Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
anyway, lugesin kuskilt teemast kellel piltidepealt samavärvi auto ja värvikood 199, käisin neid värve uurimas siis selle koodi alt on lausa 2 erinevat, blau-schwarz vms olid mõlemad,ei olnud hetkel kohe raha võtta(jäi koju) siis vaatasin neid siis üks oli tõesti samavärvi mis mul ,must ikka, teine oli samas samamoodi tume aga seda oli arusaada et sinist värvi viskab,
arvatavasti ostan selle musta värvi kunagi ära kui keegi ütleb et see õige kood,
ilmselgelt see ajutine värvimine sprayga aga see ei jäää nii läikiv kui õige värv, mõtekas hiljem siis vist veel selle tavalise autovärvilaki vms asjaga ka üle lasta eks?
ja eelmistel lehtedel küsitud võtmete ja signakohta pole ka veel ühtegi soovitust saanud -.-
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
sai siis termostaat vahelt võetud, ja radiaator sai ka pestud puhtaks kuna see oli ikka no nii sitane kui võimalik, läbi nägi ainult veertest
nüüd selline et sõites langeb temp ikka maru alla, lausa alla 80 aga kohapeal seistes tõusis temp ikka sinna ülemise kriipsuni peale 80 märki,(100 vist),
arvatavasti termostaadis viga pole sest varem jäi sõites ja kont väljas natuke üle 80 toppama, ja kondiga lendas täiega üles see ,
ja radiaatoris ka ei tea ka võib olla viga või ei,visko on ka nagu et külmalt ei võta külge,tuult vähemalt ei tule kõva kui gaasi anda, ja kui kuum on mootor juba siis kaasi anda siis ikka puhub täiega näkku, ei tea milles probla siis olla võib
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Patareid oled võtmel ära vahetanud?
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
(26-05-2012, 10:41 PM)väikemees Kirjutas: Patareid oled võtmel ära vahetanud?
tutikad patareid said pandud
pult üldse ära kulunud suht, see + klemm mis nagu pealepoole tuleb see pooleldi ära murdunud ja ise leiutatud see nii et töötaks
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Võibolla piisab ainult uuest võtmest, http://www.lukuabi.ee/
Alarmidest- oli see 2way alarm. Mugav ja hea kasutada, kuid pult hakkas häirima, liiga suur. Samas hind on väga odav ja kindlam olla, kui pult annab toas märku toimuvast.
Ostsin koos paialdusega, mis tuli sigaodav
http://www.akustika.ee/?installation
Pluss oli see, et hind ei muutu, sõltumata sellest kaua paigaldus aega võtab.
Postitused: 131
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
0
need 2way alarmid nii ja naa. Mind ajas ükskord mustamäel kell 2 öösel see neetud ülesse et auto karjub. Kojamees läks luuaga vastu autot. Algul olin tige aga kui sain sõimata kojamehe pea täis siis oli hea olla. sry OT
MB w124 200D 86a 2,0 diisel 53kw helesinine
vajadusel tel. 55604444
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
probla et see minuarust õliülekuumenemis tuli(õlikann ja all laineline joon) läheb põlema vahepeal kui u 15 min sõita, korraks,max on kuni minut olnud ja sis lihtsalt kustub, õli ise on normis nii mootoris kui käigukastis, jahutusvedeliku ka ei kao kuskile.
milles olla võib?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 510
Teemad: 11
Liitus: Dec 2006
Maine:
3
See peaks ikka õli taseme näitaja olema. Kui õli maksimumi peal siis äkki juhtme viga vms.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
(01-06-2012, 01:02 AM)hellrix Kirjutas: See peaks ikka õli taseme näitaja olema. Kui õli maksimumi peal siis äkki juhtme viga vms.
õlitase sooja mootoriga on täpselt keskel varadas
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(01-06-2012, 06:43 AM)Alkohoolik Kirjutas: (01-06-2012, 01:02 AM)hellrix Kirjutas: See peaks ikka õli taseme näitaja olema. Kui õli maksimumi peal siis äkki juhtme viga vms.
õlitase sooja mootoriga on täpselt keskel varadas
Mootoriõli taseme märgutuli. See hakkab närveldama umbes poole normi peal. Kuna andur on vasakus vanniküljes, siis vasakkurvides kaldub õli paremale ja süütab tule.
Miinimumi peal hakkab pidevalt põlema.
Postitused: 10
Teemad: 2
Liitus: May 2012
Maine:
0
Kui palju see isend sul kütust võtab? Endal sama mootori ja võimsusega masin, aga W210 kerel ..
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
(03-06-2012, 01:18 PM)JNX Kirjutas: Kui palju see isend sul kütust võtab? Endal sama mootori ja võimsusega masin, aga W210 kerel ..
ytleme nii et viimane kord paagi täis lasin tulepõlema minemisel läks 59 liitrit kütust sisse ja sellega sain üle 600km sõidetud ja samal ajal kütust kokku ei hoidnud , sai antud ikka iga foori taga äkiliselt minema ja natuke pöördesse, ja sõidud niii pooleks, vbla isegi 60% linna sõitu
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
mis pisike elektri mootor seal akujuures asub? ise arvan et kütuse ettesöödupump äkki? juhus siis nii et hakkasin tööjuurest laupäeval peale auto sisepesu ära sõitja ja see hakkas kõvasti undama nii et oli sisse väga hästi kuulda, ja samal ajal lõi sinist suitsu ilusalt, aga samas kui tõmbasin kõigepealmise juhtme ära korraks siis auto seisma ei jäänud ja panin kohe tagasi siis kadus suur undamine ära ja sinine suits kadus ka ära ja peale seda pmts auto liikus poole paremini,
mis see olla võib?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Soojenduse tsirkulatsiooni pump.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
(04-06-2012, 04:28 PM)Laur Kirjutas: Soojenduse tsirkulatsiooni pump.
am okei, tundus küll midagi muud võrreldes mootorikäitumisega aga ei tea siis miks undas,
igatahes veel, soojamootoriga nüüd vaatasin õlid üle, mootori oma normis ,aga käigukasti oma on sealt see 80C märgist ikka oma 2-3cm üle,kui palju see halvasti võib mõjuda vms?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
pmst kabelimats...
Töötava mootoriga ikka kontrollisid?
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
04-06-2012, 07:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-06-2012, 07:29 PM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
(04-06-2012, 06:59 PM)stihl Kirjutas: pmst kabelimats...
Töötava mootoriga ikka kontrollisid?
mootor seisis, aga ma lähen käin vaatan töötavata mootoriga siis üle, teen pisikese tiiru ka, käigukast ise enesest vahetab ilusti käike, vbla kui rohkem pöördesse lasta siis liiga äkki, ei ole sujuv enam aga öko pööretel -1700rpm vahetab pmts nii et ei tunnegi, rohkem gaasi anda siis käib jõnks läbi küll,
EDIT: vaatasin töötava mootoriga üle siis tundus nagu suht maximumi äärel, kui võtta see skeem siis > 30C < > 80C |< näeb see umbe svälja kuidas seal vardapeal on siis see vastav püstkriips tähistab seda kus on käigukasti õlitase.
+ veel et ei ole kuulnud et töötava mootoriga kontrollitakse õlitaset aga siis oli see küll suht alla miinimumi,
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
DIY- alla teemad vaakum modulaatorist, kasti regulleerimisest ja viiteid ka väljamaa foorumitesse. Kastiõli taseme kontroll ikka korralikult sooja mootoriga (st. kast ka soe), kast P või N asendis ja mootor samal ajal töötab- ka sellest omajagu täpsemaid teemasi.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
04-06-2012, 11:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-06-2012, 11:12 PM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
nii , lugesin siis siin tükk aega hydrotõkuritest ja nende vahetustest ja kui palju õli selle klõgisemist sisse toob siis väike abipalve
kuna ise päris täpselt ei mäleta kas sai 5w-40 või 5w-30 täissünt sisse pandud umbes 5k km tagasi siis ise enesest ei mäleta et mul varem seda klõgisemist oleks ja nüüd ise kahtlustan ka et sellest vedelast õlist on see, kuna liigun pooleteisenädala pärast eesti siis nüüd mõtlesin et peaks õlivahetuse tegema kuna kardan selle vedela õlipärast millegipärast
võiks soovitada siis keegi mingit head õli, kvaliteetset ja arvatavasti ka see maksab rohkem, ise mõtlesin peale seda teemat lugedes ka et tahaks mingit castroli õli kuna sellekohta olen head aind kuulnud aga ise pole selles nii kindel, kas Castrol EDGE Sport SAE 10W-60 oleks mingi liiga hull teema?
E: netist googeldades soovitati om606le ka Mobil 1 ESP formula M 5w-40 või Mobil1 0W-40?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
318250km ees ja sai siis õlivahetus ,Mobil 5W-40, tunduks nagu et mootor on erksam nüüd tunduvamalt, ja äkilisem.
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
|