Teema hinnang:
  • 2Hääli - 3 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz E250 DIESEL, 1996 (FACELIFT), S124 OM605 83kW 2.5 R5 20V - nostromo
#1
[Pilt: 48958-IMG_0709.JPG]
[Pilt: 65453-IMG_0702.JPG]
[Pilt: 66624-IMG_0701.JPG]
[Pilt: 47478-IMG_0707.JPG]
[Pilt: 27777-IMG_0698.JPG]
[Pilt: 22342-IMG_0710.JPG]
[Pilt: 56849-IMG_0694.JPG]
[Pilt: 69484-IMG_0693.JPG]

VIN: WDB1241861F343736

R5
20V
2.497 cm3
Surveaste: 22,0
113 hp / 83 kW @ 5000 RPM
173 Nm @ 2000-4600 RPM

Paak: 72 l

Veljed: 15 x 6,5
Rehvid: 195 / 65 91H

Max kiirus: 177 km/h

0-100 km/h: 17,0 sek

l/100km:

-90 km/h  6,2
-120 km/h 8,1
-linnas      9,3

Teljevahe:      2,8    m

Pikkus:            4,765 m
Laius:              1,74 m
Körgus:            1,49 m

Pöörderaadius: 11,27 m

Täismass:  2190 kg
Mass:        1540 kg
Kandevöime: 650 kg

chassbm 124186
chass_ident 1F343736
subbm1 186
engine 605911 12 015984                   
front_axle2 BE2010S1141401621134                   
interior 001                                   
lights         HELLA                     
model_idx 4
order_num1 0523343672
paint1 269 Tourmaline Green Metallic / Brilliant Emerald Pearl           
retarder 1 951219       
transmission 722434 03 918408                   
wiper     BOSCH                                           

036 Unknown
240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR
291 AIRBAG FOR FRONT PASSENGER
300 Unknown
304 ODDMENTS TRAY, FRONT WITH SOCKET
404 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT LEFT
420 AUTOMATIC TRANSMISSION 4-GEAR
440 TEMPOMAT (CRUISE CONTROL)
515 MB RADIO CLASSIC WITH TRAFF. MESS., RDS
541 DOUBLE ROLLER BLIND USD.AS LUGG.AND PASSENG. GUARD
550 TRAILER COUPLING
570 FOLDING ARMREST, FRONT
580 AIR CONDITIONING
584 ELECTRIC WINDOW LIFTER, 4-WAY, V 124, 6-WAY
591 Unknown
620 AIR POLLUTION CONTROL
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
885 HIGHTEN THEFT PROTECTION
269 Unknown
001 Unknown

Esmane reg. 08.01.1996 ehk selle kere viimane tootmisaastaThumbsup

automaat (4-käiguline)
tumeroheline metallik 269
must/hall riidesisu (isale poleks nahk meeldinudki)
Ls: 327.000km
konditsioneer
kesklukk (2 puldiga originaalvötit)
4x el. aknad
2x el. peeglid koos soojendustega
2x istmesoojendused
ortopeediline juhiiste (harvaesinev lisa-vähemalt diislil)
püsikiirusehoidja

15" valuveljed koos 195 / 65 DUNLOP lamellidega (originaalmööt)
tagumine klaasiring toonitud
originaal konks

Roostet prakt pole v.a. paar väikest täppi. Eelmine omanik teinud kogu põhja mastiksiga kokku + pannud uued logarid.

Esiklaasis mõra.
Vasta
#2
terve
vigadest saan sulle saladust avada et käigukast oli remonditud mitu aastat tagasi ja praegu hakkasid problemiid jälle , kui ta pole vahetanud kasti !
Vasta
#3
Seda ta rääkis jah et vist 2. käik libiseb veidi ja et oli remontinud mingis oskamatus kohas kuid samas esmasöidul nagu ei häirinud. Eks kui hullemaks läheb peab R129 juurde aja kirja panema.
Vasta
#4
Miks punktidel "vead" ja "plaanis" ainult üks kattuvus on (iste), seevastu selle asemel, et kõik vead korda teha, on nimekirja tekkinud mingid beckerid ja valuveljed, mille puudumine ei olnud viga....>? Eusa_naughty


P.s. Teen selle juhiistme korda kui vaja, auku näha ei jää. 60€.
Vasta
#5
Olles lugenud teemaalgataja CL600 teemat ja mis summad tal kulusid remondile siis usun, et punkti "Vead" all olevad asjad saavad kindlasti likvideeritud. Aga eks ta oskab ise piisava selgituse anda, kui vajaSmile
Vasta
#6
Huvitav, kas tegu on ühega viimastest? Lõppes ju selle kere tootmine 1996 esimesel poolel...

Kliima vajab kindlasti täitmist. Tõsi, enne seda tasuks ikka survetest ja vaakumkuivatus teha (aga seda tead ju isegi...). Nii vana masinaga mine ikka Üllari juurde, need tänapäevased "täitjad" ei mõista arvutita süsteeme...

Ära siis unusta, et turbomootor tahaks kord nädalas ikka kepse sirutada - muidu teeb tahm umbsõlme pesa... Kui vanemad sõidavad tasa ja targu, peab seda tegema iganädalase hoolduse raames.Ninja

Doppelrollo liigub korralikult? Kinnitused luugile on terved? Pildil on maha lastud (ilmselt träni varjamiseks)...

Tume auto musta sisuga on üsna soe kogemus suvel... Õnneks riie ei põleta.

Istmesoojendused riidesisul on harvaesinev (kuid talvel ülimõnus) lisa.

Käigukasti libisemine on halb märk, kuid see kast on lihtsalt reguleeritav. Meil on isegi teema selle kohta olemas... Aga enne kontrolli õli olemasolu...
Vasta
#7
Hetkel kiire elu jalgpallilainel kuid eilse 12.06.2012 seisuga sai tehtud 327.000km peal Õle tänaval (töökoja nime ei mäleta kuid korralik puhas koht) õli- ja filtrivahetus ja pandud sama õli mis varem oli ehk Mobil 1 10W-40 poolsünt 7L (3.90eur/l). Mis tundub aga veidi palju kuna õlivarras näitas ca 5mm üle maxi-kas see on väga hull? Samuti vahetatud õhufilter.

Kokku 54eur.

Kastis käivad käiguvahetusega üpris karmid jõnksud/paugud kui gaasi peal hoida-vähemalt ülesvahetusel. Samas kui enne käiguvahetust gaas maha võtta siis pole käiguvahetust tundagi.

Kast peaks olema siis VIN-i järgi vana neljane: 722 434 03 918 408

Toodeti vist kuni 02.1996.

Konditsioneeril pidavat mingi anduri ära vahetama-olevat muidu täidetud. Eks peab millalgi jah Üllari juurde minema.

Stihl-jätan pakkumise meelde kuna koos õhkpatjatega sama värvi korralikku juhiistet leida vist pea võimatu.
Vasta
#8
(13-06-2012, 06:43 PM)nostromo Kirjutas: Kastis käivad käiguvahetusega üpris karmid jõnksud/paugud kui gaasi peal hoida-vähemalt ülesvahetusel. Samas kui enne käiguvahetust gaas maha võtta siis pole käiguvahetust tundagi.

Kast peaks olema siis VIN-i järgi vana neljane: 722 434 03 918 408

Kindel et vaakum ühendused korras? Pumba küljes regulaator, mis kasti küljes olevale vaakum modulaatorile vaakumit doseerib. Kui kusagil leke, siis vaakumit modulaatorisse ei jõua ja vahetab pauguga. Põhjagaasiga vahetused OK?

Esmane registreerimine ei võrdu tootmisaasta, aga uue tüübi neli on küll. Kas ka tootmisaasta 1996?
Vasta
#9
Põhjagaasiga pole veel eriti proovinud vahetada. Tootmisaasta kohta ei oska öelda.

Eile sai siis 5tk (1 varurattale) AMG STYLE II MONOBLOCK 15"x7" ET37 W202 C-klassi originaalvelge ostetud (toodetud 1992+1993) millele saaks praegused 195 / 65 / 15 DUNLOP M+S originaalmõõdus rehvid ümber tõsta et jääks Tallinna pommiaukudes võimalikult pehme.
Vasta
#10
(19-06-2012, 05:14 PM)nostromo Kirjutas: ...
Eile sai siis 5 AMG 15"x7" originaalvelge ostetud millele saaks praegused 195 / 65 / 15 originaalrehvid ümber tõsta et jääks Tallinna pommiaukudes võimalikult pehme.

Kui tegu ei ole just eriti kumerate külgedega rehvidega, siis jääb 195 rehvi korral 7" velje serv väljapoole - äärekivid kraabivad ära. Ära küsi, kust ma seda tean...Puke

Paugutav kast lõhnab vaakumiprobleemi järgi. Kontrolli kõigepealt voolikute seisu.

5 mm üle on palju. Samas, kui käib ja õli vahtu ei peksa, siis pole vast hullu.
Väidetavalt võib 10 mm üle täitmise korral vänt õliga kokku puutuda...
Vasta
#11
Eks neil ostetutelgi olid ääred vähem-rohkem kriibitud kuid hetkel nende taastamiseks ei soovi rohkem kulutada kuna läheks kallimaks kui veljed ise maksid.

Täna sai ka MB originaal ALPINE AUDIO 10CD MF2199 eemaldatava paneeliga CD-makk ostetud. Nüüd vaja leida kes hetkeloleva JVC CD-maki korralikult välja vahetaks-soovitused oodatud.

Taga siis 2 x 8-PIN + 1 x 3-PIN (vist CD-vahetaja ehk pole vaja) + raadiootsik + 10A kaitse.
Vasta
#12
Kellel identne (soovitavalt ka ortopeediline ja veel parem kui ka kustutiga) korralik ilma aukudeta ja kulumata juhiiste siis sooviks isa omaga välja vahetada + annaks vaheraha.

Pilt enda istmest millel hetkel katteks lambanahk.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#13
2 väikest kuid äärmiselt tüütut viga veel tekkinud:

1) Armatuuri ja keskkonsooli valgustus mõnel korral põleb ja mõnel korral ei põle-külmjoode?

2) Juhi ja kõrvalistuja turvavööde pingutid ehk need mis peaks vöö pessa tagasi tõmbama ei tööta-vaid mitmekümne lühikese sikutamise/sissesurumisega läheb tagasi oma pessa-mingi vedru väsinud?

Ja oskab keegi öelda kas talle 17" x 8" ET37 veljed koos 225 / 45 / R17 rehvidega mahuvad? Originaalvedrud ehk auto üsna kõrgel. Tahaks suvekomplektiks.
Vasta
#14
(07-11-2012, 02:02 AM)nostromo Kirjutas: Ja oskab keegi öelda kas talle 17" x 8" ET37 veljed koos 225 / 45 / R17 rehvidega mahuvad? Originaalvedrud ehk auto üsna kõrgel. Tahaks suvekomplektiks.

Mahuvad vabalt, ise sõidan samade näitajatega. Hetkel isegi väiksel C`l samad mõõdud, ET vaid 35.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#15
Kinnitan Hentsi fakti ka omalt poolt. Endalgi 200D-l 17x8" veljed, ET 37 ja rehvid täpselt sama mõõduga ning auto üsna kõrge, kannatab isegi kõvasti madalamaks lasta Nod
Vasta
#16
Selge, tänud. Aga need ülejäänud 2 küssi-peab vist Lesvenisse või Horti aja kinni panema?

Pole plaanis endal parandada-tahaks vaid foorumi arvamust milles vead võivad olla.
Vasta
#17
(07-11-2012, 02:02 AM)nostromo Kirjutas: 2 väikest kuid äärmiselt tüütut viga veel tekkinud:

1) Armatuuri ja keskkonsooli valgustus mõnel korral põleb ja mõnel korral ei põle-külmjoode?

2) Juhi ja kõrvalistuja turvavööde pingutid ehk need mis peaks vöö pessa tagasi tõmbama ei tööta-vaid mitmekümne lühikese sikutamise/sissesurumisega läheb tagasi oma pessa-mingi vedru väsinud?

Ja oskab keegi öelda kas talle 17" x 8" ET37 veljed koos 225 / 45 / R17 rehvidega mahuvad? Originaalvedrud ehk auto üsna kõrgel. Tahaks suvekomplektiks.

vaheta valgustuse regulaatori mis asub spidomeetri peal

türvavööd vaheta ära ja unusta !
Vasta
#18
Armatuuri ja keskkonsooli valgustugevust saab reguleerida odomeetri nullimisnuppu keerates. Seal on reostaat, mis kipub ära kuluma. Minul põleb valgustus ainult nupu ühes kindlas asendis, kogu ülejäänud vahemik on ära kulunud. Proovi seda nuppu hästi vaixelt edasi tagasi krudida, kuni valgustus põlema jääb.

Turvavöödega mul sama jama, aga ma ise kahtlustan, et vööde servad on karedax kulunud ja vöö ise ei libise enam korralikult tagasi. Ega seal sel juhul muud varianti pole kui vööd välja vahetada.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#19
22.03.2013

Uus generaatori tablett 34.- Lesvenis.
Vasta
#20
Sai ostetud W140 originaal puit/nahkrool koos SRS Airbagiga

140 460 11 98904500

Mille plaanisin algselt enda S124 4MATIC-ule panna kuid selgus et 4MATIC töötab vaid tehase originaalrooliga. Eks katsun siis isale "pähe määrida".
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a siimruz 68 36,813 11-09-2024, 10:28 AM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz S500, 2003, W220 - Marksus Marksus 10 1,445 03-07-2024, 04:55 PM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz W463 G55 AMG KOMPRESSOR 5.4 V8 368kW [2007] - nostromo nostromo 39 13,278 10-06-2024, 12:20 AM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes-Benz 300 SEL 6,3 1970, w109 - jyrgen20 jyrgen20 33 12,392 08-06-2024, 11:12 PM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes Benz CL 55 KOMPRESSOR AMG 368 kw 2004a " VALGE KOER" siimruz 55 9,193 18-05-2024, 10:04 AM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz S500, 2015, W222 - hellrix hellrix 38 13,633 14-04-2024, 02:37 PM
Viimane postitus: Sman
  Mercedes-Benz E 350 d 4MATIC ,S213, -17 - Alkohoolik Alkohoolik 36 6,932 10-03-2024, 02:56 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic Avantgarde AMG S212 ´13 - Alkohoolik Alkohoolik 10 3,389 06-02-2024, 11:42 AM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz W253 GLC 2017, Randar Randar 3 2,001 19-11-2023, 06:41 PM
Viimane postitus: Randar
  Mercedes-Benz E220d 4Matic, S213, -17, Alkohoolik Alkohoolik 3 1,123 05-09-2023, 07:37 PM
Viimane postitus: Alkohoolik



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne