Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB 300CE C124/300E ja 230E W124, sm. pelle
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Neid kaste on mõned hetkel müügis aga hetkel pole plaanis soetada.
Ahjaa, suvel sai üks Quater Master 3kettaline sidur ka hangitud koos hoorattaga, kirjade järgi kuni 1200nm Unibrow
See auto mis seal laksu oli saanud, sellest foorumis isegi teema minuarust olemas, vähemalt nii mulle meelde jäänud.
_________________________________________

Huviliste autode alt ei leidnud, müügiteema oli siin foorumis vist mingiaeg.
Kuna vahepeal oli väike vigastus siis asjad väga liikunud ei ole.
Kolle käis vahepeal liivapritsis ja värvimises, eks näha ole kuidas hakkab kestma. Hetkel näeb küll edev välja.
Sai ka lõplikult külge see keeratud, selleks küll pidi ühe mootori käpa lahti laskma ja mootorit vähe tõstma aga see läks suht valutult.
Elektri poolelt peaks enamvähem jonksus olema, va et ajul põles üks süütekivi läbi. Juhtmestik nüüd viisakalt veel vaja ära sättida.
Vähe mõtlemist jääb sisselaske lõpetamiseks, kas jätta turbo nii ja teha suht järsu põlvega coolerisse või siis keerata külma koda ja saaks ehk vähe sujuvamalt.

[Pilt: 58784-IMG_0515.JPG]

[Pilt: 22266-IMG_0516.JPG]
Hakkab looma! Ehk saab kevadeks valmis.
(10-03-2013, 11:04 PM)arts24h Kirjutas: [ -> ]Hakkab looma! Ehk saab kevadeks valmis.

Vaikselt loodan jah.

Kellade poolega veel pole tahtnud tegeleda. Nii nagu alguses tahtsin päris ei saa ja peab midagi välja mõtlema. Kuidagi naad salongi keskmistesse vent avadesse tuleb mahutada.
(10-03-2013, 04:47 PM)sm. pelle Kirjutas: [ -> ]...
Vähe mõtlemist jääb sisselaske lõpetamiseks, kas jätta turbo nii ja teha suht järsu põlvega coolerisse või siis keerata külma koda ja saaks ehk vähe sujuvamalt.
...

Mida suurem raadius, seda sujuvam voolamine. Mida ühtlasem voolamine, seda väiksemad kaod.

Mina prooviks koda keerates viia väljuva õhuvoo mootori ja pikitala vahelt lauge pöördega ette.Icon_rolleyes
Tala peale peab see tulema, cooler lihtsalt muud moodi ei luba. Kui nii jätta tuleks 1 põlv aga kui koda keerata siis tuleks 3 põlve. Tõenäoliselt teeb nii kuidas omal lihtsam, peab vähe mõõtma ja mõtlema.
(11-03-2013, 03:13 PM)sm. pelle Kirjutas: [ -> ]Tala peale peab see tulema, cooler lihtsalt muud moodi ei luba. Kui nii jätta tuleks 1 põlv aga kui koda keerata siis tuleks 3 põlve. Tõenäoliselt teeb nii kuidas omal lihtsam, peab vähe mõõtma ja mõtlema.

Kas voolik tuleb väga palju kallim? Saaksid lihtsa vaevaga 3D paigalduse teha...

Miks peab toru aisa peale tulema? Tala alt ei saa jahutini viia?

Pärast tagasi tood ju niikuinii teiselt poolt...
Cooler täpselt nii lai, et torud jooksevad täpselt talade pealt, mõlemalt poolt. Kui cooler allapoole lasta siis jääks suur osa tala taha peitu, mida ma ka ei tahtnud.

Siin pildil vähe aimu kuidas need vannid on. E2: Need talad on täpselt nende ovaalsete aukude taga, st et mujalt neid vedada ei saa.
[Pilt: 56456-54610034.JPG]

Nii jäi uus segusiiber, trossile on nüüdseks tehtud korralikud kinnitused ka. E: Positiivne oli see, et ei pidanud vana trossi muutma, pedaal ja klapp jäid ideaalselt käima.
[Pilt: 95958-54610036.JPG]

E3: Siin näha, paremini, cooleri poolset otsa saab veel nüsida.
[Pilt: 44599-IMG341.jpg]
Leidsin ühe pildi ka enne kui operatsioon T algas.
[Pilt: 64657-198393_484522511564646_1921348766_n.jpg]
Valge on ilus Thumbsup
Mis kettad need all on ?
Keskin KT5 'd all, vaikselt mõtlen, et ehk oleks aeg värskendusele ja midagi muud proovida aga no sinna see on jäänd, ressursid kapotti alla ka suunatud.
Ehk saad vemsi ühendamisest ka pilte panna.
Auto välimus on Thumbsup
Veljed 5+!
(13-03-2013, 10:40 PM)berg Kirjutas: [ -> ]Ehk saad vemsi ühendamisest ka pilte panna.

MS2 um.
Suurt pilte juhtmestikust pole ja ega seal suurt midagi pildistada pole va kui ehk lõpuks valmis. Skeemist oleks rohkem abi, digi kuijul vist mul pole nö lõigutud variandist pilti. Kapotialla org juhtmestikust ei jäänd midagi alles.
Peale võimatuna tundunud ülessanet sai wg paika või siis eelnevatel kordadel olin liiga pessimistlik. Unibrow
Igastahes vähe clarckson tools'e sai kasutatud ja omal kohal ta ongi.
Homme saan õli pealevoolu flantsi ja üritan ära teha äravoolu ka. Sinna teeb vasktorust.

[Pilt: 27989-DSC_0099.JPG]

Väga vinge. Võiksid asja ruttu liikuma saada. Mul oma turbokas ootab ka rahalaeva.
Eks ma siin ikka üritan, juhtmestiku peab natuke ümber nüüd tegema. Aju käis vahepeal remondis ja selgus, et kõik ei olnud nii nagu oleks pidanud (töödanud ta oleks aga võiks ikka nii olla nagu peab) ja mõned pin'id muutusid.
Umbes selline hakkab kapotialune välja nägema, radikas ja cooler on veel maas, karteri tuulutus viisakaks teha.
[Pilt: 35657-1002759_594763487235810_1341265347_n.jpg]
Karteri tuulutus saab nyyd olema tähtsam kui kunagi varem...
Kas Sul hetkel see pystise otsaga voolik ainult?
Soovitan teha nii et jaga kaheks- yks ots yhtepidise klapiga sisselaskesse ja teine vahetult enne turbo 6huv6ttu, filtri ja kylmakoja vahel. Toimima peaks nii et kui sisselaskes vaakum siis imeb läbi klapi karterist ja boosti korral sulgeb selle klapi ja hakkab imema 6huvooludega turbo 6huv6tust.

Kuidas VEMSil muidu se BPC reguleerimine käib?
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15