isa käis välja uue mõtte ja tõi mulle sellised asjad:
tegin varda:
selline jäi:
sai ka mingi stange aretis tehtud eks vaatame mis välja tuleb:
Hüdrokässar:
Selleks et hüdrosilindrit sinna panna pidi kasti tunnelit modima:
väga stiilne, et selle nii ära peidad. liiga paljud armastavad oma hüdrokässareid jms pornot lihtsalt nähtavale jätta.
stange teed evo stiilis või mingi omaloominguga tegu?
stangede koha pealt ei tea midagi
sain kleepsu ka kätte:
asjad ootavad krunti
ostsin krundi kuid ei tea mis lahustit kasutada kirjas ka pole:
kui teaks mis lahustit vaja saaks tuleval nädalal krundidtud
Nitrolahusti. Poest küsi, sellele krundile, nad võiksid nagu teada.
Miks hüdrauliline käsipidur?
(12-04-2010, 02:47 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Miks hüdrauliline käsipidur?
Drifti pill ju...
(12-04-2010, 02:56 PM)sm. pelle Kirjutas: [ -> ] (12-04-2010, 02:47 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Miks hüdrauliline käsipidur?
Drifti pill ju...
Änd?
Mille poolest hüdroajam asja paremaks teeb?
Või on küsimus puhtalt selles, et sõidupiduri klotside kulumiskestvus ja vahetamislihtsus on parem...
tavaline kässar on selline nagu on, nõrk ja pole eriti efektiivne. Tava klotsid palju efektiivsemad.
Kuidas selline hüdrokässar toimib?
Saan aru, et pidurdab tagumisi rattaid tava klotsidega. Huvitab just kuidas ta eraldatud on sõidupidurist ja mis siis saab kui sõidupidurit vajutad?
või ongi, et jalaga esimesed ja käega tagumised?
(12-04-2010, 10:06 PM)berg Kirjutas: [ -> ]tavaline kässar on selline nagu on, nõrk ja pole eriti efektiivne. Tava klotsid palju efektiivsemad.
Hm, mul võtab S124 asfaldil loha, kui põhjani pressida.. Kallakul piisab varbaga vajutamisest. Ehk märksõnaks on tehniline korrasolek.
Ketaspidurite parema efektiivsuse vastu ei vaidle ma üldse. Paremad need on ja klotside vahetus on kah lihtne.
Kuid küsimusi tekitab see kontuuride eraldamine. Erisilinder, mis laseb sõidupiduril toimetada ettenähtud viisil ja lisab seisupiduri funktsiooni tagapiduritele, maksab päris kena raha. Tavaline silinder sellises süsteemis väga toimida ei taha.
Sõidupidur ette ja hoob tagapiduritele on hea küll rajal ja platsil, kuid liikluses ma seda küll näha ei taha.
ühe pildi unustasin panna:
Kas mu vanad silmad petavad või oled tõesti ukse ära kruntinud koos küljesoleva ukselgingiga?
jätsin jah külge,ei tahtnud ära kookida ja ta oli nii või naa tuhm ja hall .Vahet erilist ei ole ju, ukselingi süvend on ka ikka must.
Selle ukselingi kohapealt olen ma kaa pisut imestunud. Nimelt, ukselingi värv värviks, süvend süvendiks. Asi on selles, et kui sa nüüd selle ära värvid ja laki peale tuiskad, siis juhtub see asi, et paratamatult pole ukselink ukse küljes stabiilselt kinni, mingi liikumine toimub ju nii või naa ning tagajärg on selles, et hakkab esmalt lakk murenema liikumise tõttu ja siis juba värv ja siis pääseb niiskus ja kõik muu sinna vahele ja ongi olemas oht, et sealt hakkab mullitama jakobrutama ning peagi roostetama.
Ja sama pagasiluugi liistuga.
vütan siis lingi küljest ja pagassiluugi liist ära
Thats the spirit, mate!