Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB 300CE C124/300E ja 230E W124, sm. pelle
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Värv jäi jah samaks - 147 arctic white.
Pole veel päris valmis aga üks klõps... mulle meeldib :tongue:
Nagu öö ja päev võrreldes varasemaga.

Väga kena! Miskipärast selline puhas ja värske valge sümpatiseerib.
Valge on kena kui ta puhas ja läikiv on. Kena velga ka alla ja voilaa!:cool_rsvd:
Stangedel võiks see must osa ka valge olla.
Muidu väga ilus.
Toomaz Kirjutas:Stangedel võiks see must osa ka valge olla.
Muidu väga ilus.

Need jäid taotluslikult mustaks, et vähe kontrasti lisada. Muidu oleks tulnud kuidagi üksluine vms IMO.
Vaja veel 1 korra poleerida. :cool_rsvd:

[Pilt: pilt.JPG]

Ma ootan juba ilusaid ilmasi, kohe väga. :biggrin:
Väga kenaConfusedhocked:
Algul see valge kube mulle ei meeldinud, aga nüüd on ikka vägo pro
Keep up the good work!!!:bisou:


Mis jutt nendel kolmel veljel rääkida on?:biggrin:
Tubli tubli, hingega asja kallal ikka. Nagu ma mõistan siis Sulle meeldivad ka kollased suunad onja Wink Teatud kerevärvidega annavad päris hea kombinatsiooni, kohati isegi kenama kui valged või toonitud. Mina kavatsen igal juhul SECile tutikad kollased suunad osta nii ette kui taha. Noh, sesmõttes et tutikad on pigem nagu värske apelsini värvi, mis annavad musta ja valge värvi keskel väga kena effekti minu arvates.
Seda ma olen koguaeg rääkinud, et kollased suunad on õiged ja ainuksesed :biggrin:
Muidu veljed on tegelikult "keskin" mitte "mae" aga no mis seal vahet, peaasi, et veerevad vingelt. :hump:
Kuigi üks etapp on auto juures läbitud siis teha on veel palju.

Siim: Velgede kohta pead garaazi omaniku käest küsima :biggergrin:

Allan: Pole saladus, 8k läksid.
Keskin KT 5 on velje nimi. Mis suurusega sul need veljed on?
Tutikas 17" veljering maksab ca 13k,   18" ring juba ca 17k
Auto näeb väga hea välja!!!
Edit: Ma võtsin suvaliselt ettejuhtuvad hinnad umbkaudselt. Ka ma ise saaksin need mõnevõrra odavamalt.
hents99 Kirjutas:Keskin KT 5 on velje nimi. Mis suurusega sul need veljed on?
Tutikas 17" veljering maksab ca 13k,   18" ring juba ca 17k
Auto näeb väga hea välja!!!

7,5x17 KT-N5 BLOCK LIGHT 194.-euri

8,5x18 KT-N5 BLOCK LIGHT  246.-euri SaksasConfusedmile:
Veljed on 18" ja laiust ei oska lambist öelda, vast need 8.5" on, koopasse mahuvad suht napilt.
Täna käisin siis järgi ja olen rahul, kuigi närvikulu ja seiklust oli rohkem kui rubla eest. Homme üritan pildid ja vähe juttu kah juurde panna.

Edit: Lubatud pildid - LINK
Eile oli siis see pidulik päev kui auto sai talveunest äratatud ja esimest korda ka MB'ga paelaotsas oldud. Nali algas siis sellest, et küte sai otsa (olime teel lähima tanklani) ja siis sai teise autoga juurde toodud. Kõik oli hea kuni järgmise kävituseni või noh mittekäivitumiseni. Tee, mis tahad aga ei lähe, sai lükatud, tõmmatud ja sada nalja tehtud aga ei lähe. Lõpuks siis olime paelaotsas tagasiteel talvekodusse kui :eureka:... salalukk - ikka äge vend olen küll UZI

Muidu üldiselt rahul, norida saab aga rahul... uusi tagastulesi, vasakut suunda ja tagatuledevahelist paneeli veel vaja... muidugi kõigepealt tahaks sõita sest ega enne aru ei saa kui hea auto MB on kui vahepeal pole midagi muud proovinud.
Täna sain üv ja kindlustuse + katkise pooltelje.
Olen osav. :bash:
Väike fotosüüdistus tänasest päevast. Sai siis esimest korda tabasalus käidud, need ringid kui mõõtsime jäi parimaks 51,9... oluliselt paremat ei olekski saanud tahta selles dragster seades, 15" kuumenesid peale 3-4 ringi üle ja erilist pidamist ei olnud ees (18" kippus ees koopasse käima).
Soovitage nüüd mulle mingeid amorte, vaja vähe jäigemaks saada seda paati, päris reguleeritavad ei pea olema aga päris nii ei tohiks auto kah teha.
CE ei ole ju ringraja autoTongue Kuid strutbarid peaks olukorda paremaks tegema, ma arvan- peale amortide enda.
Selline tänava ja rajasõbralik lahendus oleks vast bilsteini b12 kit mis sisaldab amorte ning h&r vedrusid. Auto juhitavus ning kurvis kalduvus peaks parenema. Lisaks võib paigaldada mõne raskema w124 jämedamad stabikad, mis on samuti n.ö. külgekeeramise vaev.
Strutbaride peale mina vähemalt raha ei raiskaks, tegelikult pole nagu päris pihta saand kuidas nad peaksid tegema kürvis kaldumist vähemaks.
Need blisteinid vist oleks eu'st mõttekas kuskilt tellida(võite soovitada mõnda head lehte) või kannatab neid eestist kah osta (kui siis kust)?
Stabikas siis 3.2 või 4.2 moootoriga masina pealt?
Ega see strut vist jah kallutamise vastu ei aita, pigem teeb auto jäigemaks/konkreetsemaks.

Ja see, et ce'ga keegi rada ei sõida ei tähenda, et ei võiks sõita :tongue:

Edit: Selliseid 15" org velgi nagu mul seal ees on laiemaid kah? Need peaks olema 6.5" vms
Ma uurin bilsu kohta, mul plaanis need ka endale osta.
Weitec`i ringi -45mm vedrusid ja amorte saaks ca 9500 krooni eest.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15