Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB 300CE C124/300E ja 230E W124, sm. pelle
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
(20-08-2013, 07:27 PM)sm. pelle Kirjutas: [ -> ]Kui nüüd googlest hakkasin vaatama siis enamustel jah seda pole. Icon_biggrin

Muidu mõtlesin seda.
[Pilt: 74359-P4150142.jpg]

See on kahest tulealusest liistust kokku keeratud konstrui.

Ja sõidab. Tulid täna mulle Susi hotelli juures vastu, olin Suzuki bike-ga
(13-09-2013, 02:15 PM)laf1247 Kirjutas: [ -> ]Ja sõidab. Tulid täna mulle Susi hotelli juures vastu, olin Suzuki bike-ga

Ja liikusin jah sealkandis. Nod
Hetkel veel asi väga toores aga pshh-pshh saab teha. Unibrow

Üks küsimus ka, aparaat tahab teha ainult sooja ja vähe jahedamat õhku salongi pole lootuski vent avadest saada, kraanid on kinni jäänud seismisega?
(13-09-2013, 08:29 PM)sm. pelle Kirjutas: [ -> ]
(13-09-2013, 02:15 PM)laf1247 Kirjutas: [ -> ]Ja sõidab. Tulid täna mulle Susi hotelli juures vastu, olin Suzuki bike-ga

Ja liikusin jah sealkandis. Nod
Hetkel veel asi väga toores aga pshh-pshh saab teha. Unibrow

Üks küsimus ka, aparaat tahab teha ainult sooja ja vähe jahedamat õhku salongi pole lootuski vent avadest saada, kraanid on kinni jäänud seismisega?

Voolud ikka klapile peale tulevad? Kinnijäämine on võimalik.
Klap oli korras. Nüüd sai sellelt lehelt võetud kliima vigade diagnoosimise juhend ja hakkab proovima. Senikaua peab aknaga regullima toasoojust. Icon_biggrin

Sai üks video ka tehtud - http://www.youtube.com/watch?v=4ioTBcootbk
Äge värk. Kahju on aga sellest, et blow off valve sellist "pedeliku" häät teeb, vabandust väljenduse pärast.
(16-09-2013, 05:59 PM)jegesmesh Kirjutas: [ -> ]Äge värk. Kahju on aga sellest, et blow off valve sellist "pedeliku" häät teeb, vabandust väljenduse pärast.

Eks see oli maitse asi aga hetkel jääb riisika variant, teoorias saab sellel bov'il häält ka muuta otsade vahetuse/äravõtmisega.
Spioonikas:
[Pilt: 96895-2013-09-17_06.34.12.jpg]

Vabandan kvaliteedi pärast, telefoni kaamera klaas on nii ära kriibitud.
Auto on väga ilus, mõni liistuke veel tagasi panna ja korras. Hääled video põhjal on ka muhedad Eusa_whistle
Palju ta nüüd ideaalis jõudu võiks välja toota?
Juhiukse aknalt jah liist puudu, kuskil garaasis vedeleb, peaks vist jah tagasi panema.

Jõuga nii, et oleme üsna rahulikult võtnud, hetkel tundub, et rohkem kui orginaalis. Icon_biggrin
0.4bar'iga oli juba päris hea.
Kui uue siduri alla saab siis julgeb rohkem ja ehk saab ka dünos käidud.
Kui kõik jonksu saab ja alla 400hp siis oleksin üsna pettunud, et sinna oleks selline siht.
Mis sul turbol tiivikute mõõdud on, tead?
(03-10-2013, 09:39 PM)hents99 Kirjutas: [ -> ]Mis sul turbol tiivikute mõõdud on, tead?

Ise pole mõõtnud, aga kui ostsin, siis seal kuulutuses oli külma osa mõõduks ca77mm. Kuuma osa mõõtu ei tea, kui praegu mõelda siis oleks ju võind üle mõõta, võtsin korra kojad küljest. Eusa_doh

Nüüd käind 0.9 ka ära, päris äge. Imestan, et sidur peab. Samas maru rahulikult gaasi peale vajutanud ja kõrgemate käikudega pole julgend seda rõhku peale lasta.

E: ei tea millal ma jõuan seda sidurit vahetama tulla, kardan, et see aasta enam ei jõua.
Billet kompressor......päris hea.

Huvitaks just tiivikute väiksemad mõõdud. Vaatan, et peaks vist kah suurema turbo installima...muidu kevadel sõidetakse pikalt mööda Eusa_drool Sina oma turbokaga, "arts24" plaanib kutsikat 3.2 turboga....


Aga jah, mitmekettaline "sinter" on suht "must have". Arts otsis mu käest 3-kettalise Alconi ja kerge hooratta. Sama komplekt nagu mul endal. Testitud ja töötab hästi. Ma juba harjund 3-kettalisega, iga päev kolistan sellega ringi. Kolistan ongi õige sõna, sest need sidurid konkreetselt kolisevadki Eusa_drool


Ma püüdsin selgust saada, milleks su turbo suuteline on, seepärast ka mõõdud huvitasid.


Edit: ca 77mm inducer(ehk väiksem mõõt) tähendab ca 1300hp ratingut Smile
Nägin üks päev lasna kanalis.
(03-10-2013, 10:24 PM)hents99 Kirjutas: [ -> ]Billet kompressor......päris hea.

Huvitaks just tiivikute väiksemad mõõdud. Vaatan, et peaks vist kah suurema turbo installima...muidu kevadel sõidetakse pikalt mööda Eusa_drool Sina oma turbokaga, "arts24" plaanib kutsikat 3.2 turboga....

Haha Icon_biggrin
See väiksem osa peaks olema ca50mm.
Õnneks asfalt on külm, rehv ei pea, see vast hetkel sidurdab peamiselt.

E: Vähe guugeldasin. K27.2 perekonnast on see.
Täpne mudel on K27.2-3065OXAKB12.91RNHTD
Ma sõidan hetkel 1.1 bar`ise rõhuga.... Eusa_doh Mittetahtlikult, aga tundub, et mootorile ja eelkõige mulle meeldib Eusa_dance

Tahaks juba süütenurga ja seguga mängima hakata...mõnes mõttes võiks proovida ka kepsude tugevuse ära, varsti ju lumi maas ja enivei enam sõita ei saa.....vaataks, mis kepsul öelda on kui plokist end välja sirutab Eusa_think

Mul on kompressor 62mm, turbiin 65mm. Ehk ~700hp suutlikkus.


Edit: Btw, kes sul autot seadistab muidu? Kas ma ka tean teda?
(03-10-2013, 11:06 PM)hents99 Kirjutas: [ -> ]Ma sõidan hetkel 1.1 bar`ise rõhuga.... Eusa_doh Mittetahtlikult, aga tundub, et mootorile ja eelkõige mulle meeldib Eusa_dance

Tahaks juba süütenurga ja seguga mängima hakata...mõnes mõttes võiks proovida ka kepsude tugevuse ära, varsti ju lumi maas ja enivei enam sõita ei saa.....vaataks, mis kepsul öelda on kui plokist end välja sirutab Eusa_think

Mul on kompressor 62mm, turbiin 65mm. Ehk ~700hp suutlikkus.


Edit: Btw, kes sul autot seadistab muidu? Kas ma ka tean teda?


Rõhuga enamvähem sama siin, alla ei saa ja samas ei ole kapoti alt kurtmist ka kuulnud. Unibrow
Sõber seadistab, sa ei tea, võinoh ühekorra ostis sult wb aga vaevalt, et mäletad.
Ma saan ka 0.4 bar.

Mul juhtus lihsalt nii, et rõhu "signaaltoru" oli lahti tulnud ja rõhuklapp ei lükanud end lahti, st rõhku reguleeriti ainult vedruga. Muidugi hea on teada, et baasrõhk on nõrgima vedruga 1.1 bar. Sees oli algselt 2 vedru, jätsin ainult ühe ja nõrgema Eusa_drool

Aga nüüd siis tegin vigade paranduse ja tõstsin kohe boost controllerist rõhku 1 bar`ini.
Praegu on muidugi jahe õhk ja võiks isegi rõhku tõsta, aga siiski jätaks rõhu sinnapaika ja üritaks süüte ja kütusega jõudu juurde saada. 10.5 surveaste muidugi veidi piirab tegevust, aga tundub, et mootor hingab nii hästi, et ruumi on piisavalt.

Sul on sellesmõttes hea, et surveaste on 9.0
Süütega saab julgelt jõudu timmida.
Et eelkõige soovitaks rõhku mitte tõsta, aga proovida süütenurgaga võimalikult kaugele minna.

Mis lambda/AFR rõhualas näitab või mis targeti järgi te seda timmite? See mootor ilmselt lahjat segu ei taha.
EGT on olemas?

Peaks tulema nädalavahetusel kaema/proovima/joonestama!?
Oleme üritanud teha nii, et üle 12.5 ei läheks rõhu all, egt jah olemas, ise veel panid posti. Icon_biggrin
Eksme jah oleme pigem süüdet timmind kui üritanud rõhku tõsta. Siduri mineku hirmus olen üritand sõita nii, et üle 0.5bar ei lase aga no igakord see ei õnnestu Eusa_whistle

Tule järgmine nv, see veel mind pole.
12.5 AFR tundub suht lahja, st palju jõudu, aga oht liigsele EGT`le. Ma ise lambda järgi harjunud.

Mis EGT näitab? Mis süütenurk ca 1 bar juures?

Sellele mootorile soovitaks ikkagi 0.81-0.83 lambda(AFR teisendage ise) segu, siis peaks EGT oleks mõistlik ja jõudu võiks nagu ka tulla.

Minu mootoriga hakkab korralik karje ja jõud lambda 0.83-0.85 kandis. EGT püsib veel enamvähem mõistlikkuse piires, hea hingamine leevendab.

Järgmine nv plaanis ilmselt Rootsi minna. Aga kindlasti enne lund peaks trehvama autodega.


Edit: Milliselt silindri pordilt sa EGT`d mõõdad?
Egt sai ikkagi tehtud nii ristivastupidi su soovitustele ja läks ikkagi enne turbot ja see näitab igati ilusaid numbreid. Kuna 1bar tõmbeid väga pole söendand teha siis seal on 5* süüde ehk veel mitte midagi.
No see 0.85 ehk 12.5 tundus omalegi selline mõnusa karje koht.
A noh meil see ikkagi liiga toores veel, tõenäoliselt lähebki vähe rikkamaks ja süüde varasemaks.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15