Postitused: 1
Teemad: 1
Liitus: May 2024
Maine:
0
Tere!
Eile maanteel sõites kadus järsku autol jõud ning hiljem selgus et mootoril auk sees ning keps väljas.
Auto käis umbes kuu aega tagasi hortautos ketivahetuses ning õlikorpuse vahetuses. Oskab keegi öelda kas kaks sündmust võisid omavahel seotud olla või on tegu lihtsalt halva juhusega. Plaanis on ka auto horti tagasi saata kuid mõtlesin, et küsin enne nõu siit.
Postitused: 728
Teemad: 12
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
Panustan halvale juhusele. Mul on kunagi keps katki läinud. Kiirendasin teise käiguga ja keps külje pealt väljas, pöörded ei olnud suured.
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Ei tahaks uskuda, et nende kahe tööga oleks võimalik kuidagi vänt-kepsmehhanismi sedapalju kahjustada, et mootor ette hoiatamata laiali läheks. Mootor on kaunikesti piir peale aetud, ega seal pikka pidamist ei ole, kui miskit kehvasti läheb.
Madala õlitaseme hoiatust ei andnud enne?
Maas õlitilkasid ei olnud peatumiskohtadel?
Postitused: 34
Teemad: 8
Liitus: Mar 2022
Maine:
0
Parandage kui eksin, kuid kas MB-l puudub nii õli jaok snii taseme kui rõhu hoiatus?
Postitused: 210
Teemad: 0
Liitus: Dec 2020
Maine:
6
(27-05-2024, 08:43 AM)PaulE Kirjutas: Parandage kui eksin, kuid kas MB-l puudub nii õli jaok snii taseme kui rõhu hoiatus?
Kenijaalsed saksa merseedese inseneerid on jõudnud järeldusele, et mida vähem kodanik oma massina õlirõhust teab seda parem talle ja kogu mekaanikute gildile on.
Tasemeanduri kohta ei oska öelda aga lohutuseks on vähemalt osadel mudelitel õlivarras säilitatud.
numerus stultorum, infinitus est