Teema hinnang:
  • 2Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB E300TurboDiesel W124 '94 - Alkohoolik
#61
jälgi offseti hea lehekülg nt Link
Vasta
#62
tere jälleBig Grin auto ikka samas heas seisus, nii palju sitemaks aind läind et piduriklotse ja säraküünlaid(hõõgküünlad) vaja uusi, ehk keegi oskab öelda kus saada suht odava hinnaga tartust neid?

JA ÕHUFILTER mingit eluhead soovitage, võiks olla kas tartus, võrus või tallinnas asikoht,peale õhufiltrivahetust kütusekulu suurenenud metsikult -.-

ja ka selline küss et kas Intercooler üksi annab midagi juurde? näiteks mul selline jama värk et suvel soojailmaga auto on nagu pasahäda ei liigu aga külmailmaga liigug sitaks hästi kas intercooler parandaks selle õhuvärgi ära et nagu sõidaks koguaeg külmailmaga? turbot ei raatsi panna, äkki rikub mootori ära,kuigi tahaks turbot aind sellepärast et äkilisem oleks,maru uimane on, ei taha võimsamaks aga äkilisust tahaks,ja see võimalus ka et mingi lahja supercharger panna, see pumpab ühtlaselt koguaeg õhku, Mercedes-Benz enda leiutis siiski, võinh kas kokkuvõttes on mõttet üldse panna intercooler üksi? või chip üldse ?
tänud abieest ette ära

õlid vajavad ka vahetust kas Castrol Edge Sport 0W-30 vist oli see on liiga heaBig Grin?
ja käigukasti ja diffri õlivahetuste kohta võite ka infot jagada?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
#63
Eks küünlaid ja klotse saab ikka varuosapoest, kallimaid ja odavamaid.
Mis puutub intercoolerisse, siis minu naabrimees pani oma W124-le 3 seeria Scania (näit. P,R 93) intercooleri ja toimetab mõnusasti, kui lapatsit vajutad, tõmbab selja istme seljatoe külge kinniSmile Küsi veoka romulatest, seal peaks neid norm hinnaga liikuma.
Vasta
#64
(23-09-2011, 05:52 PM)Alkohoolik Kirjutas: ...
mul selline jama värk et suvel soojailmaga auto on nagu pasahäda ei liigu aga külmailmaga liigug sitaks hästi
...

Las ma arvan: külmalt käivitub paremini, kui soojalt (kuumalt)?

KP on Sul hõre - tee see korda ja Sa ei tunne oma autot ära.

VJ ei anna midagi juurde (nojah, ehk 1-2 kW paranenud silindri täituvuse arvelt), kui mootor ise tuksis on. Võimsuse oluliseks kasvatamiseks on vaja siiski tükk maad rohkem vaeva näha, kui lihtsalt ühe radika lisamist.
Vasta
#65
(24-09-2011, 08:58 AM)v6sa Kirjutas:
(23-09-2011, 05:52 PM)Alkohoolik Kirjutas: ...
mul selline jama värk et suvel soojailmaga auto on nagu pasahäda ei liigu aga külmailmaga liigug sitaks hästi
...

Las ma arvan: külmalt käivitub paremini, kui soojalt (kuumalt)?

KP on Sul hõre - tee see korda ja Sa ei tunne oma autot ära.

VJ ei anna midagi juurde (nojah, ehk 1-2 kW paranenud silindri täituvuse arvelt), kui mootor ise tuksis on. Võimsuse oluliseks kasvatamiseks on vaja siiski tükk maad rohkem vaeva näha, kui lihtsalt ühe radika lisamist.

soojalt käivitub ikka paremini, külmalt jätavad mõned silindrid lööke vahele mingi mõne sekundi, kui hommikuti käima panen,
KP ehk kompressioon? or what?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
#66
(26-09-2011, 04:35 PM)Alkohoolik Kirjutas: soojalt käivitub ikka paremini, külmalt jätavad mõned silindrid lööke vahele mingi mõne sekundi, kui hommikuti käima panen,
KP ehk kompressioon? or what?

KP - KõrgsurvePump. Ridapumpade rõõm on üldine kulumine, mis võib jõuda selleni, et mootor soojalt ei taha käivituda. Valad pumba külma veega üle ja käivitub kohe... Meite Säästukalgi on nii: töösoojalt tahab nii 5 sekundit starterit, kuid kerge miinusega prahvatab kohe. Nojah, suure miinusega siis sellevõrra kehvemini.Crybaby

Kui mootor aga külmalt töötades lonkab, siis on midagi mööda. Ning vigase mootori võimsamakstuunimine vaid lühendab tööaega. Kuigi, ehitamise rõõmu see ilmselt ei vähenda.

Mis on mootori surved? Pihustid ikka pihustavad korralikult? Pritsehetk on õige? Õhufilter läbi käib? Minul on olnud nii Filtronit kui MANNi ja kumbki ei ole mingeid emotsioone tekitanud.
Vasta
#67
(23-09-2011, 05:52 PM)Alkohoolik Kirjutas: ja ka selline küss et kas Intercooler üksi annab midagi juurde? näiteks mul selline jama värk et suvel soojailmaga auto on nagu pasahäda ei liigu aga külmailmaga liigug sitaks hästi kas intercooler parandaks selle õhuvärgi ära et nagu sõidaks koguaeg külmailmaga? turbot ei raatsi panna, äkki rikub mootori ära,kuigi tahaks turbot aind sellepärast et äkilisem oleks,maru uimane on, ei taha võimsamaks aga äkilisust tahaks,ja see võimalus ka et mingi lahja supercharger panna, see pumpab ühtlaselt koguaeg õhku, Mercedes-Benz enda leiutis siiski, võinh kas kokkuvõttes on mõttet üldse panna intercooler üksi? või chip üldse ?
tänud abieest ette ära

Minu arvates tuleb mõistlik võimsuse lisa kõrgsurvepumba pealekeeramisest, uutest pihustiotstest ja süsteemi puhastus diesel purgega.
N/A mootorile coolerist pole mingit tolku, pigem lisa takistuseks.
Vasta
#68
ma kardan ise ka et pihusti otsad uusi vaja, ja ka eelsüüte küünlaid sest no 8 kraadi väljas peaks eelsüüte tuli ikka enne käivitamist põlema minema mitte et sõidad 500m ära ja sis põleb minut või rohkem isegi, või mingi muu viga peale eelsüüteküünalde

sellest ajast saadik nagu kui turtsumine pihta hakkas pole eelsüüte tuli enne käivitamist põlemaläinud, ja mul onud automehhanikud kõik ja ühel onul selliseid 124 kerega diisel mersusi olnud mitu ja ta teadis kohe öelda et mingi eelsüüte küünal läbi,

ja palju need pihusti otsad maksta võivad? tykk nagu
ja kas need on nii et keerad pihusti maha, siis keerad vahetad pihustil otsa ära ja paned pihusti tagasi või midagi veel vaja?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
#69
selline uuendus, oh imet, täna üle 4.5kuu vahega jälle auto lasi enne käimapanekut eelsüüdet ja ei auto läks kergemalt tööle ja ei turtsunud enam,
ei tea mida kahtlustada milles kala võis olla,


selline mure ka et keskonsoolis (muidugi ammu juba) kustusid lihtsalt kõik tuled ära, nagu nuppude tausta valgustused, kas keegi oskab öelda milles see probleem olla võiks?

muidu otsustasin kõik need mis kergelt vahetatavad pirnid, vahetada valge LED vastu mis varem olid tavalised halogen pirnid,
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
#70
(26-09-2011, 06:33 PM)Alkohoolik Kirjutas: ma kardan ise ka et pihusti otsad uusi vaja, ja ka eelsüüte küünlaid sest no 8 kraadi väljas peaks eelsüüte tuli ikka enne käivitamist põlema minema mitte et sõidad 500m ära ja sis põleb minut või rohkem isegi, või mingi muu viga peale eelsüüteküünalde

sellest ajast saadik nagu kui turtsumine pihta hakkas pole eelsüüte tuli enne käivitamist põlemaläinud, ja mul onud automehhanikud kõik ja ühel onul selliseid 124 kerega diisel mersusi olnud mitu ja ta teadis kohe öelda et mingi eelsüüte küünal läbi,

ja palju need pihusti otsad maksta võivad? tykk nagu
ja kas need on nii et keerad pihusti maha, siis keerad vahetad pihustil otsa ära ja paned pihusti tagasi või midagi veel vaja?

Pihustiotste vahetus ei ole kahjuks nii lihtne. Vahepeal peab stendis peale pihustiotsa vahetust pihustit reguleerima. Avanemisrõhk peab õige olema.
Vasta
#71
(28-09-2011, 10:26 PM)Alkohoolik Kirjutas: selline mure ka et keskonsoolis (muidugi ammu juba) kustusid lihtsalt kõik tuled ära, nagu nuppude tausta valgustused, kas keegi oskab öelda milles see probleem olla võiks?
Liiguta seda nuppu, kus seda taustavalguse eredust muuta saab, äkki ei anna reostaat ühendust. Kellaploki taga oli ka vist üks kaitse nende pirnikeste tarvis. Võibolla on reostaat ise läbi põlenud.
Vasta
#72
valguse ereduse muutmise nuppu mul pole
ja kaitse oligi läbi,panin hästi peenikese traadi ajutiselt asemele, ja kas sealt kus tuled keerad(vasakul pool rooli noBig Grin) kas seal peaksid ka tuled põlema minema siis eks?

üks probleem ka sis et oskab keegi öelda kuidas rooli küljest võtta, mul rooliratas mõni kraad kõver et oleks vaja sirgeks keerata,ma ise kuskil nägin aga ei jäänud meelde et airbag käib vist 2 4mm kuuskandiga ära?kkui ma ei eksi?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
#73
Rooli otseks saamiseks ikka sillaregull vaja tehaIcon_razz
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020

Vasta
#74
(02-10-2011, 12:17 PM)laf1247 Kirjutas: Rooli otseks saamiseks ikka sillaregull vaja tehaIcon_razz

Hämara ajalooga autodel ei ole kunagi kindel, kumb on paigast. Õige ta muidugi on, et otseksajamist tuleb alustada rooliülekande tsentreerimisest ja kui siis selgub, et keegi tainas on rooli nuudil keeranud, peab seda kohendama.

Taustvalgustuse tugevust saab muuta päevaodomeetri nullimisnuppu keeratesIcon_idea
Vasta
#75
tänud, ei imesta kusjuures kui roolijuures mingi häda võib olla
see küll vbla vale näide tuua aga kui tööautopealt(2006a. Toyota Hilux või Hiace) tulla siis nagu oleks roolil mingi häda sees küll, peab vähe rohkem jõudu kasutama ja rooli üldse keerama rohkem et ratad üldse keerama hakkaks kasvõi 1kraad,
sellist lõtku pole tunda et tunned kuidas hammaks teise hammakavastu läheb kui keerad, aga on lihtsalt ,eriti sõites, selline tühi koht keerates,
ja samas pole kõige kohapealt ka nii tark et äkki vbla ongi see normaalne selle autopuhul ei oska ise öeldaBig Grin
ja kes teab ostu ajal ehk siis märtsis onu ütles ülevaatus punktis et mingid puksid esiratastes hakkavad pehmeks muutuma äkki need põhjustavad ei tea ise.

üritan ka Mercedes-Benz esindusest autoajalugu kätte saada , või kuidas te seda kommenteerida oskate? saaks emailiga ka või soovitatav kohale minna?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
#76
ja kas keegi oskab öelda mis asi see seal mootoris on , eest vaates paremal, eespool, ainuke nagu keeratav asi, peal on nool ja kiri STOP, mis asi see nagu on ?

see ka et ma lugenud et paljudel stardib teise käiguga vms, kuis seda aru saada, tavaline start mul on nagu et 30ni vahetab nagu iga sekund käiku Big Grin või noh selline õrn jõnks käib läbi ja kuskil 45 järgi spidokal paneb 4nda ja sellega kuni lõpuni, või mdea kas 100ga sõites 2500 pööret on norm, 80ga on 2000 ja 120ga on 3000, maximum on muidugi mingi 5600-5700 vahemikus?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
#77
(02-10-2011, 09:00 PM)Alkohoolik Kirjutas: ja kas keegi oskab öelda mis asi see seal mootoris on , eest vaates paremal, eespool, ainuke nagu keeratav asi, peal on nool ja kiri STOP, mis asi see nagu on ?

Kõrgesurvepumbale kinnituv hoob? See on seiskamiseks - kui vaakumsüsteem ei toimi. Muud STOPkirjaga keeratavat asja ma ei tea...

124 automaatkastid stardivad teisega, välja arvatud erijuhud. Rahuliku sõiduga peabki 4 kiiresti sisse minema. Kui gaasi põhja vajutad (kuid enne KD rakendumist), peab 4. käik lülituma nii 70 pealt. KDga siis 100+ (pöörded on siis KSP piiraja läheduses)

Endale sobivaks saab timmida trossi pingutades - mida lõdvem, seda varem kast üles vahetab.
Vasta
#78
(03-10-2011, 09:59 AM)v6sa Kirjutas:
(02-10-2011, 09:00 PM)Alkohoolik Kirjutas: ja kas keegi oskab öelda mis asi see seal mootoris on , eest vaates paremal, eespool, ainuke nagu keeratav asi, peal on nool ja kiri STOP, mis asi see nagu on ?

Kõrgesurvepumbale kinnituv hoob? See on seiskamiseks - kui vaakumsüsteem ei toimi. Muud STOPkirjaga keeratavat asja ma ei tea...

124 automaatkastid stardivad teisega, välja arvatud erijuhud. Rahuliku sõiduga peabki 4 kiiresti sisse minema. Kui gaasi põhja vajutad (kuid enne KD rakendumist), peab 4. käik lülituma nii 70 pealt. KDga siis 100+ (pöörded on siis KSP piiraja läheduses)

Endale sobivaks saab timmida trossi pingutades - mida lõdvem, seda varem kast üles vahetab.

seal üks STOP asi aind ongi ja see ka et kas see peab siis täiesti lahti olekus olema või kuidas see olema peab?

käigukasti poolepealt et sis kui ma tõmban kangi manuaalselt 2 peale et siis tegelikult läheb 3-s käik sisse??

muidu kaas põhjas laseb igakäiguga ~4000 pöördepeale ja siis vahetab ära , pole spidokat vaadanud mis kiirus on. vähemalt kui käigukastipeal panen 2 peale ja lasen tahoka lõppu siis on mingi 90+ sees, aga tänud uue teadmise eest Big Grin
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
#79
(03-10-2011, 04:52 PM)Alkohoolik Kirjutas: seal üks STOP asi aind ongi ja see ka et kas see peab siis täiesti lahti olekus olema või kuidas see olema peab?

käigukasti poolepealt et sis kui ma tõmban kangi manuaalselt 2 peale et siis tegelikult läheb 3-s käik sisse??

muidu kaas põhjas laseb igakäiguga ~4000 pöördepeale ja siis vahetab ära , pole spidokat vaadanud mis kiirus on. vähemalt kui käigukastipeal panen 2 peale ja lasen tahoka lõppu siis on mingi 90+ sees, aga tänud uue teadmise eest Big Grin

Oot - Sinu väitel läheb 2. käiguga 90+ välja? Oled ikka kindel, et 2.-ga? Meite säästukas annab 2.ga ~65 ja 3.ga ~105.

Tõmmates kangi 2 peale, siis pannaksegi 2. käik sisse. Ning aeglaselt loksudes vahetatakse lõpuks 1. peale.

Kui on W/S lülitiga kuliss, siis saab S peal P-->2-->D pannes ja seejärel põhjagaasi pruukides sundida masinat minema paigalt 1. käiku kasutades (mis on küll selle pajaga küsitav efekt - käik saab sees olla vaid paar sekundit)
Vasta
#80
(03-10-2011, 07:44 PM)v6sa Kirjutas:
(03-10-2011, 04:52 PM)Alkohoolik Kirjutas: seal üks STOP asi aind ongi ja see ka et kas see peab siis täiesti lahti olekus olema või kuidas see olema peab?

käigukasti poolepealt et sis kui ma tõmban kangi manuaalselt 2 peale et siis tegelikult läheb 3-s käik sisse??

muidu kaas põhjas laseb igakäiguga ~4000 pöördepeale ja siis vahetab ära , pole spidokat vaadanud mis kiirus on. vähemalt kui käigukastipeal panen 2 peale ja lasen tahoka lõppu siis on mingi 90+ sees, aga tänud uue teadmise eest Big Grin

Oot - Sinu väitel läheb 2. käiguga 90+ välja? Oled ikka kindel, et 2.-ga? Meite säästukas annab 2.ga ~65 ja 3.ga ~105.

Tõmmates kangi 2 peale, siis pannaksegi 2. käik sisse. Ning aeglaselt loksudes vahetatakse lõpuks 1. peale.



Kui on W/S lülitiga kuliss, siis saab S peal P-->2-->D pannes ja seejärel põhjagaasi pruukides sundida masinat minema paigalt 1. käiku kasutades (mis on küll selle pajaga küsitav efekt - käik saab sees olla vaid paar sekundit)

no kui ma startid kohapealt nii et ma panen käigukasti 2 peale ja siis lähen minema siis laseb ühe käigu 5000RPM peale (u. 40km/h) ja siis paneb järgmise ja laseb mingi ~90-95 spidoka järgi, ja kui siis panen D peale siis paneb 2 käiku ülespoole ja siis kõik, mul käigukasti peal ainult 2,3,D,N,R,P ja ühtegi nuppu ega midagi ei ole.

ja kui ma õieti mäletan siis mul auto paneb esimese ainult siis sisse kui auto täiesti seisma jääb kohapeale,hoopealt kui ei eksi siis paneb vist alles siis 1mese kui pidurdada kiirus madalaks, pmts tigukiiruseni, 5-10km/h vbla alles paneb esimese,

ja muide kui mul kunagi ka võimalus tekib sis ma võin ka video teha sellest kohapealt startides nii et käigukang on 2 peal! Smile
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB w124 V8 ( 4,2 ) - 1992.a andres23 9 6,915 10-06-2024, 06:06 AM
Viimane postitus: Karl
  MB 200D 1991, W124 - Haasma Haasma 138 78,402 11-05-2024, 10:36 PM
Viimane postitus: Haasma
  Mercedes-Benz E 350 d 4MATIC ,S213, -17 - Alkohoolik Alkohoolik 36 6,891 10-03-2024, 02:56 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic Avantgarde AMG S212 ´13 - Alkohoolik Alkohoolik 10 3,372 06-02-2024, 11:42 AM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E220d 4Matic, S213, -17, Alkohoolik Alkohoolik 3 1,118 05-09-2023, 07:37 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  W124, 300D Turbo, 1991 - Priit Priit 254 261,892 06-06-2023, 09:48 AM
Viimane postitus: Priit
  w124 E300 TE 4matic andres23 30 28,390 12-01-2022, 10:25 PM
Viimane postitus: andres23
  W124 , E320, 1993 - Eero_S Eero_S 113 123,052 29-04-2020, 01:41 PM
Viimane postitus: Eero_S
  MB W124 230CE 1990 - Kristo5380 Kristo5380 15 19,856 13-11-2018, 06:09 PM
Viimane postitus: Kristo5380
  MB 200E,1991.a. W124 Helkur 64 65,563 05-01-2018, 01:26 AM
Viimane postitus: kubilius



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne