Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB 300CE C124/300E ja 230E W124, sm. pelle
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Mis turbo see suur on? hx55?
See on Schwitzeri toodang, 12-14l mootorite pealt. Täpne mudel pole meeles, oli vanem tüüp kui s-seeria.
Vahepeal veidi kola kogutud sedaanile.
ECU, juhtmestik tehtud niipalju kui võimalik, 350cc@3bar pihustid, latt, trigger wheel, pihustitele lasen 3d printida uued puksid/hülsid (saaks vanu kasutada aga kui teha uued saaks paremini istuma), tps, veetemp, iat, knock sensor.
Lamda, egt ja trigger sensor veel puudu.
Süüte poole pealt jätan jagaja, tahtsin algues audi tfsi poolid panna aga ma esialgu loobusin. Ikkagi säästukas, hiljem tõenäoliselt teen kupee audi poolide peale ja sealt tõstan süüte sedaanile.
Järgmiseks pean latile pihustite pesad ja kinnitused tegema(latt tuleb 3+3 kuna ei leidnud piisavalt pikka ja odavat) ja pihustie puksid laskma printida, kütuserõhu regulaatorile mingi pesa aretame, seejärel saaks juba hakkata juppe külge laduma.
Tps'i ja gaasiklapi vahele ka proovin mingi moodsa 3d prinditud vahetüki teha.

[Pilt: 95999-IMG_20190121_211944.jpg]


Autost ka üks talvne pilt.
[Pilt: 27964-IMG_20190118_124600.jpg]


(21-01-2019, 11:10 PM)sm. pelle Kirjutas: [ -> ]...
350cc@3bar pihustid
...

Säärane läbivool tähendab, et kaitsmeks on kas veovõllid või rehvid.Eusa_angel'

Ull, ma ütlen.

Pane edasi!
Tegelikult need absoluutne miinimum, alguses oli plaan kupee 630cc dekasi kasutada ja kupeele 1000cc boshid hankida aga kuna ikkagi säästukas siis need 350cc olid ikka palju odavamad kui 1000cc pihustid.
Kuna kast automaat jääb siis võiks sillaosa ehk kesta, ma loodan.
Plaan selline rahulik kruiiser teha, et saaks turbomootoriga sõitmise vajadus rahuldatud ja kupeed rahulikult ehitada. Icon_biggrin
Kupee sai ka ka soojaks aetud ja see talvel kogunenud tolm maha pestud. Üsna libe on selle külma asfalti peal.
Kuskil autolehes oli artikkel, et 30a ja vanematel või hiljemalt 1997 Eesti registrisse võetud autodel lähevad ümberehituse reeglid palju leebemaks, ma ootan.

[Pilt: 65274-IMG_20190310_174037.jpg]
Seda artiklit tahaks lausa lugeda Smile
(11-03-2019, 09:21 AM)sm. pelle Kirjutas: [ -> ]Kuskil autolehes oli artikkel, et 30a ja vanematel või hiljemalt 1997 Eesti registrisse võetud autodel lähevad ümberehituse reeglid palju leebemaks, ma ootan.

Ma tean, et Saksas lähevad uunikumidel 30a vanusest riigimaksud leebeks. Ja mille tulemusena need autod teevad väikese hinnahüppe, nii 2000+ ülespoole.

Aga selle autolehe võiks keegi üles otsida.

.

(12-03-2019, 12:17 PM)stihl Kirjutas: [ -> ]
(11-03-2019, 09:21 AM)sm. pelle Kirjutas: [ -> ]Kuskil autolehes oli artikkel, et 30a ja vanematel või hiljemalt 1997 Eesti registrisse võetud autodel lähevad ümberehituse reeglid palju leebemaks, ma ootan.
...
Aga selle autolehe võiks keegi üles otsida.

Vara veel. See on parimal juhul seadusemuudatuse koostamise kava mustand.

Esialgu ei paistnud seda ka eelnõude menetlemise infosüsteemis. Seega, MKM sisedokument. Kui üldse...
(12-03-2019, 12:17 PM)stihl Kirjutas: [ -> ]
(11-03-2019, 09:21 AM)sm. pelle Kirjutas: [ -> ]Kuskil autolehes oli artikkel, et 30a ja vanematel või hiljemalt 1997 Eesti registrisse võetud autodel lähevad ümberehituse reeglid palju leebemaks, ma ootan.
...
Aga selle autolehe võiks keegi üles otsida.

Vara veel. See on parimal juhul seadusemuudatuse koostamise kava mustand.

Esialgu ei paistnud seda ka eelnõude menetlemise infosüsteemis. Seega, MKM sisedokument. Kui üldse...
Mul on leht olemas. Aga tõesti alles seadusemuudatuse plaanid jne.
Lisan lingi ühte teise foorumisse kus seda natuke lahatud.
http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=2126
Ma sellest lõimest rohkem süvenenud pole aga tundub, et turbod, kütuse süsteemid jne võivad jääda probleemseks.
Ma tegelikult m113k'st pikalt unistanud, nüüd(tulevikus ehk) see legaalne ka.

E: vb vääriks see eraldi teemat, keegi mode ehk tõstab.
(13-03-2019, 05:21 PM)Helari Kirjutas: [ -> ]https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/d...3620f37c7a

Lugesin läbi, aga väsinud peaga aru ei saanud.
Sellest sain aru, et Kaitseminnil on neid 30+ sõidukeid küll karjakaupa. Ja Kaitseliidul....
Aga kuidas see 1989a G mersut paremini pidada aitaks, ei saanud.

Ja kahtleja mu hinges ei lase uskuda, et nad kolme uunikumisõbra (a`la mina, pets ja elmar) pärast vabariigis mingi eelnõu teevad.
Ikka oma huvi peab olema, s.o. riigi huvi.

Kütuselati olen vahepeal valmis teinud, rõhuregulaator veel vaja lisada.
[Pilt: 44867-IMG_20190326_171558.jpg]

Juhtmestik ka suuremas osas valmis, besiinipumba ja jahutusvendi releed veel vaja lisada aga need panen paigalduse ajal.
[Pilt: 72385-IMG_20190321_142327.jpg]

Järgmine nädal proovin alustada paigaldusega.
Eelmise postituse plaanidest ei tulnud vahepeal midagi välja.
Peres veel 230E ja sellel läks kaanetihend.
Sai siis pea lasta lihvitud, klapipesad tegin ise, ühe hooga said uued ketitallad ja pinguti ka siis juba. Kõik pistikud sai ka üle käidud mootoriruumis. Pilte väga pole. telefon otsustas ei täpselt sellel ajal öelda.
Esimesest käivitusest video on kartuliga tehtud ainult, https://youtu.be/86Oi9NTDXPY.
OM603 3.5 väntvõll m103 sees, nüüd vaja kepsu ja kolbi, 7mm üle ploki hetkel kolb.
Hetkel plaan bmw M60b40 143mm keps ja m111 90.9mm kolb (3mm madalam kui m103).
[Pilt: 76843-IMG_20190517_163729.jpg]
Stroker m103 Eusa_clapEusa_clap Ootan huviga mis tükkidega asi kokku istuma hakkab, oli omalgi selline plaan.
AMG 3.6 mootorid olid vist samamoodi 3.5 diiselmootori vänta kasutades tehtud. Ex see vänt oli küll AMG poolt veidi üle käidud, et kõik kenasti tasakaalus olex, ma eeldan. Palju siis plaanide järgi lõplikux litraažix tuleb?
Sõltub kolvist, 3.4-3.6, custom kepsuga ei oleks probleemi aga kuna see selline veits proovimine, üritan nö romula juppidest kokku saada.
Kui nüüd saaks 30mm kõrge kolvi, 22mm sõrme avaga, vähemalt 88.5mm mõõdus oleks hea.
Hetkel bmw kepsuga peab väntvõlli rem mõõtu lihvima, (bmw keps alt 52mm vs mb 51.61mm, sõrm on mb 22.00 vs bmw 22.01).
Ideaalne oleks m111 kolb siis saaks maksimaalse kubatuuri kui juba ploki peab ka üle puurima, see 90.9mm on vastupidavuse mõttes juba liiast aga no miljoni mootor see ei peagi olema.
Kui keegi teab 138-140mm pikka mb kepsu võib soovitada.

AMG tegi selle väntvõlli kergemaks. Palju täpselt, seda ei tea. Seda ise ei julge lasta teha ma arvan.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15