23-05-2011, 06:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-05-2011, 10:41 PM ja muutjaks oli taaniel.)
Kõik sai alguse soovist osta 3,2 SL, kuniks vend mainis, et plaanib oma SECi müüa...
Edasises on süüdi suuresti V8, veelgi suuremalt Karl ning soov auto oma hoovi jätta.
Toodetud on auto 1989, esmane reg 04.01.1990 ja esmane reg. Eestis 01.04.2010. Ma täpset legendi ei mäleta, aga vist enne kui vennale auto Elvast tõime, oli ta olnud Eestis ca 2 aastat ja terve selle aja seisnud. Esmane ülevaatus ja arvelevõtmine toimus Tartus.
Tehases veeres auto välja tumerohelisena, Eestis ca poolteist aastat tagasi on mustaks värvitud. Beezh nahksisu ja must metallikvärv on ilmselt meeldivaim kombo sellel autol.
Vend sõitis aasta jooksul autoga ca 11 000km, minu ostuhetkel näitas tabloo ~193 500km.
Sisu on korralik aga ilmselt vähe hooldust saanud - selle vea parandab kuu lõpus Smartsevice. Peale seda tulevad ka sisust pildid.
Tehniline seisukord on hea, kõik töötab va. kont milles on ilmselt vähe rõhku (samas ma ise konti ei kasuta ja vaatan kas võtan selle ette). Enne ostu vahetult käis hoolduses kus vahetati vedelikud-filtrid ning tehti silladiagnost. Sild vajab natuke raha lähemas tulevikus kuid midagi pakilist seal lahti pole. Kast töötab laitmatult, kelnerid funkavad, kõik elekter töötab, kruiis töötab, katuseluuk töötab jne.
Olemas on kärukonks, puudu comfort aknad. Taga tavavedrustus. Originaalmakk ja muusika. Olemas ka originaal 15'' MB veljed lamellrehvidega.
Ühe tiiva pealt värv imevähe mullitab, ühel sisetiival on väike roostetäpp, mujalt roostet ei leia. Suve lõpul vaatab uuesti üle ja teeb vajalikud parandused. Elvas sai tiibasid kõvasti kangutatud ja tundus et metall värvikihtide vahel on säilinud.
Kuna auto on palju seisnud siis ilmselt on kivistinud klapisääretihnendid ning selle tulemusena viskab stardihetkel natuke sinist vedela õliga. To do listis on veel mõned värvitäiustused, et auto kõikidest kohtadest must oleks.
Suurt autopedetsemist plaanis pole, eesmärk on auto korras hoida ja suvehooajal maksimaalselt nautida. Antud teema eesmärgiks on autole ajaloo sälitamine. Jooksvalt sisestan siia tagantjärgi ka info mis autoga mulle teadaolevalt tehtud on.
Tegin ka mõned klõpsud:
EDIT 1: typod
- 15.04.2010. 182420, hooldus
õli+filter, kastiõli+filter, uued kojamehed
- 21.08.2010, 188610
s.juhtmed, bensufilter (pumba juures), õhufilter,
- 26.04.2011, ~192 000km
õli+filter, jahutusvedelik+termostaat, esipidurikettad+klotsid, välimised rooliotsad
Edasises on süüdi suuresti V8, veelgi suuremalt Karl ning soov auto oma hoovi jätta.
Toodetud on auto 1989, esmane reg 04.01.1990 ja esmane reg. Eestis 01.04.2010. Ma täpset legendi ei mäleta, aga vist enne kui vennale auto Elvast tõime, oli ta olnud Eestis ca 2 aastat ja terve selle aja seisnud. Esmane ülevaatus ja arvelevõtmine toimus Tartus.
Tehases veeres auto välja tumerohelisena, Eestis ca poolteist aastat tagasi on mustaks värvitud. Beezh nahksisu ja must metallikvärv on ilmselt meeldivaim kombo sellel autol.
Vend sõitis aasta jooksul autoga ca 11 000km, minu ostuhetkel näitas tabloo ~193 500km.
Sisu on korralik aga ilmselt vähe hooldust saanud - selle vea parandab kuu lõpus Smartsevice. Peale seda tulevad ka sisust pildid.
Tehniline seisukord on hea, kõik töötab va. kont milles on ilmselt vähe rõhku (samas ma ise konti ei kasuta ja vaatan kas võtan selle ette). Enne ostu vahetult käis hoolduses kus vahetati vedelikud-filtrid ning tehti silladiagnost. Sild vajab natuke raha lähemas tulevikus kuid midagi pakilist seal lahti pole. Kast töötab laitmatult, kelnerid funkavad, kõik elekter töötab, kruiis töötab, katuseluuk töötab jne.
Olemas on kärukonks, puudu comfort aknad. Taga tavavedrustus. Originaalmakk ja muusika. Olemas ka originaal 15'' MB veljed lamellrehvidega.
Ühe tiiva pealt värv imevähe mullitab, ühel sisetiival on väike roostetäpp, mujalt roostet ei leia. Suve lõpul vaatab uuesti üle ja teeb vajalikud parandused. Elvas sai tiibasid kõvasti kangutatud ja tundus et metall värvikihtide vahel on säilinud.
Kuna auto on palju seisnud siis ilmselt on kivistinud klapisääretihnendid ning selle tulemusena viskab stardihetkel natuke sinist vedela õliga. To do listis on veel mõned värvitäiustused, et auto kõikidest kohtadest must oleks.
Suurt autopedetsemist plaanis pole, eesmärk on auto korras hoida ja suvehooajal maksimaalselt nautida. Antud teema eesmärgiks on autole ajaloo sälitamine. Jooksvalt sisestan siia tagantjärgi ka info mis autoga mulle teadaolevalt tehtud on.
Tegin ka mõned klõpsud:
EDIT 1: typod
- 15.04.2010. 182420, hooldus
õli+filter, kastiõli+filter, uued kojamehed
- 21.08.2010, 188610
s.juhtmed, bensufilter (pumba juures), õhufilter,
- 26.04.2011, ~192 000km
õli+filter, jahutusvedelik+termostaat, esipidurikettad+klotsid, välimised rooliotsad