ikka kuuestel mäda.
Esiosa oli enam-vähem, ees karbi otsas oli auk, roolivarda augu all oli ka auk ja ees tulede kõrval olevad plekid oli mädad. Ülejäänud oli viisakas. Tiibade kohapealt olen dilemma ees, kas ära vahetada või siis ära remontida, eks näis.
Põhjas, kere liitekohad olid kahtlased. Üks oli isegi lahti murdunud, selle keevitasin kinni ja seal kandis oli põhjas auk ka, see sai ka ära lapitud. Teine mis oli ka kahtlane sai ka just in case ära keevitatud. Ülejäänud põhi oli väga heas korras.
Veermik oli täitsa hea va üks tagumine rattalaager. Tagumist stabikavarrast ei ole millegi pärast, selle peaks ka ikka otsima uue.
Ülekandega oli väike jama. Üks poolteljeots oli LÄBI. Kogu see jama mis seal sees peaks olema oli kadunud koos kaitsekummiga, alles oli aind poolteljeotsa korpus ja pooltelje enda ots (see kolmeharuline). Ühe sõnaga pooltelje lõtk oli umbes 4-5cm! Kuna sain kaasa teise tagasilla millel oli 3.0D differ (all oli 2.8E oma), korralikud poolteljed ja rummud (alloleval sillal oli ühe rummu poldiaugud suuremaks tehtud). Diffri ja kardaani kummimuhv oli ka juba praguline, selle vahetasin ära. Kardaani vahepukk oli läbi, selle vahetasin ära. Diffri see suur puks millega ta toetub kere külge oli läbi, vahetatud. Diffriõli sai vahetatud ja tagumisele kaanele sai uus tihend pandud. Vahetada on vahetada vaja silla juures veel piduriketta plekid (pole 7mm kuuskantvõtit leidnud veel). Sillale sai üksiti värvkiht ka peale tõmmatud, et oleks alt vaadates ilusam vaatepilt. Loomulikult enne silla alla panekut sai põhi ka veel roostekrunti ja mastiksit.
Mootor on korralik, soojast peast läheb paugust ilma eelsüüteta käima. Külmast mitte, uusi küünlaid on vaja. Mõtlesin reguleerida klappe ka igaksjuhuks ja tuli välja, et klapi vahesid ei olnudki. Käigukast töötab väga hästi. Käike vahetab ilma jõhksuta ja libisemata. Loomulikult nagu uue autoga ikka on vaja ju testida kas auto liigub ja kas ratast ikka ringi tõmbab (mitte, et ma rullnokk oleksin, aga niimoodi saab ju teada milleks üldse auto võimeline on). Üllataval kombel tõmbas kruusal korralikult kaks rattast ringi, ja ega asfaldi peal kiirendus paha polnud. Enda vanast W124 oleks see nagu postist mööda pannud. Igatahes 100km/h tuli päris kiiresti kätte. See oli küll 2.8E diffriga, niiet praegust kiirendust 3.0D diffriga ei oska öelda.
Ega muud enam ei oskagi rääkida, panen mõne pildi ka.
Selline oli alguses.
Selline nüüd.
Mudel: 300SD
Kere: W126
Võimsus: 65 kW
Mootori valem: 3.0 R5
Läbisõit: 374'600 km
Väljalaskeaasta: 1983
Käigukast: Automaat
Värvus: Hall
Lisavarustus: El.katuseluuk, elektrooniline antenn, kesklukk, käetugi ees ja taga, el.peegel, tulede kojamehed, ABS, Blokisoendus.
Soetasin siis kuu-poolteist tagasi teise MB kuna vana oli omadega väga läbi ja W124 (ei ole W124 vastu midagi, aga unistus oli ikka W126). Autol tehtud mootori vahetus, 2.8E'lt 3.0D'le. Passis ilusti ümberehitusena kirjas.
Tollel ikka oluliselt kere parem, aga tööd ikka on. Taha oli paugu saanud ja oli mäda ka tagant, sellepärast oli tal tagaosa ära lõigatud ja uus oli asemele pandud pleki ja kruvidega. Seega tuli see külge keevitada mis on tänaseks tehtud, aga tahaks veel kohendamist. Varem asendatud tiivakaar tuli uuesti ära lõigata, kuna oli mõne üksiku punktiga kinni lastud ja pahtel oli mõrasid täis. Kerejoon ei jooksnud ka tänu sellele kokku, sai siis see ära lahendatud. Nüüd vaja aind mõlemal pool pagassipõhja keevitada need "lohud" ja siis peaks olema valmis. Tagaakna alumine serv nagu ikka kuuestel mäda.
Esiosa oli enam-vähem, ees karbi otsas oli auk, roolivarda augu all oli ka auk ja ees tulede kõrval olevad plekid oli mädad. Ülejäänud oli viisakas. Tiibade kohapealt olen dilemma ees, kas ära vahetada või siis ära remontida, eks näis.
Põhjas, kere liitekohad olid kahtlased. Üks oli isegi lahti murdunud, selle keevitasin kinni ja seal kandis oli põhjas auk ka, see sai ka ära lapitud. Teine mis oli ka kahtlane sai ka just in case ära keevitatud. Ülejäänud põhi oli väga heas korras.
Veermik oli täitsa hea va üks tagumine rattalaager. Tagumist stabikavarrast ei ole millegi pärast, selle peaks ka ikka otsima uue.
Ülekandega oli väike jama. Üks poolteljeots oli LÄBI. Kogu see jama mis seal sees peaks olema oli kadunud koos kaitsekummiga, alles oli aind poolteljeotsa korpus ja pooltelje enda ots (see kolmeharuline). Ühe sõnaga pooltelje lõtk oli umbes 4-5cm! Kuna sain kaasa teise tagasilla millel oli 3.0D differ (all oli 2.8E oma), korralikud poolteljed ja rummud (alloleval sillal oli ühe rummu poldiaugud suuremaks tehtud). Diffri ja kardaani kummimuhv oli ka juba praguline, selle vahetasin ära. Kardaani vahepukk oli läbi, selle vahetasin ära. Diffri see suur puks millega ta toetub kere külge oli läbi, vahetatud. Diffriõli sai vahetatud ja tagumisele kaanele sai uus tihend pandud. Vahetada on vahetada vaja silla juures veel piduriketta plekid (pole 7mm kuuskantvõtit leidnud veel). Sillale sai üksiti värvkiht ka peale tõmmatud, et oleks alt vaadates ilusam vaatepilt. Loomulikult enne silla alla panekut sai põhi ka veel roostekrunti ja mastiksit.
Mootor on korralik, soojast peast läheb paugust ilma eelsüüteta käima. Külmast mitte, uusi küünlaid on vaja. Mõtlesin reguleerida klappe ka igaksjuhuks ja tuli välja, et klapi vahesid ei olnudki. Käigukast töötab väga hästi. Käike vahetab ilma jõhksuta ja libisemata. Loomulikult nagu uue autoga ikka on vaja ju testida kas auto liigub ja kas ratast ikka ringi tõmbab (mitte, et ma rullnokk oleksin, aga niimoodi saab ju teada milleks üldse auto võimeline on). Üllataval kombel tõmbas kruusal korralikult kaks rattast ringi, ja ega asfaldi peal kiirendus paha polnud. Enda vanast W124 oleks see nagu postist mööda pannud. Igatahes 100km/h tuli päris kiiresti kätte. See oli küll 2.8E diffriga, niiet praegust kiirendust 3.0D diffriga ei oska öelda.
Ega muud enam ei oskagi rääkida, panen mõne pildi ka.
Selline oli alguses.
Selline nüüd.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap