Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
(12-04-2012, 10:16 PM)Alkohoolik Kirjutas: et kui sõita aeglaselt kõnni kiirusel või isegi natuke kiiremin,(nii kiiresti nagu autom.kast läheb ilma gaasi andmatta siis see kolin on nagu öeldes nii et 3 korda naug käiks vastu kuskile ja siis jääks nagu 2 vahele jauuesti, kui nagu tibasuurema hooga keerata(näiteks kui ringteele sõitsin), siis paremale poole keerates hakkas kõvemini tulema aga vasakulepoole siis jäi peaaegu vait
Kuna see tekkis pärast rataste vahetust, siis kõlab täpselt nii nagu mingi ratta poldid oleks momentvõtmega üle käimata. (kuldreegel on, et M12 poldi muhul umbes 120Nm, MB lubas vist isegi rohkem)
Juhtub ka parimates rehvitöökodades....
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
(13-04-2012, 07:36 AM)stihl Kirjutas: (12-04-2012, 10:16 PM)Alkohoolik Kirjutas: et kui sõita aeglaselt kõnni kiirusel või isegi natuke kiiremin,(nii kiiresti nagu autom.kast läheb ilma gaasi andmatta siis see kolin on nagu öeldes nii et 3 korda naug käiks vastu kuskile ja siis jääks nagu 2 vahele jauuesti, kui nagu tibasuurema hooga keerata(näiteks kui ringteele sõitsin), siis paremale poole keerates hakkas kõvemini tulema aga vasakulepoole siis jäi peaaegu vait
Kuna see tekkis pärast rataste vahetust, siis kõlab täpselt nii nagu mingi ratta poldid oleks momentvõtmega üle käimata. (kuldreegel on, et M12 poldi muhul umbes 120Nm, MB lubas vist isegi rohkem)
Juhtub ka parimates rehvitöökodades....
Ning peale mõningast sõitmist (u 50 - 100 km) tulex igax juhux taas poldid üle pingutada. Ise keerasin ühel Alfal momentvõtmega kõik poldid kenasti kinni nagu ette nähtud ja poole nädala pärast oli poldid lahti raputanud.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
13-04-2012, 04:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-04-2012, 04:56 PM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Velg on maitseasi, kuid värvid ei sobi lihtsalt.
Punase auto all must velg oleks ok. Kuid must ja must..
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
(13-04-2012, 05:13 PM)Topo Kirjutas: tagasilla võiks ka korda teha
millest sa seda järeldad et see nii katki kohe ?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
(13-04-2012, 05:44 PM)Topo Kirjutas: midagi tagasillas kõver kuna ratas taga ikka suht lääpas.
Nende piltide järgi mina küll ei julgex tagasilla korrasolekus kahelda, üxki pilt pole sellise nurga alt tehtud, et midagi kindlalt väita saax ja midagi väga valet mulle küll silma ei hakka. Mida sa selle lääpas olekuga silmas pead?
Aga MB tagasild on muidu küll sellise ehitusega, et kui mõned puxid täitsa läbi ei pruugi normaalsel sõidul veel midagi aru saada, kolksusid ei kostu ja tuntavad loksud tekivad alles üsna agressiivsel sõidul kurvides või ringteel. Kindel märk, et midagi vajab vahetust on muidugi see kui rehve sööb. Iga teine töökoda ei pruugi ka veel loksusid tagasillas avastada, ülevaatuspunktidest rääkimata, seega tasux veermikku lasta kontrollida mõnel MB-dele spetsialiseerunud ettevõttel, näitex Lesvenis.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 597
Teemad: 19
Liitus: Jun 2009
Maine:
0
Viimasel pildil olevate velgedega oleks palju ilusam Suht imelikud veljed oled ostnud, kodarad punnitavad nagu välja - sellised veljed ei ole kunagi ilusad. Ja need lisatuled on ka minu silma jaoks vastuvõetamatud.
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Sillastend on ka üks väga hea asi, mis näitab ära kas puksid on kulunud või ei.
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Need müükiminevad veljed peaks W210 originaalid olema. Paistavad väga korralikud aga igavad.
Nõus cornahiga. LED-id ei sobi 18 aastat vanale autole. Nagu ka tuuningveljed. See pigem Civicute pärusmaa.
Neljale sobivad mu meelest kas 17" ametlike tuunijate (AMG, Brabus, Carlsson, Lorinser, Wald) või siis orig. 15" 8-holed. Ja nagu ikka-ülimalt palju loeb kas veljed korralikud või koledad kriimustatud/täketega.
Postitused: 1,025
Teemad: 14
Liitus: Nov 2007
Maine:
1
Minu meelest need veljed küll sobivad. See, et nad väljapoole on, võibolla mitte niiväga. Pigem on võõrkeha see haiuim katusel.
Muidu on auto täitsa viisakas.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
sillastend sai talvepaiku igatahes tehtud siis oli aind esisild paigast ära aga taga oli korras, eks kunagi plaanis uuesti kontrollida lasta, sest aasta tagasi kui onu kellegiga kontrollis neid pukse siis ees mingisugused pidid olema sellised mis on juba hästinatuke pehmemaks muutnd, ei tea mis olukord seal nüüd on,
selliseid tahaks uusi osta asemele või kui kellegil pakkuda vahetust ilmarehvita 16 tolli 7,5J laiad,, ise annan rehvid kaasa, oleks väga viis.
pmts üks probleem nüüd ka see aasta et pmts kui nüüd soojemad ilmad siis jälle jama nende eelsüüte küünaldega et varem läksid ikka enne autokäima panekut eelsüüte küünlad ka aga nüüd ei tule haisugi ja siis kui natuke aega mootor käinud juba siis alles lampi hetkel hakkavad mingiks ajaks tööle, milles see tuleneda võib või see peabki nii ?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
eks vbla need veljed see hooaeg aind , kes teab, äkki talveks ostan w211 avantgarde veljed üldse 16"
ja järgmine suvi jään üldse tavalisse stiili ja vbla ostan samasugused 18" ka ja jään tavastiili edasi lihtsalt.(või mingid AMG omad)
LEDid on mul üldjuhul sellepärast et ma alatihti unustan tuled põlema panna ja juba 3 korda trahvisaanud (2korda soomes) ja noh kokkuvõttes oleks ammu juba LEDide ost poole odavam tulnud kui trahvide maksmine aga eks näha, loodan et jäääb varsti mõistussesse sisse see tulede panek peale autokäivitamist samamoodi nagu turvavöö peale sisse istumist kohe.
see kilinkolin teema seal mis peale velgede vahetust kadus ka nagu ära peale eilset sõitu mis oli nii 50km pikk kogusulatuses.
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
eile sai termostaat tagasi 85pealt 80 peale pandud, ei tea miks need töölised pannud 85 kuigi mul oli 80 ostetud valmis, rääkiti et tihendid polnud aga minuarust see ei vabanda välja panna 85 kuigi nad nägid mis mul oli valmis ostetud ja nagu nad ei osanud sealt pealt lugeda et 80 peab olema, temp on norm nüüd vähemalt,
aga sai siis ka see pihustite peal olev see must kaas maha, ja sisselaske see torumis jookseb üle mootori, see oli kahtlaselt seest üli tahmane,süsimust, tekkis küsimus pihustite tagasivoolu voolikute kohta,, nad nagu joooksevad kui eest vaates siis üks voolik tuleb sealt kütusefiltri juurest, ja siis kõik teised nagu lähevad järjest pihustite külge, aga viimane voolik, kas see peab ka kuhugi minema või ei pea, küsin sest sellele voolikule on lihtsalt tavaline kruvi ette keeratud.
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Jah, see ongi pime, kui ära lendab see kruvi, siis pane kasvõi puuoks, muidu on kõik kohad naftat täis.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
(18-04-2012, 07:19 PM)hannes_s Kirjutas: Jah, see ongi pime, kui ära lendab see kruvi, siis pane kasvõi puuoks, muidu on kõik kohad naftat täis.
tänud, ma mõtlesin et äkki mingi käkk kokku keeratut jälle.
üks küs nende eelsüüteküünale kohta ikkagi, sama jama mis eelmine aasta samal ajal, kas nendel ei ole mingit juhtblokki või aju vms iganes mis juhib eelsüüdet, ma isikliklt ei taha uskuda et see õige on kui väljas on +1 aind ja eelsüüdet ei tule litsalt süütesissekeeramisel ükskõik mitukorda paned, vaid alles siis kui auto käima ärapaned ja siis pmts kümne sek joooksul läheb eelsüüte sisse mingi minutiks või kauemaks isegi vahest, on see normaalne siis?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Mõni küünal läbi põlenud või mõne küünla takistus pole enam see mis peab. Sellest annabki märku küünalde tule ebanormaalne põlemine armatuuril. Vaheta kõik välja, siis peaks korras olema, kui ei raatsi raha välja käia, siis võid ka ükshaaval viga otsida kui oskad. Kuigi tuli põleb armatuuril millal heaks arvab, siis tegelikkuses on relee siiski õigel ajal järgi ning hõõguvad kõik küünlad millel hing sees, vastasel juhul masin ei käivituks.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
18-04-2012, 10:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-04-2012, 10:35 PM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
(18-04-2012, 09:16 PM)hannes_s Kirjutas: Mõni küünal läbi põlenud või mõne küünla takistus pole enam see mis peab. Sellest annabki märku küünalde tule ebanormaalne põlemine armatuuril. Vaheta kõik välja, siis peaks korras olema, kui ei raatsi raha välja käia, siis võid ka ükshaaval viga otsida kui oskad. Kuigi tuli põleb armatuuril millal heaks arvab, siis tegelikkuses on relee siiski õigel ajal järgi ning hõõguvad kõik küünlad millel hing sees, vastasel juhul masin ei käivituks.
ma mõtlesin et midagi hullemat läbi äkki, aga ma homme siis uurin, üritan esialgu selle mittetöötava välja uurida ja siis järgmise või ülejärgmise kuujooksul ka kõik teised ära vahetada:
kui ma õieti aru olen saanud siis terve küünal läheb punaseks ja katkine ei tee midagi?
lisa veel:avastasin siin survates et see lüliti kust tuled põlema paned, ja kõrguse regull, seal peaks ka tausta tuled vist põlema minema aga mul ei lähe et kui raske seda vahetada mis seal lahti käib ja kuidas kui keegi viitsib aidata ?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
(18-04-2012, 10:11 PM)Alkohoolik Kirjutas: ma mõtlesin et midagi hullemat läbi äkki, aga ma homme siis uurin, üritan esialgu selle mittetöötava välja uurida ja siis järgmise või ülejärgmise kuujooksul ka kõik teised ära vahetada:
kui ma õieti aru olen saanud siis terve küünal läheb punaseks ja katkine ei tee midagi?
Selle kohta peaks otsing väga palju teemasi näitama
(18-04-2012, 10:11 PM)Alkohoolik Kirjutas: lisa veel:avastasin siin survates et see lüliti kust tuled põlema paned, ja kõrguse regull, seal peaks ka tausta tuled vist põlema minema aga mul ei lähe et kui raske seda vahetada mis seal lahti käib ja kuidas kui keegi viitsib aidata ?
Lüliti tõma välja, taga suur mutikas, keera lahti see. Nüüd tõmba lüliti poolt välja poole ja samal ajal pead ka lülitist rooli poole jäävat osa ukse poole tõmbama, et nagadest välja tuleks. Keeruline seletada, tegelt pole raske. Kas mitte nelja raamatus siis kirjas pole seda??
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
19-04-2012, 04:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-04-2012, 04:54 PM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
(19-04-2012, 08:15 AM)hannes_s Kirjutas: (18-04-2012, 10:11 PM)Alkohoolik Kirjutas: ma mõtlesin et midagi hullemat läbi äkki, aga ma homme siis uurin, üritan esialgu selle mittetöötava välja uurida ja siis järgmise või ülejärgmise kuujooksul ka kõik teised ära vahetada:
kui ma õieti aru olen saanud siis terve küünal läheb punaseks ja katkine ei tee midagi?
Selle kohta peaks otsing väga palju teemasi näitama
(18-04-2012, 10:11 PM)Alkohoolik Kirjutas: lisa veel:avastasin siin survates et see lüliti kust tuled põlema paned, ja kõrguse regull, seal peaks ka tausta tuled vist põlema minema aga mul ei lähe et kui raske seda vahetada mis seal lahti käib ja kuidas kui keegi viitsib aidata ?
Lüliti tõma välja, taga suur mutikas, keera lahti see. Nüüd tõmba lüliti poolt välja poole ja samal ajal pead ka lülitist rooli poole jäävat osa ukse poole tõmbama, et nagadest välja tuleks. Keeruline seletada, tegelt pole raske. Kas mitte nelja raamatus siis kirjas pole seda??
eelsüüte küünalde kohta ma olen lugenud aga lihtsalt igaksjuhuks küsisin,
ja selle tulede teema ma sain aru, igatahes tänud,
seal raamatus on tehniline pool rohkem(mootor, teljed ja sellised)
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
29-04-2012, 01:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-04-2012, 02:08 PM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
oli igav natuke eile,sai stange sisse ehitatud kuidagi,pole küll kõigeparemini aga kuna stange eestvaates vasat nurk on katki ja vajab nkn väljavahetamis siis ei hakkanud nii Ülikorralikult ka tegema,<
väike küss ka kuna sai siin teatud asjapeale kasutatut tööjuures makroflexi ja kuna veel lõputelõpuks üritas purk puruminna ja lendas igalepoole ja autonigi lendas välja(isegi juuksed pidin lühikeseks ajama sellepärast)
küsimus selles siis kuidas autopealt(värvi,klaasi, ja ka natuke õrnalt läks ka velgedele) maha saada?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
|