24-12-2005, 07:30 PM (Seda postitust muudeti viimati: 25-12-2005, 01:55 AM ja muutjaks oli Hunt.)
mb.JPG (Suurus: 815.78 KB / Tõmbamised: 182)
Kuna mul eelmine SD puruks sõideti, siis otsisin ajutist autot ja leidsin lehest suht odavalt 300SE.Lisadest on 4x el aknad ,el luuk,el peegel,el ruloo,karbilaiendid,kroom-koopaääred ja kroom-põrandaliistud.Alguses mõtlesin, et lähen vaatan, millega tegemist ,erilist ostu soovi nagu polnud.Aga siis sai proovisõit tehtud ja asi hakkas meeldima.Peale ära ostmist ei tundunud see 300E mootor kõige parem ja otsustasin mootori ära vahetada, kuna müügis oli 1989. aasta diisel suht odava hinnaga. Midagi keerulist seal polnud, ainult mis tuli ümber teha, oli gaasihoovastik ja jahutussüsteem, ning ka vaakum. Peale esimest käimapanemist selgus, et tegemist on tõesti korraliku mootoriga,käivitub väga hästi, ei suitse jne.Veel oleks vaja siis vahetada sharniir, kesklukupump ja vaja oleks vähe salongi paremaks teha. Imelik on selle masina juures see, et tundub kuidagi väga madal ,kerge kahtlus on, et tegemist on sportvedrustusega, igatahes nii madalat w126 annab otsida. Kahju on küll, aga arvan, et varsti panen selle masina müüki, kuna tahan ikka sel'i osta.
see sealt pärnu lähedalt pärit ... käisin ka kunagi seda vaatamas ..paremale pool külg kuidagi väga proportsioonist väljas .. ukse liistud vist olid ka vanematüübi omast kokku aretatud ... nats pettusin siis selles odavas hinnas ja omanik lubas endale jätta selle masina ..tol hetkel maksis 28kg masin muidu
24-12-2005, 08:09 PM (Seda postitust muudeti viimati: 24-12-2005, 08:14 PM ja muutjaks oli kuld.)
Hm mulle paistis see auto ok olevat, liistudest ei saanud aru, et oleks mingi aretus olnud. Täitsa kena oli ja madala võitu oli ta küll.
Pildi peal paistab paremal küljel nende liistudega midagi olevat.
24-12-2005, 08:42 PM (Seda postitust muudeti viimati: 24-12-2005, 08:46 PM ja muutjaks oli kunn.)
pildilt ka hästi näha kuidas esiukse liistu joon ylesse poole jookseb ..esiukse ja tiiva vahe teise poolega võrreldes üüratu ja kapoti ja tiiva vahe sama teema..ei teagi mis sellega tehtud oli ...aga ise pettusin ..siis midagi kolises esisillas omanik lubas aint amordi jagu alla anda ..oleks 25ga ära ta ostnud aga siis tüüp põikles vastu,et jätab omale jne .. ja saigi kuldari oma ära ostetud
Viimast Kunni pilti vaadates jääks mulje, nagu auto hakkaks keskelt kokku vajuma, põhi on sellel ikka all?ad:
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
kunn Kirjutas:pildilt ka hästi näha kuidas esiukse liistu joon ylesse poole jookseb ..esiukse ja tiiva vahe teise poolega võrreldes üüratu ja kapoti ja tiiva vahe sama teema..ei teagi mis sellega tehtud oli ...aga ise pettusin ..siis midagi kolises esisillas omanik lubas aint amordi jagu alla anda ..oleks 25ga ära ta ostnud aga siis tüüp põikles vastu,et jätab omale jne .. ja saigi kuldari oma ära ostetud
Nja maksin masina eest u 30% vähem kui sina pakkusid.Mis liistudesse puutub siis üks neist on rautselt vale.ja kolises parem shaniir,mida ta teeb siiani.Tiivast ma ei saa nagu aru mis jama on kuna lansekad on sirged..
Hmm on ikka jutt samast masinast???Vett sisse ei tule ja roostet sellel masinal praktiliselt pole.Oleks ta pärnus ujunud peaks ta nagu sõelapõhi olema ukseääred mis niisama juba 126 roostetavad on mul ka täiesti korras. ainuke koht kus väliselt roostet esineb on parempoolese esitiivanurk Mina sain selle Tallinast ja enne seda tuli see masin läänemaalt,
Otsisime mulle ja sõbrale uut mb ja ma nägin selle raha eest mis mul siiani kulunud on müügis kõvasti hullemaid masinaid kui see mis mul hetkel on. Aga samas ega ise ma ei kurda,selle raha eest olen tulemusega rahul.Mootor käib korralikut,asi sõidab, teel jookseb otse ,sillad ei hakka küljest äratulema,läbi ta ka kuskilt otsast mädanenud pole,seest ei uju nagu siin jutt oli,ei kolise rohkem kui sharniir mille kohe ära vahetan,elektroonika on ka ok abs,tuled jne toimivad probleemiteta,Juttude järgi hetkel tundub et peaks nagu kohe-kohe laiali vajuma aga nii asjad ka pole.Ma nagu1,5 kuud pea igaõhtu garaazis veetnud nii et tean ka ikka nagu ühteist Eks sõidan taga kaua sõidan nokitsen palju nokitsen ja liigun ikka uuema poole.
käisin iseg iseda isendit vaatamas .maksis sis teine 18kg ja sellerahaeest poleks ma seda küll ostnud (kuid se pelgalt minu seisukoht)autol all siis tõesti sport vedrud,kui mulle pakuti siis oli autul keps küljepealt väljas ja hinnas oleks veel alla ka saanud .sõber tegi mootori remondi ära vahetas ploki ää kuid se eelmine omanik oli nii kokuhoidlik et lasi isegi vanad tihendid tagasi panna isegi plokokaane tihendi mida tuli kohati asendada silikooniga.tegin juhiukse lahti siis oli tunne et uks kukub eest sest vajus alla peale avamist se osa kus küljes vin kood ja värgid se oli läbi roostetanud oli osavalt muidugi parandatud musta silikooniga.autu on ülevärvitud kohati mullitab.
traktorist Kirjutas:käisin iseg iseda isendit vaatamas .maksis sis teine 18kg ja sellerahaeest poleks ma seda küll ostnud (kuid se pelgalt minu seisukoht)autol all siis tõesti sport vedrud,kui mulle pakuti siis oli autul keps küljepealt väljas ja hinnas oleks veel alla ka saanud .sõber tegi mootori remondi ära vahetas ploki ää kuid se eelmine omanik oli nii kokuhoidlik et lasi isegi vanad tihendid tagasi panna isegi plokokaane tihendi mida tuli kohati asendada silikooniga.tegin juhiukse lahti siis oli tunne et uks kukub eest sest vajus alla peale avamist se osa kus küljes vin kood ja värgid se oli läbi roostetanud oli osavalt muidugi parandatud musta silikooniga.autu on ülevärvitud kohati mullitab.
Juhiukesel pole häda enam midagi.....Aga su sõbral soovitan outoremonti õppida...alguses tundus nagu see mootor ok kuid maha võttes ja laialilammutades selgus et praktiliselt kõik poldid olid mootoriküljes lahti...ja plokikaane tihend oli jah sama vahel millest rääkisid.....