Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz 200E, 1990, W124 - expo
#41
Mina pole veel kuulnud et keegi roolikarpi remondiks, ja kindlasti ei tee seda tavalised autoremondi töökojad. Pane ostu kuulutus ülesse, ise ka otsi ja kindlasti leiad omale korraliku roolikarbi, mina müüsin kunagi korraliku karbi 40 euroga maha.
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Vasta
#42
Kuidas ma õige värvikoodi leian? Kavas rooste ära tõrjuda ja masin ilusaks teha.
Vasta
#43
[Pilt: 412216d1322453778-few-paint-questions-paint-code.jpg]
www.veebid.ee pakun veebilahendusi, küsi pakkumist.
Vasta
#44
Tere, plokikaanetihend ütleb tsau. Eile juhtus siis sedasi, et mulle meeldima hakanud auto otsustas pirtsutada ja Kaubamaja parklasse suure veeloigu jätta. Täna onuga kontrollisime üle (ma ise loll nagu lauajalg) ja selgus põhjus, miks pikemat aega juba jahutusvedeliku paisupaagi korgi all on tarretis ja miks ta eile parkla ära märgas.

Sõbrad soovitavad selle 2.0 87kW mootori nurka nokitsemiseks jätta ja kui juba, siis 3.0 R6 asemele paigutada. On kellelgi teada hinnad tihendite vahetamisele kuluvale tööjõule? Oskab keegi ka öelda, mis raha eest korras R6 bensuka saab ja mis hinnaga see vahele tõstetakse?

Olen nüüd mõnda aega jalamees. Pole tore.
Vasta
#45
Milleks leiutada jalgrattast? R6 bensiini mootoreid pandi juba tehasest peale. Palju lihtsam, kindlam ja odavam on osta auto, millel juba õige mootor peal. Selline mootori vahetus tasub ainult siis ära kui ise teed ja auto ise ja kere on väga heas korras. Osta r6 mootor, maksta kellegile paigalduse eest, paberi majandus argis, veermiku ümber tegemine mootorile parajaks ja kõike seda teha poolpidusele kerele oleks lihtsalt aja ja raha raiskamine.
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Vasta
#46
(30-06-2016, 08:43 PM)124STD Kirjutas: Milleks leiutada jalgrattast? R6 bensiini mootoreid pandi juba tehasest peale. Palju lihtsam, kindlam ja odavam on osta auto, millel juba õige mootor peal. Selline mootori vahetus tasub ainult siis ära kui ise teed ja auto ise ja kere on väga heas korras. Osta r6 mootor, maksta kellegile paigalduse eest, paberi majandus argis, veermiku ümber tegemine mootorile parajaks ja kõike seda teha poolpidusele kerele oleks lihtsalt aja ja raha raiskamine.
point selles, et kere on korras.
Vasta
#47
kuidas selle pistiku lahti saab? asub ta sisselaske kollektori all, ühendatud plokikaande https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t...e=579297AE
Vasta
#48
nonii, M102 2.0 töötab taas ja seda uue plokikaane tihendiga ja hetkeseisuga õlipilvest puhtaks pestud jahutussüsteemiga, ent probleemid ei ole otsas.
- sisselaske kollektori all olev sisselaskemehhanismiga seotud lisavedru on jooksu pannud. mida ta leevendab/hoiab ja kust asendust võib leida?
- viscosidur ventilaatoril on ikka täitsa kasutu. 50€ eest uus visco ei tundu eriti ahvatlev, seega äkki liikuda elektrilise ventika suunas? ideid?
- kas 4spd manuaalkasti hoovastik sobib 5spd manuaalile? kast olemas, ent praegu lihtsalt pole enam seda aega, et kastivahetusega tegelema hakata.
- täna esimese käivituse ajal sai paari minutiline töötamine mootoril otsa bensiini otsasaamise tõttu. peale tankimist oli start vaevaline ja pärast seda tühikäik küll kõikus, ent gaasipeldaai vajutus ajas mootori tudisema ja purtsuma, seismajäämise piirile. peale umbes 12km väga raske jalaga sõitmist probleem leevenes, ent vahest annab siiski see pöörete kiskumine tunda. milles põhjus võib olla? äkki seesama kadunud vedru? tundub nagu küttesegu on korraks lahjavõitu.
- onu võttis süütenurga timmimise ette. kui palju powerit see 2.0 87kW peaks andma? sai süüdet varasemaks timmitud ning tõmme on pisut parem, ka kolmandaga on nüüd aru saada kui pedaali vajutada Big Grin
- kuidas tagaistmed ning uksepaneelid eest käivad? homme saan poolnahkse sisu keemilisest kätte Eusa_dance
Vasta
#49
Tere,

Ainult üks lause nn kõrvalt targutamise mõttes. M102 mootoril ei ole viskosiduriga ventilaator. Ventilaator rakendub mitte sujuvalt, nagu visko, vaid põhimõttel "sees/väljas" plokikaanel asuvalt temperatuuriandurilt, mis pole sama andur, mis Sulle temperatuuri näitab. Tavaliselt on andur otsad andnud ja tema juurest juhtmeklemmide sildamisega saad selle ära testida. Ventilaator rakendub muidu korras anduriga kuskil näidiku järgi 102 kraadi juures ja kõigil temperatuuridel alla selle ongi ta sisuliselt "tagant ära". Sillatud juhtmetega on ta siis mõistagi pidevalt taga.

Parimate soovidega,

Tauno
Vasta
#50
102 kraadi pealt? seda on paljuvõitu. ma ei tea, mis see tehasepoolne soovitus on, aga mina ei tunne end küll mugavalt, kui mootor keemise äärel on. ei soovi teist korda seda tööd küll ette võtta - kaks päeva nonstop kruvimist ja nuputamist minu kui algaja jaoks ja seda veel teise inimese abiga.

unustasin eelnevalt ka mainida ühe vea, mis enne mootoriremonti ilmsiks tuli. nimelt kaitsmeploki taga asuvast karbist kostus ragistamist, mis tundus nagu relee klõbina moodi. sümpton esines just siis kui kõik uksed olid suletud/andurid alla vajutatud. see on ilmselt ka põhjuseks, miks auto aku kahe nädalaga tühjaks sai. peal on ka signalisatsioon, mida küll pole ammusest ajast kasutanud ning aku uuesti ühendamisel ta häält ei teinud. samuti on peale remonti aku tagasi ühendamist see karbike vait olnud, ent ei usu väga, et kaks päeva vooluta ta imeväel korda tegi.

edit: küsimus - mis klemmid vaja sillata on?
Vasta
#51
Tere veelkord,

Kehvad ühendused võivad ikka releede ja kaitsmete juures sedavõrd vanadel autodel mõnikord sädemeid lüüa ja halvemal juhul kärssama minna. Tasub vähemalt visuaalselt üle vaadata, et klemmid oksüdeerunud ja miski sulama hakanud poleks.

Ventilaatori töötemperatuuridega on nii, et tehase poolt on ette nähtud, et vent haagitakse taha temperatuuril mitte üle 102 kraadi. Mõistagi on seal mingi tolerants, seega saame rääkida, et see toimub umbes sealkandis. Kliimaseadmega autol on ülemine temperatuur vist veelgi kõrgem, kui mälu mind ei peta.

Kuna jahutussüsteemis ei ole vesi, vaid jahutusvedelik ning süsteem on surve all, ei tähenda nimetatud temperatuur veel kaugeltki keemispiiri ja kõik on nii nagu tehas ette näeb.

Uuesti tagant kukub ventilaator temperatuurivahemikus 93-98 C. Seega selles vahemikus 93-102 kraadi võib M102 mootori töötemperatuur vabalt olla ning see ei tohiks korras plokikaanetihendile kuidagi negatiivselt mõjuda. Liiga jahedalt töötav mootor ei oleks ka efektiivne.

Olen seda ka varem jaganud, kuid hea M102 mootori jahutussüsteemi selgitav materjal asub siin:
http://www.furi-dorifto.com/tech/MB_w124...0012-1.pdf

Edu!

Tauno
Vasta
#52
On kellegil istmete katteplastikuid üle? Just neid, mis esiistmete külgedele lähevad. Võiksid olla hallid või mustad.

E: sai paar kuud tagasi viiene manuaalkast ostetud. Ilmselt jätan vahetuse siiski tegemata, seega huvilised võivad märku anda. otsin endiselt kas halle või tumesiniseid esiistmete plastikuid. millalgi panen ka autost endast pildi või paar üles, et lõpuks peategelast ka näha oleks
Vasta
#53
noh, jõudiski see aeg kätte kui midagi teistsugust tahaks. http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?...rhash=a26c
Vasta
#54
nonii, mingi pool aastat möödas viimasest postitusest ja ei edenud müük ning samuti käis auto vahepeal keevituses - kundepoolne esimene tagasillakinnitus andis järgi ning sai lastud see Jõhvi ligidal teise mersuhuvilise poolt ära keevitatud 3mm metallist.

praeguse seisuga on auto garaažis, M102 2.0 87kW mootor on koos 4spd manuaalkastiga vahelt välja tõstetud ning nädala lõpuks võib loota OM603 NA hääli.

nüüd ka esimesed fotod konkreetsest autostEusa_dance

[Pilt: 20170221_104949456_iOS.jpg]
kuna me ei saanud kardaani kasti küljest lahti, siis tõstsime mootori, kasti ja esimese poole kardaanist ühes tükis välja. poldid olid nii kõvasti kinni, et ühe võtme lõhkusime ära ja teine hakkas üle käima. ketaslõikur aitas hädast välja
[Pilt: 20170221_103700235_iOS.jpg]
kuna väljalase ja kardaan on parasjagu eest koristatud, siis sai otsustatud ka põhja alt rooste ära kaotada ja mastiksiga katta.
pindmisest roostest ka üks kollaaž
[Pilt: roostekollaa_1.png]
foto kõige magusamast - OM603 N/A mootor.
[Pilt: IMG_1841.JPG]
muidugi süda ihkab turbot, aga rahakott lubab vabalthingavat. niipea kui mootor esimest korda mu sinise W124 aiste vahel lõõrid puhtaks köhib, suunan tähelepanu kerele ja veermikule.
PS! Fotode lisamisel teemasse ja nende parema eksponeerimise tarvis võib mulle nõuandeid jagada Eusa_angel
Vasta
#55
täna käisid targemad kraami oma silmaga hindamas ja tuli välja, et M102 87kW mootori küljest nopitud kahemassiline hooratas 4spd kasti vahelt ei sobi OM603 ja viiese kastiga. tuleb sobiv ühemassiline komplekt leida ja siis saab süsteemi alles aiste vahele tõsta. kaugemas tulevikus mõte ka turbo valemisse lisada, ent sinna veel aega.

update: OM603 on edukalt 5-käigulise manuaalkastiga (717 430) liidetud, ühemassilise hoorattaga. ega's kellegil Tartu kandis teleskoopvardaga vedrutõmmitsat rentida? võib ka tööriista omanikuga koos Rolleyes kuulsin jutte, et see tööriist kipub muidu jalutama minema, nalja sellega pole.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Brick W124, 250D, 1991 - Manifesto Manifesto 22 3,211 24-09-2024, 10:20 PM
Viimane postitus: Manifesto
  MB 300CE C124/300E ja 230E W124, sm. pelle sm. pelle 295 299,125 23-09-2024, 09:11 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,853 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 94 101,413 21-09-2024, 12:07 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,214 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  Mercedes Benz 450 sel-73 inc13 inc13 33 29,854 22-07-2024, 07:26 PM
Viimane postitus: inc13
  Mercedes-Benz SLK350, 2005, R171 - Kalla Kalla 4 634 21-05-2024, 12:50 PM
Viimane postitus: Kalla
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 4,843 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 493 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  Mercedes-Benz E270 CDI, 2001, s210 - kodutu kodutu 6 1,295 27-03-2023, 11:32 AM
Viimane postitus: kodutu



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne