Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Minu arust on E klassi ninale kollane suuna tuli justkui väga vale kombinatsioon. VAnale ninale ta veel kuidagi sobib. Kas silber ei paku siis originaal oranze. Viimati kui SL ile tellisin siis olid ka oranzid valikus olemas.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 8,236
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(09-09-2013, 09:49 PM)siimruz Kirjutas: ...
Kas silber ei paku siis originaal oranze. Viimati kui SL ile tellisin siis olid ka oranzid valikus olemas.
Küllap pakub. Kuid ei huvita - praegune seis on ka vastuvõetav, kollased suunad on lihtsalt minu kiiks. Kui leian korralikud, siis proovin. Kui ei leia, siis jääb selliseks. Lihtne
Postitused: 8,236
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kui suunatuledega on lihtne, siis pasliku südame leidmine praeguse abimootori asemele ei ole üldse lihtne...
Kes teab kedagi, kes tunneb kedagi, kel vedeleb mõni ülemäärane 100+ kW R6diisel, siis võib mulle märku anda - ma otsin...
Kuna kuulutused kõigi silme alal enam ei satu, siis link ostusoovile ka:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=33371
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Miks Om605-ei kasuta? Tollega kaasneks ju minimaalne ümberehitus?
Postitused: 8,236
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
05-11-2013, 01:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-11-2013, 01:21 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(05-11-2013, 01:02 PM)hannes_s Kirjutas: Miks Om605-ei kasuta? Tollega kaasneks ju minimaalne ümberehitus?
Selle kohta ütlevad idanaabrid midagi miljoni varastamise ja kuninganna... nojah.
Mõtet sel üritusel ei ole - liisingoktaavia oleks palju mõistlikum.
Aga ma saan SELLE auto.
Ning R6 puhub väikese kõditamise järel rahulikult 150+ kW, mis on selle arhailise masina jaoks täiesti piisav. R5 ei taha säärast võimsust kuigi hästi kesta...
Postitused: 1,130
Teemad: 60
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
05-11-2013, 05:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-11-2013, 05:14 PM ja muutjaks oli berg.)
V6sa ei taha siis 2,2 mootorit tagavaraks? Annaksin kommi raha eest ära.
Postitused: 8,236
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(05-11-2013, 05:14 PM)berg Kirjutas: V6sa ei taha siis 2,2 mootorit tagavaraks ? Annaksin kommi raha eest ära .
Ei taha - bensiiniga võib pintsleid pesta. Või SELli paaki valada.
Postitused: 374
Teemad: 25
Liitus: May 2007
Maine:
3
lihtsalt infoks, 100kw om606 maksab 300, Okidokist saab.
Postitused: 8,236
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(05-11-2013, 06:22 PM)kaido Kirjutas: lihtsalt infoks, 100kw om606 maksab 300, Okidokist saab.
Mootor jah.
Aga mul on vaja:
mootor;
juhtmestik;
6-silindrilise küünalde relee;
ridakuue esivedrud;
armatuuri parem märgutuleliist;
püsikiirusehoidja mootor;
jne...
Ehk eelistan läbimädanenud autot, kust vajalik vastavalt protsessi edenemisele maha keerata. Ja ülejäänust teen õuekiige:
Postitused: 3,895
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
....taga differ, kardaan, käigukast, summuti, juhtmed teeb healjuhul ise ka.
Oleneb nüüd mootorist, lisaks see asjandus mis pöördeid hoiab. Mõtekam võtta juba terve teine kellaplokk, diisel mootor ja bensuka tahokas ei sobi niisama lihtsalt kokku. Hannes vist midagi aretas ja sai tööle.
Inglaste maalt 210 ?
kuid samas sul ju õuepeal üks R5 mootor, turboga ja puha......
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 374
Teemad: 25
Liitus: May 2007
Maine:
3
Siis on ehk mõistlik võtta auto24 müügis olev 124 kere, samuti om606, 100kw ja hind 900, veits veel tingida.
Postitused: 61
Teemad: 9
Liitus: May 2013
Maine:
0
(05-08-2013, 09:40 AM)v6sa Kirjutas: Ei ole see korras 2,2 ka midagi erilist - proovitud. Neljasilindrilise plädin ja järsu tõusuga pöördemomendi kõver ei sobi muretuks kulgemiseks... 4+ krpm - nagu japsiga sõidaks. Kuhugi sobivale rajale Golf1 peale oleks muidugi sobiv, aga igapäevaselt tööle ja tagasi tiksumiseks võiks midagi märkamatumat kapoti all olla.
..
Võin kihla vedada, et päris korras 2,2L mootoriga W124-ga sa siiski sõitnud ei ole. Enda auto ca ~200 000km sõitnud, mootor on kenasti vaikne ja jõudu jagub, koostöös automaatkastiga on linnas pöörded mõnusalt madalal 1500-1800 kandis (selle auto 1 suurimaid plusse) ning maanteelgi on mootorimüra täitsa mõistlik. Kiirenduse üle ei saa kurta ning kütusekulu on ~10L linn/maantee 50%/50%, sõites väga ei uimerda.
Suunatuledest oli ka siin juttu, minu autol tehasest nii ees kui taga nn smoked tuled.
Tõnu
Postitused: 8,236
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
08-11-2013, 01:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-11-2013, 01:25 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(08-11-2013, 12:30 PM)MantaOwner Kirjutas: ...
Võin kihla vedada, et päris korras 2,2L mootoriga W124-ga sa siiski sõitnud ei ole. Enda auto ca ~200 000km sõitnud, mootor on kenasti vaikne ja jõudu jagub, koostöös automaatkastiga on linnas pöörded mõnusalt madalal 1500-1800 kandis (selle auto 1 suurimaid plusse) ning maanteelgi on mootorimüra täitsa mõistlik. Kiirenduse üle ei saa kurta ning kütusekulu on ~10L linn/maantee 50%/50%, sõites väga ei uimerda.
Suunatuledest oli ka siin juttu, minu autol tehasest nii ees kui taga nn smoked tuled.
Tõnu
Paluks mitte valesti aru saada: üksinda sõites on see 2,2 piisav. Aga laadi auto täis, pane kahetonnine haagis sappa ja siis räägime uuesti. Ka kütusekulust.
Minul on auto aeg-ajalt sihtotstarbelises kasutuses ka.
(05-11-2013, 09:40 PM)kaido Kirjutas: Siis on ehk mõistlik võtta auto24 müügis olev 124 kere, samuti om606, 100kw ja hind 900, veits veel tingida.
Kui pead silmas toda hõbedast, siis... käidud, nähtud ja nähtu ei vaimustanud.
Pealegi: ma võtaks ikka turbomootoriks loodu aluseks.
Postitused: 61
Teemad: 9
Liitus: May 2013
Maine:
0
08-11-2013, 03:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-11-2013, 03:59 PM ja muutjaks oli MantaOwner.)
(08-11-2013, 01:24 PM)v6sa Kirjutas: ..
Aga laadi auto täis, pane kahetonnine haagis sappa ja siis räägime uuesti. Ka kütusekulust.
..
Igapäevaselt sõidad tööle-koju 2T haagisega? Siis tasub juba mingile 4x4 maasturile pigem mõelda.
2,2L kulunud mootoriga Mercedes-Benz osta ja siis foorumis kurta, et vilets mootor on 2T haagise vedamiseks, on kergelt öeldes naljakas.
Tõnu
Postitused: 8,236
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(08-11-2013, 03:54 PM)MantaOwner Kirjutas: Igapäevaselt sõidad tööle-koju 2T haagisega? Siis tasub juba mingile 4x4 maasturile pigem mõelda.
Ei sõida igapäevaselt. Kuus reeglina 2-300 km haagisega, tuhatkond km üksi-kaksi.
124 on minu jaoks "see õige" hinna ja kvaliteedi suhtelt. Odav maastur on ebamõistlikult kulukas pidada, head riistad on lihtsalt liiga kallid minu jaoks. Aga kui haagised peaks suuremaks minema (mis on võimalik) või sissetulek oluliselt kasvama, oleks G muidugi veel enam mokkamööda...
Postitused: 3,895
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
turbodiisel ei hakka juba kapotialla laskuma?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 8,236
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(05-10-2014, 02:04 PM)Laur Kirjutas: turbodiisel ei hakka juba kapotialla laskuma?
Enne peab lahustipõletaja sealt ära lendama. Südamesiirdamise päevakohasusele mõjub kindlasti aeglustavalt HH stabiilne esinemine...
Postitused: 8,236
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Täna SELli pesa koristades tegin südame kõvaks ja ajasin SELle kõrvalt Lumivalgukese päikese kätte, kasisin suurema saasta maha ja panin sõgeda hinnaga turuplatsile üles.
Ega ma teda müüa taha, aga ei ole kolme aasta jooksul leidnud aega temaga tegelda. Ning lähima paari aasta jooksul seda aega ka ei teki... Kui leidub keegi, kel see aeg ja tahtmine on, siis mingu auto paremale peremehele.
Kuratlikult mõnus oli istuda taas õigel vedruistmel ja sõita reaalselt töötava vedrustusega autoga Tuletas meelde, et areng toimib alati millegi arvelt ja punnsilma puhul on selleks olnud mugavus.
No, tõenäoliselt jätkub see teema mõne aasta pärast
Postitused: 8,236
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Paneme siia ka märgi maha: auto käib aeg-ajalt jalutamas. Kui on vaja hobutreilerit paigal hoida
Kasutatud ÕKM ja uus kütusepump tegid mootori ka "korda". Nüüd käib nii külmalt kui kuumalt nii, kuis peab.
|