Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 190d differ?
#12
Tere,

Ülekandearv on kahtlemata väga huvitav teema.
MB ülekandearvu (ja üldse ülekandearvude) vaatamiseks on hea lehekülg see:
http://wiki.mercedes-benz-classic.com/in...gorie:W201

Vali vastava mudeli juures:
saksa keeles "Getriebe & Fahrleistungen"
inglise keeles "Transmission & Performance"

Ning vaata sealt saksa keeles:
"Getriebeübersetzung" (käikude ülekandearvud)
"Achsantriebsübersetzung" (koguülekandearv)

või inglise keeles vastavalt:
"Gear ratios"
"Final drive ratio"

Kui Sul on 4-käiguline nö I-seeria 2-liitrine diisel, siis Su auto viimase käigu ülekanne on 1.0 ja koguülekanne (http://bit.ly/19g8YAY):
3.23

Sama ajastu 190 ning 190 E 2.0 ülekandearv viimasel käigul on samuti 1.0 ning koguülekanne (http://bit.ly/1aKgBKV):
3.23

Seega on reduktor (vähemalt kiiruse osas) nendel põlvkondadel nii 2-liitrisel bensukal kui diislil täpselt sama.

Alates 1988. aasta mudeliuuendusest, tuleb välja, tagasild muutus, sest 4-käigulise 2-liitrise bensiiniauto viimane käik on endiselt 1.0 ülekandega, kuid ülekandearv on (http://bit.ly/1cRTcHm):
3.46

Üllataval kombel aga muutus see 1991. aastal tagasi ning edaspidi on jälle 4-käigulise auto ülekandearv 1.0 kõrgeima käigu korral (http://bit.ly/1cRTMF8):
3.23

See vahepeal olnud 3.46 on sama, mis 1.8-liitrise 4-käigulise auto puhul. 1.8 5-käigulisel on ülekandearv 3.64.

Arve uskudes näib üldjoontes, et 4-käigulise ATM reduktori ülekanne peaks olema täpselt 4-käigulise manuaali omaga esimese põlvkonna autodel sama (3.23).
Taksodeks ehitatud 4-käigulistel automaat autodel oli ülekanne samal ajal 3.27 (http://bit.ly/1lFcZlp).

Seega tasub lisaks käigukastile natuke silmas pidada ka auto valmistamisaastat, aga ka seda, kas auto on taksoks ehitatud või mitte (tõenäoliselt Eestisse jõudnud autod seda üldiselt ei ole).

Ühesõnaga, kogu pikka ja segast juttu kokku võttes peaksid leidma reduktori autolt, mille ülekandearv on 3.23, et saada enda auto originaalkäitumine.

Parimate soovidega,

Tauno
Vasta


Sõnumeid selles teemas
MB 190d differ? - Autor: oliver330 - 02-02-2009, 05:24 PM
RE: MB 190d differ? - Autor: hannes_s - 02-02-2009, 08:26 PM
RE: MB 190d differ? - Autor: oliver330 - 03-02-2009, 01:14 AM
RE: MB 190d differ? - Autor: Lõoke - 03-02-2009, 08:34 AM
RE: MB 190d differ? - Autor: R129 - 03-02-2009, 11:02 AM
RE: MB 190d differ? - Autor: hents99 - 03-02-2009, 12:05 PM
RE: MB 190d differ? - Autor: oliver330 - 03-02-2009, 05:52 PM
RE: MB 190d differ? - Autor: hents99 - 03-02-2009, 06:35 PM
RE: MB 190d differ? - Autor: oliver330 - 03-02-2009, 08:06 PM
RE: MB 190d differ? - Autor: TõnisL - 09-01-2014, 02:36 AM
RE: MB 190d differ? - Autor: hannes_s - 09-01-2014, 12:38 PM
RE: MB 190d differ? - Autor: Sm. Västrik - 09-01-2014, 08:52 PM
RE: MB 190d differ? - Autor: python - 09-01-2014, 10:40 PM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  190D vedrud (tagaosa on kikkis) BKR 23 10,315 08-07-2019, 03:27 PM
Viimane postitus: Ott
  190D xenon Rainiskoop 10 7,548 07-01-2017, 05:34 PM
Viimane postitus: killer666
  Probleem siduriga 190D Rainiskoop 2 3,003 07-09-2016, 08:38 PM
Viimane postitus: Rainiskoop
  Probleem 190d 2.5 ohutulede lülitiga. mhku 2 2,483 05-12-2014, 11:06 AM
Viimane postitus: killer666
  W201 84.a 190D salongi ventikas ToomasW201D 0 1,903 21-11-2014, 09:16 PM
Viimane postitus: ToomasW201D
  W201 tagasilla differ Estish 0 2,354 29-05-2014, 12:36 PM
Viimane postitus: Estish
  MB 190D 53kW '88 - Paagist ei tule kütet peale Kodan1k 6 4,043 19-02-2014, 11:01 AM
Viimane postitus: v6sa
  MB 190D 2.0 55 kw Kasutusjuhendi otsing deeremees 1 1,904 02-02-2014, 10:05 PM
Viimane postitus: 190
  MB 190D käigukasti ja siduri probleem 190DDD 1 2,522 27-12-2013, 09:59 AM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes Benz 190D üle Trebla 3 3,301 27-10-2013, 09:41 PM
Viimane postitus: kaido320



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne