Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB 190E 3.0T 1988 - berg
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Njaa, asi hakkab ilmet võtma. Vaikselt su teemasid siin ja driftime.ee foorumis jälginud ja kuigi algul tundus jutt nagu noortel poistel ikka ja tuuning kippus tjuuningux, siis nüüd juba paistab, et sul pealehakkamist küll ja autost võib täitsa asja saada.

Minu soovitus muidugi on see, et julge pealehakkamine on teatavasti pool võitu, aga korralik eelnev kodutöö ja info otsimine targematelt annab teise poole. Seega kui probleeme või ideid esineb, kus enda kogemustest ja teadmistest puudu jääb, küsi julgesti. Tobedad küsimused võidaxe algul välja naerda, aga tegelikult oleme me kõik olnud kunagi võhikud ja lolle küsimusi esitanud (kasvõi täitsa lapseeas) nii et peale esialgseid ilkumisi peax ka asjalikke vastuseid tulema hakkama.

Jõudu ja jäxu sulle ja katsu püsida õigel rajal ning tjuuningut (kleepsuteema näitex on veidi ülepingutatud, aga noh, maitse asi) vältida, siis hakkavad inimesed ka su projekti vastu rohkem huvi tundma ja sinusse asjalikumalt suhtuma ning hüva nõuga aitama.

Aa, muide valged veljed on väga lahedad ja sobivad sellele autole väga hästi.
Vahe peal sai ostetud lesvenist parem poolne tiib(teise lasin ära tellida) kardaani vahepuki,tulede lüliti(vana oli otsas)ja siis pagassiluugi luku(vedru oli läbi omadega)
Täna helistati ja öeldi ,et tiib ka kohal.Vahepeal koopad puhtaks teinud, uuesti ära mökerdanud ja piduri sadulad võõpasin ka üle.Laupäeval soome tööle ja siis mingi kolme nädala pärast läheb täiega edasiSmile
Eile vahetasin kardaani vahepuki koos laagriga ja hakkasi kardaani alla panema. Kuid see on pikk, 190ne kardaani see nuut oli ka peenem,tegelikult oli kogu kardaan peenem,ei saanud kardaane ka kokku kompunnida.Nüüd ei teagi mis teha, kas treipingis lahti lõigata selle kardaani mille mootoriga kaasa sain, või siis on mõni muu variant?
Kardaan ka nüüd olemas esimene ots 90 tagumine 80 Eusa_dance
(20-09-2010, 08:41 PM)berg Kirjutas: [ -> ]Kardaan ka nüüd olemas esimene ots 90 tagumine 80 Eusa_dance

pole esimene aga ikkagi ,korraliku tööd oled teind,
nyyd puudub ainult 12 liitrise scania turbo Icon_twisted
See alles hiljem plaanis aga ei tea kas scania oma .Enne tuleks mootorit aidata ,et kohe ära ei laguneks kui vurr külge kruvida.
(28-09-2010, 09:41 PM)berg Kirjutas: [ -> ]See alles hiljem plaanis aga ei tea kas scania oma .Enne tuleks mootorit aidata ,et kohe ära ei laguneks kui vurr külge kruvida.

http://www.youtube.com/watch?v=QLB2bxYfJEg
minu unistus Big Grin
nii et saa inspirisatsiooni Big Grin diisli turps läheb lohvalt peale
(05-01-2011, 07:54 PM)hannes_s Kirjutas: [ -> ]Mis nüüd siis on juhtund http://www.motors24.ee/vehicles/316719-M...&sort=paid

Hehee, ralak, ehk on sul nüüd lootust....
rahu nüüd müügi plaani ei ole üldse.Tahtsin lihtsalt teada ,et mis hinda ka saaks kui oleks müügi plaanid paneksin ka foorumitesse ja soovi müüki.
Tund aega kaevasin autot lumest välja,kui uksed avasin oli hais sees meeletu.Sai käima ka proovitud kõik töötab tuju läks kohe heaks.Seest ikka mõnuga kopitab turvavööd ja tagumine iste juba kergelt kopita(b)(vad).Jättsin ka kõik uksed lahti ,et niiskus välja läheb kui läheb.Tõin ka kardaani ära nüüd panen sinna uue vahepuki ja laagri ja siis peab alla ka panema.Veel tegin käigukasti vardad sirgeks kuna need olid kõverad ja need ka saab alla panna koos uute pukksidega.Loodan ka miskit pildi materjaali teha,enamus asju muidugi linnas kodus nagu näiteks:tiib(millel tiivakaare laiemaks tegin),sportsumps täispikkuses ja muud pudi padi.
uued fotoshuudid:
leidsin mingi vana:
[Pilt: 93855-P1010594.JPG]
ja uued: [Pilt: 58292-P1010595.JPG]
[Pilt: 77874-P1010596.JPG]
hallitab juba:
[Pilt: 49393-P1010597.JPG]
[Pilt: 84662-P1010598.JPG]
[Pilt: 37795-P1010599.JPG]
[Pilt: 28686-P1010600.JPG]
[Pilt: 68356-P1010601.JPG]
[Pilt: 29225-P1010602.JPG]
tellitud asjdest ka juttu:

6 meetrit teras toru 3" (simons)
[Pilt: 92584-pipe.jpg]
2 simons resonatorit 3"
[Pilt: 48544-simons_u457600.jpg]
simons toru p6lved erinevate kraadidega 3" sumpa ja torukolle valmistamiseks.
Sumps tuleb 2he toruga otsast l6puni m6lemale torule eraldi reso ja l6pupytt,
samas ka vaadatud turbo selleks Mercedes-Benz 300 cdi.
heidetud ka pilgud peale coolerile,boosti kellale,pihustitele ja bov-ile
Samas ostan ka 2 korvistet ja nahk koos sisuga myygis kellel huvi. Ja millist pumpa kasutada ,et kytuse vaeseks ei jääks?
Tore et jätkad siiski...

Aga kustkohast 3" toru ostsid ja mis maksis?
(03-03-2011, 02:46 PM)berg Kirjutas: [ -> ]tellitud asjdest ka juttu:

(03-03-2011, 07:57 PM)Nustu826 Kirjutas: [ -> ]Tore et jätkad siiski...

Tere
Tore, et projekt jälle lume alt välja kaevatud !
Vaikselt eemalt jäginud ning kurvastasin isegi veidi kui see pooleli jäi, aga hea näha, et jätkadNod
Lugupidamisega!
(03-03-2011, 07:57 PM)Nustu826 Kirjutas: [ -> ]Tore et jätkad siiski...

Aga kustkohast 3" toru ostsid ja mis maksis?

www.Carshop.ee
www.Carshop.ee 12euri meeter teras materjaal.Roostevaba üle poole kallim 48 euri vist
Istmed ja muu mant läinud
Auto juba eelmisest nädalast tallinnas ja täna jäi töökõrvalt vabaaega ja sai nokitsetud.Kõigepealt ühendasin ära roolivõimutorud ,kuna see mootor asetses 124 universaali peal siis olid seal peal ka nivoo,seega tuli tekitada ka ringlus.Veel sai tehtud mootorile pesu ära ja siis ei saanud ka tegemata jätte ka seest ja väljast.Ja lõpuks tegin juhtmeid veel korrektsemaks
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18